Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt

Vanndrivende

Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-02-10, 16:04   #1
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Vanndrivende

Jeg samler MYE vann, og vil gjerne få dette ut av kroppen. Helst uten tabletter. Så jeg er derfor på jakt etter gode og effektive tips på vanndrivende ting? Sitron i vannet begynner jeg å bli litt lie liksom...
Gjerne homeopatiske eller urtebaserte ting.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 16:10   #2
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Vanndrivende

Å samle vann i kroppen trenger ikke bety at man har for mye vann i kroppen. Det kan tvert imot bety at du har FOR LITE vann i kroppen...

Jeg hadde ødemer i kroppen og fikk vanndrivende. Har gått på det i mange år. I fjor kjøpte jeg ei tanitavekt som viser bla beholdningen av vann i kroppen.. Den tiden jeg hadde ødemer og gikk på vanndrivende hadde jeg bare 35 % vann i kroppen! Det er lite det! Etter at jeg begynte bevisst med lavkarbo har jeg kuttet ut disse vanndrivende midlene, ødemene er borte og vannprosenten ligger på på ca 39-40 som er normalt.

Legen min forklarte dette med at når kroppen blir i underskudd av vann vil den konsentrere seg om å beholde vannet i de ytre deler av kroppen; dvs fingre og bein, samt i brystregionen rundt hjarterota. Det med brystregionen kan jeg skrive under på...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 16:12   #3
tina therese
Medlem
 
tina therese sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Sørumsand
Innlegg: 93
tina therese er på en erverdig vei

Sv: Vanndrivende

jeg vet at brennesle skal ha en vanndrivende effekt hvertfal...

__________________


tina therese er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 16:16   #4
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Vanndrivende

Sitat:

Dehydrering:
Tapet kan ha gått ut av kroppen og gitt vekttap, eller til omfordeling innad, som ved for eksempel ødemer eller tap til hulrom, uten nødvendigvis vekttap til følge.

Stod det på nettet et sted...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 16:41   #5
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Vanndrivende

Kjerringrokkte, bjørkete og c-vit er også vanndrivende. C-vit i stoooore mengder vel og merke..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 23:55   #6
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Vanndrivende

Det er absolutt ingen fare for at jeg er dehydrert... Akupunkturdama jeg går hos mener at så mye som 2/3 av overvekta mi kan være vann. Det forsvinner en kilo eller to hver gang jeg har vært hos hu, men skal minimalt til før de er tilbake.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 01:23   #7
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Vanndrivende

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Akupunkturdama jeg går hos mener at så mye som 2/3 av overvekta mi kan være vann. .

Har du aldri veid deg på en sånn vekt som oppgir hvor mye som er vann, fett, fettfri masse etc?

Om du går rundt med så mye ekstra væske i kroppen, burde legen din ha satt deg på vanndrivende for lengst!!! For ikke å snakke om finne ut hvorfor du samler så mye vann! Høres jo ut som du ellers har en oppgående lege!
Stakkars hjertet ditt som må pumpe så mye ekstra væske hele tiden, for ikke å snakke om den kjempejobben nyrene dine må slite seg ut på!
Var pga hjertet jeg fikk vanndrivende (Furix) av min lege i sin tid! Han mente jeg var for ung til å slite ut hjertet mitt!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 01:27   #8
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Vanndrivende

Jeg er i utgangspunktet ikke interessert i å gå på tabletter, særlig ikke resepttabletter siden jeg syns jeg putter for mye dritt i kroppen min fra før.
Har vært på Tanitavekter, og de sier rundt 49-50% vann.
Tror nok også akupunkturdamas antagelser er litt i overkant, men det er særlig prblemet med at vann kommer så fort på jeg skulle vært kvitt. Eller hvertfall ha forsket litt på med enklere vanndrivende. Kan f.eks samle 2-3 kg vann av ett glass lettbrus, og det tar 2 uker å bli kvitt igjen.

Har forsåvidt høyt blodtrykk, som jeg har hørt kommer av vannansamling, uten at legen har gjort den knyttningen.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 01:58   #9
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Vanndrivende

Jeg skjønner dette med tabletter og at det kan bli mye av det, men mye vann i kroppen er direkte skadelig.
Blir du behandlet for høyt BT? Vanndrivende er jo en del av den behandingen!
Kan dette med vannet ha hormonelle årsaker, tro?
Ingen/uregelmessig syklus vil jo gi kroppen utrolig mange rare/selvmotsigende hormonelle beskjeder...... Selv med regelmessig syklus kan man jo bli koko av alt kroppen finner på!

