Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Deppedag og synspunkter ...

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-03-11, 18:07   #26
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Deppedag og synspunkter ...

Opprinnelig lagt inn av Snuppeline74, her.

Ada-emilie: Poenget mitt var vel egentlig det at å ikke kunne spise noen grønnsaker, og bare spise kjøtt og egg går ikke i lengden. For min del i hvert fall. All ære til de som klarer. Jeg er fullstendig klar over at en bør prøve lengre enn en uke, men å gå på et sånt kosthold i lengden passer ikke meg. Det fant jeg fort ut. Og som flere andre her har påpekt så har jeg hatt en fin vektnedgang, og jeg har nå endelig skjønt det selv også. Derfor så fortsetter jeg som jeg har gjort til nå.
Tror i hvert fall ikke det blir noe deppeinnlegg her på en dårlig dag noe mer..

Ok, ja det er dessuten fint å finne en måte du kan trives med å spise i lengden. Jeg synes du har gått ned mer enn de fleste andre på så kort tid. Faktisk anbefales det å gå ned max en halv kg pr uke. Om du går veldig fort ned rekker ikke huden å følge med på innstramningen. Menn går fortere ned enn kvinner. At noen kan gå ned mye til tross for lite aktivitet har med hormoner å gjøre. Man er mindre stresset, og det kan ha noe å si , man bygger ikke muskler i samme grad (det veier jo en del), man spiser kanskje mindre, eller er strengere med karbohydratene, man er kanskje for første gang på avmagringsdiett. Første gang går fortere enn senere forsøk. Om du er lei av å trene tren noe som er gøy og ikke for mye og for ofte. Du kan godt gå ned i vekt litt saktere. Husk at om du bruker målebåndet kan det hende du ser resultater som ikke synes på vekta. Lykke til og håper du finner mer tålmodighet så du holder ut til mål.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen synspunkter? Helene M Ketolysekuren 3 18-10-10 22:30
Min meny for i dag ... Synspunkter? Fishi2009 Lavkarbo generelt 1 14-12-09 23:13
Synspunkter (om trening) lura Trening 2 18-01-09 22:49
Synspunkter på strategi viggkri Spørsmål og svar 3 31-12-08 10:23
Artikkel i Det Nye - synspunkter? winterblue Lavkarbo generelt 2 20-08-04 21:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no