Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Starter 1. juni - Blir du med?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-03-12, 09:44   #4851
MariaB
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 525
MariaB er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hei kjære dere!

Ja, det hender jeg tittet innom forumet. Har sågar begynt på et innlegg et par ganger, for å forkaste det.
Jeg lever faktisk stort sett lavkarbo ennå. Ikke ketose i hele tatt, men enn nokså liberal form som gjør at jeg ligger på en 68-69 kg. Jeg har planer om å ta grep om de siste par kiloene også, men den siste mnd har det skjedd veldig mye i livet vårt som har gjort kostholdet til siste pri. Vi har fått alvorlig sykdom tett på livet, og har fartet mye rundt på sykehus.

Men jeg holder fast på et vis. Helgene er fri perioder, men i ukene er jeg som regel veldig flink

Prutti: Flott å høre at du fungerer ijobb! Kanskje du kan få uføretrygd for de resterende 40 % ?
Bente: Så gøy at kostholdet virkelig fungerer! Og den cubaturen hørtes HELT utrolig fantastisk ut! Er du fortsatt mye på forumet?

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat
Gammel 10-03-12, 12:41   #4852
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hei søte Maria - så fint å få ivstegn fra deg! Veldig tris å høre at dere har fått alvorlig sykdom tett innpå. Jeg håper alt går bra med både dere og den det gjelder, og at behandling og hjelp fungerer. Sender deg en stor klem, tenker på deg og ønsker deg og dere det beste.

Jeg er innom forumet med jevne mellomrom, Maria, men det blir jo ikke det samme nå som det var da vi var mange som var aktive her inne. Hender jeg svarer på en og annen post fra nybegynnere som har spørsmål. Vet jo selv hvor viktig det var å få hjelp og råd i begynnelsen, så jeg tenker jeg må prøve å være litt til hjelp for andre selv også innimellom.

Kostholdet fungerer veldig bra for meg, men jeg tør meg aldri på noen høykarbo utskjeielser altså. Kanskje kan jeg tåle det når jeg har vært lenge nok på kostholdet, men foreløpig tør jeg ikke. Men jeg har blitt veldig flink til å age lavkarbo alternativer til kos, så jeg savner aldri noe egentlig. Tester ut nye lavkarbo oppskrifter isteden når jeg kommer over nye ting.

Nå gleder jeg meg veldig til Cubatur, reiser 29.mars, så det er ikke lenge igjen nå. Må ut og kjøpe meg litt sommerklær og ny bikini en dag

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 17-04-12, 19:22   #4853
Nysgjerrig nok
Medlem
 
Nysgjerrig nok sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Innlegg: 345
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Legger igjen en liten klem til nestemann som er innom!

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 16:26   #4854
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hei alle sammen - og takk for klemmen Nysgjerrig nok - Jeg er hjemme igjen etter en fantastisk Cuba - tur. To uker med bare dansing - herlig for kropp og sjel! Brutalt å komme hjem til hverdagen igjen da....

Nå er det snart ettårsdag for min start på lavkarbo. Synes det har vært et fantstisk helsebringende og lærerikt år. Alt går helt greit og som det skal nå. Selv på Cuba - der det er dårlig utvalg av mat - hadde jeg ikke problemer med å følge livsstilen min. Alt er så innarbeidet at jeg ikke en gang gir meg til å vurdere å spise høykarbo mat. Ligger på rundt 50g kh om dagen når jeg sjekk-måler, og det passer meg helt perfekt å leve på for å vedlikeholde vekten og føle meg frisk og sunn. Smarteste valget jeg noen sinne har gjort for kroppen og helsen min!!

Sender dere en hilsen og klem om dere er innom av og til Tenker på dere og håper alt går bra med dere alle

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 14:34   #4855
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Look what the cat dragged in? Joda, her er jeg Ser på datoen og tenker på dere. Snart nærmer det seg ett år. Herlighet...
Jeg er i gang. Om enn litt forsiktig etter et par salige knekker, men man må jo våge litt innimellom for å se hvor landet ligger.
Tenker på dere alle sammen veldig ofte.

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 17:44   #4856
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Look what the cat dragged in? Joda, her er jeg Ser på datoen og tenker på dere. Snart nærmer det seg ett år. Herlighet...
Jeg er i gang. Om enn litt forsiktig etter et par salige knekker, men man må jo våge litt innimellom for å se hvor landet ligger.
Tenker på dere alle sammen veldig ofte.

Stor klem til deg søte vennen Krysser fingrene for at du finner en metode som funker for deg Pruttis!

