Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Middag

Hvilken er din beste ketogene middagsoppskrift?

Middag Har du oppskrift på en god lavkarbomiddag? Merk gjerne oppskriften med dietten den er laget for.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-06-07, 20:36   #26
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken er din beste ketogene middagsoppskrift?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Oj den ostesufleen høres digg ut! Jeg har aldri smakt ostesuffle noensinne, så det må jeg prøve meg på nå. Tror jeg skal lage det i morgen. Holder det med en pakke revet Jarlsberg mon tro?

Holder leeenge ;O)

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 05-06-07, 23:26   #27
Thorwald
Medlem
 
Thorwald sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 54
Innlegg: 303
Thorwald er en juvelThorwald er en juvelThorwald er en juvel

Sv: Hvilken er din beste ketogene middagsoppskrift?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Nei det er jo ikke bare snakk om Gilde-fiaskoen men om bakterier generelt. Har alltid hørt at kjøttdeig skal stekes helt gjennom, siden bakteriene sitter i hele kjøttet her, i motsetning til feks. biff, der bakteriene kun sitter på overflaten og ikke klarer å trenge gjennom kjøttoverflaten. Steker det alltid gjennom jeg, for sikkerhets skyld.

Det er sikkert mange som foretrekker å spise kjøttet varmebehandlet. Og i noen tilfeller gjør naturligvis også jeg det. Men ikke alltid. Jeg har siden jeg var liten gutt elsket rått kjøtt. Og jeg har benyttet enhver anledning til å spise rått kjøtt også. Tror aldri jeg har stekt kjøtteig uten å ta en liten bit rått kjøtt og kose meg med den. Det samme gjelder for bacon selvsagt. MMMmmm... Jeg er nå 37 år, og jeg har enda ikke blitt syk av det. Det betyr jo ikke at jeg ikke kan bli det. Men slik jeg vurderer den risikoen, så er den meget liten. Og skulle jeg få noe så er jo det også greit, så lenge det ikke tar livet av meg. Og spørsmålet blir jo da. Er det virkelig mulig å dø av å spise rått kjøtt i Norge nå i 2007? Svaret er sikkert ja. Men er den muligheten stor? Hvor mange dødsfall har man i Norge hvert år på grunn av folk som spiser rått kjøtt? Eller siste 10 år? Mest sannsynlig ingen (gjetter). Og nå snakker jeg om voksne mennesker i mellom 20-60 år. Ikke barn/eldre som ramler overende bare noen puster hvitløk på dem...

Dette ble sånn passe OT, så jeg skal dra meg inn igjen ved å reklamere for den suppa jeg hadde til middag i dag. Det var en meget enkel suppe egentlig. Laget på skikkelige margbein:

2 Stk. margbein
Vann slik at margbena dekkes i bunnen på en gryte
1 Stk. buljongterning type hønsebuljong (Maggi)
200 gram grønsaksblanding (jeg brukte brokkoli/blomkål/gulrot)

Kok margbena i 30/40 minutter m/buljongen
Hiv oppi grønnsaksblandingen
Vent til grønnsakene er klare
server

Meget godt måltid til en. Skikkelig fett altså... ;p

__________________


Thorwald er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Optimal ernæring Svar med sitat
Gammel 06-06-07, 08:09   #28
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken er din beste ketogene middagsoppskrift?

...Men jeg tror man må pelle ut gullerøttene, da de blir enda mer stivelsesholdige når man koker dem. Om man tenker ketogent, altså

Jeg óg likte rått kjøtt da jeg var yngre (nå spiser jeg bare fisk...) men jeg syntes det var litt vanskelig å tygge...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 06-06-07, 09:14   #29
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken er din beste ketogene middagsoppskrift?

PIZZA
Metter veldig godt og kan gjøres fet .
Bunn etter oppskrift her/ på bakemiksboksen. Til en langpanne trenger man 1 glass tacosaus, fet gulost etter ønske, bacon i tern, paprika, litt løk, stekt sopp, grønne oliven. Stekes til osten er smeltet og baconen er stekt. Ha på rikelig oregano ( mye antioksidanter) og raust med olivenolje etter steikingen. Kan fryses. Holder seg i kjøleskap 4-5 dager. Rester kan varmes i mikro.
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 06-06-07, 12:13   #30
sma
Seniormedlem
 
sma sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Sverige
Alder: 45
Innlegg: 949
sma er en juvelsma er en juvelsma er en juvel

Sv: Hvilken er din beste ketogene middagsoppskrift?

Opprinnelig lagt inn av Torkil, her.

