Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hvilke ketolysetabletter?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-05-07, 00:43   #1
ivalodia
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 47
Innlegg: 30
ivalodia er på en erverdig vei

Hvilke ketolysetabletter?

Boken er på plass og jeg er mot oppstart. Men ble brått usikker på hvilke ketolysetabletter jeg bør velge? Noen som kan forklare meg?

ivalodia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egen Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 18:50   #2
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Hvilke ketolysetabletter?

Hei
Jeg er selvfølgelig innhabil, da det er jeg som selger tablettene, men du trenger en boks av hver type for 7 ukers ketolysekur.
Du kan lese om innhold og funksjon ved å klikke INFO på hver tabletttype i nettbutikken på www.ketolyse.no
Tablettene er spesialfremstillt til slankekurer basert på kostindusert ketose ( ketolysekuren, Atkins fase 1, EAT, cut the carbs etc). kromtablettene og selentablettene er også meget gode tilskudd når vekten skal stabiliseres, men da er magnesium normalt helt unødvendig.

vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 20:30   #3
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Hvilke ketolysetabletter?

Etter du har lest boken kommer du helt sikkert til å klikke deg inn å bestille alt som finnes på ketolyse.no.
Det gjorde i alle fall jeg.

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 20:43   #4
touran
Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Klepp
Alder: 41
Innlegg: 58
touran er på en erverdig vei

Sv: Hvilke ketolysetabletter?

mm, eg og bestilte alle tablettene nå... hehe!

har gått i ett per uker..

__________________
Ferdig slanket, nå 62 kg - på det meste 94,6 kg.
touran er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Alt med måte! Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 14:46   #5
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Hvilke ketolysetabletter?

Holder det med de to som det står 7 uker på eller må jeg ha alt...?

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 17:36   #6
svale79
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 4
svale79 er på en erverdig vei

Sv: Hvilke ketolysetabletter?

Er det slik å forstå at dersom man ikke tar ketolysetablettene, er kuren bortkastet? Jeg forstår ikke dette. Kjenner flere som har gått på denne kuren uten å ta ketolysetabletter, og som har gått ned i vekt. (nybegynner og usikker)

svale79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysedietten Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 17:39   #7
svale79
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 4
svale79 er på en erverdig vei

Sv: Hvilke ketolysetabletter?

Opprinnelig lagt inn av Torkil, her.

Hei
Jeg er selvfølgelig innhabil, da det er jeg som selger tablettene, men du trenger en boks av hver type for 7 ukers ketolysekur.
Du kan lese om innhold og funksjon ved å klikke INFO på hver tabletttype i nettbutikken på www.ketolyse.no
Tablettene er spesialfremstillt til slankekurer basert på kostindusert ketose ( ketolysekuren, Atkins fase 1, EAT, cut the carbs etc). kromtablettene og selentablettene er også meget gode tilskudd når vekten skal stabiliseres, men da er magnesium normalt helt unødvendig.

vennlig Hilsen
Torkil

Betyr det at dersom man ikke tar ketolysetabloetter i tillegg er kuren bortkastet? Jeg forstår ikke. Alle jeg kjenner som har gått på denne kuren har gått ned i vekt uten å ta ketolysetabletter. Hilsen nybegynner og usikker.

svale79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysedietten Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 18:06   #8
Elmira86
Medlem
 
Elmira86 sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Alder: 37
Innlegg: 114
Elmira86 er på en erverdig vei

Sv: Hvilke ketolysetabletter?

Jeg har gått ned fint uten noe spesiell bruk av tablettene. Det eneste jeg har brukt er litt kromtabletter for mindre søtsug.
MEN ved bruk av tablettene er det garantert at du får i deg alt du trenger av vitaminer og mineraler som er viktige, og som virker bra på fettforbrenningen, pluss at magnesium virker bra på muskelkramper. Krom er bra for insulinresistens og bedrer fettforbrenningen, og kalsium skilles mer ut i urinen i forbindelse med ketose, viktig å få i seg litt da.
Så det er mye positivt med disse tablettene. Men det er også fullt mulig å få i seg en god del av det gjennom kosten. For dere som vil slippe å sette seg inn i hver minste ting av hva alt det foskjellige inneholder, anbefaler jeg disse pillene på det varmeste. Også anbefaler jeg å lese boken også Mye info der.

