Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-04-10, 14:19   #76
Pandora
Seniormedlem
 
Pandora sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Akershus
Alder: 57
Innlegg: 514
Pandora er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Yes!! Takk til Lillemy71 - da fikk jeg lastet ned og er igang

Gikk en lang tur i sola først, så var ferdig oppvarmet og klar. Lurer på om vektene mine var i tyngste laget (3 kg) - for det ble tuuuuungt underveis i noen av vektøvelsene.

Gjennomført 1 av 30 ihvertfall, og aller best: mannen min ble med!!! (magen skal bort til sommeren)

Han var ikke helt ivrig på alle kondis-delene med "hoppetau" osv ... ble nok litt for jentete for ham, men styrkedelene gikk veldig bra.

Lykke til videre til oss alle, stå på!

__________________
Jillian Michaels
Pandora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av hvert - normalvektig Svar med sitat
Gammel 18-04-10, 15:09   #77
BlirFjong
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sandnes
Alder: 41
Innlegg: 595
BlirFjong er en juvelBlirFjong er en juvelBlirFjong er en juvel

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Puh!
Da var første økt unnagjort!
Er LENGE siden jeg har trent og slet under et par av øvelsene, spesielt armhevingene er min store svakhet, samt at jeg har dårlig kondis.. Men ser at dette ikke er ugjennomførbart likevel, så skal definitivt fortsette. Nå har jeg lagret vektene og matten like ved TV'en så en øvelse skal jeg gjennom hver dag før jeg får lov av meg selv til å sette meg sofaen på kvelden.

Svetten renner her gitt, må rett og slett ta en kjapp dusj

__________________
30/30 i Jillian Michaels 30 day shred!!


BlirFjong er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyseinspirert livsstilsendring :-) Svar med sitat
Gammel 18-04-10, 15:27   #78
Karissima
Seniormedlem
 
Karissima sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 5.343
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Jeg har bestilt dvd men nå sitter jeg med ene beinet i gips og skal gjøre det i 4-6 uker. Er det noen øvelser for armene der som jeg kan gjøre sittende ?

__________________

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-04-10, 15:35   #79
BlirFjong
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sandnes
Alder: 41
Innlegg: 595
BlirFjong er en juvelBlirFjong er en juvelBlirFjong er en juvel

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Karissima, her.

Jeg har bestilt dvd men nå sitter jeg med ene beinet i gips og skal gjøre det i 4-6 uker. Er det noen øvelser for armene der som jeg kan gjøre sittende ?

Det var en bokseøvelse spesielt som hun refererte til som bra for de som har skader i nedre delen av kroppen, slik som deg
Det var, i følge henne, en god måte å trene kardio på dersom man ikke har mulighet til å bevege nedre del av kroppen. Slik jeg forstod det i alle fall.
Ellers kan du kanskje ta situps til tross for foten?

God bedring med beinet forresten!

__________________
30/30 i Jillian Michaels 30 day shred!!


BlirFjong er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyseinspirert livsstilsendring :-) Svar med sitat
Gammel 18-04-10, 15:43   #80
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Alva87, her.

Gangsperre sa du?
dere som har kommet litt lenger enn meg, hvordan gikk det å gjennomføre dag 2? Ser for meg at det blir et syn for guder når jeg skal prøve å få til dagens økt

Joda du vil nok merke at du har trent dagen før og kanskje vil du merke det enda mer dag 3 for gangsperre gjør seg faktisk mest gjeldende to dager etter hard trening.

MEN ikke la deg knekke - stå på og gjennomfør det, for tro det eller ei så er treningen den best måten å få vekk stølheten på. Selv om du må lide deg gjennom de 20 minuttene så gjør det, jeg kan nesten garantere at du vil være mindre støl når du er ferdig. Det høres utrolig ut men sånn er det nå -det finnes en såkallt fysiologisk forklaring men den skal ikke jeg gi meg utpå.

