Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Jaja, nytt år og nye muligheter

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-01-08, 01:06   #1
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Jaja, nytt år og nye muligheter

Og kl 2345 tok meg mitt siste inntak av høykarbo. Så nå er jeg i gang igjen, det skal bli SÅ godt. Kjenner og ser på kroppen at det har hopet seg opp jævlig mye vann på en uke, hadde faktisk ikke trodd det var mulig, men jeg lærer stadig noe nytt om denne kroppen. Hvor fort den kan forfalle igjen. Og jeg suger til meg all visdom og lærdom og tar det med meg videre i kampen om en varig slank kropp. Mer jeg lærer, jo mer vet jeg hvordan jeg skla unngå fallgruvene. Føler at jeg mestrer dette godt. Så i februar skal jeg ha den slanke kroppen min tilbake i matchvekt, da skal jeg ha klart å nå 73 kg, og gjerne 72 igjen...

Godt nytt år til dere alle, vennene mine Gleder meg tilå dele dette året og fler med dere!

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 01:42   #2
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Jaja, nytt år og nye muligheter

Hei!
Jeah!!! Dette fikser du vettu...
Jeg limer hva jeg sa til en annen her:

Sitat:

Jeg har kjøpt den engelske 2002 atkinsboka. (Anbefales for "livet videre" greier etter ketolyse!)

Han sier (kapittel 17) "har du vunnet kampen mot overvekten (med en lavkarbo-kur)? Eller er du ferdig med rekruttskolen, og det er nå du er klar for kampen?"... ("Have you won the battle of the bulge? Or have you graduated from bootcamp, in shape now for the battle ahead?") Jeg synes det var veldig stilig, egentlig.

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 07:34   #3
Max
Seniormedlem
 
Max sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 45
Innlegg: 3.909
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Sv: Jaja, nytt år og nye muligheter

Spist er spist, lært er lært Godt nytt år til dere alle

Max er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse! Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 10:12   #4
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Jaja, nytt år og nye muligheter

Opprinnelig lagt inn av Max, her.

Spist er spist, lært er lært Godt nytt år til dere alle

Takk det samme, Max

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 11:59   #5
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Jaja, nytt år og nye muligheter

Da er jeg i gang igjen, føles unektelig kjempegodt...
Dere som har vært her en stund husker kanskje min mann som fnyste av det hele da jeg sa jeg skulle starte, gikk bare noen dager før han støttet meg og ikke synes det var SÅ teit allikevel... Gjett hvem som i dag har startet på ketolyse? Jupp, min elskede:hjerter: Så nå skal jeg ha han i skole en stund. Blir mye ekstra matlagning for meg mtp hans lunsj som må være noe som kan spises kaldt hver dag. Så forslag der mottaes med TAKK!

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 12:00   #6
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Jaja, nytt år og nye muligheter

Godt nytt år til deg, og dette klarer du jo knallbra! Så flink som du har vært, så blir de siste kiloene bare barnematen

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 12:03   #7
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Jaja, nytt år og nye muligheter

Opprinnelig lagt inn av indi, her.

Godt nytt år til deg, og dette klarer du jo knallbra! Så flink som du har vært, så blir de siste kiloene bare barnematen

Takk, ja håper og tror at dette skal gå veldig fint

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 12:14   #8
Nett
Seniormedlem
 
Nett sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Østlandet
Alder: 52
Innlegg: 1.587
Nett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt likt

Sv: Jaja, nytt år og nye muligheter

Godt nytt år alltid godt meg sånne ny-start-dager (hva skulle vi gjort uten mandager??)

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Da er jeg i gang igjen, føles unektelig kjempegodt...
Dere som har vært her en stund husker kanskje min mann som fnyste av det hele da jeg sa jeg skulle starte, gikk bare noen dager før han støttet meg og ikke synes det var SÅ teit allikevel... Gjett hvem som i dag har startet på ketolyse? Jupp, min elskede:hjerter: Så nå skal jeg ha han i skole en stund. Blir mye ekstra matlagning for meg mtp hans lunsj som må være noe som kan spises kaldt hver dag. Så forslag der mottaes med TAKK!

Lollypop-brød med masse pålegg er perfekt lunsj!!

__________________
Nett
Nett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 13:32   #9
Tittentei
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Alder: 53
Innlegg: 749
Tittentei har en fantastisk aura rundt segTittentei har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jaja, nytt år og nye muligheter

Min mann har og gått på ketolyse og lunsjen hans har bestått av:

ca 150 gr. salat
100 gr. picnic skinke
30 gr. paprika
ca 4 cherry tomater
1 eller 2 egg

Av og til har han også spist tun fisk til salaten.

Utover dette har han spist som meg. Frokost lagde han om kvelden (2 speilegg og bacon) som han varmet i microen om morgenen.

På under 4 mnd tok han av 16 kg.

Lykke til både du og din mann. Jeg er også igang igjen idag

__________________


Tittentei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 16:03   #10
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Jaja, nytt år og nye muligheter

Mannen har egnetlig ikke noe særlig med kiloer å ta av, han vil bare ha av det deigete fettet og stramme opp og legge om kosten, derfor begynner han på ketolyse, han kommer nok ikke til å holde på så kjempelenge. Han veier 86 kg, og er 187 lang, så han er ikke overvektig, bare litt slapp i fisken (mener han selv, jeg synes han er superfin )...

Lollypopbrødet liker jeg ikke, jeg liker Isetbrødet, men han synes ikke noe om det, men kanskje han vil prøve igjen nå Får bake det i morgen og se hva han synes. Salat har jeg tenkt til å lage til han som lunsj, men det må jo varieres litt det også. Også skal jeg blande klar omelett som han kan steike seg til frokost. Spennende å se hvor lenge han holder ut. Har abstineneser allerede, det har ikke jeg...

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 16:14   #11
Pipp
Seniormedlem
 
Pipp sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 51
Innlegg: 13.866
Pipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastisk

Sv: Jaja, nytt år og nye muligheter

Lykke til begge to...dette går så bra så

Pipp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Holdt vekten i 2 år snart Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 21:50   #12
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Jaja, nytt år og nye muligheter

Stemmer på den salaten skrevet over. Husk å ha en stor god fettkilde i salaten, om det er en god salatolje (jeg liker macadamiaolje eller EVO), eller en svær klatt majo. Gubben er i himmelen når han får den der med seg. Jeg drysser forresten litt revet ost på også.

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 22:16   #13
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Jaja, nytt år og nye muligheter

Opprinnelig lagt inn av Megvel, her.

Stemmer på den salaten skrevet over. Husk å ha en stor god fettkilde i salaten, om det er en god salatolje (jeg liker macadamiaolje eller EVO), eller en svær klatt majo. Gubben er i himmelen når han får den der med seg. Jeg drysser forresten litt revet ost på også.

Jeg lager egen dressing av cf og rømme blandet, med litt krydderier i, han elsker den... Men akkurat nå er det litt tomt etter julen, må handle inn litt i morgen ja...

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nye Fora - Omstrukturering HP Informasjon 4 04-10-04 23:35


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no