Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
Oppskrifter Lurer du på hva du vil ha til middag idag? Eller vet du om noe godt du vil dele med oss? Eller en oppskrift du trenger? Beskriv gjerne dine forsøk på å lage nye oppskrifter og forsøk på å konvertere vanlige oppskrifter til lavkarbo-oppskrifter. |
Del denne siden: |
|
Trådverktøy |
30-07-14, 00:24 | #1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Haugesund
Alder: 48
|
Sandbergs blomkålgrøt/ julegrøt (fri for mel, sukker og melk)Tenkte jeg kunne tipse om denne oppskriften på grøt, som jeg fant i boka "Friskere fremtid" av Tore Sandberg. Den skal visstnok være en god erstatning for julegrøten! Jeg har ikke fått testet grøten ennå, men det skal jeg!
30-07-14, 11:11 | #2 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 56
|
Sv: Sandbergs blomkålgrøt/ julegrøt (fri for mel, sukker og melk)Hvis du prøver den der så MÅ du komme med tilbakemelding! For det der hørtes veldig, veldig rart ut...
30-07-14, 11:21 | #3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2010
|
Sv: Sandbergs blomkålgrøt/ julegrøt (fri for mel, sukker og melk)Dette høres jo mer ut som grønnsakspure/suppe bare med kokosmelk? Men jeg vet noen som sverger til kanel i kålrotstappa og det er faktisk ganske godt, men da i moderate mengder. Men jeg er spent på tilbakemeldingen men tnker mer gulrotsuppe her liksom |
Min kostholdsfilosofi: Ketose |
30-07-14, 23:45 | #4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Haugesund
Alder: 48
|
Sv: Sandbergs blomkålgrøt/ julegrøt (fri for mel, sukker og melk)Jeg syns også det høres rart ut, har sett andre oppskrifter her inne som virker langt mer vettige. Men ved nærmeste anledning skal jeg prøve, og melde hvordan det hele smaker!
31-07-14, 17:20 | #5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
|
Sv: Sandbergs blomkålgrøt/ julegrøt (fri for mel, sukker og melk)Syntes den hørtes veldig "blæh" ut. Men jeg skal ikke dømme den uten å ha smakt den og jeg venter spent på tilbakemelding.
31-07-14, 23:52 | #6 |
Medlem
Medlem siden: Dec 2013
Alder: 41
|
Sv: Sandbergs blomkålgrøt/ julegrøt (fri for mel, sukker og melk)Hvis det skal være en erstatning for grøt så må det vel være som, grøtaktig greie som ikke smaker noe som standard grød. |
Min kostholdsfilosofi: Liberalt, men disiplinert lavkarbokosthold |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder | ||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Tips til ny start uten melk, frukt og sukker | Lorelai | Dr Lindbergs | 6 | 08-02-12 13:14 |
ADHD - Uten melk, gluten og sukker | hope10 | Andre dietter | 2 | 18-02-11 15:35 |
Oppskrifter uten sukker, melk og gluten | Summer | Oppskrifter | 2 | 04-11-09 09:49 |
Laktose, laktosefri melk, og sukker. | SunnhetMedSirrup | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 1 | 23-10-09 08:43 |
Eplekake uten sukker, melk og gluten | Heidilla | Kake/dessert og snacks | 6 | 20-10-09 07:24 |