Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Jillian Michaels 30 Day Shred start 6. juli, anyone?

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-07-10, 21:17   #76
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred start 6. juli, anyone?

de fleste her inne har jo en nedgang pga lite karbohydrater, så vanskelig å si om det er treninga eller det som gir nedgang, mest sannsynlig en god kombo!

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 12:07   #77
snartslank?
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 174
snartslank? er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred start 6. juli, anyone?

kan jeg og få være med? selv om jeg først startet idag...

det var rimelig tøft for en feit utrent kropp!! svettet som en gal og pustet som en hvalross!! men det tyder jo bare på at det funker!! måtte "gi" meg litt med noen av vekt-løftene.. men jeg skal klare dette her!! tipper det blir lettere og lettere etterhvert som kiloene (Forhåpentligvis) forsvinner!

tungt for en tung kropp, men det at det bare er 20min gjør at man klarer gjennomføre. Må innrømme at det gikk overraskende fort!

har lest både denne og den forrige tråden deres! så er supermotivert nå.

men hvor kan man laste ned de andre dvd'ene dere nevner??

snartslank? er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 12:41   #78
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred start 6. juli, anyone?

velkommen til deg! Kjempegod trening! Der er flere steder å laste ned, søk litt på google. Tror ikke det er så populært å prate om sånn i åpent forum!

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 22:07   #79
snartslank?
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 174
snartslank? er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred start 6. juli, anyone?

AAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUU... snakk om å være støl i absolutt hele benet a gitt!! fatter virkelig ikke hvordan jeg skal klare de 20min i morra!!!

snartslank? er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 22:23   #80
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred start 6. juli, anyone?

Så flinke dere er

Opprinnelig lagt inn av Ferskenbeinet, her.

idag fikk jeg denne 5 packen i posten


Nå har jeg pløyd meg gjennom "shape up front" og "kardio kickbox" rimelig svett! Men kjekt var det! Dette er og videoer som er gjort på 30 min, det syns jeg er veldig greit for da er det lettere å få klemt det inn i en hektisk hverdag!

Lasta ned den kickboxing greia og så igjennom den. Så ut som en killer workout altså!
Må nesten vente til naboen under ikke er hjemme, hvis ikke blir han vel redd for at jeg skal falle igjennom gulvet her

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-07-10, 09:43   #81
snartslank?
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 174
snartslank? er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred start 6. juli, anyone?

hjelpes!! klarer jo nesten ikke gå!! så treninga må bli i kveld!!

men bare lurer på en ting; mange steder så leser man jo at det er best å trene på tom mage på morran.. men har det noen betydning tror dere? for forbrenninga og slikt?

snartslank? er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-07-10, 09:47   #82
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred start 6. juli, anyone?

Om du tar treninga nå vil du løse opp der det er vondt. Ingenting er så effektivt på stølhet som ny trening! Strekk ut litt ekstra idag da!

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-07-10, 16:20   #83
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred start 6. juli, anyone?

Hei
Så bra at flere er med nå!!!
Som nevnt her oppe, så er det bare å kaste seg ut i trening igjen, det funka på min stølhet ihvertfall.
Jeg har vekslet mellom å trene noen dager før frokost, og andre dager på kvelden...syns ikke å merke særlig forskjell.. Synes det er greit å ta det som det kommer, og se når på dagen det passer best.

Når det gjelder min trening, så har jeg klart å brekke ei tå Så jeg får hverken på meg joggesko(eller andre sko for den saks skyld), og får heller ikke lov til å hoppe eller gjøre noen ting som gjør at jeg må bøye tærne..så jeg har ikke trent på de siste 3 dagene nå.. Jeg har svømt 30-60 min om dagen i stedet,.men det er jo ikke det samme..hehe
MEN, det går mye bedre med tåa nå, så jeg regner med å komme fort tilbake til Shreddingen.. Tar jeg det forsiktig, så kan jeg kanskje prøve meg allerede om et par dager

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-07-10, 19:10   #84
Pandora
Seniormedlem
 
Pandora sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Akershus
Alder: 57
Innlegg: 514
Pandora er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred start 6. juli, anyone?

