Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Tilbake igjen ...

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-12-09, 22:59   #1
Tundeh
Medlem
 
Tundeh sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Klepp
Alder: 49
Innlegg: 168
Tundeh er på en erverdig vei

Tilbake igjen ...

Hei Alle God Jul
Eg har vært litt lite på dette forumet i det siste. (siden høsten omtrent) Og nå må man bare ta grep. Nå etter jula så er vel motivasjonen fremme igjen.

Litt kortfattet historie. begynte på dietten august 08 og i løpet av sommeren 09 så hadde eg gått fra 143kg og ned til 115 omtrent og holdt meg rundt 116-118 frem til eg dro på jobb idag og da var jeg 120.

Så eg håper og tror at i høst har eg vært såpass full av karbo at den tiden man burde være ute av dietten er blitt fylt opp. Uanett så er det ketolyse dietten eg starter på igjen på nytt.

Det er kommet ett nytt punkt inn i livet mitt. Nemlig trening, dvs styrketrening og svømming.

Får se hvordan det går. Er iallefall en start. Tenker på det å bare bestemme seg for å komme igang igjen. :-)

__________________


Tundeh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-12-09, 23:11   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Tilbake igjen..

Velkommen tilbake og lykke til

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 30-12-09, 23:32   #3
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Tilbake igjen..

Fint (?) å se deg igjen, lykke til videre!

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tilbake igjen :) Anitra Ketolysekuren 4 28-09-08 02:11
Tilbake igjen.. ;) TinaF Induksjonen 6 09-08-05 23:29


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no