Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Bli med på Photobscuras renseuke!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-02-08, 17:47   #451
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Jeg ser du skal ned mye, så i så måte er det vel forsvarlig for en kortere periode. Bra du tar tilskudd, vil også anbefale å ta multivitamin for å være helt på den sikre siden. Jeg tar spektro, det skal visst være en av de aller beste. Ellers har man det fra ketolyse som er komplett for en ketogen diett.

Jeg for min del måtte øke på grønnsakene før kroppen kom i gang igjen, dog det går saaaakte, så virker det i alle fall som det går.
Lever temmelig rent om dagen, men kaffen kan ingen ta fra meg. Gikk tre uker uten (og da med total rens i tillegg), og null effekt, annet at jeg ble innmari trøtt. Mulig jeg er født med koffein i årene .

Kult om du får med deg noen som skal rense også! Det er staselig med support

Ooog, husk å drikk godt med vann

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 24-02-08, 18:27   #452
Homer Simpson
Medlem
 
Homer Simpson sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 55
Innlegg: 387
Homer Simpson har en fantastisk aura rundt segHomer Simpson har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Har egentlig ikke så lyst til å kutte ut kaffen jeg heller, men skal som sagt gjøre det hvertfall en uke. Så er det bare å krysse fingrene for at det ikke er koffeinen som er synderen. Nå går det jo til nød an å drikke koffeinfri kaffe, men det er ikke helt det samme.

Får heller ikke håpe det er ost som ødelegger for meg, for det er jeg veldig glad i.

Rømme og fløte er det ikke så farlig om jeg må kutte ut...

Jeg drikker et sted mellom 3 og 4 liter vann og skal fortsette med det.

Skal skrive her hvordan uka går etterhvert for de som er interessert.
Men, det hadde vært fint om flere kasta seg på

__________________


Homer Simpson er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 24-02-08, 18:33   #453
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Blir spennende å følge med! Mange, om enn ikke alle som har problemer med insulinet kan også reagere negativt på kaffe. Jeg har ennå ikke fått bekrefta at det har noen effekt fra eller til for meg, men prøver i hvert fall å ikke drikke ti til tjue kopper om dagen, sånn som jeg har pleid...
Men det er greit å finne ut av det.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 24-02-08, 18:41   #454
Homer Simpson
Medlem
 
Homer Simpson sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 55
Innlegg: 387
Homer Simpson har en fantastisk aura rundt segHomer Simpson har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Ja det er greit å finne ut av det. Jeg tror ikke jeg har problemer med insulinet. Siste blodprøve før jeg begynte med lavkarbo viste 5,5 i fastende blodsukker og det er vel ganske normalt.
Normalt så drikker jeg 4-5 krus med kaffe om dagen. Det blir vel ca en liter.

__________________


Homer Simpson er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 24-02-08, 19:05   #455
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

I følge sambo så er fire kopper perfekt. Han skal ha lest et sted at ved fire kopper kaffe daglig får du nyttigjort antioksidantene i kaffen uten at det blir for mye koffein.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 24-02-08, 20:26   #456
kilo
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 107
kilo er på en erverdig vei

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Hei

Jeg vil gjerne være med på en renseuke!! starter i morgen. Min plan er å holde meg unna all sukker og søtningsmiddel. Samtidig vurderer jeg også å holde meg borte fra meieri produkter... men er ikke enig med meg selv enda... Noen som har anbefalinger å komme med??

På forhånd takk

__________________
kilo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-02-08, 20:28   #457
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Meieriprodukter bortsatt fra meierismør. Kan være greit å spise helt rent en ukes tid innimellom. Altså bare kjøtt og grønnsaker.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 24-02-08, 20:44   #458
kilo
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 107
kilo er på en erverdig vei

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Ok... takk for kjapp respons.. Da prøver jeg å holde meg borte fra meiriprodukter også... Men spiser meierismør.. Håper på ei fantastisk renseuke da!! skal holde dere oppdatert.

