Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Konferanse 19. juni

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-05-07, 12:21   #1
Sprudle
Gjest
 
Innlegg: n/a

Konferanse 19. juni

Noen som skal hit: http://www.possibilities.as/?itemid=1172 ?

  Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 12:23   #2
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Konferanse 19. juni

wow !

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 12:27   #3
Sprudle
Gjest
 
Innlegg: n/a

Re: Konferanse 19. juni

I know! Det er en fest for lavkarbo-groupies!

  Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 12:42   #4
mcfrogner
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 277
mcfrogner er ny på veien

Re: Konferanse 19. juni

Litt spesiell dag da.. en tirsdag lixom

__________________
Startvekt: 130 kg
Vekt nå: 105 kg
mcfrogner er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/Atkins/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 12:53   #5
Sprudle
Gjest
 
Innlegg: n/a

Re: Konferanse 19. juni

Opprinnelig lagt inn av mcfrogner, her.

Litt spesiell dag da.. en tirsdag lixom

Ja, ikke sant. Burde jo vært lagt til en helg. Jeg jobber helgen før og vurderer å avspasere den dagen. Hadde vært utrolig gøy å få med seg den gjengen servert på ett brett

  Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 13:08   #6
Sprudle
Gjest
 
Innlegg: n/a

Re: Konferanse 19. juni

Ringte nettopp arrangøren, og han sa at det etter dagens program vil bli tatt initiativ til oppstart av et alternativt diabetesforbund. Lurer på om det har noe med dette å gjøre: http://www.matoghelse.no/index.php?id=431704

  Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 13:18   #7
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Re: Konferanse 19. juni

Opprinnelig lagt inn av Sprudle, her.

Ringte nettopp arrangøren, og han sa at det etter dagens program vil bli tatt initiativ til oppstart av et alternativt diabetesforbund. Lurer på om det har noe med dette å gjøre: http://www.matoghelse.no/index.php?id=431704

Jepp, har det!
Jeg har meldt min interesse som medlem i den nye diabetes-foreningen. Blir neppe med som noen "ressurs"/rådgiver, men dog!
Anbefaler flest mulig å melde seg inn i denne dia-foreningen.
Fikk tildelt utkast til vedtekter, og det primære målet er altså å jobbe i mot diabetes, overvekt og andre tilstander (insulinresistens/metabolsk syndrom), ut fra andre kost/ernæringsfilosofi enn den statens ernæringsråd trer over hodet på folk!
Virkemidlet er å oppmuntre og anbefale et kosthold som inneholder en størst mulig andel ferske, naturlige matvarer med et begrenset innhold av karbohydrater og med lav glykemisk belastning.
Come join!

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 13:46   #8
Ullabulla
Medlem
 
Ullabulla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bærum
Innlegg: 203
Ullabulla er ny på veien

Sv: Konferanse 19. juni

Dette virker meget interessant
Hvordan meldte du din interesse?. Finner ikke noen link hvor man kan melde seg.

Ullabulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 17:23   #9
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Konferanse 19. juni

Opprinnelig lagt inn av Ullabulla, her.

Dette virker meget interessant
Hvordan meldte du din interesse?. Finner ikke noen link hvor man kan melde seg.

Lurer på at det var på mat og helse sine nettsider? Eller var det et blad...? *gruble-gruble*

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 17:36   #10
Sprudle
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Konferanse 19. juni

Opprinnelig lagt inn av Borealis, her.

Lurer på at det var på mat og helse sine nettsider? Eller var det et blad...? *gruble-gruble*

"Lesere som har spørsmål om initiativet eller som ønsker å delta i gruppa, kan inntil videre sende en e-post til Marianne på: lundes@online.no."

  Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 18:22   #11
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Konferanse 19. juni

Sitat:

Deltageravgift kr 1550.- som inkluderer lunsj og dokumentasjon
Påmelding til: jorn@possibilities.as Påmeldingsfrist: 5. juni 2007

Dette står om dere går inn på reklamen øverst på siden her. Der finnes program også.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 19:02   #12
Valeriana
Medlem
 
Valeriana sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 253
Valeriana har en fantastisk aura rundt segValeriana har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Konferanse 19. juni

Seminaret ser interessant ut. Har lyst til å dra dit, men det var ganske dyrt for en fattig student. Må tenke over saken. Selve dagen passer bra for da har jeg nylig hatt eksamen og har fri resten av sommeren

Valeriana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 19:37   #13
Eilan
Seniormedlem
 
Eilan sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.593
Eilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt av

Sv: Konferanse 19. juni

Hoi! Det hadde vært helt fantatisk! Men jeg kan ikke... det må bli neste gang. Wow, kommer til å bli litt av en dag for dere som går!

__________________
Be still now
Eilan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat, the lavkarbo way Svar med sitat
Gammel 03-06-07, 18:21   #14
tech
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 35
Innlegg: 262
tech er ny på veien

Sv: Konferanse 19. juni

Dette så veldig interessant ut! Men for meg som allerede vet endel av dette og ikke har noe inntekt for tiden så må jeg nesten droppe dette.
Jeg tipper dette kunne vært fint for å opplyse de som tviler på lavkarbo, men synd at det koster endel for jeg tviler at noen som ikke allerede har blitt overbevist vil delta på det.

__________________
Startet (06.01.2007): 119,1 kg
Nå: 89,3 kg
Mål: 80 kg
tech er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins induksjon (litt tilpasset en sjelden gang i blant) Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 11:00   #15
Manina
Utforsker
 
Manina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Akershus
Alder: 58
Innlegg: 4.561
Manina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastisk

Sv: Konferanse 19. juni

Opprinnelig lagt inn av tech, her.

Jeg tipper dette kunne vært fint for å opplyse de som tviler på lavkarbo, men synd at det koster endel for jeg tviler at noen som ikke allerede har blitt overbevist vil delta på det.

Godt poeng, tech.

Kommer heller ikke til å delta på grunn av økonomien.

__________________
Maninas metode
Manina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med naturlig mat Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 13:36   #16
Sprudle
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Konferanse 19. juni

Jeg har meldt meg på og gleder meg som en liten unge!

  Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 18:30   #17
Manina
Utforsker
 
Manina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Akershus
Alder: 58
Innlegg: 4.561
Manina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastisk

Sv: Konferanse 19. juni

Opprinnelig lagt inn av Sprudle, her.

Jeg har meldt meg på og gleder meg som en liten unge!

Så spennende! Håper du får stort utbytte av det!

__________________
Maninas metode
Manina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med naturlig mat Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 20:42   #18
sma
Seniormedlem
 
sma sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Sverige
Alder: 45
Innlegg: 949
sma er en juvelsma er en juvelsma er en juvel

Sv: Konferanse 19. juni

Åh, hadde vært utrolig bra å kunne deltatt på dette! *håper de tar en Norgesturne*

__________________
sma når målet......til slutt....
Min Journal

sma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert 08.02.2011 Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 21:01   #19
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Konferanse 19. juni

Opprinnelig lagt inn av sma, her.

Åh, hadde vært utrolig bra å kunne deltatt på dette! *håper de tar en Norgesturne*

hehe, de kunne dratt på turné og kalt seg "The Traveling Lowcarbos"


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 21:02   #20
sma
Seniormedlem
 
sma sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Sverige
Alder: 45
Innlegg: 949
sma er en juvelsma er en juvelsma er en juvel

Sv: Konferanse 19. juni

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

hehe, de kunne dratt på turné og kalt seg "The Traveling Lowcarbos"


-

Ja! Dødsbra!

__________________
sma når målet......til slutt....
Min Journal

sma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert 08.02.2011 Svar med sitat
Gammel 07-06-07, 15:11   #21
Trixie
Medlem
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 281
Trixie er ny på veien

Sv: Konferanse 19. juni

Nå har jeg fått bekreftet påmeldingen. Skal bli litt interessant å høre på de forskjellige og ikke bare lese rundt omkring.
Lavkarbomat blir det og.
Trixie

Trixie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekur, senere lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Billig sydentur for en person i juni? mofe Generell diskusjon 33 23-05-07 09:11
Effekten av lavkarbo-diett på migrenepasienter? themonk Lavkarbo generelt 9 24-05-06 14:18


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no