Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Inspirert: Hvor finne BH som ikke deler puppene?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-02-10, 09:47   #1
Jojodama
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: i nord
Innlegg: 273
Jojodama er på en erverdig vei

Inspirert: Hvor finne BH som ikke deler puppene?

Bruker 90 c/d, og så godt som alle triumph sine "deler puppene", hvis dere skjønner hva jeg mener. Ikke dobbeltpupp, men det blir en halvmeter med hud og flatt landskap mellom hver pupp...

Har tilgang til HM, Kappahl,Cubus og Lindex og vil gjeeerne ha gode
BH-tips. Merke, modell og butikk mottaes med takk!

__________________
Jojodama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 10:10   #2
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Inspirert: Hvor finne BH som ikke deler puppene?

Kanskje 90 c/d ikke er riktig str til deg?
Jeg brukte feil str i mange år og var ikke førnøyd noen gang, før jeg kom meg til en bh spesialist.

Hun fant ut at jeg var en 80 EE/F(og ikke 90/95 c)
Ta et stramt mål under puppene og sjekk. Kanskje er du mindre rundt enn du tror. Bh skal sitte godt rundt (under puppene)og ikke henge på skuldrene. Gå heller opp i skålstr.

Kanskje har du riktig må, men det er verdt å ta en dobbeltsjekk, for vi er mange som bruker/har brukt feil str.

Syns det er vanskelig å finne rett str i de kjedebutikkene jeg....
Lykke til.

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 10:23   #3
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 46
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Inspirert: Hvor finne BH som ikke deler puppene?

Men hvor finner man en slik BH spesialist da egentlig? Spør ikke fjortisene på HM om slikt liksom :/

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 10:33   #4
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Inspirert: Hvor finne BH som ikke deler puppene?

I Oslo er det flere.


Vet ikke hvordan det er andre steder, dessverre, men finnes det ikke en ren undertøybutikk et sted i nærheten da? De er ofte veldig flinke, syns jeg.

Men du klarer mye selv, hvis du bare er obs på hva du skal gjøre ifbm måling.
Feks dette med at uansett skål...så skal bh i første rekke sitte som støpt rund kroppen under puppen.

Så er det skåla....øk til du har ristet hele puppen godt inn i skåla. Skal ikke være tomrom/mellomrom under puppen. Og puppen skal ikke klemmes inn oppe, sånn at puppen går over kanten. Og skåla skal være så stor at den ikke drar stroppen rundt ut fra kroppen om du skjønner.

Stram opp stroppene.

Vet ikke om jeg forklarte godt nok, men...et forsøk. Lettere å vise

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 10:37   #5
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 46
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Inspirert: Hvor finne BH som ikke deler puppene?

Takk for svar Anne

Desverre ingen spesialforretning her Men jeg skal faktisk prøve en D - cup neste gang jeg skal handle undertøy. Mulig at jeg er en 80D istedet for en 85 C nemlig.

Får prøve å komme meg på en spesialbutikk neste gang jeg er ute å reiser, så kan det bli spennende å se

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 10:41   #6
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Inspirert: Hvor finne BH som ikke deler puppene?

Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.

Mulig at jeg er en 80D istedet for en 85 C nemlig.


Lykke til
I tillegg så er det jo skålfasong og stropper da, men det må prøves.

Små og store pupper ....ulike utfordringer

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 11:08   #7
vossajinto
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 177
vossajinto er på en erverdig vei

Sv: Inspirert: Hvor finne BH som ikke deler puppene?

Har hørt at du kan få ein BH-fitting på Netty undertøy.. (er 2 slike butikker i Bergen, men veit ikkje om dei finnes andreplasser).. Så eg regner med att fint/dyrt undertøybutikker nok gjør slikt..

__________________



vossajinto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 11:52   #8
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Inspirert: Hvor finne BH som ikke deler puppene?

Jeg mener å huske at måten man gjør det på er å måle under brystene, trekke fra fem cm, eventuelt runde av opp- eller nedover, da har du omfanget. Eksempel; Er du 95 cm rundt, er 90 størrelsen din. Cup-størrelsen er differansen mellom omkretsen under brystene og rundt brystene (der de er på sitt største). Jeg tror den går på partall fra ti. Så, ti er a-cup, tolv er b-cup etc. Ligger du på oddetall, må du bare kjenne etter hvilken som passer best. Det er som regel lurert å gå oppover, tror jeg.
En bh skal sitte litt ekstra godt når den er helt ny, og den skal passe på den ytterste hekta. Da har du litt å gå på om den strekker seg ut over tid

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 11:55   #9
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Inspirert: Hvor finne BH som ikke deler puppene?

Jeg bruker Minimizer BH fra Triumph - kan anbefales! Den deler iallefall ikke puppene - jeg får faktisk en anelse kløft uten at den er en push-up BH.

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 11:56   #10
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Inspirert: Hvor finne BH som ikke deler puppene?

