Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-09-11, 08:46   #376
LadyLike
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

-1.1kg siden forrige uke. Har til sammen gått ned 6.6kg og mistet hele 9cm rundt magen, og 7cm rundt midjen (smaleste delen)!!

  Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 09:03   #377
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av LadyLike, her.

-1.1kg siden forrige uke. Har til sammen gått ned 6.6kg og mistet hele 9cm rundt magen, og 7cm rundt midjen (smaleste delen)!!


Juuuhuuuu!!!!

Gratulerer så mye! Dette var fantastisk lesing en tidlig onsdag!

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 09:04   #378
jegviljegskaljegmå
Medlem
 
jegviljegskaljegmå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: fredrikstad
Innlegg: 94
jegviljegskaljegmå er ny på veien

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

200gr. ned i dag....sukk ... men er jo rett vei da ihvertfall :0)
go veie dag alle sammen :=)

__________________
en dag av gangen
jegviljegskaljegmå er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav karbo generelt Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 10:48   #379
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av jegviljegskaljegmå, her.

200gr. ned i dag....sukk ... men er jo rett vei da ihvertfall :0)
go veie dag alle sammen :=)

Rett vei er rett vei!

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 10:51   #380
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Jeg tusler videre mot mål. Ja, får bruke ordet tuslet for her kommer ikke de store tapstallene nei. Slettes ikke.

Denne uken viste vekta 600gram ned. Totalt 12,4 kilo og det er 3 md og 2 dager siden omleggingen.

Jeg er straks i mål med mitt treningsmål for september som er på 2500minutter. Jeg tror jeg trener f o r mye til å at kroppen vil slippe seg noe raskere nedover i vekt. Men men. Jeg velger heller den varianten. Vet jo at muskelmassen øker og at det på sikt vil hjelpe meg og være det beste for meg.

Jeg hadde som belønning for delmål 12 kilo å foreta en kroppsanalyse så jeg kan få se hvordan det virkelig står til med fordeligen fett og muskler. Nå er jeg jo kommet dit! . Bestiller time i ettermiddag da jeg nok en gang setter mine føtter på treningssenteret.

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 12:40   #381
LadyLike
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av Lindemor, her.

Jeg tusler videre mot mål. Ja, får bruke ordet tuslet for her kommer ikke de store tapstallene nei. Slettes ikke.

Denne uken viste vekta 600gram ned. Totalt 12,4 kilo og det er 3 md og 2 dager siden omleggingen.

Jeg er straks i mål med mitt treningsmål for september som er på 2500minutter. Jeg tror jeg trener f o r mye til å at kroppen vil slippe seg noe raskere nedover i vekt. Men men. Jeg velger heller den varianten. Vet jo at muskelmassen øker og at det på sikt vil hjelpe meg og være det beste for meg.

Jeg hadde som belønning for delmål 12 kilo å foreta en kroppsanalyse så jeg kan få se hvordan det virkelig står til med fordeligen fett og muskler. Nå er jeg jo kommet dit! . Bestiller time i ettermiddag da jeg nok en gang setter mine føtter på treningssenteret.


WOW 12 kg er jo helt sinnsykt, du har vært ekstremt flink og kan være utrolig stolt av deg selv

Spennende med en slik analyse, jeg regner med at jeg skal gjøre noe lignende når jeg har rundet 10kg. Vil også ta blodprøver etterhvert for å se at alt står bra til

  Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 12:40   #382
LadyLike
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av Lindemor, her.

Rett vei er rett vei!

Sier som lindemor: du er på rett vei FLink!!!!

  Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 12:54   #383
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av LadyLike, her.

WOW 12 kg er jo helt sinnsykt, du har vært ekstremt flink og kan være utrolig stolt av deg selv

Spennende med en slik analyse, jeg regner med at jeg skal gjøre noe lignende når jeg har rundet 10kg. Vil også ta blodprøver etterhvert for å se at alt står bra til


Takk takk! Ja...12 kilo er jo igrunn bra!

Jeg tok blodprøver for 2 uker siden og det var morsomme resultater! Alt er fint og jeg har i dag sendt e-post til legen min med forespørsel om jeg faktisk skal seponere den dosen jeg tar med medisin for mitt lave stoffskifte, for etter hva prøvene sier så er det slettes ikke sikkert at jeg har det lenger....

Triglyseridnivået mitt er kraftig redusert. Det har alltid ligget innenfor normalområde, men nå mot det nederste nivået.

Tror det er lurt å ta blodprøver for å få noe å sette skapet på plass på og ha som refereanse!

