Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Er så lei ...

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-11-10, 23:01   #1
sigboh
Medlem
 
sigboh sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Moss
Alder: 31
Innlegg: 281
sigboh er ny på veien

Er så lei ...

Er definitivt ikke lei av lavkarbo kosthold, men av jentene i klassen min. Har tidligere skrevet et innlegg om at jentene ikke inkluderer meg. Vel nå har de i tillegg begynt med spydige kommentarer også..
Begynte med små ting som var unødvendig at de hang seg opp i. Som for eksempel at de mente jeg hadde "jugd av meg 2 kg" og sagt til de i klassen at jeg hadde gått ned 15 kg istedet for 13. Så ble det tilslutt det at "jeg hadde helt sikkert gått ned myye mere hvis jeg hadde giddi og trent og ikke sitti på ræva hele dagen!" når jeg påpekte at de ikke visste hva jeg drev på med i fritiden fikk jeg enda frekkere kommentarer.. Nå gruer jeg meg rett og slett til å gå på skolen i morgen. Vet jeg burde heve meg over det, men etter mobbing på barne og ungdomskolen trodde jeg at jeg endelig var blitt kvitt det. Men nå kommer liksom ALT tilbake igjen..

__________________


sigboh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, tar det litt "på sparket". Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 23:14   #2
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Er så lei..

Kjenner meg såååå igjen i det du skriver!! Det er ikke noe gøy. Som du sier, så må du bare prøve å heve deg over dem. Det er overhodet ikke enkelt, men prøv å ikke vise dem at det går innpå deg.

Still på skolen i morgen med hodet hevet!! Det er så ufattlig meningsløst å oppføre seg som de gjør...hva har vel de med om du har gått ned 13 eller 15 kilo??? Big deal, liksom...

Prøv å være sterk nå, og fokuser på deg selv og din nye livsstil. Du skal klare å gå ned dine kilo!! Jeg lover deg, det blir bedre etterhvert!!

Jeg ble mye mobbet selv, og for å være helt ærlig, så har den erfaringen kun gjort meg sterkere!! Men jeg skjønner at det er vanskelig for deg å se det for deg nå...

Kan egentlig bare sende deg en stooooor klem!!

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 23:19   #3
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Er så lei..

Er det mulig.. De er sikkert bare misunnelige for at du i det hele tatt går ned.. Grøss.. Nok en grunn for meg til å ikke starte på skolen igjen.. Altfor mange umodne drittunger

Føler med deg!! Fått mye dritt selv, og da var det mer utseende og ikke vekt..veide bare 55-60 kg da jeg gikk på ungdomsskolen. Og så bare gikk jeg mer og mer opp. doblet vekten min faktisk fra da og til jeg ble 23-24 år.. helt grusomt.. Tenk at jeg noen gang har veid 55 kg.. Til og med da syns jeg at jeg var stor og feit.. :| hadde mage og alt..Tragisk vettu hva andre gjør med ens selvbilde..

Håper du klarer å overse dem og gå på skolen.. Ikke la dem ødelegge skolegangen din!! det er dem ikke verdt!

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 23:31   #4
sigboh
Medlem
 
sigboh sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Moss
Alder: 31
Innlegg: 281
sigboh er ny på veien

Sv: Er så lei..

tusen takk for støtte begge to Vet jeg må på skolen i morgen. Men gruer meg som et helvette. Vet ikke hvordan jeg skal takle det hvis de begynner med noe dritt i morgen også

__________________


sigboh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, tar det litt "på sparket". Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 23:37   #5
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Er så lei..

Huff ja lett for oss å sitte her og synse og mene, som slipper å være oppi det :/ Håper bare du klarer å svare dem skikkelig.. Hva er vel 2 kg når du har gått ned så mye? Som om dem skal bry seg med hva du har gått ned eller ikke.. Herlighet.. Om noen måneder nå er du nede på normal vekt og da skal du vise dem

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 23:38   #6
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Er så lei..

