Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Ny her!

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-03-06, 23:30   #1
Majen
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Kløfta
Alder: 46
Innlegg: 1
Majen er på en erverdig vei

Ny her!

Hei!

Ja, da har jeg endelig bestemt meg for å fjerne noen kg etter 3 barn. Jeg har pcos og lavt stoffskifte og lurer veldig på hvilken måte som er den beste for meg?? Ketolyse? Eller Lavkarbo? Eller er det omtrent det samme? Huff dette ble rotete, men blir veldig glad for alle svar

Majen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ikke sikker enda... Svar med sitat
Gammel 23-03-06, 23:32   #2
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Ny her!

Ketolyse er en form for lavkarbo. Søk litt på forumet, så finner du noe som passer for deg. Med PCOS er det iallefall viktig at du holder et høyt fettinntak samtidig som du kutter ned på karbohydratene. Vær ekstrem med Atkins, Ketolyse, Skaldeman eller OE, eller vær mer forsiktig med South Beach eller Lindberg.

Hilsen en som også har PCOS.

  Svar med sitat
Gammel 24-03-06, 15:07   #3
Heiko
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 47
Heiko er på en erverdig vei

Sv: Ny her!

Hei!

Jeg er også ny her! Og jeg har fått mye viktig informasjon av disse sidene! Takk for all hjelp alle sammen!
Ellers er det helt sikkert at menn går raskere ned i vekt enn kvinner! Det har vi her hjemme merket ihvertfall... Men det som jeg merker så veldig godt, er at man får så mye mer energi av å endre kostholdet til lavkarbo! Helt rått!!!! Jeg er ikke fanatisk, og liker å kose meg, men det blir en gang i blandt nå, ikke hver kveld som før...
Men er det noen som vet om butikk i Østfold som selger godt lavkarbo-øl? Har tittet i butikker, men finner ikke noe.... Takk igjen alle sammen!!!! Hører sikkert fra meg igjen folkens! God helg!

Heiko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 24-03-06, 18:21   #4
kk55
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 3
kk55 er på en erverdig vei

Sv: Ny her!

God fredag,
jeg er også ny og lurer på om noen andre fryser på lavkarbo-diett, eller mens
de er i ketose?

Hilsen Grandma.

kk55 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 24-03-06, 19:33   #5
205gti16v
Medlem
 
205gti16v sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Kristiansand
Alder: 44
Innlegg: 324
205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys

Sv: Ny her!

Eg fryser mindre nå føler eg,et masse fett som kroppen omdanner til varme.

__________________
Medlem av rein matklubben
Medlem av Barnehageliga'n


Drevon: Fedmeepidemien har ingen god forklaring som kan dokumenteres vitenskapelig.

Ønsker meg eit bombekalorimeter sånn at eg kan forbrenne maten sånn som ernæringsrådet vil eg skal http://www.houm.no/produkter/bombekalorimetre.htm




Shut up, Brain, or I'll stab you with a Q-tip!
Homer Simpson
205gti16v er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lutz,Skaldeman,Polezynski,Kwaznievski. Svar med sitat
Gammel 24-03-06, 20:06   #6
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Ny her!

Opprinnelig lagt inn av Heiko

Hei!

Jeg er også ny her! Og jeg har fått mye viktig informasjon av disse sidene! Takk for all hjelp alle sammen!
Ellers er det helt sikkert at menn går raskere ned i vekt enn kvinner! Det har vi her hjemme merket ihvertfall... Men det som jeg merker så veldig godt, er at man får så mye mer energi av å endre kostholdet til lavkarbo! Helt rått!!!! Jeg er ikke fanatisk, og liker å kose meg, men det blir en gang i blandt nå, ikke hver kveld som før...
Men er det noen som vet om butikk i Østfold som selger godt lavkarbo-øl? Har tittet i butikker, men finner ikke noe.... Takk igjen alle sammen!!!! Hører sikkert fra meg igjen folkens! God helg!

Hei
Redlight beer ( best i smakstest) er det øl i Norge som har mindst karbohydrtat.Det selges i de fleste meny og Spar-butikker samt noen Jokerbutikker. Om det ikke er i disse butikker kan man be dem bestille.
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no