Minimizer? Gjør den puppene mindre, eller? Jeg kunne faktisk tenkt meg at de så litt mindre ut, samt at kløft ikke eksisterer her uten push-up, og det ser bare dumt ut på meg ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 12:13   #11
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Inspirert: Hvor finne BH som ikke deler puppene?

Jeg gikk ned en str i cup sist jeg kjøpte, og den ser dritbra ut om jeg skal si det selv Og et skikkelig salgskupp i tillegg, på halvpris av halvpris stativ.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 12:43   #12
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Inspirert: Hvor finne BH som ikke deler puppene?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Minimizer? Gjør den puppene mindre, eller? Jeg kunne faktisk tenkt meg at de så litt mindre ut, samt at kløft ikke eksisterer her uten push-up, og det ser bare dumt ut på meg ...

Ja, det gjør den. Og den sitter utrolig godt! Må ikke dra eller strekke i den fra jeg tar den på til jeg tar den av......
Anbefales. Kosta vel rundt 350 kr på Lindex....
Selve BH-en er overhodet ikke sexy med blonder og fjas altså - men den gjør at du får et fint puppestell som ikke henger og som heller ikke presser puppa opp i halsen.....som forøvrig er det dummeste jeg ser.....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 12:53   #13
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Inspirert: Hvor finne BH som ikke deler puppene?

Her er en nettbutikk som også har en BH-kalkulator

I følge den skal jeg opp en cupstr eller to Og jeg som syntes BH-en jeg kjøpte sist satt godt på meg, ganske ihvertfall! Tydeligvis lett å ta i litt lite ja

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 13:09   #14
Max
Seniormedlem
 
Max sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 45
Innlegg: 3.909
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Sv: Inspirert: Hvor finne BH som ikke deler puppene?

Gå på en skikkelig undertøysbutikk der du får god hjelp. Finner man en modell man liker der som er passe, kan man så bestille mer på nett etterpå.

Jeg trodde før jeg brukte en 90DD, men endte opp med 80F/85E, kommer litt an på modellen. Jeg har en minimizer av merke Conturelle som er veldig god, en annen av merke Primadonna. Et tips er å kjøpe de som er padded, da får som regel brystene fin fasong

For min del kjøper jeg heller to dyre, enn ti dårlige. Tror ikke det blir dyrere i lengden, for hvis man holder vekta (det er vel utfordringen for mange, hehe), har man de i mange år, de tåler vask og holder fasongen.

__________________
På tide å bytte signatur...?
Max er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse! Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 13:19   #15
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Inspirert: Hvor finne BH som ikke deler puppene?

Opprinnelig lagt inn av Max, her.

Gå på en skikkelig undertøysbutikk der du får god hjelp. Finner man en modell man liker der som er passe, kan man så bestille mer på nett etterpå.

Ja, det er lurt , men hvis man bor på et sted uten undertøysbutikker er jo nettbutikk og å måle selv et alternativ

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 13:26   #16
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Inspirert: Hvor finne BH som ikke deler puppene?

Frøy! I følge den der bruker jeg en 90a! . Synes jeg ser det. 85b/c her, intet mer eller mindre. Det er det som er feil med de nett-kalkulatorene, man skal trekke fra noen cm, altså. Ca fem sa de på Lingerie Lounge på Steen og Strøm. Jeg kan i alle fall ikke gå høyere enn den omkretsen jeg har, og en a-cup! Hadde vært fint det, men

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 13:52   #17
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: Inspirert: Hvor finne BH som ikke deler puppene?

Jeg fikk også en heeeelt annen størrelse på den nettbutikken enn det jeg fikk på Lalina ... Men det kan jo være at deres modeller er anderledes. Litt rart, siden den størrelsen aldri ville passet i det hele tatt i noen bh-typer jeg har prøvd.

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat! Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 14:05   #18
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Inspirert: Hvor finne BH som ikke deler puppene?

Hmmm ... enig i at den kalkulatoren virker rar. Har googla litt mer nå og ser flere tabeller der jeg ender opp på den størrelsen jeg har i dag, som er 90 D.

Skulle jeg brukt metoden din, Photo, hadde jeg endt opp med G-cup!

Og så skjønner jeg ikke hvordan jeg skal kunne gå ned i cm ... jeg har i underkant av 90 cm rundt, og 90 D-BH passer fint til meg, nå etter en stund har jeg den på hakk nr 2 ... Da måtte jeg jo evt gå ned i cm og opp i cup ... Men da må den jo bli for trang rundt??


Sist redigert av Huldr : 20-02-10 kl 14:19.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 14:31   #19
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Inspirert: Hvor finne BH som ikke deler puppene?