Hva er det som feiler de folkene der, da??? hva får de igjen for å mobbe deg?? De er nok nødt til å trampe folk i dritten for å klare å føle seg bra med seg selv.
Du skal være glad for ar når du er ferdig på skolen kan du selv velge(i større grad enn nå ihvertfall) hvem du omgås i det daglige. Har du lenge igjen på den skolen der?? Uansett så er du bare nødt til å gjøre det beste ut av denne situasjonen.
hva gjør du/sier du vanligvis når de holder på sånn der?

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 23:54   #7
sigboh
Medlem
 
sigboh sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Moss
Alder: 31
Innlegg: 281
sigboh er ny på veien

Sv: Er så lei..

Har bare dette året her igjen heldigvis, før jeg begynner som lærling (altså jeg begynner som lærling til sommeren).
Somregel har de vært spydige på internett og da har jeg "tid" til og si noe smart tilbake, men når de gjør det ellers så blir jeg så satt ut at jeg egentlig ikke sier så mye..
Jeg trodde man var ferdig med sånt her tull på barne og ungdomskolen jeg. Når man går 2. året på vgs burde man vel være litt mer voksen??

__________________


sigboh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, tar det litt "på sparket". Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 00:00   #8
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Er så lei..

Jeg syns ikke mobbing hører hjemme uansett.. Men skulle tro at så voksne folk visste bedre.. Men nei.. Mobbing foregår jo til og med blant voksne, på arbeidsplasser og alt.. Jeg lurer på hva som går rundt i hodet på dem.. Mulig dem sliter hjemme, har foreldre som gir faen.. Gudene vet.. Det er sikkert en grunn til at dem er så hjernedøde..

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 00:01   #9
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Er så lei..

Ja, man skulle kanskje tro det...men den gang ei... Dessverre

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 00:05   #10
sigboh
Medlem
 
sigboh sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Moss
Alder: 31
Innlegg: 281
sigboh er ny på veien

Sv: Er så lei..

Ja, har tenkt tanken selv. Men uansett er det jo ingen unnskyldning for å være slem Er så lei av folk som "forsvarer" de som er slemme (mener ikke å påpeke deg sånn hvis du tror det fordi du sa at de sikkert ikke har det bra hjemme altså. Så du ikke tror det ), med at det egentlig er synd på dem som er slemme fordi de sikkert ikke har det bra. Jeg har selv levd et ikke fult så langt liv (da jeg bare er 17), men har opplevd mye dritt bare på disse årene. F.eks en storebror som ble hjerneskadet da jeg var 9, noe som førte til fraværende mor osv. og en pappa som har tatt overdose 3 ganger. Men jeg går da ikke rundt og er slem fordet Syntes virkelig ikke det er en unnskyldning at "man ikke har det så bra". For man greier da og tenke seg selv hva som er bra og ikke.. eller??

__________________


sigboh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, tar det litt "på sparket". Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 00:14   #11
wevi
Medlem
 
wevi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 46
Innlegg: 349
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Er så lei..

ja du kan så si. Æ har hatt en rufsete oppvekst, men kan da ikke huske at æ hadde behov for å være en møkkasekk for det.. Bit tennern sammen. Vi heier på deg.

__________________



wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 07:51   #12
lill
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Er så lei..

Uff.. Høres ut som du går en helse- og sosialfaglig studieretning? Kan du si fra til læreren din? Sånn skal det _ikke_ være på skolen! (Og heller ikke på nettet)

  Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 08:15   #13
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Er så lei..

Nei jeg mente på ingen måte å unnskylde dem eller syns synd i dem.. Men det må jo være en grunn til at noen folk blir slik, og jeg tror det må være fordi de har mye større problemer selv enn det dem mobber andre for å liksom ha.

Jeg vet ikke hvor mye det hjelper å snakke med foreldre og lærere når man er så "gamle" jeg.. sikkert ikke noe kult at læreren tar det opp, da føler de kanskje at du har sladret på dem, kan ikke tenke meg at de vil bli noe snillere av det..