__________________
kilo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 00:00   #459
Homer Simpson
Medlem
 
Homer Simpson sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 55
Innlegg: 387
Homer Simpson har en fantastisk aura rundt segHomer Simpson har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Hyggelig at du blir med Kilo.

Må gratulere med flott resultat så langt. 18 kg er jo utrolig bra.

Har nettopp spist mitt siste måltid på en stund med ost. I morgen er det slutt på det.

Lykke til!

__________________


Homer Simpson er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 00:02   #460
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Lykke til, begge to!!

__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 07:47   #461
Karbopus
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 41
Innlegg: 48
Karbopus er på en erverdig vei

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Jeg blir også gjerne med! Startet i dag morrest faktisk, så ble kjempeglad da jeg så det var flere her inne som skulle starte i dag.

Min største utfordring blir å kutte ut kunstig søtning, koser meg som regel med 1-2 kopper te med suketter i hver dag. Skal også spise mindre ost, har lest at atkins induksjon anbefaler maks 100 g per dag. Kaffe liker jeg ikke, så det er ihvertfall et problem mindre.

Karbopus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Noe fedonlignende Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 08:54   #462
Homer Simpson
Medlem
 
Homer Simpson sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 55
Innlegg: 387
Homer Simpson har en fantastisk aura rundt segHomer Simpson har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Velkommen med på laget Karbopus

Jeg starta dagen med omelett og bacon. Men i stedet for ost som jeg vanligvis bruker i omeletten ble det ekstra smør.

Målet mitt for hvert måltid er å holde meg under 25% protein og over 75% fett. Det er jo i god Skaldemann-ånd. Så jeg kommer til å veie og regne på alt jeg spiser denne uka. Tror nok at det har sklidd litt ut med maten og at jeg har spist litt for mye protein i det siste. I morra legger jeg ut dagens meny.

Vanligvis på denne tiden er jeg godt i gang med min andre kopp kaffe, men av en eller annen merkelig grunn så har det ikke vært det helt store suget i dag. Det er kanskje fordi jeg "vet" at jeg ikke skal ha det.

__________________


Homer Simpson er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 11:52   #463
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Masse lykke til!

Vet, du, jeg trodde at jeg ikke kunne drikke te uten sukker, men jeg tok helt feil, nå synes jeg te er best uten. Jeg lar den trekke lenge, uten å dra posen opp og ned. Da blir den smakefull og ikke bitter.
Prøv gjerne litt forksjellige typer, f.eks eple og kanel. Masse smak! Men husk at det er litt koffein i te også. Ikke like mye som kaffe dog. Da jeg skulle bytte ut kaffe med te, endte jeg med å drikke bøttevis med te, antagelig for å kompensere

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 11:59   #464
Karbopus
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 41
Innlegg: 48
Karbopus er på en erverdig vei

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Supert om en av dere legger ut dagsplan, jeg er ganske ny her, så kjekt å se hva andre spiser på en sånn renseuke.

Et lite spørsmål, kan jeg spise majones? Er sånn hjemmelaget (dvs de lager den på kantina på jobben). Pleier å spise 1-2 ss med reker i majones på salaten min til lunsj, og synes det er supergodt. Men føler liksom litt at jeg skeier ut da.

Karbopus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Noe fedonlignende Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 12:05   #465
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Majones er laga av egg og olje, så spis i vei!
(I noen majoneser kan det være herda eller delvis herda olje, men sjekk innholdsfortegnelsen, eller spør de i kantina hvilken olje de bruker.)

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 26-02-08, 20:35   #466
kilo
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 107
kilo er på en erverdig vei

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Da var jeg igang med renseuke!! Har idag spist :

Frokost: egg og bacon med litt blomkål
Lunsj:Torsk med masse smør og brokkoli
Middag: Lavkarbo pølse med salat
kvelds: kyllinglår med salat

Pluss vitaminer og olje utenom

__________________

Sist redigert av kilo : 26-02-08 kl 20:54.
kilo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 08:54   #467
Homer Simpson
Medlem
 
Homer Simpson sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 55
Innlegg: 387
Homer Simpson har en fantastisk aura rundt segHomer Simpson har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

På tide med en liten oppdatering.