Ville ha tatt en alvorlig samtale med legen, jeg altså! Var ikke mye som fikk min eks- fastlege til å reagere, men vann i kroppen fikk jeg ikke ha!!!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 10:26   #10
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Vanndrivende

Legen din er jo en fornuftig kar . Jeg ville i hvert fall tatt det opp med han!
Tror jeg har skrevet om det før, men mormor døde relativt ung (64 år) med ekstremt stor overvekt av vann, og hele tiden hadde alle antatt at hun bare var overvektig. Morfar bele satt på nutrilett av legen sin , fordi han la på seg mange kg på kort tid, etter en kollaps ble han grundig undersøkt, og det viste seg at det var kun vann, og ble satt på vanndrivende, han gikk tilbake til normalvekt på kort tid. Jeg tror de til og med tappet vann av beina hans, som på det verste så ut som tømmerstokker! Stakkars tynne lille mannen ... Så dette bør du ta på alvor! Skjønner averasjonen mot å bli satt på enda flere medisiner, men om akupunkturen har så kortvarig virkning, så kan det muligens være noe å vurdere i en overgang? Det er jo ikke sikkert dette er en varig tilstand, men noe som kan stabiliseres over tid?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 13:31   #11
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Vanndrivende

Jeg skal til GU om 2 uker, så jeg kan høre med henne. Hun har hvertfall god peiling på hormon-tingene og hvordan det henger sammen der.
Det rare er at det samler seg bare i ansiktet og i mageregionen også. Men i følge stikkedamen så er det fordi det trengs utrenskelse i mageregionen... Også hoper det seg opp og sirkulasjonen blir dårlig... Ond sirkel med andre ord!
Blir ikke behandlet for høyt blodtrykk nei. Legen min tror det er mest stress-relatert. Men så leste jeg det chunky skrev om vann og blodtrykk, samt fikk dette "peset" fra stikkedamen, så jeg fikk en liten vekker.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 13:43   #12
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Vanndrivende

Er denne stikkedamen "bare" en stikkedame eller er hun noe annet i tillegg?
Sånn som at min Stikkedame er fysioterapeut og jeg har en sykepleierkollega som også er utdannet akupunktør.

Jeg ville som sagt ha tatt tak i dette litt fort. Tenk om det er noe som kan gjøres noe med og kan endre mye i livet ditt? Eller om det skyldes noe man ikke skal gå med for lenge...... Sett i sammenheng med at du ser gult i tillegg etc etc.

Merkelig lege forresten, Photo måtte ha 24- timers måling etter forventet BT- økning pga medisiner, mens du blir avskrevet med stress???

Edit: og etter å ha lest svaret ditt om leveren etc i en annen tråd: KOM DEG TIL LEGE og krev ordentlig utredning. Skriv ned alle disse tingene vi har snakket om/du har fortalt om og KREV å bli tatt alvorlig!!!
Trenger ikke være noenting som helst alvorlig, men det skal man jammen meg være sikker på før man slår seg til ro med!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 18:09   #13
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Vanndrivende

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Er denne stikkedamen "bare" en stikkedame eller er hun noe annet i tillegg?

Hun er såvidt jeg vet bare stikkedame. Men hun har vært noen år i kina og spesialisert seg på blandt annet kvinnesykdommer. (www.tnm.no)

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Merkelig lege forresten, Photo måtte ha 24- timers måling etter forventet BT- økning pga medisiner, mens du blir avskrevet med stress???

Ja, det har nok noe med å gjøre at med min vekt er det mer normalt med høyt blodtrykk. Pluss at trykket alltid synker ganske mye mens jeg sitter og snakker rolig med han på kontoret, i forhold til når jeg kommer heseblesende inn på kontoret... Også er det jevnt litt høyere enn normalen, ikke blitt plutselig høyt. (Sånn bortsett fra at bedriftslegen overvåket mitt for noen år siden fordi det var helt i laveste del av skalaen, og jeg veide like mye eller mer den gangen...)

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 13:41   #14
Stinepusen
Juniormedlem
 
Stinepusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 17
Stinepusen er på en erverdig vei

Sv: Vanndrivende

Veldig lurt med noe så enkelt som brennesle og løvetann te. Putt en pose av hver i samme kopp, og drikk 3-4 kopper hver dag. Er også veldig vanlig å ha for lite kalium og magnesium i kroppen, noe som igjen vil virke negativt på væskebalansen i kroppen. Vet ikke om vi kan navngi produkter her, men får heller be om tilgivelse etterpå... Pharma Nord er en fantastisk god serie som tas veldig lett opp i kroppen... Har jobbet med helsekost i mange år, og vet denne serien er super

PS... jobber ikke innen helsekostbransjen nå, så er ikke ment som reklame...

