Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Tusentråden 2006

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-11-06, 13:48   #301
nomma
Seniormedlem
 
nomma sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 51
Innlegg: 1.942
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

Sv: Tusentråden 2006

Nå kjenner jeg at jeg savner Isac'en min. Jeg går forsattt ikke på de stiene vi vanligvis gikk tur. Det blir rett og slett for ensomt. Jeg måtte avlive Isac i fjor sommer, det er det verste jeg noen gang har gjort..grusomt men helt nødvendig. Trøsten min er at han har det bedre der han er nå, jeg ser han løper rundt på store gresssletter og har det gøy sammen med vennene sine. Tipper han løper rundt og erter løvene

(Isac var/er av rasen Rhodesian Ridgeback)

__________________
Ho Nomma



"her we go again"

Sist redigert av nomma : 15-11-06 kl 13:50. Årsak: skrive feil
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 13:51   #302
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Jeg er ikke så innmari glad i hunder, og særlig ikke sånne små navlelo... Men det er jo bare sånn jeg føler det. Men katter har vi alltid hatt hjemme, så de er jeg mere venn med. ellers har jeg lite å snakke om her inne akkurat nå. Har hatt veiledning på innlesing av barnebok på tegnspråk, og det gikk som forventet... mye å jobbe videre med, men også en del som var bra..
og nå har jeg sikkert 50 ord her...teller aldri jeg

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 15:04   #303
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Er hjemme tidlig i dag jeg. Avlyste alle timene mine etter lunsj fordi jeg er syk, er ikke noe særlig å sitte å hoste og hoste rett inn i ansiktet på andre. Nå har jeg kokt en kopp med te, og sitter godt innetullet i pleddet mitt. Men, jeg fryser sånn og har hodepine, så tror det er sengen neste.

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 15:09   #304
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Ta deg to paracet, drikk opp teen din, finn fram varmeflaskaog gå og legg deg du. Det er vel det beste å gjøre når man har det sånn...

Det er jo tid for forkjølelse og influensa nå. Høst, mørkt og kaldt. Jeg føler det som at batteriene mine er flate... alt er vanskelig, og jeg lager problemer av alt... har egentlig bestemt meg for å slutte å syte, men det er ikke så lett

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 19:55   #305
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Takk! Du er snill du Jeef!

Har fått sovet et par timer nå, og føler meg heldigvis litt bedre. Er alltid forkjølet på høsten jeg, og nå i høst så er dette tredje gangen allerede! Bruker vanligvis å å få den tredje høstforkjølelsen i desember, (gjerne helt inn eksamenstiden da jeg gikk på skole... ) I tillegg så bruker forkjølelsen å sitte i, i 2-3 uker hver gang, Til nå så har jeg bare vært syk i ca en uke, så håper at det ikke blir så lenge denne gangen.

Jaja, nok syting for denne gang, må vel være oppe i 50 ord nå...

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 20:21   #306
chili
Seniormedlem
 
chili sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 51
Innlegg: 1.730
chili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjent

Sv: Tusentråden 2006

Her i stua går det i star wars... Datter er fan; nå sitter hun og ser på ekstramateriale-disken fra episode 3...
Morsomt å se skuespillerne fra inni 3cpo og Chewbacca...
Og så Ewan McGregor, da...
Jepp... etterpå skal mor se på Battlestar Galactica... Sience fiction-fan, vi???

Og så må jeg bake kake til skolen i morra. Hadde helt glemt det: heldigvis så leste jeg i en journal og så ordet sjokoladekake... og løp i butikken og kjøpte inn...puh..

__________________
Just keep swimming
chili er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Optimal Ernæring/Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 20:34   #307
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Har akkurat fått en hyggelig telefon jeg, fra lillebroren min! Fikk spørsmål om jeg ville være fadder på den nyeste niesen min, og det vil jeg selvfølgelig være! Har ikke fått sett det lille nurket ennå, som alt har blitt 8 uker, og får heller ikke sett henne før dåpen. Har ikke fått sett noe særlig av sønnen hans heller, og han er nesten redd meg når jeg treffer han. Så får håpe de gjør alvor av planene sine og flytter hit etter jul!


Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 21:15   #308
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

ååå så koselig da Lemen!! Jeg er en ekstremt stolt tante som de fleste her inne har fått med seg. Jeg var med søsteren min da Maya ble født. Det som er så synd er at søster har bosatt deg i england, så det er så skjelden jeg ser henne... hun er 16 mnd, og i den perioden av livet hvor de lærer mest. Hun har begynt å gå, snakke, hun leker seg og ser i bøker. så utrolig mye som skjer, og man føler man går glipp av så mye når man ikke ser de så ofte som man helst skulle.

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 21:26   #309
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Ja, det er kjempekoselig å være tante! Har nå mange flere små jeg, er fadder på eldste gutten (4 år) til storebroren min og til jenta til søsteren min på 2 år. I tillegg så har storerbroren min en datter på 2 år og lillebroren min en sønn på 2 år. Altså 5 til nå, og så i tillegg så er det en liten en på vei også. Jeg er heldig og bor bare 50 meter unna huset til søsteren min, så jenta hennes ser jeg nesten daglig, og har derfor fått meg alt hun har lært seg etterhvert. I tillegg så passet jeg henne ganske mye da hun var baby, så hun er nok min lille øyesten.


Sist redigert av Lemen : 15-11-06 kl 21:28. Årsak: skrivefeil
Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 21:33   #310
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

jeg savner både tantebarn og søsteren min jeg. Jeg og søsteren min er veldig tette i alder, og vi er veldig knyttet til hverandre. Jeg har en del veninner som kan ta segen formiddagstur til søsteren sin, spise lunsj sammen en dag eller dra på shopping eller bare sitte å prate sammen en dag... jeg og søsteren min snakker sammen på msn, men det er liksom ikke det samme som å snakke ansikt-til-ansikt

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 21:48   #311
Nena
Seniormedlem
 
Nena sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Innlegg: 2.451
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Skal prøve meg på å lage hjemmelaget lammerull - har aldri laget det før, men nå har jeg kjøpt kjøtt og greier til å lage dette. Tror ikke det lønner seg så veldig økonomisk, men det blir spennende å se om det blir godt da ! Lammerull er noe av det beste pålegget jeg vet - skikkelig gammeldags julemat (men det må være den "hjemmelagde" typen, ikke Gilde sin!). Aronmat lager en fantastisk god lammerull, tror nok ikke jeg kan konkurrere med den nei... Får teste de opp mot hverandre!

__________________
~ Nothing happens until you decide ~

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 21:56   #312
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Er lammerull det som vi kaller rullepølse montro? De brukte vertfall mamma å lage før, brukte lammesvanger (eller var det lammesvanker - litt usikker på hva det heter jeg...), også har du noe gelatin og salt+pepper inni og syr sammen, lar den ligg i salt bad en stund, og så skal den kokes til slutt? I så fall, så er det utrolig godt!

Hmmm, kanskje jeg skal oppfordre mamma til å lage det i år, siden jeg har lovet henne at vi skal bake lefser en dag...

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 21:58   #313
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Tusentråden 2006

Jeg har lyst på garn!!Mer garn, og masse garn!!
Har kjøpt inn litt, men har dilla på forskjellige ting til forskjellige tider..og nå trenger jeg mohair garn til englesjalene mine....
Noen som selger billig garn, eller vet om butikker med f.eks. salg i Bergen?...Eller på nettet?Jeg har kjøpt en del på spar kjøp, men de har ikke mohair garn og litt sånne spesielle ting der..Og akkurat nå er jeg fryyktelig fattig..(Venter FORTSATT på lån/Stipendet mitt....)
Jeg vil ut og kjøpe garn!!!Er så stas

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 21:59   #314
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Tusentråden 2006

som dere sikkert fikk med dere så døde jo min kjære morfar 8 okt. og nå har ting stabilisert seg og jeg er vel over den aller verste sorga. og tenker mest på de hyggelige minnene. og idag har vært en veldig tenke-på-morfar-dag. først så kom mor og mormor innom butikken idag og mormor fortalte at hu hadde våknet midt på svarte natta forrige natt, og der lå morfar på siden av henne, som han hadde gjort i over 40 år. hu så på han vel og lenge, der han lå med ryggen til og pustet tungt. så snudde mormor seg for å skru på lyset for å finne tøflene sine for å gå på do, men da var morfar borte og siden hans i senga var så flat igjen. men dere, ikke tenk huff å huff, det gjorde jeg og da jeg hørte dette.