Det verste man kan gjøre er å krype i sammen i sofaen å ikke gjøre noe, da varer stølheten mye lengre garantert

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 18-04-10, 15:49   #81
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Karissima, her.

Jeg har bestilt dvd men nå sitter jeg med ene beinet i gips og skal gjøre det i 4-6 uker. Er det noen øvelser for armene der som jeg kan gjøre sittende ?

Bokseøvelsen, du kan kanskje gjøre "vindmøllen" også for å få opp pulsen. Ellers kan du jo gjøre de øvelsene som er for skuldre/armer med vekter.

Det finnes jo sikkert mange øvelser du kan gjøre - spesielt for overkroppen, selv om du ikke kan følge dette programmet som jo er designet for å trene mest mulig av kroppen i hver øvelse. Søk på nettet, evt. snakk med en fysioterapeut. På mitt treningssenter har de både fysioterapeut og personlig trener som hjelper slike ting uten at det koster ekstra.

Synes det er bra at du har lyst til å trene selv om beinet er gips. Stå på og lykke til

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 18-04-10, 16:14   #82
Alva87
Juniormedlem
 
Alva87 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Elverum
Alder: 36
Innlegg: 34
Alva87 er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Joda du vil nok merke at du har trent dagen før og kanskje vil du merke det enda mer dag 3 for gangsperre gjør seg faktisk mest gjeldende to dager etter hard trening.

MEN ikke la deg knekke - stå på og gjennomfør det, for tro det eller ei så er treningen den best måten å få vekk stølheten på. Selv om du må lide deg gjennom de 20 minuttene så gjør det, jeg kan nesten garantere at du vil være mindre støl når du er ferdig. Det høres utrolig ut men sånn er det nå -det finnes en såkallt fysiologisk forklaring men den skal ikke jeg gi meg utpå.

Det verste man kan gjøre er å krype i sammen i sofaen å ikke gjøre noe, da varer stølheten mye lengre garantert


Jeg kom meg igjennom i dag, og det gikk mye bedre enn i går faktisk. sånn mtp hva jeg klarte å gjennomføre. Det eneste som stoppet meg litt var at jeg var så forbanna støøl men jeg gir meg ikke

__________________


Alva87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 30 day shred Svar med sitat
Gammel 18-04-10, 20:10   #83
Mosepjusk
Seniormedlem
 
Mosepjusk sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.059
Mosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt likt

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Opprinnelig lagt inn av tuttatei, her.

Blir jo inspirert av dere og har veldig lyst til å være med. Venter på litt hjelp til nedlastingen.

Har du fått hjelp, tuttatei?? LILLEMYYYYYYY71!!!!!!???!??!

__________________


Mosepjusk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moseberg Svar med sitat
Gammel 18-04-10, 20:16   #84
Mosepjusk
Seniormedlem
 
Mosepjusk sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.059
Mosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt likt

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Så flinke dere er!!

Jeg har finni ut at vi er 16 stk. som shredder, kan vi kalle det det?! Eller makulerer, hehe!?
Skal bli spennende å se resultater etterhvert!
Har dere tatt mål av armer, lår, mage og hofter?

__________________


Mosepjusk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moseberg Svar med sitat
Gammel 18-04-10, 20:26   #85
Mosepjusk
Seniormedlem
 
Mosepjusk sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.059
Mosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt likt

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Dag 5 (Er det dag 5 allerede?!?!)

Trening
Treningen i dag gikk også veldig greit. Jeg syns de 20 minuttene går veldig fort. Dagene går til og med fort
Jeg merker at jeg har mer energi! Var på en liten sykkeltur med samboer og datter etter shredden i dag.
Håper dere andre også har mer energi!!

