Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Dr Lindbergs

Går ikke ned mer, hjelp!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-05-10, 02:56   #26
FantasiJenta
Juniormedlem
 
FantasiJenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 40
Innlegg: 26
FantasiJenta er på en erverdig vei

Sv: Går ikke ned mer, hjelp!

Silvia: Huhej! Jeg har ikke sett svaret ditt før nå. Åssen går det med deg nå? Har det løsna? det har det ikke hos meg.. jeg tror jeg har prøvd alt mulig av forandringer jeg har blitt anbefalt, men ingenting nytter.. jeg hoppet også over til LCHF-kosthold, noe jeg trivdes innmari godt med, men dette har bare gjort at jeg har gått opp i vekt. Det får meg til å lure på om fett rett og slett er en uting når man har sluttet å røyke? Jeg vet ikke altså, men ettersom jeg gikk rett opp på det kostholdet så... Jeg vet ikke hva mer jeg kan gjøre, etter 6 mnd som røykfri og ikke ett eneste gram ned i vekt begynner jeg dessverre å miste tålmodigheten.. det er dumt, jeg vet det, men når man jobber hardt og aldri får noen belønning orker man ikke mer tilslutt.. Jeg blir rett og slett bare lei meg..

__________________

FantasiJenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 20:58   #27
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Går ikke ned mer, hjelp!

Opprinnelig lagt inn av FantasiJenta, her.

etter 6 mnd som røykfri og ikke ett eneste gram ned i vekt begynner jeg dessverre å miste tålmodigheten..

Jeg gikk heller ikke ned noe på mange måneder da jeg slutta å røyke. Men ikke opp heller, så det er jo en gevinst.. Vippet opp og ned den samme kiloen.
Mindre søtstoff, melkeprotein og mer fett ser ut til å være nøkkelen for min del. Og Yoga. Hardtrening hjalp ikke, men jeg måtte visst få ned stressnivået i kroppen (som øker ved røykeslutt bland annet...)

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 22:24   #28
FantasiJenta
Juniormedlem
 
FantasiJenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 40
Innlegg: 26
FantasiJenta er på en erverdig vei

Sv: Går ikke ned mer, hjelp!

Okei, men det er greit å vite Og jeg fikk noe å tenke på angående stress nå.. jeg sliter med indre stress fra før av, og da ble det vel ikke mindre stress av røykeslutten nei.. har jeg ikke tenkt på engang.. takk!

__________________

FantasiJenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hjelp, jeg går ikke ned Viggien Spørsmål og svar 18 27-04-10 17:28
Hjelp til en som ikke har peiling? Snehvit Dr Lindbergs 1 15-04-09 15:12
Går ikke ned i vekt, Hjelp! Nasse Nøff Ketolysekuren 13 19-06-06 09:56
Hjelp... vi går ikke ned!!!! Lennor Ketolysekuren 5 15-07-05 13:18
Hjelp meg jeg tar ikke av Amygdala Induksjonen 7 01-07-04 21:18


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no