PIZZA
Metter veldig godt og kan gjøres fet .
Bunn etter oppskrift her/ på bakemiksboksen. Til en langpanne trenger man 1 glass tacosaus, fet gulost etter ønske, bacon i tern, paprika, litt løk, stekt sopp, grønne oliven. Stekes til osten er smeltet og baconen er stekt. Ha på rikelig oregano ( mye antioksidanter) og raust med olivenolje etter steikingen. Kan fryses. Holder seg i kjøleskap 4-5 dager. Rester kan varmes i mikro.
Vennlig Hilsen
Torkil


Denne skal jeg prøve i dag!

__________________
sma når målet......til slutt....
Min Journal

sma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert 08.02.2011 Svar med sitat
Gammel 06-06-07, 12:42   #31
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Hvilken er din beste ketogene middagsoppskrift?

Opprinnelig lagt inn av Torkil, her.

PIZZA
Metter veldig godt og kan gjøres fet .
Bunn etter oppskrift her/ på bakemiksboksen. Til en langpanne trenger man 1 glass tacosaus, fet gulost etter ønske, bacon i tern, paprika, litt løk, stekt sopp, grønne oliven. Stekes til osten er smeltet og baconen er stekt. Ha på rikelig oregano ( mye antioksidanter) og raust med olivenolje etter steikingen. Kan fryses. Holder seg i kjøleskap 4-5 dager. Rester kan varmes i mikro.
Vennlig Hilsen
Torkil


Akkurat det hadde jeg på pizzaen i forrige uke, minus oliven.

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 06-06-07, 14:02   #32
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken er din beste ketogene middagsoppskrift?

Hva heter den tomatpureen?

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 15-06-07, 20:38   #33
tech
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 35
Innlegg: 262
tech er ny på veien

Sv: Hvilken er din beste ketogene middagsoppskrift?

Lagde pizzabunnen etter oppskriften på Ketolyse bakemiks-boksen i dag.
Den ble jo god, men bunnen ble veldig myk.. Var det jeg som ikke stekte den lenge nok, eller blir den slik? :/
Familien min klagde hehe, moren min som alltid er skeptisk til lavkarbomaten min nektet å spise bunnen. :P
Forresten jeg puttet på 600g kjøttdeig, landlord tacosaus, jalapenos, tomat, løk, ost og paprika.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg img_4795.jpg (443,0 KB, 74 visninger)
__________________
Startet (06.01.2007): 119,1 kg
Nå: 89,3 kg
Mål: 80 kg

Sist redigert av tech : 15-06-07 kl 21:28.
tech er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins induksjon (litt tilpasset en sjelden gang i blant) Svar med sitat
Gammel 16-06-07, 22:21   #34
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Hvilken er din beste ketogene middagsoppskrift?

Jeg mener at hvis man skal spise pizza så må den ha ordentlig mel-deig og gjær. Noe annet smaker ikke pizza. Det skader ikke så mye så lenge man spiser det bare 1 eller 2 ganger i mnd. Ellers så kan man vente til man er ferdigslanket og innføre det i sitt kosthold en sjelden gang.

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 17-06-07, 00:07   #35
tech
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 35
Innlegg: 262
tech er ny på veien

Sv: Hvilken er din beste ketogene middagsoppskrift?

Du tror ikke det finnes erstatninger eller?
Det smakte da pizza.
Noen andre som har fått bakemiks-pizzabunnen til å bli sprø? Lurer på om det var jeg som gjorde noe feil eller om det bare blir sånn.

__________________
Startet (06.01.2007): 119,1 kg
Nå: 89,3 kg
Mål: 80 kg
tech er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins induksjon (litt tilpasset en sjelden gang i blant) Svar med sitat
Gammel 17-06-07, 09:59   #36
Thorwald
Medlem
 
Thorwald sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 54
Innlegg: 303
Thorwald er en juvelThorwald er en juvelThorwald er en juvel

Sv: Hvilken er din beste ketogene middagsoppskrift?

Opprinnelig lagt inn av tech, her.

Noen andre som har fått bakemiks-pizzabunnen til å bli sprø? Lurer på om det var jeg som gjorde noe feil eller om det bare blir sånn.

Hei,

jeg mener å huske at den pizzaen som jeg lagde ble litt sprø i kantene, og ellers fast og fin. Den ble kjempegod synes nå jeg. Og jeg kommer helt sikkert til å lage den igjen. Så for min del er pizza laget på billig og usunn hvetebakst kun simple etterligninger til langt bedre bakemiksbunner... ;-p

__________________


Thorwald er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Optimal ernæring Svar med sitat
Gammel 17-06-07, 16:09   #37
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Hvilken er din beste ketogene middagsoppskrift?

