Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

lavkarbomat i Trondheim

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-03-07, 21:29   #1
nomma
Seniormedlem
 
nomma sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 51
Innlegg: 1.942
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

lavkarbomat i Trondheim

Noen som har tips om hvor en kan spise god lavkarbo-mat i Trondheim.. Kansje spesielt steder der de serverer gode salater..

__________________
Ho Nomma



"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 21:54   #2
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: lavkarbomat i Trondheim.

svarte i journalen din jeg, men bari har den beste salaten jeg har smakt... ligger i munkgata nedenfor stiftsgården (i 1.egt i bygget frati er)

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 17:32   #3
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: lavkarbomat i Trondheim

dit må jeg innom en dag... fleste steder har jo halvdaue salater..

Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 20:34   #4
nomma
Seniormedlem
 
nomma sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 51
Innlegg: 1.942
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

Sv: lavkarbomat i Trondheim


Mandag prøvde jeg salat på Jorbærpikene - Byhaven.. ikke imponert.. bestilte en "salat med det meste" sa ifra at jeg ikke skulle ha reker, skulle få mer skinke i stedet..
Jeg burde jo ha skjønt at det var pasta i
Men den pastaen var ikke god den smakte surt så det var ikke vanskelig å la vær å spise den.. jeg plukket ut den og svarte oliven.. Det sto i menyen at det skulle være feta-ost i, men den manglet.. ellers passe god salat som besto av isberg, litt rucola, 2 biter tomat, rødløk, litt paprika, mais, strimlet skinke og strimlet grilletkylling, masse olivenolje med smak av pesto og en god hvitløksdressing.. det var dressingen som smakte best servert med to skiver loff jeg lot dem ligge igjen sammen med den sure pastaen.
Terningkast: 3

__________________
Ho Nomma



"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Betennelser i kroppen og lavkarbomat? Georgine Fysisk og mental helse 8 11-11-11 09:30
Soyaprotein i Trondheim? linse Spørsmål og svar 1 27-10-05 21:44
Bor du i eller rundt Trondheim så se her. Pontius Trening 1 13-08-05 14:54
Trondheim?! Amica Generell diskusjon 11 29-03-05 21:44
Prosjekt i Trondheim Albertine PCOS og karbohydratkontroll 14 24-05-04 18:29


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no