Ja, nå er det over ette år siden jeg startet på dette. Det siste halve året har jeg greid å holde vekta stabil ved å spise omkring 50g om dagen. Blir stadig vekk overrasket over hvor store mengder med lavkarbo mat jeg kan sette til livs uten at vekta rikker seg. For min kropp er dette det beste jeg noen gang har gjort. Hadde ikke greid meg igjennom denne prosessen uten dere - gjennom denne prosessen har jeg blitt så utrolig trygg i forhold til mat og valgene jeg gjør - det føles deilig.

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 01-06-12, 11:35   #4857
MariaB
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 525
MariaB er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Nå er det altså over et år siden vi startet denne tråden! Kanskje vi skulle tatt en liten status på oss? Er det fremdeles noen som titter innom dann og vann, eller er det kun bente som holder koken?

Jeg falt helt av lasset for en tid siden. Det har vært en tung vinter og kostholdet ble siste pri. Jeg har allikevel holdt meg mye unna brødmat, og byttet skiva med grove knekkebrød. Vekta har jeg klart å holde nogelunde stabil. Den ligger mellom 68 og 69 kg. Etterhvert håper jeg å kunne klare å stramme inn slik at jeg nærmer meg 65 kg :nikker:
Jeg synes allikevel lavkarbo har lært meg veldig mye, og jeg er uhyre bevisst på karber og deres effekt på helsen. Jeg merker det på både humør og hud de dagene det blir mye raske karber. Jeg prøver derfor så langt det går å holde meg til langsommer karber, og begrense inntaket av snacks til helgene.

God sommer til dere alle!

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat
Gammel 05-06-12, 23:16   #4858
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hei kjære Maria - så fint å få en oppdatering fra deg. Trist å høre at du har hatt en tung vinter - håper sommeren bir bedre for deg. Hvordan går det med bryllupsplanleggingen da?
Kjempeflott du til tross for en vanskelig vinter har funnet en måte å holde vekta stabil på da. Er jo lett at det går feile veien når man detter av lasset.

Jeg har på en måte funnet min vei. Livet generelt går litt opp og ned - men maten fungerer som den skal. Har mine rutiner og har lært med til en masse godt jeg kan lage på lavkarbo - så savner egentlig ingenting. Nå når jeg ligger på rundt 50g om dagen så er det jo også så utrolig mye mer jeg kan spise som jeg ikke spiste da jeg var "på slanking". Bir stadig overrasket over hvor stabilt vekta holder seg til tross for de store mengdene med mat og kos jeg føler jeg nå kan tillate meg. Holder jeg meg unna mer kh enn 50g om dagen er det som om det er umulig å egge på seg. Deilig

Håper på en iten oppdatering fra flere av dere snuppene

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 06-06-12, 08:52   #4859
MariaB
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 525
MariaB er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hei bente!

Bryllupet vårt er utsatt...pga ting som skjedde i vinter, drøyer vi det til neste vår når ting har stabilisert seg. Det er godt å ha tatt en avgjørelse på det, for det hadde ikke vært så greit å planlagt et bryllup akkurat nå.

Så flott å høre at du er så stabil! Av alle oss som startet forrige juni, er det vel faktisk deg som jeg vet om som har klart å holde stilen så lenge. Fantastisk!
Jeg har faktisk motivert meg opp til en ny start, og henger litt i forumet igjen. Det er jammen meg mye roligere her nå enn for et år siden!

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat
Gammel 07-06-12, 21:52   #4860
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Ja, det er rolig her nå, Maria. Jeg går innom med jevne mellomrom. Hender jeg skriver litt her og der også, men det bir liksom ikke det samme som i fjor på denne tiden

Høres ut som du har slitt Maria-vennen, sender deg en stor trøste klem og krysser fingrene for at alt blir bedre framover

Så bra at du har fått motivasjonen til å starte på nytt igjen. Ønsker deg masse lykke til - er jo ikke mange kiloene du skal ha av, men det er jo ofte de siste få kiloene som klamrer seg hardest til kroppen
For meg er det liksom ikke noe alternativ lengere - slik har jeg tenkt å spise resten av livet - dette er slik jeg lever nå. Folk er vandte til at jeg sier nei takk når jeg er på besøk - de fleste har faktisk begynt å kjøpe inn nøtter, bær eller lignende for å ha noe å by meg på -Og hjemme synes jeg det går av seg selv. Har fast kveldskos med bringebær/blåbær med fløte og er stadig vekk overrasket over hvor mange liter fløte jeg kan tylle i meg i løpet av en uke uten å legge på meg ett gram Akkurat som om kroppen nekter plent å legge på seg så lenge den får lavt med kh, lurer mange ganger på hvorfor jeg ikke oppdaget denne magien tidligere

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 08-06-12, 07:10   #4861
SineK
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2012
Innlegg: 42
SineK er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Jeg vil gjerne være med! Litt forsinket fra 1 juni, men skal starte idag.

