Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Vil du intervjues?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-11-08, 15:55   #1
MB7
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 8
MB7 er på en erverdig vei
Thumbs up

Vil du intervjues?

Hei til alle dere på lavkarbo.no!

Jeg har selv ikke vært veldig aktiv på dette forumet, men lest litt, og synes det er supert at det finnes et forum der vi lavkarbo/høyfett-entusiaster kan samles

Jeg er utdannet personlig trener ved Akademiet for Personlig Trening, og skriver artikler for en av Norges største sider i sitt slag; treningsforum.no. Treningsforum har det største forumet for treningsfolk i Norge, og siden har over 200 000 unike besøk per måned. Svært mange av disse er opptatt av kosthold. Dessverre synes det å være få som har oppdaget fordelene ved å spise mindre karbohydrater og mer fett.
Framover planlegger jeg flere artikler som skal gjøre treningsforums lesere mer bevisste på alle fordelene ved å velge lavkarbo/høyfett.

I en av de neste artiklene mine skal jeg skrive om fire personer som er "levede beviser" på at man kan nå nye høyder innen treningen ved å velge mye fett på bekostning av karbohydrater.
I jakten på rette personer å intervjue, ser jeg etter følgende:
-At du er lavkarbo-entusiast og sverger til dette kostholdet (detaljer utover dette er ikke vesentlig, og noe vi kan komme tilbake til)
-At du trener/bedriver idrett, og mener at du har fått bedre resultater etter kostomlegging
-At du er villig til å legge ut 2-3 bilder av deg selv der du er "i farta", evt "før/etter" bilder

Jeg ser også spesielt etter jenter/kvinner, ettersom jeg allerede har skaffet to menn.

En god historie knyttet til din kostomlegging er også et pluss - som sykdom eller dårlige resultater. At lavkarbo gir deg bedre helse og livskvalitet er også et svært viktig poeng!

Hva vil du få for dette?

Det vil ikke bli gitt noen betaling til de som blir med i artikkelen/intervjues, men du får her en unik mulighet til å presentere deg selv. Særlig for de som driver med kostholdsveiledning, PT-virksomhet eller annet helserelatert arbeide er dette en god mulighet til å kunne reklamere for hva man driver med, for rett målgruppe.

Hvordan vil dette skje?

Gi meg en tilbakemelding dersom du er interessert. Enten direkte her i tråden, på mail: lavkarbo@lk.no
eller ved å ringe meg på tlf 924 60 239.

Jeg vil vurdere de henvendelsene jeg får inn, og dersom du blir plukket ut sender jeg deg en mail med helt konkrete spørsmål - som blir selve intervjuet i artikkelen. Alle fire kommer til å få samme spørsmål. Jeg vet ikke sikkert når artikkelen vil bli publisert på treningsforum, men innen de nærmeste ukene.

Spør dersom det er noe du lurer på.

Værsågod, sleng inn litt info om deg og din historie Folk trenger sårt å høre om dette!


Sist redigert av MB7 : 23-02-12 kl 03:30.
MB7 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 17:00   #2
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Vil du intervjues?





Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 07:39   #3
MB7
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 8
MB7 er på en erverdig vei

Sv: Vil du intervjues?

Opprinnelig lagt inn av MB7, her.

Hei til alle dere på lavkarbo.no!
Gi meg en tilbakemelding dersom du er interessert. Enten direkte her i tråden, på mail:


Poster denne på nytt i håp om å få noe napp!


Sist redigert av MB7 : 23-02-12 kl 03:32.
MB7 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no