Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

September-slankeren

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-09-10, 12:41   #101
soriamoria
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: vestlandet
Alder: 46
Innlegg: 14
soriamoria er på en erverdig vei

Sv: September-slankeren

Må vel komme i gang med trimminga. Jeg spiste nok noe i går som nesten dro meg ut av ketosen. Plutselig var det bare det minste utslaget p stixen. Har ikke fått mer utslag enn sjokkrosa. har ikke vært antydning til lilla. Må skjerpe meg skjønner jeg.
Tør ikke lage meg sjokoladekake jeg. Best å ikke ha noe i kjøleskapet som jeg kan spise litt av..
Fikk tips om noen osteboller. noen som har prøvd dem??

jeg er forresten av de som har slanket meg siden tenårene. Var da 63 kg og syntes jeg var tjukk.. Herregud hvor dum går det an å være
Har prøvd GR, Herbaife, Cambridge, Nutrilett mm.. Satser p åat ketolyse er kuren for oss alle her i tråden nå.

__________________


soriamoria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 12:50   #102
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: September-slankeren

Soria.... det er vel ikke no mål i seg selv å få utslaget til å være så mørkt som mulig. Utslag er utslag. Ligger du midt på skalaen så er alt som det skal være (og blir den for mørk, så kan det tyde på at du ikke får i deg nok vann).

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.


Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 13:15   #103
MaritR
Medlem
 
MaritR sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 256
MaritR er på en erverdig vei

Sv: September-slankeren

Sticken bør igrunn ikke å være mørk. Jo mørkere jo mindre vann har du drukket og mindre går du ned. Så lenge du er rosa så er du i ketose. Den forteller ikke hva som skjer i kroppen

__________________



http://bema.bloggr.no/
MaritR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 15:05   #104
Strutta
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 2
Strutta er på en erverdig vei

Sv: September-slankeren

Jeg er med!! Aldri deltatt i gruppeterapi, men detta skal bli gøy!
Gikk i knall lilla ketose etter 48 timer, og jeg er pinlig korrekt med mine 15 g om dagen. Deilig å være mett, spise normale posjoner sammen med familien og ikke måtte stå ved brødfjøla og hive inn noen skiver bare en halvtime etter middag.
Nå leter jeg fælt etter alternativer på frokost... litt smålei egg kjenner jeg, men bakte brød i morges så nå blir det smørbrød frokost litt fremover.
Hvordan ser deres morgenmåltid ut...?

Strutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysediett Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 15:09   #105
Strutta
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 2
Strutta er på en erverdig vei

Sv: September-slankeren

Er ny jeg vettu, men er så misunnelig på dette dere har under svarene deres. Jeg vil også vise stolt frem mine prestasjoner ettersom kiloene flyr av. Noen som kan ta på seg "fadderrollen" og geleide meg i dette forumet?

Strutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysediett Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 15:21   #106
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: September-slankeren

Opprinnelig lagt inn av Strutta, her.

litt smålei egg kjenner jeg, men bakte brød i morges så nå blir det smørbrød frokost litt fremover. Hvordan ser deres morgenmåltid ut...?

Det går mye i egg da. Men også oppsies, LenaBeatrices tekaker eller solsikkebrød - det er godt det!
http://lchf-bloggen.blogspot.com/201...lsikkebrd.html
Sist gang lagde jeg av en hel boks philadelphia og tok da 8 egg, ca. halvannen dl fløte, 280 g solsikkefrø og siden jeg ikke hadde fiberhusk tok jeg 2 barneskjeer glutenmel istedet, + salt og bakepulver i tilsvarende større mengde da. Passet akkurat i en liten langpanne. Strødde litt sesamfrø over - det er skikkelig godt! Pleier å spise det med smør på til suppe f.eks., eller med pålegg på.