Jeg er alt mellom 89-91, vanskelig sted å måle synes jeg. Men dette er en evighet siden, så kanskje ikke husker helt rett.
Som sagt målte jeg meg på La Lingeria, etter å ha gått ned nesten tjue kg, og jeg drev og sydde inn bh-ene mine, men likevel svømte puppene i cupen . Stort sett overalt passer 85C, det har hendt at jeg har måttet han 80, eller b-cup også. Men jevnt over så er 86C perfekt

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 14:35   #20
Max
Seniormedlem
 
Max sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 45
Innlegg: 3.909
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Sv: Inspirert: Hvor finne BH som ikke deler puppene?

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Ja, det er lurt , men hvis man bor på et sted uten undertøysbutikker er jo nettbutikk og å måle selv et alternativ

Jeg bor langt fra undertøysbutikken jeg bruker altså. Men, jeg er innom der en gang i året. Jeg får ikke samme mål utfra de kalkulatorene og andre måletabeller, som i butikken. Nå har jeg såpass tung byste, at da er det nok også enda viktigere at den faktisk sitter stramt rundt, da holdes også bysten bedre på plass.

__________________
På tide å bytte signatur...?
Max er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse! Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 14:38   #21
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Inspirert: Hvor finne BH som ikke deler puppene?

Jeg skjønner iallefall så mye som at jeg burde hute meg til en spesialbutikk . Men det har jeg egentlig visst før også ... Ja ja, kanskje på tide å bli voksen og tørre å gjøre det!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 14:43   #22
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Inspirert: Hvor finne BH som ikke deler puppene?

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Jeg skjønner iallefall så mye som at jeg burde hute meg til en spesialbutikk . Men det har jeg egentlig visst før også ... Ja ja, kanskje på tide å bli voksen og tørre å gjøre det!

Åh, de tar så godt vare på deg atte! Jeg gjorde det som sagt på Lingerie Longue (enn om jeg mistenker at jeg har skrevet La Lingeria flere steder -tåkehue )), og de var nydelige og veldig naturlige. Tror de gjør det hver dag, flere ganger om dagen. Ellers vet jeg mange snakker svært varmt om La Lina (det er nok den ordlyden som forvirret meg til å skrive feil ) på St.Hanshaugen!

Men, rart det at du skulle ha større omkrets enn meg, når vi ser ut til å ha ganske like mål bortsett fra cup-størrelse ... Men det er jo også det at den skal passe på den ytterste hekta. Hmmm ... Sannelig om jeg vet. Kanskje du får deg en overraskelse?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 14:45   #23
Max
Seniormedlem
 
Max sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 45
Innlegg: 3.909
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Sv: Inspirert: Hvor finne BH som ikke deler puppene?

Tips til de som bor i Mjøstraktene; i Brummunddal er det en butikk der de er dyktige, og har et bra utvalg, bare man tar seg tid til å prøve. Jeg har ikke funnet noen med like bra utvalg og god service som der.

__________________
På tide å bytte signatur...?
Max er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse! Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 15:02   #24
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Inspirert: Hvor finne BH som ikke deler puppene?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Åh, de tar så godt vare på deg atte! Jeg gjorde det som sagt på Lingerie Longue (enn om jeg mistenker at jeg har skrevet La Lingeria flere steder -tåkehue )), og de var nydelige og veldig naturlige. Tror de gjør det hver dag, flere ganger om dagen. Ellers vet jeg mange snakker svært varmt om La Lina (det er nok den ordlyden som forvirret meg til å skrive feil ) på St.Hanshaugen!

Men, rart det at du skulle ha større omkrets enn meg, når vi ser ut til å ha ganske like mål bortsett fra cup-størrelse ... Men det er jo også det at den skal passe på den ytterste hekta. Hmmm ... Sannelig om jeg vet. Kanskje du får deg en overraskelse?

Ja, men den passet jo på den ytterste hekta da jeg kjøpte den

Prøvde en gammel i 85D nå, men den er trang, og cup'en virker for liten ...

Joda, de er nok proffe i de butikkene. Det er mer det med at jeg er sjenert, og at jeg synes det er mye å koste på seg. Men jeg har lyst til å finne noe som passer optimalt, helt klart! På tide å spandere på puppene det de fortjener

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 15:08   #25
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Inspirert: Hvor finne BH som ikke deler puppene?

Jeg følte nok litt at jeg MÅTTE kjøpe noe, når de først hadde målt meg, men nå måtte jeg jo ikke kjøpe en til nesten fem hundre . De har nok bh-er som er billigere enn det også, men du finner vel neppe noe særlig under trehundre kr, tror jeg.
Men La Lina har så vidt jeg vet en bra nettside, kan jo sjekke ut litt priser og sånn der .
(Jeg kan godt bli med deg, om du synes det er bedre ).

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor kan jeg finne forslag til dagsmenyer for lavkarbodiett? *pippi m gutt og jente* Lavkarbo generelt 8 31-05-09 22:50
Dette med å finne ut om et produkt er lav-GI eller ikke Marita Dr Lindbergs 5 21-01-09 00:18
Gi puppene et løft "lille meg" Trening 6 26-05-05 11:28


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no