Opprinnelig lagt inn av donjuanwannabe, her.

Jeg mener at hvis man skal spise pizza så må den ha ordentlig mel-deig og gjær. Noe annet smaker ikke pizza.


Iset sin pizza smaker da vitterligen PIZZA! NAM!

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 02-07-07, 10:33   #38
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Hvilken er din beste ketogene middagsoppskrift?

jeg har oppskrift på verdens beste hjemmelaget pizza, helst lørdagsmiddag kanskje eller en dagen derpå søndagsmiddag, selv om jeg lager den ofte midt i uka også

Bruk bakemixen til ketolyse (bruker ikke soyamixen for den synes jeg luktet så tran, da smaker den sikkert det oxo,om noen vet vil jeg gjerne vite for jeg tørr ikke bruke den) jeg tar litt revet ost i deigen og litt ekstra oregano og litt pepper. Men smør den tynt utover for den svulmer veldig.
Fyllet er det beste synes jeg:
1 pk karbonadedeig
1 rødløk
1\2 glass med tomatpure
1 hønsebuljongterning
masse oregano
cayenepepper så den blir sterk og god
Det er ikke så veldig avansert, men det er ikke så mye som skal til for at det blir skikkeli godt

Så er det oxo godt om du sjærer opp tomatskiver og løkringer og legger på før du legger på osten, masse ost på toppen
Jeg liker veldig godt stekt pizza da, for da blir osten sprø og god.

Men dette er i vert fall min favoritt, til og med samboeren min synes det var greit med ketolysebunn (han var VELDIG skeptisk) selv om den er litt tørr.
Vil gjerne ha tips om hvordan man kan få den til å bli litt saftigere for det har ikke jeg funnet ut av enda.

Men en rar ting: Pizzaen er mye bedre når den er kald, da er faktisk ikke bunnen så tørr lenger, så den er veldig grei å ha med på jobb

Håper det smaker

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 02-07-07, 10:42   #39
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Hvilken er din beste ketogene middagsoppskrift?

Det er forresten veldig godt om man bytter ut karbonadedeigen med kylling, bare husk å krydre kyllingen først

Opprinnelig lagt inn av Lindabtn, her.

jeg har oppskrift på verdens beste hjemmelaget pizza, helst lørdagsmiddag kanskje eller en dagen derpå søndagsmiddag, selv om jeg lager den ofte midt i uka også

Bruk bakemixen til ketolyse (bruker ikke soyamixen for den synes jeg luktet så tran, da smaker den sikkert det oxo,om noen vet vil jeg gjerne vite for jeg tørr ikke bruke den) jeg tar litt revet ost i deigen og litt ekstra oregano og litt pepper. Men smør den tynt utover for den svulmer veldig.
Fyllet er det beste synes jeg:
1 pk karbonadedeig
1 rødløk
1\2 glass med tomatpure
1 hønsebuljongterning
masse oregano
cayenepepper så den blir sterk og god
Det er ikke så veldig avansert, men det er ikke så mye som skal til for at det blir skikkeli godt

Så er det oxo godt om du sjærer opp tomatskiver og løkringer og legger på før du legger på osten, masse ost på toppen
Jeg liker veldig godt stekt pizza da, for da blir osten sprø og god.

Men dette er i vert fall min favoritt, til og med samboeren min synes det var greit med ketolysebunn (han var VELDIG skeptisk) selv om den er litt tørr.
Vil gjerne ha tips om hvordan man kan få den til å bli litt saftigere for det har ikke jeg funnet ut av enda.

Men en rar ting: Pizzaen er mye bedre når den er kald, da er faktisk ikke bunnen så tørr lenger, så den er veldig grei å ha med på jobb

Håper det smaker

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 03:36   #40
saria
Juniormedlem
 
saria sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Buskerud
Alder: 42
Innlegg: 25
saria er på en erverdig vei

Sv: Hvilken er din beste ketogene middagsoppskrift?

Opprinnelig lagt inn av tech, her.

Noen andre som har fått bakemiks-pizzabunnen til å bli sprø? Lurer på om det var jeg som gjorde noe feil eller om det bare blir sånn.

Litt seint svar her, men jeg har bare vært her inne noen dager og oppdaget denne tråden nå.
Jeg har ikke prøvd mixen, enda. Skal bestille nå. Men et tips som jeg ofte gjør med vanlig pizzabunn når den er veldig tykk, er å forsteike den i 5-7 minutter.
Kanskje det hjelper med denne også? :-)

saria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 12:13   #41
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvilken er din beste ketogene middagsoppskrift?