men mormor fikk sjelefred da hun så han, det var jo mannen hennes, er jo den vanligste ting at han lå i senga hennes og hun la seg godt til rette igjen og sov godt til solstrålende begyne å danse i soverommet.

så tenker jeg: det kan jo være at han viste seg for henne. har hørt om ganske mange liknende tilfeller. og at grunnen at han viste seg for henne var at han viste at hun trengte det.

:tørker tårene mine:

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 22:05   #315
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Jeg har nå begynt å opparbeide meg et lite lager på garn, men har nok ikke noe til salg... Også har jeg mamma da, som har et stort lager med alt mulig rart, som det bare er å kjøre å hente det jeg vil av.

Mamma bruker av og til å kjøpe garn med en venninnde som er innom Sandnesgarn sitt fabrikkutsalg i Sandnes av og til, og da får hun superbillig garn, men mest sånt som egner seg til toving. (Men de har sikkert Kitten Mohair også - kommer ikke det fra Sandnes?) Ellers vet jeg at hun selv har vært innom Raumagarn sitt fabrikkutsalg, og fant billig garn der også. Vet ikke om det er noe sånt fabrikkutsalg i nærheten av Bergen, men det er kanskje mulig å sjekke??

Ellers så har noen Rema butikker litt garn, men de har bare leste-tråd og tove-tråd, men er ganske billig, synes å huske at det enten var 5,- eller 8,- pr nøste.


Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 22:26   #316
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Silje, jjeg syntes at det var utrolig koselig av morfaren din å vise seg for mormoren din jeg...jeg vet de kan vise seg... Jeg skrev på mandag her inne om den lille jenta jeg så da jeg var ute og gikk tur, og flere ganger har mormor og morfar vært der og passetpå meg når det har vært vanskelig eller når jeg har vært oppi situasjoner jeg ikke helt har vist hvordan jeg skulle takle... jeg synes det er betryggende å vite at de er der jeg, og er ikke så redd dem...


og hyper... jeg har kjøpt en del garn på europris (eller euroshit som farmor sier) de har billig garn der, jeg vet bare ikke hvilke typer de har...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 22:29   #317
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Tusentråden 2006

Euroshit?hahahaha....for en morsom farmor da
Jeg får ta meg en tur på Europris når jeg får inn pengene jeg venter på...Også skal jeg til London 17-19 desember..Kanskje jeg får med meg noen nøster derfra og
Shopping blir det iallefall..Og hvis det dukker opp noen garnbutikker, er jo det greit, men kommer ikke til å leite akkurat...
Topshop står høyt på lista gitt, og der trenger man goood tid..Var der for noen år siden, på klassetur..og Timene FLYR jo!!

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 22:40   #318
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Glem topshop da Hyper... New look har mye kulere klær, og er kjappere ute med å kopiere catwalken... det ligger en kjempestor new look i oxford street... når du kommer fra oxford circus, er det bare å gå oppover oxford street et godt stykke(forbi ben & jerrys ) så finner du en diiiiiger new look butikk... slå deg løs...

ellers er det supert å ta en tur til bluewater. Der finner du ALT du trenger fra lakeland limited, new look, topshop, bodyshop, gap, og masse designerbutikker

nå vil jeg også på juleshopping...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 22:53   #319
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Tusentråden 2006

Aaaah...ok...Jeg trenger tips nemlig..har jo bare et par dager på oss, og jeg blir kjempeskuffa, om jeg ikke har bagen full når jeg kommer hjem igjen
Vi drar der jo FOR å shoppe..
Severdighetene som er der, har jeg sett litt av før også..Iallefall de "typiske"
Og man kan jo alltids ta turen tilbake om man vil det..
Vi prøver å finne hotell nå da..Et som er sentralt, men ikke altfor dyrt..
så er vi avhengig av å iallefall ha en vannkoker på rommet...De vi reiser sammen med, har med seg en liten baby