Frokost kan også være supper, Ziggys tomatsuppe er genial!
http://pinkangel.blogg.no/1266662758...omatsuppe.html
Jeg lager en stor kjele og fryser ned i porsjonsesker i fryseren, tiner på 5 min i microen!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 15:28   #107
Etherena
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 179
Etherena er på en erverdig vei

Sv: September-slankeren

-------


Sist redigert av Etherena : 03-01-11 kl 19:25.
Etherena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 22:01   #108
Raps
Juniormedlem
 
Raps sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Akershus
Alder: 44
Innlegg: 17
Raps er på en erverdig vei

Sv: September-slankeren

Hei

Er det mulig å slenge seg inn i denne gruppen eller?

Fikk boka i posten i dag, så regner ikke med å begynne ordentlig før om noen dager, må jo forberede meg litt

Jeg skal ned 20 kg, så dette blir veldig spennende!

Slanket meg 13 kg for 2 år siden, på lavkarbo, men fulgte ingen spesiell filosofi og har lagt på meg halvparten igjen, men nå er det på`n igjen med friskt mot!

Raps er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 23:04   #109
Svalen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 19
Svalen er på en erverdig vei

Sv: September-slankeren

Hello godtfolk =)

Jeg leser at mange ønsker å bli flinkere til å trene/trimme og i det siste har jeg selv blitt en stor fan av å gå små turer.. alt fra 30 min, til 1,5 time alt etter forholdene (tid, vær osv.) HVORFOR? fordi jeg hører på Podcast mens jeg går så det er mitt "hotte tips" til alle dere.. finn et radioprogram/podcast dere liker og last ned til mp3-spiller eller telefon. Når jeg går og hører på gamle RadioResepsjon-episoder, og ser på fine hus og hager så går tiden så raskt og turen er en nytelse.. det føles ikke ut som "burde-burde trim" =) Dessverre ser jeg muligens halv-gæærn ut når jeg går for meg selv og holder på å le meg skakk ihjæl :P

evt. kan man bruke gåturer til å snakke i telefonen med venner og familie. Ring Mamma, Bestemor eller ei gammel venninne - de blir alltid glad hvis man ringer bare for å prate litt

Stay cool - stay keto

__________________


Svalen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 09:05   #110
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: September-slankeren

Raps.... velkommen skal du være. Her er det alltid mulig å slenge seg på.

Svalen.... godt tips det der. Savner Radioresepsjonen, så podcasts er en knallting. Sjøl sitter jeg ofte og flirer på T-banen (hvis jeg ikke har med bok) mens jeg ser på Big Bang Theory. Folk får tro hva de vil.


Så en oppdatering på Eksperiment Trening. Etter nesten to års pause hadde jeg trodd at kroppen min skulle være totalt vrak etter første økt på mandag. Ingen merkbar stølhet i ryggen i går, og knapt noe i dag. Kjører på igjen i dag med resten av overkroppen (bein er jeg forsiktig med grunnet tidligere betennelser i senefester).

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.


Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 13:28   #111
MaritR
Medlem
 
MaritR sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 256
MaritR er på en erverdig vei

Sv: September-slankeren

Har sittet her og fundert hihi.....og lurer faktisk på om jeg kanskje spiser litt lite salat :S Har kun salat til middagen ved siden av kjøttet men leser at noen har salat til både lunch og middag. Gått litt lei blomkål så derfor jeg har salat til middagen. Hva er det dere andre gjør?? Hvor ofte spiser dere salat??

__________________



http://bema.bloggr.no/
MaritR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 17:31   #112
Etherena
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 179
Etherena er på en erverdig vei

Sv: September-slankeren

-------


Sist redigert av Etherena : 03-01-11 kl 19:25.
Etherena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 18:05   #113
MaritR
Medlem
 
MaritR sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 256
MaritR er på en erverdig vei

Sv: September-slankeren

Nunu: Jeg har ikke hatt noen bivirkinger i det heletatt bortsett fra litt leggkramper

Ang frokost så varierer jeg litt. Har bakt meg knekkebrød som jeg har både til frokost og lunch. Eller så lager jeg meg en ost/skinkerull som jeg har til frokost. Kjempe godt.