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 14:59   #384
ireile79
Medlem
 
ireile79 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Saltnes, Råde
Innlegg: 326
ireile79 er på en erverdig vei

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Hei, jeg henger meg på her jeg
Jeg skal også ned 20 kg i første omgang og har delt opp målet mitt i 4 etapper. Første etappe er fullført med - 5 kg på 3 uker

Gir alle her en klapp på skulderen for kjempegod innsats til et bedre og lettere liv!!!

__________________
Min Journal


ireile79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 15:02   #385
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av ireile79, her.

Hei, jeg henger meg på her jeg
Jeg skal også ned 20 kg i første omgang og har delt opp målet mitt i 4 etapper. Første etappe er fullført med - 5 kg på 3 uker

Gir alle her en klapp på skulderen for kjempegod innsats til et bedre og lettere liv!!!

Hei og velkommen!

Gratulerer med flott start!

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 10:19   #386
LadyLike
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av ireile79, her.

Hei, jeg henger meg på her jeg
Jeg skal også ned 20 kg i første omgang og har delt opp målet mitt i 4 etapper. Første etappe er fullført med - 5 kg på 3 uker

Gir alle her en klapp på skulderen for kjempegod innsats til et bedre og lettere liv!!!

Velkommen, og herregud så utrolig bra jobbet

  Svar med sitat
Gammel 24-09-11, 20:05   #387
Regniesil
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Indre Sogn
Innlegg: 23
Regniesil er på en erverdig vei

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Hei, kan eg å få vera med i denna tråden her? Eg skal gå ned meir enn 20 kg, men det virka som at det er dei kjempetrivelige damer her i denna tråden her..

Eg har igjen å gå ned ca 20 kg. Har gått ned 15 kg ved hjelp av CampKilo shaker, men vart drit lei av å berre drikka maten.. :S

Eg har gått på lavkarbo i ca 1 veke, og har det toppers. Har fått handla inn litt pulver og sånt som ein trenger for å laga litt lavkarbo mat... så eg har laga meg pannekaker i dag. Nammi.

Har igjen 7,5 kg før eg når mitt neste delmål. Håpar at eg når det snart.

Regniesil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-09-11, 20:54   #388
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Velkommen hit, Regniesil og masse lykke til!

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 10:24   #389
LadyLike
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av Regniesil, her.

Hei, kan eg å få vera med i denna tråden her? Eg skal gå ned meir enn 20 kg, men det virka som at det er dei kjempetrivelige damer her i denna tråden her..

Eg har igjen å gå ned ca 20 kg. Har gått ned 15 kg ved hjelp av CampKilo shaker, men vart drit lei av å berre drikka maten.. :S

Eg har gått på lavkarbo i ca 1 veke, og har det toppers. Har fått handla inn litt pulver og sånt som ein trenger for å laga litt lavkarbo mat... så eg har laga meg pannekaker i dag. Nammi.

Har igjen 7,5 kg før eg når mitt neste delmål. Håpar at eg når det snart.


Velkommen, håper du trives bedre på lavkarbo i lengden enn å drikke maten. Selv om det ikke skal så mye til

Jeg har nå gått på det i snart 3mnd. og jeg storkoser meg!!! Vekta går ikke såå fort ned som jeg hadde håpet, men så er jeg heller ikke helt nazi på karboinntaket. Jeg begrenser meg, men jeg ligger nok på mellom 20 og 50karber om dagen. Viktig å nyte livet også

  Svar med sitat
Gammel 26-09-11, 12:36   #390
Savira
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1
Savira er på en erverdig vei

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Jeg er helt ny her inne (første innlegget mitt), og er på lavkarbo nå.
Har så langt gått ned 2 kg på ca 2 uker, men så har jeg jo besøk av "tante rød" også, så mulig jeg har gått ned mer...

Men ser det er mange som klarer å få til å kun få i seg 20-30 karbo om dagen. Hvordan er det mulig?
Syns jeg leter og leter etter mat som jeg kan spise med minst mulig karbo i.
Spiser et yoghurtbeger med korn i til frokost, eggomelett til lusj, som regel fisk til middag... Men klarer liksom ikke helt å variere, for syns det er så lite å velge mellom med minst mulig karboer...

Forslag til matplan taes imot med stor takk =)

Savira er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 26-09-11, 13:40   #391
LadyLike
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av Savira, her.

Jeg er helt ny her inne (første innlegget mitt), og er på lavkarbo nå.
Har så langt gått ned 2 kg på ca 2 uker, men så har jeg jo besøk av "tante rød" også, så mulig jeg har gått ned mer...

Men ser det er mange som klarer å få til å kun få i seg 20-30 karbo om dagen. Hvordan er det mulig?
Syns jeg leter og leter etter mat som jeg kan spise med minst mulig karbo i.
Spiser et yoghurtbeger med korn i til frokost, eggomelett til lusj, som regel fisk til middag... Men klarer liksom ikke helt å variere, for syns det er så lite å velge mellom med minst mulig karboer...