__________________


Mosepjusk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moseberg Svar med sitat
Gammel 18-04-10, 21:22   #86
HapiLatte
Juniormedlem
 
HapiLatte sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 56
Innlegg: 35
HapiLatte er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Stolt av meg selv , klarte å få til treningen i dag selvom vi skulle ha bursdagsparty og det måtte ryddes, bakes og lages mat før gjestene kom kl. 1600. Jeg er sååå støl, men det var egentlig deilig og få rørt seg litt. Jeg er spent på hvordan det skal gå til uka, for jeg har en tøff jobbuke og kommer antagelig veldig sent hjem flere dager. Men skal gjøre mitt beste. har ikke lyst til å ødlegge opplegget når jeg først er i gang.

5 kg til 17. mai: 3,9/5
30 days Shred: 2/30

__________________


HapiLatte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 07:42   #87
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Mosepjusk, her.

Har du fått hjelp, tuttatei?? LILLEMYYYYYYY71!!!!!!???!??!

Har sendt oppskrift

Er på dag 7 i dag og skal måle meg på torsdag, er litt spent ja om det er blitt borte noe.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 12:41   #88
Alva87
Juniormedlem
 
Alva87 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Elverum
Alder: 36
Innlegg: 34
Alva87 er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Da var jammen meg dagens økt unnagjort også! Fort gjort altså
er skikkelig støl, men har funnet ut at så lenge man holder seg unna sofan mesteparten av dagen så blir man iallefall ikke fullstendig stiv
Noen som har kommet lenger som begynner å merke resultater eller?

__________________


Alva87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 30 day shred Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 16:38   #89
Pandora
Seniormedlem
 
Pandora sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Akershus
Alder: 57
Innlegg: 514
Pandora er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Dagens shred unnagjort! Kjekt når vi er to som puster og peser Syns det gikk lettere idag - gjennomførte alle øvelsene (med stil!)

__________________
Jillian Michaels
Pandora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av hvert - normalvektig Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 17:59   #90
Guttem@mm@
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 13
Guttem@mm@ er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Jeg startet med 30 days shred i dag og føler omtrent at jeg har fått juling!

Har planer om å trene 30 days 3 dager i uka i startfasen, gå tur i tillegg eller sykle så jeg totalt trener 5 dager i uka. Tror kroppen min trenger noen dager som den kan restituere seg....

Guttem@mm@ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn kropp og mosjon! Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 18:32   #91
Santiago
Nytt Medlem
 
Santiago sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 5
Santiago er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Dag fire unnagjort, tøffere tak enn Zumba dette her, PUH!!! (men ikke fullt så lystbetont heller). Helt klart at det virker, har sånn gangsperre at jeg nesten ikke kan løfte kaffen opp til munnen Tenk så spreke vi blir! Stå på, alle sammen, lykke til!!!

Santiago er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 19:17   #92
BlirFjong
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sandnes
Alder: 41
Innlegg: 595
BlirFjong er en juvelBlirFjong er en juvelBlirFjong er en juvel

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Puh! Økt nummer 2 er unnagjort - sliten nå ja! Sliter fortsatt med en del av de tyngre armøvelsene (hurra for ikke eksisterende muskler) men det gikk litt bedre på cardio-delene i dag, til tross for at jeg i tillegg har gått 50 min tur med voffsen etter jobb. Er litt stolt av meg selv skal jeg innrømme... Herlig!

Syns musikken på vidoen ikke er noe bra da, kanskje etter hvert som jeg lærer meg movsene ordentlig så kan jeg skru av lyden og sette på min egen musikk.. hmm..

__________________
30/30 i Jillian Michaels 30 day shred!!


BlirFjong er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyseinspirert livsstilsendring :-) Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 21:56   #93
LilleM0r
Seniormedlem
 
LilleM0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 63
Innlegg: 2.833
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Her kommer en rapport fra Odense
Dag 3 er unnagjort i ettermiddag - og kroppen preges av stølhet.....
Og - det går bra! Hardt og intenst, 20 minutter er kort tid - så jeg er spent på om dette er nok

Det er deilig å være norsk - i Danmark

__________________
Mål - ned 20 kilo


Sist redigert av LilleM0r : 20-04-10 kl 21:56.
LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 22:08   #94
Mosepjusk
Seniormedlem
 
Mosepjusk sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.059
Mosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt likt

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Så flinke folk jeg har fått med meg på denna tråden da!!