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 08:51   #14
sigboh
Medlem
 
sigboh sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Moss
Alder: 31
Innlegg: 281
sigboh er ny på veien

Sv: Er så lei..

Går helsefagarbeiderlinja ja
Nei.. det funker likosm ikke å si ifra til læreren sånn at hun kan ta det opp med dem.. Men har tenkt og snakke med læreren så hun vet hvordan jeg har det, men at hun ikke skal si noe videre.

__________________


sigboh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, tar det litt "på sparket". Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 11:50   #15
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Er så lei..

Vet du hva? Mobbing skal bli tatt alvorlig, hører ikke læreren din på deg, vel, da går du til rektor. De der drittungene som mobber bør få en skikkelig lærepenge, de har IKKE LOV til å behandle deg slik, uansett. Hvis de ikke har lært det før nå er det på tide at de får som hatten passer, tenk hvis de får barn, så lærer de ikke sine barn at mobbing ikke er greit fordi ingen tok tak i dem når de drev på med det? Da vil mobbinga bare fortsette.


Som en trøst, vet ikke om det vil hjelpe, men etterhvert vil du møte mennesker som faktisk har det som kalles hjerne...og du vil slippe den der trakasseringa! Men ikke la dem vinne - vis dem hvem du er, hva du er verd, si ifra til lærer, rektor o.l slik at dem får som de fortjener!

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 12:02   #16
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Er så lei..

Jeg synes også du bør si fra til lærer/rektor/annen ansvarsperson som kan gripe tak i det hele. Av prinsipp! Altså ikke fordi "Det er kjipt at dette blir gjort mot meg", men fordi "Det er kjipt at dette foregår", punktum. Man bør ikke godta å bli behandlet på en måte man ikke vil at andre skal utsettes for, heller.

Ønsker deg lykke til uansett - utrolig trist at ikke disse menneskene vet bedre.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 12:52   #17
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Er så lei..

Og disse snørrungene skal liksom ut i arbeidslivet til sommeren og stelle med barn eller eldre og svake?! Herregud...Man skulle tro at ungdommer som er nesten voksne hadde litt mer mellom ørene, men det har de ikke alltid nei. Ikke svar dem når de mobber deg, verken på nettet eller på skolen - det er akkurat det de er ute etter. Får de ingen reaksjon så vil de forhåpentligvis gi seg etterhvert.Får lyst til å gi dem juling på blanke messingen og riste dem opp etter øra når jeg hører sånt!Stå på - du blir en flott omsorgsarbeider!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 13:27   #18
sæterjenta
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 170
sæterjenta er på en erverdig vei

Sv: Er så lei..

Huff, vet ikke hva jeg skal si...lykke til :-) mener i allefall at du skal si fra til noen på skolen, for slik skal det ikke være. Ellers får du bare prøve å overse dem så langt det går. Ikke vits å kaste bort tia di på å diskutere med slike "drittunger". Hadde jeg fått hørt at mine barn hadde oppført seg slik mot noen, så vet jeg ikke hva jeg hadde gjort. Personlig så mener jeg at det er bedre å være alene enn å omgås folk som de.

__________________



Desembertrening 295/1000
sæterjenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse - lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 13:30   #19
sta
Juniormedlem
 
sta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 41
sta er på en erverdig vei

Sv: Er så lei..

der jeg kom fra hadde vi en klikk med jenter som var sånn fra barneskolen helt ut videregående.
etter at jeg flyttet hjemmefra og fikk en fet utdannelse, kul jobb og en haug kule opplevelser jeg skaffet meg selv var det veldig gøy å komme hjem på besøk. fordi hver gang jeg gikk forbi det lille handlesenteret på vei hjem til barndomshjemmet etter å ha gått av bussen så jeg en eller to av disse tøffe-kule jentene. med samme klær/hårsveis og minst like mye sminke som den gang, men slitnere, ganske mye mer satt og ikke særlig snertne på noen måter lenger - med eller uten unger. for mens jeg var gira på å komme meg videre var disse bare gira på å leve slik de fortalte seg selv og hverandre var riktig, eller i alle fall er det min teori . nå er kanskje ikke direkte relevant til det du forteller, men det ER utrolig kult å le sist og best!
når noen klarer å lage en konflikt av 13 eller 15 kg har de utrolig små fattige kjedelige liv å leve, og det er jeg helt sikker på at læreren din kommer til å bekrefte for deg når du forteller.