Forslag til matplan taes imot med stor takk =)

Tror du må lese litt rundt på forumet, det finnes veldig mange tips på forumet om både frokost, lunsj, middag og kveldsmat.

Jeg vet at yoghurt m/musli har MYE karber, så de burde du ikke spise!
Jeg pleier å lage meg knekkebrød selv, ha på f.eks tykt med leverpostei, majones og en liten agurk. Eventuelt brie eller annen fet ost. Makrell i tomat eller tunfisk er også godt!

Bare hold deg litt unna korn, så ser du at du får i deg mye mindre karber med en gang

  Svar med sitat
Gammel 26-09-11, 13:43   #392
Marina
Seniormedlem
 
Marina sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 603
Marina har en fantastisk aura rundt segMarina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av Savira, her.

Jeg er helt ny her inne (første innlegget mitt), og er på lavkarbo nå.
Har så langt gått ned 2 kg på ca 2 uker, men så har jeg jo besøk av "tante rød" også, så mulig jeg har gått ned mer...

Men ser det er mange som klarer å få til å kun få i seg 20-30 karbo om dagen. Hvordan er det mulig?
Syns jeg leter og leter etter mat som jeg kan spise med minst mulig karbo i.
Spiser et yoghurtbeger med korn i til frokost, eggomelett til lusj, som regel fisk til middag... Men klarer liksom ikke helt å variere, for syns det er så lite å velge mellom med minst mulig karboer...

Forslag til matplan taes imot med stor takk =)


Heihei, og velkommen Tror du etterhvert vil merke at det ikke er så vanskelig. Ville begynt med å kutte ut korn i yoghurten. Korn er litt fy-mat. Det er for så vidt yoghurten også Let litt i oppskriftsforumet her. Anbefaler taco (uten skjell/lefser og mais), lasagne med squash, microknekkebrød og hurtigis.

Til lunch lager jeg gjerne denne retten. Holder meg mett og god i mange timer:
Stek kjøttdeig. Ha i minimais i biter. Hell over 1-2 dl kremfløte og 1 ts fiberhusk og saften av 1 boks asparges. Når dette tykner kan du ha i asparges i biter og masse ost Spiser det helst med salat (spinat, tomat, agurk) og en klatt med rømme.

__________________




Min journal
Marina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-09-11, 14:09   #393
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av Savira, her.

Jeg er helt ny her inne (første innlegget mitt), og er på lavkarbo nå.
Har så langt gått ned 2 kg på ca 2 uker, men så har jeg jo besøk av "tante rød" også, så mulig jeg har gått ned mer...

Men ser det er mange som klarer å få til å kun få i seg 20-30 karbo om dagen. Hvordan er det mulig?
Syns jeg leter og leter etter mat som jeg kan spise med minst mulig karbo i.
Spiser et yoghurtbeger med korn i til frokost, eggomelett til lusj, som regel fisk til middag... Men klarer liksom ikke helt å variere, for syns det er så lite å velge mellom med minst mulig karboer...

Forslag til matplan taes imot med stor takk =)

Jeg tror at du kanskje må tenke litt nytt og er enig i det som har blitt skrevet før meg her. Bort med yoghurtbeger og korn. Inn med annen tankegang.

En helt typisk dag for meg hva meny angår er følgende;

Frokost:
Egg og bacon og stekt tomat
Eller - omelett med bacon og ost med litt blandet salat

Lunsj:
Blandet salat - grønnsalat, agurk, litt tomat, parmasan - kyllingfile og bacon og hjemmelaget dressing laget på rømme eller creme fraiche
Eller - hjemmelaget knekkebrød med et tårn av pålegg

Middag:
Kjøtt med grønnsaksmos og salat med hjemmelaget dressing og saus
Eller - fisk med grønnsaker og saus

Det finnes fantastisk mange oppskrifter her inne så det er bare å boltre seg i nye smaker! Lykke til!

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 12:40   #394
Regniesil
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Indre Sogn
Innlegg: 23
Regniesil er på en erverdig vei

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Jedå, stil henging strong her... Sjølv om eg er litt plaga med all denna fløyten og feittet eg må ha i maten.. Rømmen gjer meg ingenting, det likar eg.. så det går ofte i rømme, spekemat og salat..

lagde meg lavkarbobrød forrige dagen, det var heilt greitt, men eg må ha eit lass med pålegg på for å få det i meg.. Savna egentlig brød..

i dag skal eg ha laks med rømmesaus og blomkål til lunsj.. Helst trulig kylling med tilbehør til middag igjen, fordi ungane ville ha pølser...