__________________
Min journal


Elmira86 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fra 02.01.2012. Over til lavkarbo etterhvert Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 18:21   #9
svale79
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 4
svale79 er på en erverdig vei

Sv: Hvilke ketolysetabletter?

Opprinnelig lagt inn av Elmira86, her.

Jeg har gått ned fint uten noe spesiell bruk av tablettene. Det eneste jeg har brukt er litt kromtabletter for mindre søtsug.
MEN ved bruk av tablettene er det garantert at du får i deg alt du trenger av vitaminer og mineraler som er viktige, og som virker bra på fettforbrenningen, pluss at magnesium virker bra på muskelkramper. Krom er bra for insulinresistens og bedrer fettforbrenningen, og kalsium skilles mer ut i urinen i forbindelse med ketose, viktig å få i seg litt da.
Så det er mye positivt med disse tablettene. Men det er også fullt mulig å få i seg en god del av det gjennom kosten. For dere som vil slippe å sette seg inn i hver minste ting av hva alt det foskjellige inneholder, anbefaler jeg disse pillene på det varmeste. Også anbefaler jeg å lese boken også Mye info der.

Takk for svar
Jeg har kjøpt boken og lest hele, så jeg skjønner hvorfor det er bra å bruke tablettene. Men jeg lurte bare på om man kunne følge kuren UTEN å ta ketolysetabletter i tillegg - og om tablettene var avgjørende for om en går ned i vekt eller ikke. Er det slik å forstå at de fører til mer vektnedgang, enn om man følger kuren uten? Det står ikke noe om dette i boken

svale79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysedietten Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 19:04   #10
Elmira86
Medlem
 
Elmira86 sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Alder: 37
Innlegg: 114
Elmira86 er på en erverdig vei

Sv: Hvilke ketolysetabletter?

Opprinnelig lagt inn av svale79, her.

Takk for svar
Men jeg lurte bare på om man kunne følge kuren UTEN å ta ketolysetabletter i tillegg - og om tablettene var avgjørende for om en går ned i vekt eller ikke. Er det slik å forstå at de fører til mer vektnedgang, enn om man følger kuren uten? Det står ikke noe om dette i boken

Det går fint ann å gå ned uten tablettene Men bruk av tablettene fører til høyere fettforbrenning, så jeg er tilbøyelig til å tro at det hjelper ytterligere. Nå har jeg som sagt ikke brukt dem selv, så kanskje noen som bruker tablettene vil fortelle sin historie her?

__________________
Min journal


Elmira86 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fra 02.01.2012. Over til lavkarbo etterhvert Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 20:43   #11
svale79
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 4
svale79 er på en erverdig vei

Sv: Hvilke ketolysetabletter?

Opprinnelig lagt inn av Elmira86, her.

Det går fint ann å gå ned uten tablettene Men bruk av tablettene fører til høyere fettforbrenning, så jeg er tilbøyelig til å tro at det hjelper ytterligere. Nå har jeg som sagt ikke brukt dem selv, så kanskje noen som bruker tablettene vil fortelle sin historie her?

tusen takk for svar igjen

svale79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysedietten Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvilke erfaringer har dere? Summer Blodtypedietten 12 19-03-12 20:05
Hvilke matvarer inneholder magnesium? Kristian Spørsmål og svar 9 04-04-09 09:47
Hvilke suketter? Distrea Spørsmål om matvarer og oppskrifter 7 09-05-07 11:27
Hvilke Norske lett-bruser er ok? shallow Induksjonen 8 11-12-06 11:28


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no