__________________


Stinepusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf uten svin melk og gluten Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 23:42   #15
sykavsukker
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 134
sykavsukker er på en erverdig vei

Sv: Vanndrivende

Trodde det var karbohydratene som samlet vann. For meg var lavkarbo vanndrivende og er en stor motivasjonsfaktor.

__________________


Hilsen ei som blir syk av sukker uten å ha diabetes
Hjemmeside: http://www.myaloevera.no/trinedahloanes/hjem
sykavsukker er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo -søker den rette Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 20:50   #16
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Vanndrivende

Opprinnelig lagt inn av sykavsukker, her.

Trodde det var karbohydratene som samlet vann. For meg var lavkarbo vanndrivende og er en stor motivasjonsfaktor.

Definitivt for meg også! Men det sier desverre mer om hvor ille det er når jeg spiser karbohydrater enn om at jeg mister noe særlig vann...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 17:44   #17
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vanndrivende

Jeg synes legen skal ta deg på alvor og ikke avfeie det med stress som årsak. Hvorfor symtombehandle når du ikke vet årsaken? Den må du finne og så vil symptomene forsvinne om den blir behandlet. Om du tror det er stress, gjør du avspenningsøvelser,yoga, påtar du deg mindre ansvar etc? Drikker du nok vann? beveger du deg nok?

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 17:47   #18
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vanndrivende

jeg vil bare føye til, sånn fra sidelinja, at jeg trodde jeg hadde stressmage,men fant jo ut på denne dietten at det var karbohydratene,ikke stresset som var årsak. Eller la meg si at karbohydrater skapte stress for magen. Du sier blodtrykket øker av vannoverskuddet. Er du sikker på at det ikke er omvendt? At du har hjerteproblemer rett og slett?

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 17:54   #19
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Vanndrivende

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Om du tror det er stress, gjør du avspenningsøvelser,yoga, påtar du deg mindre ansvar etc? Drikker du nok vann? beveger du deg nok?

Jeg trener 2-4g pr uke, Zumba og yoga for tida, ellers spinning og power. Å skulle få tid til avspenningsøvelser gjør meg jo bare meg stresset... Har ikke så mye ansvar jeg har påtatt meg, så det er neppe problemet... Og jeg drikker 4-5l vann pr dag.
Og ja, jeg vet at jeg ikke tåler karbohydrater, og har levd på lavkarbokost i større og mindre grad i fem år. Og slutta å røyke. Så jeg føler liksom jeg har eliminert alle de vanlige faktorene. Insulinresistens og PCO er hovedårsaken, men det er en ond sirkel... Her er forresten tråden om blodtrykk og vann: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=30287

Sitat:

Kjernen i problemet er jo der fortsatt - det er et forhøyet nivå av vann i kroppen som gir høyt blodtrykk.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 17:57   #20
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vanndrivende

Javel, du vet årsaken. Flott.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 18:03   #21
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Vanndrivende

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Javel, du vet årsaken. Flott.

ja, trenger bare å finne en løsning også...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 20:37   #22
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Vanndrivende

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

ja, trenger bare å finne en løsning også...

Drikker du noe med kullsyre i?? Jeg får ødemer i kroppen tvert av kullsyreholdige drikker... Jeg kutta ut alt av farris etc i en uke og trengte IKKE ta vanndrivende!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 20:38   #23
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Vanndrivende

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

jeg vil bare føye til, sånn fra sidelinja, at jeg trodde jeg hadde stressmage,men fant jo ut på denne dietten at det var karbohydratene,ikke stresset som var årsak. Eller la meg si at karbohydrater skapte stress for magen. Du sier blodtrykket øker av vannoverskuddet. Er du sikker på at det ikke er omvendt? At du har hjerteproblemer rett og slett?

Du spiste jo mye epler og epler er jo kjent for å gi dårlig mage...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 20:40   #24
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Vanndrivende

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Drikker du noe med kullsyre i?? Jeg får ødemer i kroppen tvert av kullsyreholdige drikker... Jeg kutta ut alt av farris etc i en uke og trengte IKKE ta vanndrivende!

Nope bare vann... Og 2-3 kopper kaffe og en kopp grønn te per dag.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 20:48   #25
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Vanndrivende

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Nope bare vann... Og 2-3 kopper kaffe og en kopp grønn te per dag.

Kaffe binder vann hos meg... derfor har jeg kutta det ut for maaange år siden.. Grønn te drikker jeg litervis av hver dag..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vanndrivende viet60 Spørsmål og svar 10 03-06-12 23:41
Vanndrivende Carisma Kosttilskudd 8 06-05-12 11:18
Amming og vanndrivende Trille Spørsmål og svar 5 24-01-08 23:01
Vanndrivende nettan Ketolysekuren 13 29-08-07 10:56
Vanndrivende Traxior Spørsmål og svar 1 27-02-07 23:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no