Opprinnelig lagt inn av Ferskenbeinet, her.

idag fikk jeg denne 5 packen i posten


Nå har jeg pløyd meg gjennom "shape up front" og "kardio kickbox" rimelig svett! Men kjekt var det! Dette er og videoer som er gjort på 30 min, det syns jeg er veldig greit for da er det lettere å få klemt det inn i en hektisk hverdag!

Takk for tipset til Ferskenbeinet!:-)

Har også bestilt 5-pakken nå - litt lei av de andre tre...har kjørt rotasjon i sommer på Banish Fat og No more Trouble.. (hadde det bare vært så vel..;-!) - og løpt litt i skogen. Klar for noe nytt nå når høsten snart er over oss. Begynner å jobbe igjen mandag

Jillian er fortsatt best ...og magen har holdt mål i bikini i sommer Veldig fornøyd med dama - selv om hun kan være sliiiiitsom.

Lykke til videre til shrederne - og blir nok garantert enda fler til høsten

__________________
Jillian Michaels
Pandora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av hvert - normalvektig Svar med sitat
Gammel 28-07-10, 22:19   #85
snartslank?
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 174
snartslank? er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred start 6. juli, anyone?

dag 2 "gjennomført" med noen moderasjoner!! jeg klarte rett og slett ikke hopp og sprett, så tok høye kneløft i steden.. men jeg har da gjennomført på ett vis! jeg hoppet i allefall ikke over en økt, og det er jeg stolt av!!

snartslank? er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 08:28   #86
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred start 6. juli, anyone?

Da har jeg prøvd shape up backside. De er effektive altså! Om en syns det er lite pauser på shred'en er det hvertfall det på disse. Og tempoet er skyhøyt! De jumping jacksene på shreden må en gjøre to av på samme tid som en på denne omtrent! Hopper utrolig fort fra en øvelse til en annen, så det gjelder å holde tunga beint i munnen! Men kjekt er det, og mange øvelser jeg ikke har sett før!

Du trenger en step til denne Pandora. Enn så lenge benytter jeg meg av dokrakken til ungene, men kunne nok hatt en større og mer stabil ja!

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 10:05   #87
Pandora
Seniormedlem
 
Pandora sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Akershus
Alder: 57
Innlegg: 514
Pandora er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred start 6. juli, anyone?

Opprinnelig lagt inn av Ferskenbeinet, her.

Du trenger en step til denne Pandora. Enn så lenge benytter jeg meg av dokrakken til ungene, men kunne nok hatt en større og mer stabil ja!

Har heldigvis en step - kjøpte den før jeg fikk guttene; så den er mer enn 14 år gammel! Vet hvor den står...så det er bare å finne frem og tørke støv av den før pakken min ankommer

__________________
Jillian Michaels
Pandora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av hvert - normalvektig Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 22:24   #88
snartslank?
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 174
snartslank? er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred start 6. juli, anyone?

dagens økt gikk ganske greit, men har fortsatt sykt vondt i lårene mine!! håper jeg våkner i morgen med litt bedre ben!!

snartslank? er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 21:00   #89
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred start 6. juli, anyone?

Jeg sliter enda med denne brekte tåa...men skal prøve meg med trening i morgen igjen! Har svømt de fleste dagene nå..men jeg må si jeg savner å trene med jillian...det er jo så vanvittig effektiv trening!!
I'll be back soon

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 22:52   #90
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred start 6. juli, anyone?

TRENING DAG 20
endelig igang med treningen igjen...det gikk greit med en brukket tå..hehe på et vis.
Så, min trenings dag nr 20 er altså én uke senere enn ordinær plan...men men, jeg er ihvertfall igang igjen.
I dag økte jeg kraftig på vektene..har til nå brukt vekter på ca 1 kilo, og i dag gikk jeg opp til 2,5kg. Det gikk greit, men jeg merket at noen av øvelsene klarte jeg ikke løfte vektene riktig så høyt som jeg skulle..Men, det kommer seg!