__________________



http://bema.bloggr.no/
MaritR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 13:20   #114
Kanutta7
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7
Kanutta7 er på en erverdig vei

Sv: September-slankeren

Hei! Slenger meg innpå her jeg også. Startet på ketolysekur mandag i denne uka, så jeg er helt fersk i akkurat denne type slanking. Men ikke når det gjelder slanking generelt, det har blitt noen runder opp gjennom årene

Begynte å ta meg sammen i midten av august når jeg fikk se bilder av meg etter årets ferie, her måtte noe gjøres! Har derfor gått ned noen kilo allerede på rett å slett å spise mindre ala GR - men er lei av å være konstant sulten så nå prøver jeg ketolyse Dessuten vil jeg gjerne miste fett så raskt som mulig, spesielt rundt magen - og da skal jo denne måte å slanke seg på være ideell.

Var i ketose allerede på tirsdag i følge stixen, og har kost meg med mye godt syns jeg. Har aldri vært noe brødmenneske så det savner jeg ikke, elsker egg så det tror jeg ikke jeg blir lei av med det første ihvertfall. Egg kan jo varieres mye. Sjokolade og desserter er blitt min store last, det blir en utfordring for meg å holde meg unna.

Jeg har tenkt å gå ned ned 10-15 kg på denne dietten, og håper på et gj.snittlig vekttap på 1 kg de første ukene - blir spennende å se på mandag når jeg har holdt på en uke.

Er vel i grunnen mer opptatt av å miste cm enn vekt - komme inn i "normale størrelser" slik at utvalget i klær blir bedre. Nå blir det å kjøpe det man får på seg - man kan ikke velge og vrake akkurat. Jeg syns det er gøy med klær, så å komme inn i str. 42/44 er mitt mål med min høyde på 172 og ganske kraftig beinbygning. Hvor mange kilo jeg må ned for å få til det - ja det får jeg bare se etterhvert!

Flott at det fins en slik tråd der vi kan støtte og motivere hverandre!

Kanutta7 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 14:46   #115
Caramel
Nytt Medlem
 
Caramel sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 38
Innlegg: 7
Caramel er på en erverdig vei

Sv: September-slankeren

Jeg er med Har gått på kuren før med flotte resultater, men etter ett år med mye sofasliting og depresjoner, så har vekten sakte men sikkert krypet tilbake. Har kommet opp i 66 kilo nå og det er mye for min 160 cm lave kropp. Har vært på kuren siden mandag og er alt nede i 64 kilo, noe som er veldig overraskende, men helt sikkert kun vann. Har dessverre mistet matlysten, så jeg spiser nok altfor lite fett i forhold til hva som er ideelt. Er flink til å drikke vann og går masse turer. Håper på å veie rundt 55 kilo til en USA-tur i desember.

Caramel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 23:18   #116
Svalen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 19
Svalen er på en erverdig vei

Sv: September-slankeren

Velkommen Kanutta7 og Caramel =)=)

Imorgen tidlig skal jeg veie meg igjen og jeg er mildt sagt veldig spent! Føler meg ikke særlig lettere enn forrige uke, heller tvert imot etter at jeg nå har gomlet i meg en pose Bacongull og drukket Pepsi Max til Linn Skåbers Hjerte til Hjerte ^^

I helga skal jeg på jentetur, og har baket lavkarbobrød som jeg skal ha med men jeg er rett for å sprekke uansett.. det er så vanskelig å "forsvare" en diett for venninner som er slanke og med god matlyst ^^ Heldigvis skal vi både på spinning og fjelltur i tillegg til fest på lørdag

Jeg ønsker alle en fin helg i ketose

__________________


Svalen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 00:11   #117
Kanutta7
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7
Kanutta7 er på en erverdig vei

Sv: September-slankeren

Ja, det er vanskelig å holde seg på den smale sti når en skal ut på tur. Sånn sett er det vanskelig med lavkarbo, en syns nesten ikke en kan proppe i seg kjøtt elelr fisk og la tilbehøret være. Det er liksom ikke god folkeskikk

Skal selv en del ut å reise i løpet av høsten, er spent på hvordan det skal gå. Tror det blir vanskelig å holde seg i ketose da. Men så lenge man ikke skeier fullstendig ut og klarer å hente seg inn igjen, så får det heller ta litt lengre tid å nå målet en har satt seg. Sånn tenker jeg ihvertfall.

