Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Induksjonen

AtkinsProdukter

Induksjonen De første 14 dagene med Atkins

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-01-05, 10:28   #1
elinej
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Lillehammer
Alder: 43
Innlegg: 11
elinej er på en erverdig vei

AtkinsProdukter

Har de atkinsproduktene som Celina skulle begynne å selge kommet i butikkhyllene? Hvilke butikker skal de selges i?

elinej er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 10-01-05, 10:36   #2
Jeannie
Juniormedlem
 
Jeannie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Buskerud
Alder: 47
Innlegg: 45
Jeannie er på en erverdig vei

Hei,
skrev en mail til Firma Midelfart på fredag og fikk følgende svar:
***************
Tusen takk for din henvendelse. Vi har enorm etterspørsel etter produktene både fra personer som deg som har vært i USA, men også andre. Vi kommer i disse dager ut med produktene i helsekost butikkene. De er først ute. I tillegg vil det komme i Apotek, dagligvare, kiosk og bensin. I første rekke er det et sortiment vi har fått godkjent i Norge, men stadig flere produkter vil komme etter hvert som norske myndigheter gir rom for dette.

Du kan se på Atkins.com velg Norge og du har en Norsk Atkins side.
***************

Jeg venter i spenning jeg også.....

__________________







20.12 er delmålet 85 kg...... Skal klare.......
Jeannie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - Eat - Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-01-05, 10:50   #3
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Jeg har kjøpt på Narvesen.... Men ble litt skuffa over at de bare hadde EN type bar å velge i...... Den jeg ikke liker noe særlig...... Skulle hatt den med kokos eller peanøtt....

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 22-01-05, 18:20   #4
Marit1961
Juniormedlem
 
Marit1961 sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Hvor: Østfold
Alder: 62
Innlegg: 15
Marit1961 er ny på veien
Smile

Atkinsprodukter

Opprinnelig lagt inn av elian

Jeg har kjøpt på Narvesen.... Men ble litt skuffa over at de bare hadde EN type bar å velge i...... Den jeg ikke liker noe særlig...... Skulle hatt den med kokos eller peanøtt....

Jeg har kjøpt både Atkinssjokolader og pulver i helsekosten på Svinesund. Utvalget er bra og prisen noen kroner lavere enn i Norge. Det går helt fint å ta en Atkinsbar f.eks. før trening eller som et mellommåltid.
Jeg skjønner bare ikke at noen med blodtype A kan gå på ren Atkins og gå ned i vekt. Jeg måtte gå helt over til en fastekur med proteindrikker før noe skjedde, men nå har jeg blitt kvitt 5 kg på to uker uten at forbrenninga har gått ned. Går forbrenninga på sparebluss begynner jeg å fryse, men med nok proteiner og stabilt blodsukker holder kroppen varmen oppe. Skal jeg ha et måltid, så tar jeg en halv boks macadamianøtter, et par småoster, en boks tunfisk eller en boks makrell i salsa. Har trent som normalt og ikke vært sulten, men det er viktig med nok drikke. Kan IKKE anbefale Atkinspulver med sjokoladesmak. Den er grusomt søt.

Marit1961 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: All mat med lite karbohydrater Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no