Jeg starta som kjent "renseuka" på mandag. Jeg skal nå fortelle i grove trekk hvordan menyen min ser ut. Til nå har jeg spist omtrent det samme hver dag. Eneste variasjon har vært middagen.

Frokost (7:30):
3 egg, ca 120g bacon, ca 20 g smør

Lunsj (12:30):
2 egg, ca 30 g salami, ca 20g smør

Middag (17:00):
Ribbe eller kotelett, brokkoli og smør

Kvelds (ca 22:00):
2-3 egg, enten bacon eller litt pepperoni og smør

Pr dag har det ligget sånn ca på:

Karber: 14g eller ca 2% (energiprosent)
Protein: 155g eller ca 19%
Fett: 275g eller ca 79%
Kcal: mellom 3400 og 3600

De to siste helgene har det vært en del bursdager og andre festlige lag der jeg ikke klarte å holde meg unna pils og dram. Det resulterte i 2 kg + på vekta. Så sist mandag veide jeg 151,1 kg. I dag klarte jeg ikke motstå fristelsen, så jeg sjekka vekta: Minus 2,1 kg. Det er jo "nye" kilo, eller liter (vann), men hadde egentlig ikke regna med såpass resultat bare på 3 dager. Det gir hvertfall inspirasjon til å stå på videre.

Må innrømme at jeg bare klarte 2 dager uten kaffe. Jeg har ikke synda helt, men måtte i går ha noe annet enn vann å drikke, så det ble 2 kopper koffeinfri kaffe. Jeg har bestemt meg for å unne meg noen kopper med det framover. Håper ikke det ødelegger opplegget.

Siden jeg har veid all maten disse dagene så tror jeg allerede jeg vet hvorfor jeg har gått ned så sakte tidligere. Jeg har rett og slett spist for mye protein og for lite fett. Håper hvertfall at det er grunnen. Uansett skal jeg nå følge den opprinnelige planen framover med å introdusere nye matvarer en og en hver uke.

Dette ble langt, hehe

Ha en god dag

__________________


Homer Simpson er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 09:33   #468
Sol
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 63
Innlegg: 373
Sol har en fantastisk aura rundt segSol har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Jeg slenger meg med i rense-valsen. Skal holde meg unna meieriprodukter untatt smør. To kopper kaffe daglig skal jeg ha, for da får jeg i meg cocosa. Ellers satser jeg på kjøtt, grønnsaker, egg, smør/olivenolje/cocosa/ og skalldyr. Burde kanskje spist fisk, men er ikke noe glad i det, så jeg tar heller omega 3 tilskudd. 2 uker skal jeg prøve for å se hva som skjer. Fra i dag.

__________________



Velkommen til min journal
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=17383
Sol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo ala Fedon Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 10:41   #469
Homer Simpson
Medlem
 
Homer Simpson sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 55
Innlegg: 387
Homer Simpson har en fantastisk aura rundt segHomer Simpson har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Trivelig med flere deltagere.

Lykke til!

__________________


Homer Simpson er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 21:28   #470
Karbopus
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 41
Innlegg: 48
Karbopus er på en erverdig vei

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Supert at du legger ut dagsmeny Homper, så jeg får sett litt hva som kan være ok å spise. Ser at du også spiser mye egg, det gjør jeg og, men blir jo litt lei det i lengden da.

Jeg har vært bortreist i forbindelse med jobben i 2 dager nå, men har klart å holde meg til planen. Så er kjempefornøyd med meg selv! Har gått mye sulten da, for tilgangen på lavkarbomat i UK er heller dårlig. De friterer jo eller har saus på alt! Men frokost har gått bra, i dag ble det egg og bacon. Nam!

Har holdt meg helt unna alt av søtstoff, men synes det er kjempevanskelig altså. Sikla etter pepsi max på flyet i dag, men ble farris... Men har begynt å venne meg til te uten sukker da, så noe fremgang er det.