Regniesil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 12:45   #395
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av Regniesil, her.

Jedå, stil henging strong her... Sjølv om eg er litt plaga med all denna fløyten og feittet eg må ha i maten.. Rømmen gjer meg ingenting, det likar eg.. så det går ofte i rømme, spekemat og salat..

lagde meg lavkarbobrød forrige dagen, det var heilt greitt, men eg må ha eit lass med pålegg på for å få det i meg.. Savna egentlig brød..

i dag skal eg ha laks med rømmesaus og blomkål til lunsj.. Helst trulig kylling med tilbehør til middag igjen, fordi ungane ville ha pølser...

Høres deilig ut med laks! Det velger jeg innimellom også og da selvsagt med rømme til. Nam nam!

Du kan jo velge de fettkildene som du selv liker best. Må jo spise den maten en setter pris på og liker smaken av! Har du forsøkt lavkarboknekkebrød eller rundstykker? Jeg baker knekkebrød jevnt og trutt og fant også en oppskrift på rundstykker som var veldig gode. Begge oppskriftene finnes her inne. Rop ut om du vil vite hvem jeg bruker.

Lykke til videre!

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 12:48   #396
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Veiedag og her står det praktisk talt helt stille. Ned 100 gram siden forrige veiing. Det går tregt nå og det må jeg bare finne meg i. Det er vel sånn det skal være, ikke sant? Det skal komme uker hvor vekten går opp og ned det samme kiloet, uker hvor kroppen blir mindre, men ikke tallet på vekten? Ja... det nytter jo bare ikke å bestille fast nedgang hver uke.

Så lenge jeg vet at jeg "gjør det rette" så får jeg bare finne meg i at min kropp ikke har lyst til å innta 7-tallet først på vekten sånn helt uten "kamp". 300 gram igjen til 7 tallet kommer først. Blir spennende å se når det skjer. Jeg står på videre.

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 13:57   #397
Regniesil
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Indre Sogn
Innlegg: 23
Regniesil er på en erverdig vei

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av Lindemor, her.

Høres deilig ut med laks! Det velger jeg innimellom også og da selvsagt med rømme til. Nam nam!

Du kan jo velge de fettkildene som du selv liker best. Må jo spise den maten en setter pris på og liker smaken av! Har du forsøkt lavkarboknekkebrød eller rundstykker? Jeg baker knekkebrød jevnt og trutt og fant også en oppskrift på rundstykker som var veldig gode. Begge oppskriftene finnes her inne. Rop ut om du vil vite hvem jeg bruker.

Lykke til videre!

Roper ut, eg vil gjerne ha oppskriftene!!!

Regniesil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 15:09   #398
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Her er de jeg bruker!

http://forum.lavkarbo.no/showthread....e+knekkebr%F8d

http://forum.lavkarbo.no/showthread....rborundstykker

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 19:00   #399
jegviljegskaljegmå
Medlem
 
jegviljegskaljegmå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: fredrikstad
Innlegg: 94
jegviljegskaljegmå er ny på veien

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

hei hei flinke dere er alle sammen... jeg står fortiden stille med den vekta men har bestemt og ikke henge meg så mye opp i den . bare nyyyyyyyyyyte dagene. familien og en lettere tilværelse. så kommer nok resten av kiloene til og smelte bort etter hvert oxo

__________________
en dag av gangen
jegviljegskaljegmå er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav karbo generelt Svar med sitat
Gammel 29-09-11, 09:37   #400
LadyLike
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av Lindemor, her.

Veiedag og her står det praktisk talt helt stille. Ned 100 gram siden forrige veiing. Det går tregt nå og det må jeg bare finne meg i. Det er vel sånn det skal være, ikke sant? Det skal komme uker hvor vekten går opp og ned det samme kiloet, uker hvor kroppen blir mindre, men ikke tallet på vekten? Ja... det nytter jo bare ikke å bestille fast nedgang hver uke.

Så lenge jeg vet at jeg "gjør det rette" så får jeg bare finne meg i at min kropp ikke har lyst til å innta 7-tallet først på vekten sånn helt uten "kamp". 300 gram igjen til 7 tallet kommer først. Blir spennende å se når det skjer. Jeg står på videre.


Helt stille her også, gikk hverken opp eller ned fra forrige uke. Men det gjør meg ingenting Jeg var nede i 83.7 en liten stund i forrige uke, så det svinger.

Motivasjonen er på topp, men jeg er fryktelig opptatt på jobben så jeg rekker ikke å skrive så mye her.

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Venninner på besøk Henriksen Spørsmål og svar 5 03-09-10 19:54


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no