SineK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egen Svar med sitat
Gammel 08-06-12, 08:22   #4862
MariaB
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 525
MariaB er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hei sinkeK! Dette er juni tråden fra i fjor! Jeg ser det er en ny junitråd for de som starter i år Lykke til!

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat
Gammel 06-07-12, 22:48   #4863
Nysgjerrig nok
Medlem
 
Nysgjerrig nok sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Innlegg: 345
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hei jenter -
var en kort tur innom her, så da legger jeg igjen en hilsen til nestemann. Antar det er flere en meg som titter innom gamle trakter fra tid til annen for å se om det er liv her igjen.

Jeg var egentlig innom her på et slags detektivarbeid....

Oppdraget utført og mysteriet er løst:
Jeg la inn en kommentar her 22 januar, om at BH'n var trang.... Og nå er det snart termin. Hahaha - bolle i ovnen, og da snakker vi ikke karbobolle. Men det visste jeg altså ikke når jeg skrevv det ned her!!

Verden er merkelig - og om et par mnd så er det i alle fall lavkarbo igjen for alle pengene for min del.

I'm big - og skal leve med det fram til kroppen kan herjes litt med uten at det går utover noen andre enn meg selv.

Sånn - liten oppdatering og dagens sladder fra meg -

klem til nestemann!!

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-07-12, 22:26   #4864
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

ÅÅÅ så utrolig kjekt å høre Nysgjerrig Nok jeg er kjempeglad på dine vegne Skal love deg at livet endrer seg for alltid - dette er det viktigste og mest fantastiske du noen sinne vil oppleve! Når man får et lite barn oppdager man hvor uendelig stor kjærlighetsevne vi mennesker faktisk har
Ønsker det all mulig lykke i den fasen du nå går inn i Nyt hvert sekund av denne babytiden - de blir fort store skal jeg si deg

Mange gode klemmer til deg

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 23:07   #4865
Appelsinpiken
Medlem
 
Appelsinpiken sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 36
Innlegg: 369
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Jeg savner dere!
Er det noen av dere som fortsatt er her inne?

__________________




Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-11-12, 17:50   #4866
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.

Jeg savner dere!
Er det noen av dere som fortsatt er her inne?

Stor klem til degog andre som titter innom.

Joda, jeg er innom av og til, men det blir liksom ikke det samme når det ikke er noen å skravle med..... Derfor blir det kanskje ikke oftere enn en gang i uka jeg titter innom forumet Jeg savner dere også

Som en liten oppdatering på meg selv kan jeg bare si at lavkarbo er blitt en livsstil som bare er en selvfølge for meg nå, jeg tenker knapt nok over det, det er bare slik det skal være. Jeg teller aldri kher lenger, men gjør alltid de valgene som jeg skal, og et sted i hodet vet jeg bare at jeg sånn gjennomsnittlig ligger på 30-50 om dagen. Noen dager litt mer, men noen dager har jeg også lyst på ketogen kost, så da bli det mindre kh. Av lavkarbo mat spiser jeg absolutt alt jeg vil, men likevel holder vekta seg helt stabil. 65 kg pluss minus 0,5 gram!!! Selv ikke i tenårene da jeg var syltynn var vekta såååå stabil! Jeg føler meg frisk, sprek og flott

Jeg håper at alt går bra med dere alle selv om dere ikke skriver her inne. Sender dere masse gode tanker

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 13:36   #4867
MariaB
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 525
MariaB er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Jeg tror jammen jeg legger inn en hilsen siden jeg nå er innom

Jeg har omsider tatt av de siste kiloene. I høst gjorde jeg en kjempe innsats, og med en kombinert lavkalori og reduserte karber, gikk jeg ned 8 kg og veier nå mellom 63 og 64 kg! Det minste jeg har veid siden vgs. Har holdt vekten stabil siden oktober, så det er jeg veldig fornøyd med!

Hvordan går det med dere andre?

Og Bente, resultatene dine er jo helt fantastiske! Hvordan går det med jobb og dans foresten?

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat
Gammel 01-06-13, 11:22   #4868
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Er innom for å si hei og god sommer
Her humper det og går. +23 kg, men det kunne vært verre. Ny start og -3,1 på dager. Kombinerer med hjemmetrening og aktiv sykling, samt både lavkalori og redusert karbohydrat. Prøver ligge på rundt 1400 kcal, og som vanlig 3/4 fett og 1/4 protein. Det er det som virker for meg.