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 23:06   #320
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

må bare si det igjen jeg da... drar du til london for å shoppe så er det bare et sted å dra... www.bluewater.co.uk her står det hvordan dere kan komme dere dit også... anbefaler et tilig tog, for dere kommer til å bruke dagen der oppe. Jeg rett og slett digger det shoppingsentret. Det har "alt", og man kan parkere mannfolka i resturantavdelingen, eller på J. Lewis (alt-mulig-butikken) pluss at de butikkene der er litt lavere i pris enn selve London...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 23:54   #321
nomma
Seniormedlem
 
nomma sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 51
Innlegg: 1.942
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

Sv: Tusentråden 2006

jøss innom to ganger på en dag.. ikke verst.. har nettopp sittet å sett Invasjon.. uhu.. så skummelt det var i dag.. kjente det i kroppen etter på satt å spente meg nesten hele tiden.. Super serie.. elsker Sci-fiction.. Desverre så sender NRK carneval på samtidig med Ghost Whisperer... Holder på å se 1 og 2 sesong av 4400 på dvd og håper at tredje sesongen kommer snart...

__________________
Ho Nomma



"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 00:10   #322
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Jeg får helt hetta av invation, og sci-fi serier jeg, så jeg ser heller ghost whisperer og A haunting (discovery) utrolig gøy, for jeg får litt sånn grøssing, men det går fort over da. sitter egentlig å jobber med den nå så berømte oppgaven, men jeg sliter med motivasjonen... Og så er det jo så innmari mye å se på tv også da...

og jeg gidder fortsatt ikke å telle ord... snart nattatid tror jeg...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 05:49   #323
Nena
Seniormedlem
 
Nena sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Innlegg: 2.451
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Mandler! Nå er det billige mandler i løsvekt i butikkene her jeg bor, og jeg har store problemer med å gå forbi uten å ta med litt i en plastpose ... elsker mandler, både naturell og diverse krydrete varianter (for ikke å snakke om brente mandler da - i mitt tidligere liv ). Men ikke spesielt lurt å spise for min del, for jeg har problemer med å begrense meg til bare "litt"... og det blir jo fort alt for mye karber!
Og så har enkelte bokstaver på tastaturet mitt hengt seg opp - mistenker at "noen" har sølt noe på tastaturet, selv om jeg egentlig har sagt at det er spiseforbud når man bruker laptopen.. VELDIG irriterende å måtte skrive masse om igjen fordi det mangler bokstaver!

__________________
~ Nothing happens until you decide ~

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 06:34   #324
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Tusentråden 2006

god morgen god morgen folkens, jeg er oppe før fuglene fiser. sambo må dras oppav senga, fores, og lages lunsj til og kastes avgård ut døren til jobb. skjemmer jeg han bort??? neidah

også hopper jeg salto inni senga, og sovner igjen. og våkner igjen på et mer passendes tidspunkt, sånn mellom 09 og 12. hehe.

mulig jeg er over 50 ord, hvem vet, og jeg gidder ikke å telle. jeg er med i lat klubben jeg.

og rart nok så hadde jeg faktisk ei god natt inatt. og det er ikke ofte.

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 08:55   #325
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Tusentråden 2006

Jeg er oppe nå!Og for meg, er det en bragd..Jeg har sovet altfor lenge de siste dagene, men så er jeg syk da..
Ligger under dyna i sofaen i dag, men bestemte meg for å stå opp tidlig, for å prøve å føler meg bra nok til å dra ut på jobb en tur...
Men tror ikke det går..Ser ikke lovende ut..Æsj..

Var koselig å stå opp i dag da..Erlend hadde fyrt opp i ovnen, så det var varmt og godt i stua..Jeg kunne bare slenge innpå et par kubber, så var det full fyr igjen...Mmm..

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Pollensesong 2006 mofe Generell diskusjon 3 12-05-06 03:22
Apropo iskrem, her har dere iskartet fra 1972 til 2006 Iset Generell ernæringsdebatt 11 14-02-06 19:41
Sommerferie sommer 2006 Helene Generell diskusjon 10 04-01-06 02:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no