Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Dere på ketolyse, hvor mye trener dere?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-07-08, 19:03   #1
høna
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 22
høna er på en erverdig vei

Dere på ketolyse, hvor mye trener dere?

Og til dere "drevne", som har gått ned mye; hvor mye trente dere under kuren?

høna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo...prøver hvertfall! Svar med sitat
Gammel 12-07-08, 20:00   #2
Hannehk
Seniormedlem
 
Hannehk sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Nord Rogaland
Alder: 43
Innlegg: 2.193
Hannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snill

Sv: Dere på ketolyse, hvor mye trener dere?

Har til nå ikke hatt tid til så mye trening, men på sikt ønsker jeg å kunne ha meg en sykkeltur eller spasertur hver dag. Trening er viktig!

__________________



Velkommen til min blogg: Rabalderblog
Hannehk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf! Svar med sitat
Gammel 13-07-08, 00:06   #3
Bayone
Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 45
Innlegg: 101
Bayone er på en erverdig vei

Sv: Dere på ketolyse, hvor mye trener dere?

Jeg gikk ned 12 kg uten trening. Det er ikke fordi jeg ikke har tid eller ikke orker å trene, men har ei hofte som ikke greier noen form for trening for tiden. Så det går uten trening men klart mye bedre med

__________________
Startet opp igjen 09.08.2010 på 82 kg


Bayone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-07-08, 10:04   #4
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Dere på ketolyse, hvor mye trener dere?

Jeg har gått ned kilo på lavkarbo uten å trene noe før - så det går ann. MEN anbefales vel ikke. Slanking var iallefall for meg lite vits hvis jeg ikke strammet opp ting.
Så denne gangen beveger jeg meg mye mer. Går til jobben bl.a. Og i de siste ukene har jeg dratt på treningsenteret to ganger i uken. Det er målet mitt.

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-07-08, 13:14   #5
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Dere på ketolyse, hvor mye trener dere?

I ketose trente jeg tre til fire ganger i uken på treningssenter, nå har jeg pause og spiser helt vanlig mat, og trener hver dag, stort sett to økter på minst en time, går i jogging, sykling (4-5 mil), eller spinningtime. Skal fremdeles ned 10 kg, minst, men akkurat nå er det jo sommer, og jeg har mest fokus på å ikke gå opp i vekt. Og jeg elsker å trene... Slappheten ved å trene i ketose forsvant etterhvert syns jeg, men veldig viktig å fylle på med proteiner med en gang etter trening, før dusj og kjøretur hjem og sånn, rett og slett med en gang! Ellers ble jeg dårlig...

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 13-07-08, 14:14   #6
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Dere på ketolyse, hvor mye trener dere?

Jeg har som mål å bevege meg 6 dager i uken. Da går jeg en tur i raskt tempo i ca en time. Har gått ned nesten ti kilo på 7 uker så tror nok at treningen har hatt mest å si for det faktisk.
Har kjøpt meg manualer også så planen er å få trent litt med de også, sånn at armer blir litt strammere

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor mye trener dere? ELLINOR Trening 55 10-06-07 23:30
Trener dere på ketolysekuren Angelina Ketolysekuren 13 20-04-05 20:14
Klarer dere det! Marit Lavkarbo generelt 11 22-08-04 16:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no