Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Vil du intervjues?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-11-08, 15:55   #1
MB7
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 8
MB7 er på en erverdig vei
Thumbs up

Vil du intervjues?

Hei til alle dere på lavkarbo.no!

Jeg har selv ikke vært veldig aktiv på dette forumet, men lest litt, og synes det er supert at det finnes et forum der vi lavkarbo/høyfett-entusiaster kan samles

Jeg er utdannet personlig trener ved Akademiet for Personlig Trening, og skriver artikler for en av Norges største sider i sitt slag; treningsforum.no. Treningsforum har det største forumet for treningsfolk i Norge, og siden har over 200 000 unike besøk per måned. Svært mange av disse er opptatt av kosthold. Dessverre synes det å være få som har oppdaget fordelene ved å spise mindre karbohydrater og mer fett.
Framover planlegger jeg flere artikler som skal gjøre treningsforums lesere mer bevisste på alle fordelene ved å velge lavkarbo/høyfett.

I en av de neste artiklene mine skal jeg skrive om fire personer som er "levede beviser" på at man kan nå nye høyder innen treningen ved å velge mye fett på bekostning av karbohydrater.
I jakten på rette personer å intervjue, ser jeg etter følgende:
-At du er lavkarbo-entusiast og sverger til dette kostholdet (detaljer utover dette er ikke vesentlig, og noe vi kan komme tilbake til)
-At du trener/bedriver idrett, og mener at du har fått bedre resultater etter kostomlegging
-At du er villig til å legge ut 2-3 bilder av deg selv der du er "i farta", evt "før/etter" bilder

Jeg ser også spesielt etter jenter/kvinner, ettersom jeg allerede har skaffet to menn.