__________________


Kanutta7 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 07:53   #118
Svalen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 19
Svalen er på en erverdig vei

Sv: September-slankeren

Ja, sant det.. selv om jeg muligens går ut av ketose så skeier jeg ut i aktiv helg så det blir nok ikke så ille ^^ Jeg prøver å spare penger til London-tur neste helg, og det hjelper på motivasjonen til å ikke kjøpe karbo i butikken.. da er det verre med det som blir påspandert

Veiing imårrest: - 0,9 kg denne uka. Ville se 67-tallet og det fikk jeg men er ikke hoppende glad merker jeg.. hadde ønsket meg over 1 kg.. jaja.. nedgang er fremgang =)=)

God helg alle sammen!!

Stay cool - stay keto

__________________


Svalen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-09-10, 12:03   #119
Perunille
Juniormedlem
 
Perunille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Bergen
Alder: 45
Innlegg: 16
Perunille er på en erverdig vei

Sv: September-slankeren

Hei alle sammen

Jeg hiver meg med i september-gjengen, jeg..

Har spist lavkarbo et par mnd nå, og har gått sakte men sikkert nedover...
Bestemte meg for å prøve ketolyse-kuren for å få litt fart på sakene

Kjøpte ketolyse-pakken, leste boken og satte i gang på mandag...
Kom i ketose allerede etter 2 døgn, og synes det hele har gått lekende lett så langt egentlig

I dag tok jeg en snik-veiing på vekten...og jeg trodde jeg skulle ramle av vekten da jeg fikk se 60- tallet igjen...Veide riktig nok 69.8, men du og du for en lykke å se det tallet igjen!!!
Målet mitter 62 kg. og det SKAL jeg klare!!
Jeg vil ALDRI se 70 eller 80 tallet under mine føtter igjen!!!!

Aaaahh...for en herlig start på lørdagen!!!!

Gleder meg veldig til å bli kjent med dere og følge dere mot målet deres

Ha en strålende helg folkens

__________________
Perunille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-09-10, 13:56   #120
MaLyng
Juniormedlem
 
MaLyng sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 35
MaLyng er på en erverdig vei

Sv: September-slankeren

Opprinnelig lagt inn av Perunille, her.

Hei alle sammen

Jeg hiver meg med i september-gjengen, jeg..

Har spist lavkarbo et par mnd nå, og har gått sakte men sikkert nedover...
Bestemte meg for å prøve ketolyse-kuren for å få litt fart på sakene!

Kjøpte ketolyse-pakken, leste boken og satte i gang på mandag...
Kom i ketose allerede etter 2 døgn, og synes det hele har gått lekende lett så langt egentlig

I dag tok jeg en snik-veiing på vekten...og jeg trodde jeg skulle ramle av vekten da jeg fikk se 60- tallet igjen...Veide riktig nok 69.8, men du og du for en lykke å se det tallet igjen!!!
Målet mitter 62 kg. og det SKAL jeg klare!!
Jeg vil ALDRI se 70 eller 80 tallet under mine føtter igjen!!!!

Aaaahh...for en herlig start på lørdagen!!!!

Gleder meg veldig til å bli kjent med dere og følge dere mot målet deres

Ha en strålende helg folkens

Gratulerer med flott resultat!
Det er en herlig følelse når vekten tipper til det tallet du så gjerne har villet se så lenge Jeg snik-veide meg litt i dag jeg også, og jeg er fortsatt fornøyd med resultatet tålmodighet er en dyd!
Må mandag så tror jeg at jeg skal kjøpe meg ketolysestix, bare for å få det bekreftet om jeg virkelig er i ketose eller ikke.