Denne uka jeg ikke har shredda, har jeg svømt hver dag...så jeg har ikke bare slappa av hehe

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 23:51   #91
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred start 6. juli, anyone?

WOW...level 3, altså...ingen spøk det her.
TRENING DAG 21 OG 22
Jeg startet på level 3 i går. Merket at jeg mistet litt motet, da det var flere ting som var krevende, både styrke, utholdenhet, men også teknikk. Fikk ikke helt til alle øvelsene...så var ikke helt overbevist.
I dag derimot gikk det mye bedre. Det er fryktelig tungt...men så er jo også det vitsen
Jeg fikk til det meste..utenom en mageøvelse på slutten...men det har nok dessverre kun med mine muskler å gjøre..hehe..men jeg prøver igjen i morgen!!
Har gått rundt med skikkelig gangsperre i armene i hele dag..klarer ikke strekke armene helt..men men, det betyr jo bare at da var det jaggu muskler der og..

Hvordan går det med dere andre?

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 17:06   #92
MinMort
Medlem
 
MinMort sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Rælingen
Innlegg: 105
MinMort er ny på veien

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred start 6. juli, anyone?

Det er lenge siden jeg har skrevet, egentlig lenge siden jeg har vært inne på forumet. Jeg trener litt fortsatt, men har fått betennelse i korsryggen etter et år med ekstrem oppussing, så tar det litt rolig. Ga litt beng i karboinntaket en ukes tid også, spist littebitt godis og littebitt pizza etc, og plustelig gikk jeg ned en drøy kilo etter å ha stått stille siden mars! Sprøtt!
Nuvel, sikkert ikke et eksempel til etterfølgelse... Keep it up!

__________________
JEG DRITER I VEKTA SÅ LENGE BUKSA PASSER!
MinMort er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 18:39   #93
MinaMarie85
Juniormedlem
 
MinaMarie85 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Lommedalen
Alder: 38
Innlegg: 23
MinaMarie85 er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred start 6. juli, anyone?

Opprinnelig lagt inn av MinMort, her.

Det er lenge siden jeg har skrevet, egentlig lenge siden jeg har vært inne på forumet. Jeg trener litt fortsatt, men har fått betennelse i korsryggen etter et år med ekstrem oppussing, så tar det litt rolig. Ga litt beng i karboinntaket en ukes tid også, spist littebitt godis og littebitt pizza etc, og plustelig gikk jeg ned en drøy kilo etter å ha stått stille siden mars! Sprøtt!
Nuvel, sikkert ikke et eksempel til etterfølgelse... Keep it up!

Det samme skjedde med meg! Sprakk forrige helg etter 4 uker på stedet hvil, denne uken har jeg gått ned nesten en halv kilo om dagen! Så kanskje det er noe i en 'sjokk' dag en gang iblandt...

__________________
"Whether you think you can or think you can't, either way you are right" Henry Ford

MinaMarie85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 19:49   #94
Sunroad78
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Larvik
Alder: 46
Innlegg: 298
Sunroad78 er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred start 6. juli, anyone?

Kor mange dagar bør eg trene på lvl 1 før eg går over på lvl 2? Treng eg noko spesielt utstyr bortsett frå manualar (eg brukar 2 fylte imsdalflasker 0,7 l) og treningsmatte? Eg er no på dag 6 (trenar kvar dag) og merkar litt framgong, men det går litt trått....

__________________
Min journal
Sunroad78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - 50-100 gr kh pr dag Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 21:00   #95
Pandora
Seniormedlem
 
Pandora sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Akershus
Alder: 57
Innlegg: 514
Pandora er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred start 6. juli, anyone?

Hei Sunroad78...

svarer litt her jeg - siden jeg allerede er lykkelig gjennom Jillian shreden (før sommeren).

