Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

ÆÆÆæeeh... flaut spørsmål

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-08-10, 21:06   #1
Sunroad78
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Larvik
Alder: 46
Innlegg: 298
Sunroad78 er på en erverdig vei

ÆÆÆæeeh... flaut spørsmål

Eg har eit litt flaut spørsmål. Korleis trenar eg den trekanten under magen? Eg føler den "heng" og vil gjerne stramme den opp. Eg trenar Jillian Michaels 30 Days Shred kvar dag, foreløpig på lvl 1, vil det vere nok til å stramme opp? *flau*

__________________
Min journal
Sunroad78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - 50-100 gr kh pr dag Svar med sitat
Gammel 27-08-10, 21:13   #2
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: ÆÆÆæeeh... flaut spørsmål

For eksempel: Legg deg på ryggen, bøy i hofta 90grader, anklene i kryss. Sett korsryggen i gulvet og trekk "navlen" inn. Strekk ut beina så langt mot taket det går uten å miste ryggen i gulvet. Så løfter du stussen et par cm opp, et lite vipp. Gjør så mange du orker på rad, et min pause og om igjen, til tre sett.

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 27-08-10, 21:23   #3
Sunroad78
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Larvik
Alder: 46
Innlegg: 298
Sunroad78 er på en erverdig vei

Sv: ÆÆÆæeeh... flaut spørsmål

Supert Megvel, det skal eg prøve i morgon når eg trenar med Jillian

__________________
Min journal
Sunroad78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - 50-100 gr kh pr dag Svar med sitat
Gammel 28-08-10, 23:15   #4
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: ÆÆÆæeeh... flaut spørsmål

Få hjelp av en venn og ligg rett ned på gulvet. Løft bena mot taket, så kroppen er 90 grader. Vennen står over deg og dytter bena ned mot bakken (hold strake ben), mens du holder igjen og løfter tilbake til utgansstilling. Bena skal aldri touche bakken. Varier med å dytte rett ned og mot sidene.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 00:19   #5
Brittk
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: oslo
Alder: 41
Innlegg: 16
Brittk er på en erverdig vei

Sv: ÆÆÆæeeh... flaut spørsmål

Legg deg over to stola( kun ryggen) med beina utanfor strake og opp i 90 grader stilling. senk beina sakte, sakte nesten til du kjem ned i gulvet. gjenta.

veldig effektiv trening og du kjenner det med ein gong !

Brittk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 13:57   #6
Sunroad78
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Larvik
Alder: 46
Innlegg: 298
Sunroad78 er på en erverdig vei

Sv: ÆÆÆæeeh... flaut spørsmål

Tusen takk for tips Skal prøve alle variantane

__________________
Min journal
Sunroad78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - 50-100 gr kh pr dag Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 14:05   #7
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: ÆÆÆæeeh... flaut spørsmål

Pass på alle varianter med strake bein, dersom du har eller har hatt noe som helst problemer med ryggen

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 16:26   #8
Sunroad78
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Larvik
Alder: 46
Innlegg: 298
Sunroad78 er på en erverdig vei

Sv: ÆÆÆæeeh... flaut spørsmål

Gløymte det i dag, men skal prøve å hugse det til i morgen. Har litt småproblemer med korsryggen, så skal vere forsiktig

__________________
Min journal
Sunroad78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - 50-100 gr kh pr dag Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Et par spørsmål Marte_mor Ketolysekuren 7 02-03-09 20:57
Spørsmål ang mat Ella-A Ketolysekuren 6 06-11-08 15:02
Flaut på butikken ... gullahar Ketolysekuren 21 12-03-08 21:13
Litt flaut spm, Smurfine Lavkarbo generelt 39 12-09-06 21:05
litt sånn flaut spm. men.. Atlje Spørsmål og svar 9 03-02-06 05:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no