Har ennå ikke prøvd lavkarbo-pizza. Synes det er så mye styr og jobb. Faktisk så har ikke pizza fristet siden "musehale-pizzaen" fra Grandiosa kom på markedet...

Min beste lavkarbo-middag varierer litt. Akkurat nå har jeg dilla på nakkekoteletter med peppermix og cayenne og litt blomkål med masse smør. Yummi! Det må være ferske nakkekoteletter, da. Ikke di dølle frosne.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 12:17   #42
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Hvilken er din beste ketogene middagsoppskrift?

Kyllingfilet, blomkål, hvitløk, karri, fløte og ost. Sleng oppi, ost på toppen og inn i ovnen med det!

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 14:02   #43
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Hvilken er din beste ketogene middagsoppskrift?

tomatsuppa til Ziggy..FANTASTISK god!!!

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 14:45   #44
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken er din beste ketogene middagsoppskrift?

Jeg har begynt å lage Fajitas av disse lavkarbolefsene, nyyydelig!!

Lager en tacovariant av det:

Steker kjøttdeig surra med Hindu Tacokrydder. Har oppi litt First Price Tacosaus. Legger litt på hver lefse og ruller dem sammen. Legger dem i ei ildfastform, strør masssssse ost over og gratinerer hele greia. Serveres med salat, mer tacosaus og rømme.

Unga er veldig glad i dette og de bruker sine egne lefser. Maten er lett å lage for alle ganer og fordøyelser

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 15:19   #45
kristindama
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 53
Innlegg: 4
kristindama er på en erverdig vei

Sv: Hvilken er din beste ketogene middagsoppskrift?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg har begynt å lage Fajitas av disse lavkarbolefsene, nyyydelig!!

Lager en tacovariant av det:

Steker kjøttdeig surra med Hindu Tacokrydder. Har oppi litt First Price Tacosaus. Legger litt på hver lefse og ruller dem sammen. Legger dem i ei ildfastform, strør masssssse ost over og gratinerer hele greia. Serveres med salat, mer tacosaus og rømme.

Unga er veldig glad i dette og de bruker sine egne lefser. Maten er lett å lage for alle ganer og fordøyelser

Lavkarbolefse? *grønn* Pek meg i riktig retning?

kristindama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ingen enda Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 13:19   #46
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Hvilken er din beste ketogene middagsoppskrift?

Opprinnelig lagt inn av kristindama, her.

Lavkarbolefse? *grønn* Pek meg i riktig retning?

www.dialife.dk
under atkinsprodukter og diverse

JÆ.... gode.....

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 16:47   #47
upsidaysi
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 66
upsidaysi er på en erverdig vei

Sv: Hvilken er din beste ketogene middagsoppskrift?

wow der hadde de mye godt..men....fant ikke de lefsene jeg

hvordan sender de? blir det fortollet? Hvor mye i frakt?

upsidaysi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: aner ikke...egentlig.. Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 17:03   #48
Eilan
Seniormedlem
 
Eilan sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.593
Eilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvilken er din beste ketogene middagsoppskrift?

Mama lupes low carb tortillas

__________________
Be still now
Eilan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat, the lavkarbo way Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 18:56   #49
upsidaysi
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 66
upsidaysi er på en erverdig vei

Sv: Hvilken er din beste ketogene middagsoppskrift?

tusen takk

upsidaysi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: aner ikke...egentlig.. Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 19:29   #50
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken er din beste ketogene middagsoppskrift?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg har begynt å lage Fajitas av disse lavkarbolefsene, nyyydelig!!

Lager en tacovariant av det:

Steker kjøttdeig surra med Hindu Tacokrydder. Har oppi litt First Price Tacosaus. Legger litt på hver lefse og ruller dem sammen. Legger dem i ei ildfastform, strør masssssse ost over og gratinerer hele greia. Serveres med salat, mer tacosaus og rømme.

Unga er veldig glad i dette og de bruker sine egne lefser. Maten er lett å lage for alle ganer og fordøyelser

Mmm sånne (men da vanlige) har jeg laget i mange år. Jeg har alltid tacosaus over lefsene når de ligger i langpannen, før jeg strør over osten. Blir knakende godt! Og så har jeg røde bønner, mais, løk, hvitløk og paprika og jalapenos i kjøttrøra, men jeg teller jo ikke karbo da.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva er din aller beste induksjonssnack? mofe Induksjonen 29 08-08-07 21:31
Hva er din beste motivasjon? Fjonken Generell diskusjon 18 26-09-06 22:33
Hvordan følge fase 2 - vedvarende vekttap HP Vedvarende vekttap 0 29-02-04 21:31


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no