Egentlig er det lagt opp til 10 dager på hvert nivå - dvs at dag 11 skal du over på lvl 2 - dag 21 lvl 3. Hvis det virker for tungt på nytt nivå kan du gå tilbake et steg og ta noen dager til der - evt skifte på annenhver dag (ikke noe shred politi der ute - det funker nok fint det også;-)

Her ligger en "oppskrift":

http://www.ehow.com/how_5363883_do-j...day-shred.html

Lykke til videre ikke gi deg! dette VIRKER som bare det

__________________
Jillian Michaels
Pandora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av hvert - normalvektig Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 21:31   #96
Sunroad78
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Larvik
Alder: 46
Innlegg: 298
Sunroad78 er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred start 6. juli, anyone?

Tusen takk for svar Pandora. Skal absolutt ikkje gi meg, er supermotivert til å fullføre, men det går litt trått føler eg. Men sidan eg berre er på dag 6 kan eg vel eigentleg ikkje klage enda... Kjenner sjølvsagt at det er lettare enn dag 1 (då holdt eg seriøst på å stryke med), men skulle gjerne klart å ta alle "dame" push upsa, men det kjem vel om eit par daga håpe eg.

__________________
Min journal
Sunroad78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - 50-100 gr kh pr dag Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 22:46   #97
malleleo
Medlem
 
malleleo sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Stjørdal
Alder: 36
Innlegg: 213
malleleo er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred start 6. juli, anyone?

vanskelig når man er tung dette synes jeg, men jeg har fullført 15 dager og er umåtelit stolt av d eneste er at jeg har sykt vondt i høre kneet, og d blir aldri helt bra så etter treningen donker d og gjør veldig vondt.. må avbryte øvelser et par sekunder av og til for kneet gjrø for vondt..så d spøker litt for å fulføre hele greia. men jeg skal prøve så godt jeg kan! må vel moderer litt uansett..

level 2 er hat synes jeg, så mye planke. fy flate d er tungt.. den siste klarer jeg ikke. bekkenet er alt for slarkete til at jeg i d hele tatt tar sjansen på at d "går ut av ledd".. tar jo andre mageøvelser i stedenfør da.

__________________
malleleo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 19:20   #98
Sunroad78
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Larvik
Alder: 46
Innlegg: 298
Sunroad78 er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred start 6. juli, anyone?

Eg har hatt ufrivillig Jillian fri sidan forrige måndag pga eit kraftig magevirus som har lenka meg til senga Når magen har stabilisert seg så er planen å gå i gong igjen, men eg lurar på om eg då bør starte på dag 1 eller om eg berre kan fortsette på dag 8 og heller bruke et par ekstra dagar på lvl 1 før eg går over på lvl 2?

Kva utstyr treng eg for lvl 2 og lvl 3?

__________________
Min journal
Sunroad78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - 50-100 gr kh pr dag Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 22:13   #99
malleleo
Medlem
 
malleleo sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Stjørdal
Alder: 36
Innlegg: 213
malleleo er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred start 6. juli, anyone?

du trenger ikke annet utstyr enn d du allerede har evt. tyngr vekter hvis du vil ha d da.

__________________
malleleo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 22:26   #100
nellysnella
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 8
nellysnella er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred start 6. juli, anyone?

Etter å ha fulgt tråden i vår og no i sommar er eg og lykkeleg eigar av Jillians 30 days shred. Starta i dag. Trenar minimum ein time kvar dag, men dette var ein annan måte å trene på. Trengte litt ny giv i treninga og elskar eit slikt skippertak der eg kan krysse av for kvar utført treningsøkt. Og motiverande å tenkje på at det kanskje er muleg å faktisk sjå resultata på kroppen etter 30 dagar.
Fyrste økt er i alle fall unnagjort

nellysnella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som har prøvd 30 days shred? Pearl75 Trening 59 19-07-11 07:55
Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med? Mosepjusk Trening 390 31-05-11 16:09
~ Juli - veietråd ~ Frk.Sunshine Ketolysekuren 91 08-02-10 09:23


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no