sta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Hexebergsk/Dahlqvistish Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 13:43   #20
sigboh
Medlem
 
sigboh sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Moss
Alder: 31
Innlegg: 281
sigboh er ny på veien

Sv: Er så lei..

Takk for alle svar Hjelper utrolig mye å lese!
har snakket med læreren min og hun ble selvfølgelig sint og lei seg over at noen driver på sånn. Hun vil snakke med jentene det gjelder, men jeg vil ikke at hun skal gjøre det. Hun sa faktisk også "ikke at jeg kan si så mye, men de det gjelder har det ikke bra hjemme".
Hun ene av jentene som er værst var ikke på skolen idag, heldigvis og hun andre later som ingenting..

__________________


sigboh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, tar det litt "på sparket". Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 13:55   #21
Trolltika
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Alder: 47
Innlegg: 192
Trolltika har en fantastisk aura rundt segTrolltika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Er så lei..

Er det noen trøst om jeg forteller deg at vi har hatt slike som ikke fikk fullført lærlingedelen hos oss fordi de ble ansett som "ikke velegnet"... Det er et yrkesvalg der det kreves hode på rett plass i mange situasjoner, og arbeidsplassene blir mer og mer kresne når de velger sine arbeidstakere . Den som ler sist, ler best osv..

Trolltika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: En kombinasjon av Lindberg og Hexeberg tenker jeg Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 14:37   #22
sigboh
Medlem
 
sigboh sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Moss
Alder: 31
Innlegg: 281
sigboh er ny på veien

Sv: Er så lei..

Opprinnelig lagt inn av Trolltika, her.

Er det noen trøst om jeg forteller deg at vi har hatt slike som ikke fikk fullført lærlingedelen hos oss fordi de ble ansett som "ikke velegnet"... Det er et yrkesvalg der det kreves hode på rett plass i mange situasjoner, og arbeidsplassene blir mer og mer kresne når de velger sine arbeidstakere . Den som ler sist, ler best osv..

Det hjelper litt. hehe

__________________


sigboh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, tar det litt "på sparket". Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 14:46   #23
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: Er så lei..

Huff, jeg får skikkelig vondt inni meg av å lese om hvordan hverdagen din er

Jeg ble mobbet selv på barne- og ungdomsskolen og har derfor snakka mye med ungene mine om mobbing. I forrige uke var eldstemann og jeg på foreldresamtale på skolen, han er 17 år og går på videregående, under samtalen fortalte han læreren om en i klassen som ble endel mobba.. hun ante ingenting om det, og ble veldig glad for at sønnen min fortalte det. Og jeg ble veldig glad for at han ikke synes sånn oppførsel er akseptabel

__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 15:00   #24
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Er så lei..

Så bra at du sa ifra til læreren din! Men jeg lurer på om du kan vurdere å la læreren din gi beskjed til jentene? Hvis læreren snakker skikkelig med dem, kan det hende de slutter? Da er det ikke like lett å gjøre det når de vet at læreren vet.
Håper hverdagen din blir lettere framover.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 15:32   #25
sigboh
Medlem
 
sigboh sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Moss
Alder: 31
Innlegg: 281
sigboh er ny på veien

Sv: Er så lei..

Så bra Lisbeth! Det er jo ingenting som er bedre enn det!

Grunnen til at jeg ikke vil at hun skal snakke med dem er fordi i mitt tilfelle har ting blitt værre etter at jeg har sagt ifra før..

__________________


sigboh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, tar det litt "på sparket". Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no