Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Et lite kokeboktips ...

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-06-10, 21:54   #1
SiTron
Juniormedlem
 
SiTron sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 27
SiTron er på en erverdig vei

Et lite kokeboktips ...

Har leita etter en kokebok med lavkarbo oppskrifter, men har ikke funnet den sååå da har jeg bestemt meg for å lage min egen

Kjøpte ei bok, kaller den Lavkarbo oppskrifter og der skriver jeg inn de oppskriftene som jeg liker.....

__________________



Mamma til 3 småttiser
SiTron er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse kuren Svar med sitat
Gammel 07-06-10, 22:32   #2
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: et lite kokebok tips....

Det finnes en samling lavkarbo oppskrifter her inne som kan printes ut. Forøvrig trenger man oppskriftsbøker lenger etter de små bærbare pc'ene kom Har den på kjøkkenbenken nesten hele tida når jeg lager mat.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-06-10, 22:49   #3
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: et lite kokebok tips....

Jeg samler mine yndlingsoppskrifter i en "kokebok" på pc`en. Det fulgte med et program i word( tror jeg det var).

Ellers har du jo kokeboka til Skaldeman, den liker jeg godt

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 08-06-10, 04:48   #4
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Et lite kokeboktips ...

Ja, det å samle sine eigne oppskrifter frå kilder her og ellers på nettet trur eg er vel så lurt som å kjøpe seg ei ferdigtrykt bok! Er det ikkje ofte slik at ein vel seg ut berre nokre få oppskrifter frå ei bok uansett, hehe. Ja, det er jo faktisk om ein er heldig: Eg plukka med meg ei bok på ein handletur på Ica for eit par månader sidan, ho såg innbydande ut, med ein tiltalande tittel (Velsmakende lavkarbo: enkle retter for en karbohydratfattig livsstil) og var ikkje så dyr.

Men det var vekkasta pengar, da eg kom heim og fikk lest ordentleg igjennom ho, var det ikkje mykje rart eg kunne lage sånn utan vidare. Enkle rettar, minsann!! Den eine oppskrifta etter den andre inneheldt ingrediensar eg aldri har høyrdt om før, og ikkje aner korleis eg skal få tak i. Ja, den boka bar preg av å vere oversatt frå engelsk. Men ho pyntar jo opp i hylla, da...

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
For lite mat i dag? Iselilja Spørsmål og svar 7 27-01-10 19:52
Lite øl? Miss B Spørsmål og svar 2 31-05-09 11:31
Kan det bli for lite mat? Liv:) Spørsmål og svar 8 26-05-09 13:25
for lite Nila Ketolysekuren 2 02-07-07 07:00
et lite spm.. TinaF Atkins kosthold 3 23-05-05 16:51


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no