Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Før og etterbilder konkurranse

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 14-06-05, 14:31   #1
lowcaarbdieter
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2005
Alder: 48
Innlegg: 9
lowcaarbdieter er på en erverdig vei

Før og etterbilder konkurranse

Vi arrangerer en før og etterbilde konkurranse på www.my-lowcarbdiet.com

Dersom du har bestemt deg for å slanke deg så ta utfordringen med å ta ett før bilde og etterbilde av deg selv og send inn ditt bidrag. Det spiller ingen rolle hvilken av diettene du bruker bare det oppgis. Det beste "før og etterbilde" i hver diett kategori 6 uker, 10 uker, 12 uker og 16 ukers premieres med 2500 kr. Du må være registerte bruker av my-lowcarbdiet.com

Husk du trenger ikke delta for pengene, men du gjør dette for ditt eget velvære også. Det eneste du trenger er motivasjon, viljestyrke og følge dietten. Du oppnår en sunnere og slankere kropp, og muligheten til å vinne 2500 kr.

Det plukkes altså ut en vinner for hver kategori, men vi publiserer også flere av bidragene som ikke vinner. Vinneren er den som kan vise til best mulig forandring. Hvem som helst kan bli med - men du må være registrert bruker av my-lowcarbdiet.com og bruke en av diettene. Legg gjerne til informasjon om start vekt og sluttvekt og evt. fettprosent - uansett bildene sier mer enn tusen ord! Det spiller ingen rolle hvilken form, og nivå du er på, så er alle hjertelig velkommen til å delta på denne konkurransen.

Gyldig før bilde tas på dag 1 når du starter dietten, og etterbilde på samme dag når dietten er ferdig.

Husk å skrive din fulle navn og adresse og gyldig e-mail.Legg også til informasjon om du vil at bildet skal legges ut med eller uten navn. Samtidig må du skrive at du samtykker at bildet kan legge ut på my-lowcarbdiet.com

my-lowcarbdiet.com forbeholder seg retten til å kunne publisere alle før og etterbildene som kommer inn, men plukker ut en vinner for hver diettkategori som belønnes med 2500 kr.

Fristen for første del av denne konkurransen er 1. november. Ditt bidrag må altså være sent inn, innen denne fristen.

Alle (før og etterbilder) bidrag sendes inn til adressen: mheitman@online.no og merkes "my-lowcarbdiet.com konkurranse høst"


Sist redigert av HP : 14-06-05 kl 14:47.
lowcaarbdieter er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Din filosfi/hvilken du følger
Gammel 14-06-05, 14:38   #2
TinaF
Ubekreftet Medlem
 
TinaF sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Jeg er fra byen hvor det alltid regner..
Alder: 37
Innlegg: 228
TinaF er en juvelTinaF er en juvelTinaF er en juvel

sendes både før og etter bildet sammen etter ferdig diett?

__________________
"You always get more of what you focus on in life"
TinaF er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen filosofi... bare sunne *tanker*
Gammel 14-06-05, 14:39   #3
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Øhh, gjelder dette mylowcarbdiet diettene, eller alle dietter?

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto
Gammel 14-06-05, 14:45   #4
TinaF
Ubekreftet Medlem
 
TinaF sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Jeg er fra byen hvor det alltid regner..
Alder: 37
Innlegg: 228
TinaF er en juvelTinaF er en juvelTinaF er en juvel

må jo være de som følger my-lowcarbdiet ettersom en MÅ være registrert bruker av my-lowcarbdiet

__________________
"You always get more of what you focus on in life"
TinaF er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen filosofi... bare sunne *tanker*
Gammel 14-06-05, 14:46   #5
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Hva sier du mylowcaarbdieter? Alle eller eksklusivt mylowcarbdiet?

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto
Gammel 14-06-05, 14:49   #6
TinaF
Ubekreftet Medlem
 
TinaF sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Jeg er fra byen hvor det alltid regner..
Alder: 37
Innlegg: 228
TinaF er en juvelTinaF er en juvelTinaF er en juvel

Hvis du betaler for en diett på www.my-lowcarbdiet.com og likevel kjører atkins, så har det nok ikke noe å si.. er jo bildene det går på står de.t. men er du villig til å betale kontigent for medlemskap da når du ikke følger dietten??? det blir jo som å prøve å vinne i lotto

__________________
"You always get more of what you focus on in life"

Sist redigert av HP : 14-06-05 kl 15:16.
TinaF er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen filosofi... bare sunne *tanker*
Gammel 14-06-05, 15:14   #7
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Ja men da sier vi det da

Om noen har lyst å legge ut før- og etterbilder så er dere hjertelig velkommen til å gjøre det her: www.lavkarbo.no/gallery

Der kan alle brukere opprette eget medlemsgalleri.

Spørsmål om galleriet kan stilles her: http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=3

Tråden er lukket grunnet reklame

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva er best å spise før og etter trening? Spesielt etter. Iset Trening 35 22-06-06 21:42
Du må gi andre brukere ryktepoeng før du kan gi til denne Skorpia Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 24 21-04-05 23:30
Hva spiser dere før og etter trening? Tidligere bruker Trening 1 11-12-04 15:00
Hvor lang tid gikk det før dere merket noe vekttap?. Miriam Dr Lindbergs 6 16-06-04 10:37
Hvor lang tid før ketose avtar? psilocybe Atkins kosthold 20 27-02-04 14:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no