Skal veie meg i morgen tidlig, spent!

Karbopus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Noe fedonlignende Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 08:46   #471
Homer Simpson
Medlem
 
Homer Simpson sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 55
Innlegg: 387
Homer Simpson har en fantastisk aura rundt segHomer Simpson har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Ja da har det gått en hel uke. Resultat: minus 3 kg!

Lenger opp her så skrev jeg omtrentlig dagsmeny de 3 første dagene. Disse dagene ble jeg "sulten" bare et par timer etter jeg hadde spist.

Men, fra og med dag 4 ble det litt annerledes. Etter frokost fikk jeg sånn en mett/fornøyd følelse i magen. Når lunsj-tiden kom så fantes jeg ikke sulten og sånn har det vært siden. Med andre ord så har jeg fra dag 4 bare spist 3 måltider per dag. Det har resultert i litt lavere kaloriinntak. Nå ligger det ca på 2500-2900.

Denne mett-følelsen har jeg ikke hatt på lenge. Jeg har heller ikke veid og beregnet det jeg har spist på like lenge. Problemet har tydeligvis vært inntak av for mye protein og for lite fett. Karbene har jeg hele tiden hatt under anbefalt nivå.

Konklusjonen blir: Renseuke anbefales!
Det er en fin måte å korrigere kostholdet hvis vektnedgangen har stoppet litt opp. Jeg tror det er lett for de fleste at det sklir litt ut etter man har holdt på en stund.

For min del har jeg ikke helt bestemt meg for om jeg skal fortsette denne uka helt likt som forrige, eller om jeg skal prøve med en "ny" matvare denne uka (har litt lyst på ost). Kaffen skal hvertfall være koffeinfri en uke til.

Hvordan går det med dere andre?

__________________


Homer Simpson er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 10:11   #472
Sol
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 63
Innlegg: 373
Sol har en fantastisk aura rundt segSol har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Så bra at det gir resultater. Motiverende for med også, det! Jeg har holdt meg 100% unna meieriproduketer siden torsdag og kuttet i tillegg ut tomater fra lørdag. Spiser mindre om dagen fordi det er mye jeg ikke "kan" spise lenger. Det går mest i egg, bacon, kjøtt, smør, cocosa, blomkål og brokkoli. Fettprosenten og proteinprosenten er bra 70-80%- 15-20%), men karbene ligger litt lavt...

Veiedag på fredag, så får vi se om det gjør noen forskjell.

__________________



Velkommen til min journal
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=17383
Sol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo ala Fedon Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 12:34   #473
Karbopus
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 41
Innlegg: 48
Karbopus er på en erverdig vei

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Jeg har også gått ned, over 1 kg. Har ikke så mye jeg skal ned, så er kjempefornøyd. Jippi!!! Føler at den første renseuka har fungert godt. Veldig lenge siden jeg har sett 57 tallet på vekta (var 57,9 kg i morrest).

Er jo ikke så mye en kan spise på atkins induksjon ("nilling"), så må innrømme jeg gleder meg litt til å bli ferdig. Blir litt mye egg om dagen... Jeg burde vært flinkere til å variere.

Karbopus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Noe fedonlignende Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 08:27   #474
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Så flinke dere har vært

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 08:39   #475
Karbopus
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 41
Innlegg: 48
Karbopus er på en erverdig vei

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Takk Klarte dessverre ikke holde i 2 uker da... Var ute med jobben i går og da ble det både litt ifa, noen peanøtter og 2 glass med cola light... Så skal kose meg med litt kunstig søtstoff i helgen tenkte jeg, men fra mandag av skal jeg være superstreng. For følte egentlig at det fungerte ganske godt, samt at jeg ble litt mindre avhengig. Så fra mandag av: ikke kunstig søtstoff og ikke ost. Blir nok noen harde dager.

Hvordan har det gått med dere andre?

Karbopus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Noe fedonlignende Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vann og vanndrikking slaskalainen Generell ernæringsdebatt 13 21-06-10 20:09
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 05-10-08 23:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no