Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Hekta på kosttilskudd

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-07-08, 11:56   #1
ToppForm
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 1
ToppForm er på en erverdig vei
Question

Hekta på kosttilskudd

Hei,

I dag er det 8 uker siden jeg startet et nytt og "bedre" liv. Vektreduskjonen har vært meget høy, men etter en opptelling i dag ser det ut som om jeg har bytte ut min avhengighet av karbohydrater med en avhengighet av kosttilskudd. Jeg har lagt til flere og flere kosttilskudd over 8 uker. Jeg er overbevist om at alt det jeg tar (se signaturen) helper meg litt på vei. Dette er i ferd med å bli dyrt (og farlig??)

Noen gode forslag til hva jeg burde kutte ut?

Er det noe jeg har glemt som jeg burde bruke?

__________________
Start:18.05.08 Kg: 133.5. I dag (8 uker): 13.07.08 Kg: 113.2, -20.3 kg. Kosthold: kjøtt, kyling, salat, ost mm. (Teller ikke kalorier), Trening: 5850 treningsminuter siden 18.05
Daglig Kosttilskudd : Whey Isolat, Creatine Pyruvate, D-Ribose, d-Pinitol, PF total pack, Pyrulean, Omeaga 3, Hoodia, CLA, HCA, Lecithin, Gerimac Extreme Energy, ProZma
ToppForm er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kost: under 20g karbo. Trening: daglig rolig langkjøring Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Må jeg ta kosttilskudd? Kaja Kosttilskudd 17 23-07-07 23:52
Kosttilskudd på dagligvarebutikker? Sturemmt Kosttilskudd 11 27-05-06 14:24
Hva trenger jeg av kosttilskudd og når skal jeg ta de? Melania Kosttilskudd 19 08-04-06 12:48
Kosttilskudd rives bort fra hyllene 1. august themonk Kosttilskudd 67 13-03-06 17:02


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no