Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

snopesyk !!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-06-06, 19:30   #1
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

snopesyk !!

åååååååååh jeg er så snope syk, går frem og tilbake til kjøleskapet hele tiden

har drukket både pepsimax og fanta free i dag spist 2 morningshine barer + 1 cavalier sjokolade (45g) så noe mer søtt er uaktuelt.

Nå spiser jeg salami skiver med brie, pøser på med fett jeg

men altså hva gjør jeg ?? har det suget i hele kroppen

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 09-06-06, 20:24   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: snopesyk !!

Opprinnelig lagt inn av nøtta

åååååååååh jeg er så snope syk, går frem og tilbake til kjøleskapet hele tiden

har drukket både pepsimax og fanta free i dag spist 2 morningshine barer + 1 cavalier sjokolade (45g) så noe mer søtt er uaktuelt.

Nå spiser jeg salami skiver med brie, pøser på med fett jeg

men altså hva gjør jeg ?? har det suget i hele kroppen

Drikk vann !!
Dess mer du spiser/drikker av dette dess mer får du lyst på.
UT AV SIRKELEN !! *spark*

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 09-06-06, 20:55   #3
Melania
Seniormedlem
 
Melania sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 1.135
Melania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snill

Sv: snopesyk !!

Jeg lider med deg , og sitter her med en nesten ut av kroppen følelse - jeg har såååååå lyst på noe søtt ......, men nøyde meg med rester av salat og rømmedressing. Nå drikker jeg vann, og det hjelper litt.... Jeg lovet meg selv at før jeg ev skulle gi meg noe søtt skulle jeg minst drikke en halvliter vann først. Jeg drikker vann enda, og tror jeg er sterk nok til å styre unna et lite søtraid.

Lykke til Nøtta

__________________
Melanias vei til ett lettere liv!
- Januar 06 til Oktober 06 = -30kg!
- Vekt 30.01.07: 73
Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter!
Melania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-06-06, 21:14   #4
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: snopesyk !!

gå en tur, puss tenner, skrell grønnsaker, lag dipp..

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 09-06-06, 21:20   #5
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: snopesyk !!

jeg har drukket MASSE vann ! og pusset tenner .... litt bedre nå, men for sikkerhetsskyld lagde de andre i familien toro brownies så nå sitter jeg her i den dufta

jaja men Nille du har så rett ut av sirkelen bare fortsett og spark

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 09-06-06, 21:32   #6
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: snopesyk !!

Sender deg noen gode tanker jeg nøtta

Du er tøff! Browniesduft er ikke til å spøke med...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 09-06-06, 21:46   #7
garlic
Juniormedlem
 
garlic sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Vesterålen
Alder: 53
Innlegg: 21
garlic er på en erverdig vei

Sv: snopesyk !!

Føler at jeg har det på samme måten som deg, særlig når perioden er på tur Jeg fant Heistads sjokoladepudding og gele på mega, som jeg har laget i mange små porsjoner. Med litt fløte på synes jeg det er kjempegodt, og det stiller suget på no' godt. Eller en liten Atkins sjokolade.

__________________
garlic er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litekarb Svar med sitat
Gammel 09-06-06, 21:47   #8
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: snopesyk !!

*spark* *spark* *spark* *spark* *spark* *spark* *spark* *spark* *spark* *spark* *spark* *spark* *spark* *spark* *spark* *spark* *spark* *spark* *spark* *spark* *spark* *spark* *spark* *spark* *spark* *spark* *spark* *spark* *spark* *spark* *spark* *spark* *spark* *spark* *spark* *spark* *spark* *spark* *spark* *spark* *spark* *spark* *spark* *spark* *spark* *spark* *spark* *spark* *spark* *spark* *spark* *spark* *spark* *spark*

nei nå blei jeg sliten i foten her gitt - det får holde for i kveld !


__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 09-06-06, 21:50   #9
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: snopesyk !!

Du kan godt tuppe litt denne veien og.. her har lavkarbomarsipan og sjokkes gått ned i gapet.. samt 2 liter vann.. Nå skulper jeg av vannet og promper av maltitolen...

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 09-06-06, 22:20   #10
garlic
Juniormedlem
 
garlic sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Vesterålen
Alder: 53
Innlegg: 21
garlic er på en erverdig vei

Sv: snopesyk !!

Hmmm, jeg tenker nå også da at dette går ann en sjelden gang. sånn ca 1 gang i måneden. JEg tenker nå iallefall at "det er forskjell på å snyte seg og rive av seg nesen.".
Men føler litt at d kanskje ikke er så lurt

__________________
garlic er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litekarb Svar med sitat
Gammel 10-06-06, 01:24   #11
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: snopesyk !!

takk dere (ja nille også )

det ble ikke total katastrofe men jeg ser at jeg har stort forbedringspotensiale ......

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 10-06-06, 22:31   #12
Drømmepie
Støttemedlem
 
Drømmepie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Buskerud
Alder: 42
Innlegg: 6.953
Drømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastisk

Sv: snopesyk !!

Føler så inderlig med deg når du har det sånn....

Sånn har jeg hatt det ofte i det siste. Jeg kjente i kveld at jeg kom til å sprekke. jeg bare MÅTTE ha noe ulovlig. Og jeg spiste et eple. Søtsuget forsvant og nå er alt fryd og gammen igjen. Var vel ikke en altfr alvorlig sprekk det vel?

