Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Har dere prøvd

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-08-08, 23:12   #1
antikarb
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 22
antikarb er ny på veien

Har dere prøvd

Har dere prøvd Heistad sin gele, sjokoladepudding og vaniljesaus? Likte dere det, og hva var best?

antikarb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lowGI Svar med sitat
Gammel 01-08-08, 23:17   #2
Max
Seniormedlem
 
Max sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 45
Innlegg: 3.909
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Sv: Har dere prøvd

Eneste jeg har smakt er heistad gele, og synes ikke noe særlig om det. Mye bedre å lage geel av Fun Light saft og gelatinpulver

__________________
På tide å bytte signatur...?
Max er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse! Svar med sitat
Gammel 01-08-08, 23:18   #3
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Har dere prøvd

sjokoladepuddingen er farlig god synes jeg... så det bruker jeg bare som belønning
vaniljesausen... tja... den er brukbar...
geleen liker jeg ikke noe særlig- gjør som max jeg...

__________________
Tuppen er klar for 2008


- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 13:48   #4
tjafs
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 3
tjafs er på en erverdig vei

Sv: Har dere prøvd

sjokoladepuddingen var faktisk veldig god, og jeg er profesjonell sjokoladesikler (en gang var jeg en -smaker...)

tjafs er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 14:11   #5
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Har dere prøvd

liker alle jeg..men sjokopuddingen ja..sikle

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 14:25   #6
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Har dere prøvd

Vaniljepulveret blander jeg i vanlig lettpisket krem og har til bær feks....bittelitt bismak syns jeg det er, men i riktig dose, så helt super.

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 10:59   #7
May-Linn
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Larvik
Alder: 35
Innlegg: 26
May-Linn er på en erverdig vei

Sv: Har dere prøvd

Jeg likte faktisk ikke sjokoladepuddingen så godt. Og den holdt seg ikke veldig lenge i kjøleskapet. Da er det mye bedre å piske menikomel. Ha i litt kakaopulver og kanskje litt sukrin Sette i kløleskapet, så blir det sjokolademouse. Menikomel inneholder bare 6,4 karb pr 100 g. Men 300 Kcal pr 100 g da. For de som meg som ser på kcal istede. Men er ikke så mye forde. Og kjempe godt

May-Linn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Dietten Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har du prøvd stoffskiftedietten? Gir Spørsmål og svar 12 03-12-07 20:53
Rensere, har dere prøvd dette? guro Fysisk og mental helse 23 03-12-07 01:31
Noen her som har prøvd 5-htp ...? Borealis Kosttilskudd 22 22-03-07 19:46
Da har jeg prøvd frokostpannekaken Pipp Frokost og kveldsmat 4 09-02-07 11:01
Har noen av dere prøvd Brasilian Waxing? Iset Generell diskusjon 60 17-04-06 22:25


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no