Jeg skal starte på dagens økt nå - med samboer

Stå på, flinkiser!!

__________________


Mosepjusk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moseberg Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 23:19   #95
Mosepjusk
Seniormedlem
 
Mosepjusk sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.059
Mosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt likt

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Dag 6

Trening
Jeg syns hele opplegget er perfekt! Det går bedre for hver dag.
Energinivået mitt er på topp (ganske nær i alle fall), og det er nydelig!
Jeg blir fortsatt sliten, men ikke på langt nær så sliten som jeg var 1. gang, hehe.

Takk, Jillian!

Og takk til dere andre her for inspirasjon og motivasjon

__________________


Mosepjusk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moseberg Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 23:29   #96
HapiLatte
Juniormedlem
 
HapiLatte sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 56
Innlegg: 35
HapiLatte er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Vet ikke helt om jeg er flink eller litt gal (iflg samboer er jeg gal og fryktelig sta). Kom hjem fra jobben kvart på elleve og går rett å trener. Men jeg rakk det jo før det ble ny dag og ny treingsøkt. Så da var dag 3 overstått. Heia alle sammen vi klarer det!!!
Enig med deg "BlirFjong" at musikken kunne vært bedre.

5 kg til 17. mai: 3,9/5
30 days Shred: 3/30

__________________


HapiLatte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 23:38   #97
Mosepjusk
Seniormedlem
 
Mosepjusk sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.059
Mosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt likt

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Opprinnelig lagt inn av HapiLatte, her.

Kom hjem fra jobben kvart på elleve og går rett å trener. Men jeg rakk det jo før det ble ny dag og ny treingsøkt. Så da var dag 3 overstått.

Litt gal, men veldig flink da!!

Opprinnelig lagt inn av HapiLatte, her.

Enig med deg "BlirFjong" at musikken kunne vært bedre.

Ja jo, enig! Jeg har planer om å lage en spilleliste, men ting tar tid...

Natta! Sov godt!

__________________


Mosepjusk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moseberg Svar med sitat
Gammel 20-04-10, 11:19   #98
Aggatuss
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 56
Aggatuss er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Har sendt forklaring på nedlasting til et par stykke her inne ja, så det er bare å gi lyd dersom det er flere som trenger hjelp. Sender det kun privat for de er ikke så glad i at vi legger ut torrent-linker her på forumet.

Hei, Lillemy71. Kan du være så snill å sende en beskrivelse til meg også? Tusen takk!

Aggatuss er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/Lutz Svar med sitat
Gammel 20-04-10, 17:45   #99
BlirFjong
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sandnes
Alder: 41
Innlegg: 595
BlirFjong er en juvelBlirFjong er en juvelBlirFjong er en juvel

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Dag 3 fullført!

I dag syntes jeg det var mye vanskeligere enn i går! Men nå skal det sies at jeg egentlig var sulten da jeg begynte, ville bare ha det unnagjort før middag... Men kom meg gjennom det sånn noenlunde!

NÅ skal jeg lage middag

__________________
30/30 i Jillian Michaels 30 day shred!!


BlirFjong er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyseinspirert livsstilsendring :-) Svar med sitat
Gammel 20-04-10, 18:49   #100
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

vil bare tipse om at det blir lettere og lettere for hver dag! trening 7 gjennomført akkurat nå!

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som har prøvd 30 days shred? Pearl75 Trening 59 19-07-11 07:55
Blir livet mitt perfekt om jeg blir tynn? Nille Generell diskusjon 28 30-07-10 16:23
Spm før start på kur Ella-A Ketolysekuren 8 26-11-09 12:02


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no