__________________
Journalen

Startvekt 29.03..2021 89.3 kilo

Vekt per 03.08.2021 81.2
Drømmepie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunnere mat og mer aktivitet Svar med sitat
Gammel 10-06-06, 22:57   #13
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: snopesyk !!

nei det var bedre en meg for og si det sånn ! men i dag har alt gått litt bedre har fått salami dilla , skriver inn mat dagen min her

frokost: salami skiver med brie (ca 70 g) , 1 tomat
lunch: salamiskiver med brie, agurk
mellom: 100g kyllingskinke
middag: salat med 2 egg og dressing den dressingen var genial 530 kcal, 11g protein, 58 g fett og 3g khd drakk 1/2 liter cila light
mellom: 80g kyllinskinke
kvelds hamburger rygg med kremost, salami og ost , agurk, et lite glass pepsimax

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 11-06-06, 10:57   #14
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: snopesyk !!

Opprinnelig lagt inn av Georgine

Du kan godt tuppe litt denne veien og.. her har lavkarbomarsipan og sjokkes gått ned i gapet.. samt 2 liter vann.. Nå skulper jeg av vannet og promper av maltitolen...

Lavkarbomarsipan??!! Hæ? Hvor? Hvorfra? *sikle-sikle*

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 11-06-06, 13:59   #15
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: snopesyk !!

I sånne perioder har jeg bær og cf på lur.. også Isetformasj da.. Bedre det enn et bunndykk i chipsposer og ungenes godteskåler..

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 11-06-06, 14:19   #16
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: snopesyk !!

Opprinnelig lagt inn av Borealis

Lavkarbomarsipan??!! Hæ? Hvor? Hvorfra? *sikle-sikle*

Fant det på en helsekost på Oslo City...

Lå sammen med slike lavkarbosjokolader.. og den var rett og slett kjempegod!!! Jeg elsker marsipan

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 11-06-06, 14:25   #17
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: snopesyk !!

Opprinnelig lagt inn av Georgine

.. og den var rett og slett kjempegod!!! Jeg elsker marsipan

Jeg også!!
Innholdt den søtstoff? Jeg har vært borti en slags sukkerfri marsipan(-brød), tror det var 50% mandelmasse. Grønn+gjennomsiktig embalasje. var det denne du kjøpte?

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 11-06-06, 14:27   #18
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: snopesyk !!

Fresten, det må da gå an å lage marsipan selv? Med f.ex splenda?? Noen med ei oppskrift?

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 11-06-06, 14:54   #19
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: snopesyk !!

Opprinnelig lagt inn av Borealis

Jeg også!!
Innholdt den søtstoff? Jeg har vært borti en slags sukkerfri marsipan(-brød), tror det var 50% mandelmasse. Grønn+gjennomsiktig embalasje. var det denne du kjøpte?

Tror det var den ja.. fra Ge... ett eller annet Søtet med maltitol..

Nå har ikke jeg spist vanlig marsipan siden jul.. og sånn sett greier jeg ikke sammenligne, men var storfornøyd da jeg fant den og den måtte jo bare testes

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 11-06-06, 15:37   #20
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: snopesyk !!

Opprinnelig lagt inn av Borealis

Fresten, det må da gå an å lage marsipan selv? Med f.ex splenda?? Noen med ei oppskrift?

Søk i forumet under oppskrifter. Enten jule- eller påskeoppskrifter (eller begge to). Det ligger en der med fruktose i. Jeg byttet ut fruktosen med Splenda (som jeg kjørte i hurtigmixer for å få meliskonsistens. Og det funket kjempebra. Min marsipan smakte bedre en svigers sin med melis i !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 11-06-06, 16:42   #21
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: snopesyk !!

Takk, Nille! Æ ska søke!

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 11-06-06, 20:44   #22
Miss Vollis
Juniormedlem
 
Miss Vollis sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 24
Miss Vollis er på en erverdig vei

Sv: snopesyk !!

Opprinnelig lagt inn av nøtta

åååååååååh jeg er så snope syk, går frem og tilbake til kjøleskapet hele tiden

har drukket både pepsimax og fanta free i dag spist 2 morningshine barer + 1 cavalier sjokolade (45g) så noe mer søtt er uaktuelt.

Nå spiser jeg salami skiver med brie, pøser på med fett jeg

men altså hva gjør jeg ?? har det suget i hele kroppen

heia på du! har akkurat samme problem selv... det e ganske irriterende ikke sant? what to do lixom.... men har trena i dag da så får vel bare drikke masse vann....

Miss Vollis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: grete roede "fems" Svar med sitat
Gammel 11-06-06, 21:30   #23
Hege_
Medlem
 
Hege_ sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Ski
Alder: 51
Innlegg: 218
Hege_ er ny på veien

Sv: snopesyk !!

Kjøpte noen sukkerfrie sjokolader når jeg var i Sverige sist, i Nordby. Det var marsipansjokolade. Kjempegode. Til og med mannen min syns det var helt ok. Han liker ikkå få i seg så mye sukker han heller. Stakkars. Sikkert etter at jeg begynte å jobbe med diabetikere. Da har han vel fått det printa inn i hodet. Jeg så ikke på varedeklarasjonen da, bare at det var sukkerfritt.

__________________

"]


Hege_ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å holde meg til Lindberg... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Snopesyk på induksjon Fjonken Induksjonen 9 21-03-06 15:24
Snopesyk? Summer Kake/dessert og snacks 2 22-12-04 19:04


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no