Stå på!
Og ha en riktig god helg!
__________________

__________________


MaLyng er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 12:47   #121
soriamoria
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: vestlandet
Alder: 46
Innlegg: 14
soriamoria er på en erverdig vei

Sv: September-slankeren

Krmt... jeg sprakk til gangs i helga! Var på jentefest fredag, hvor det ble servert hjemmelaget pizza.. ble 2 stk der.. i går ble det 2 brødskiver og likedan i dag... Måtte ta meg en sjokolade når jeg likevel sprakk, men hva oppdaget jeg da?? Jo da, den smakte jo ikke godt en gang.. Trenger ikke lengte etter det i hvert fall. Full skjerpings i morgen igjen.

Synes dere andre er råtøffe som holder ut! Men denne sprekken ga ikke mersmak så mulig den bare gjorde godt likevel da

Perunille: gratulerer med å se 69 tallet

__________________


soriamoria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 15:07   #122
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: September-slankeren

Hei.
I morgen har jeg vært i gang med ketolyse i en uke, så jeg føler vel at jeg hører hjemme her inne. =)
Har snikveid meg litt de første dagene, bare for å kontrollere at jeg hvertfall ikke går opp, og det gjør jeg definitivt ikke! Har holdt meg unna de siste dagene, med et lite håp om å gå en gledelig overraskelse i morgen, på den offisielle veiedagen. Kom i ketose allerede 1. kvelden, det klager jeg ikke over.

Noen over her lurte på murring i ryggen - det har jeg og hatt. Nærmest en form for menssmerte, men jeg går på p-piller, så det kan nok ikke være det for min del. Og jeg drikker mer vann enn noensinne, så skjønner ikke helt at det kan være det heller...

Ugg, i dag kommer første store utfordringen - invitert ut på kinarestaurant, og det var ikke aktuelt å bytte til en annen type restaurant. Håper jeg finner noe jeg kan spise med god samvittighet, jeg har vært skikkelig fysen på sjokolade i dag, men har holdt meg unna. Så jeg skal jaggu ikke sprekke på å spise middag

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 15:09   #123
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: September-slankeren

Og en ting til - det var noen som snakket om frokost. Jeg spiste egg og bacon en dag eller to til frokost, og fikk rett og slett helt avsmak mot det. Så de siste dagene har jeg spist (oste)knekkis med enten spekeskinke på, eller med brie og stangselleri/bittelitt valnøtter på. 100 g. agurk og 2 hardkokte egg ved siden av. Det funker bra for meg =) Kjapt er det og, knekkisene lager jeg kvelden før.

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 15:58   #124
plingpling
Nytt Medlem
 
plingpling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1
plingpling er på en erverdig vei

Sv: September-slankeren

Hei dere
Kan jeg slenge meg med? Har gått 1 uke på ketolyse i morgen. Har også nylig fullfort 2 uker på kur med kun proteiner og grønnsaker(psmf). Gått ned 8 kg på den. Veldig ensformig kost, så nå er det ketolyse for fult. Gikk også på ketolyse i beg av 2007, frem til jeg ble gravid med førstemann.
Ser at det har åpnet seg en større ketolyse verden. Finner mye oppskrifter og bra tips på nettet. SIst fulgte jeg bare boken.

Har fått samboeren min med på reset, gjør det litt lettere for meg også=)

Kort om meg: Kvinne, 32, samboer, 2 barn. Jente snart 3 år og gutt 6 mnd. Bor i Bergen=)

Start vekk 88kg, nå 80. Mål 60!!!!!

plingpling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 16:39   #125
MaritR
Medlem
 
MaritR sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 256
MaritR er på en erverdig vei

Sv: September-slankeren

Uff, sliter med søthunger i dag...er DEN dagen i mnd hvor jeg virkelig kunne trengt en sjokolade (eller noe annet søtt). Tråler igjennom forskjellige tråder her inne for å finne noe som kan tilfredstille søthungern...neon som har ett godt forslag??

__________________



http://bema.bloggr.no/
MaritR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
September-startere! Lillevoff Ketolysekuren 184 14-01-10 23:29
September-ferskingene ... elle Atkins kosthold 6 29-09-07 11:20
Läsning i september ssskaldeman Lavkarbo generelt 4 06-09-05 22:37


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no