Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Lauk ... av alle slag

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-12-09, 23:45   #1
Mini-Logo
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 20
Mini-Logo er på en erverdig vei

Lauk ... av alle slag

Hei!

Eg lurer på karboinnhaldet i lauk. Eg et ein del av det, men ketostixane syner berre "spor" av ketonar... Eg mistenkjer lauken for å spele ei rolle i dette? Kan nokno opplysa meg om dette? Kva med tomatar? Er det ok?

Eg går på Dr.Lindqvist-dietten, men ynskjer å vera i ketose ei stund. Kan nokon hjelpa?

Mini-Logo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dr. Dahlqvist Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 00:28   #2
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Lauk ... av alle slag

Du kan finne næringsinnholdet i de fleste grønnsaker ved å slå opp på for eksempel http://www.matvareguiden.no/

Utover det, så - angående fargen på ketostix så heter det at utslag er utslag. Du kan ikke være litt i ketose. Om den blir mørk indikerer noen ganger ikke annet enn at man drikker for lite vann. Men det er, som mange andre ting, individuelt.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sju slag til jul uten sukker Kitt Festmat 32 11-12-08 20:03
Flere slag og infarkt med insulin Goggen Lavkarbo generelt 6 06-02-08 23:18


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no