Håper flere titter innom - selv om det er lenge mellom hver gang jeg er innom, så tenker jeg ofte på dere! Savner gammeltråden vår

Klem fra meg

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 13:22   #4869
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Å, kjære jentene mine. Hvor har alle tatt veien? Hvordan er hverdagen nå? Har dere det bra? Skulle ønske jeg hadde mobilnr. deres for å mase på dere alle til å komme tilbake.

Er fortsatt i full innsats her, men merker at motivasjonen hadde holdt seg mer oppadgående hvis dere hadde vært her sammen med meg.

Har faktisk lest gjennom HELE tråden vår, og herregud så motiverende det er å lese historiene til alle som er innom, framgang og tilbakegang, oppskrifter jeg har glemt av, mine egne formaninger om kosthold og andres anbefalinger. Spesielt diskusjonene vi har hatt, kjærlighetssorgene og -gledene. Hvor mye livet har forandret seg...

Savner dere, hver og en av dere. Håper neste som er innom forumet legger igjen et lite pip Stor savneklem fra meg

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 15:24   #4870
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hei søteste Pruttilutt - og alle andre som titter innom Så deilig å høre fra deg!

Veldig lenge siden jeg var innom forumet nå, det har vært så dødt så lenge, ingen av dere har vært her, og jeg har liksom ikke funnet noen andre jeg kunne ha helt samme tone med. Derfor har jeg etter hvert gått innom skjeldnere og skjeldnere.

Jeg har det bra. Jeg jobber i ny avdeling med nye ting og trives godt der. Danser gjør jeg jevnt hele veien! Hverdagen er travel men god. Menn har jeg passet på å holde litt på avstand - sikkert derfor alt går bedre -hehehe

Jeg lever lavkarbo og holder vekta stabil. To-tre ganger i halvåret tillater jeg meg italiens pizza, men det er det eneste jeg virkelig savner, ellers stortrives jeg med å spise rundt 50kh om dagen, som er det jeg har lagt meg på etter at jeg stabiliserte vekta.

Jeg tenker på dere ofte, dere var til helt uvurderlig hjelp for meg i den kritiske perioden mhp maten for meg, og jeg er så utrolig taknemlig for den hjelpen dere ga meg som faktisk gjør at jeg er der jeg er i dag.

I går lagde jeg faktisk Peanøtt-kaka di Pruttilutt - den er en like stor hit hver eneste gang, lager den ofte til anledninger der jeg får besøk der det er naturlig å bake kake.

Håper alt er bra. Nå når jeg vet noen er her skal jeg sørge for å titte innom oftere
Stor klem

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 15:55   #4871
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Kjære Bente! Du aner ikke hvor glad jeg er for at du titta innom - og også svarte på PM Fikk tårer i øynene, jeg.

Kjempebra at du har funnet din sti mtp kostholdet, og at vekten er stabill på det som passer deg. Italiensk pizza var nå ikke det verste å unne seg Det er 2 år i disse dager siden vi kom i kontakt, og det siste året har jeg lagt forumet helt dødt nærmest. Savner å logge inn her å lese hva folk gjør og spiser, for å få motivasjon og ikke minst inspirasjon på kjøkkenet!

Koselig at du liker peanøttkaken. Den er jo slett ikke ille innholdsmessig heller. Tenkte prøve meg på en pavlova til St Hans. På en tidlig side her i tråden fant jeg tips på lavkarbopavlova, så skal forsøke den. Masse deilig krem og jordbær og bringebær på toppen Det må man også unne seg.

Gikk nettopp den vanlige turen med bikkja opp en liten topp på maks 40 høydemeter, og jeg trodde jeg hadde fått blodpropp i låra så stinne som de ble! Hah, skulle ikke kommet meg ned og hjem. Må ha vært litt av et syn

Smask

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 22:17   #4872
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hahaha, hardt¨å begynne å røre på seg igjen om en har vært stille en stund ja, -jeg trener ikke annet enn dansen jeg heller, så når det er en pause der, slik som sommer og jul, så merker jeg det er tungt å komme i gang igjen.

Kos deg med å lage pavlova, en må unne seg noe godet av og til, og det finnes jo så masse godt som en kan lage som er lavkarbo, så det er jo deilig å tenke på at en kan spise godt men likevel spise riktig

Utrolig godt å få livstegn fra deg etter så lang tid Pruttis - og veldig kjekt å høre at du er i gang med gode matvaner - dette greier du


Vi snakkes snart igjen håper jeg

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 11:04   #4873
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Ang. det å spise noe godt, jeg forsøker alltid kutte karbene i oppskriftene til et minimum, slik at jeg kan boltre meg i det jeg lager Så den pavlovaen skal bli lovlig god også Har jo en gang tidligere forsøkt meg på lavkarbo bløtkake, mener å huske den ble god den og

I dag er det strålende vær i Bodø, og bikkja og jeg skal snart ut på tur. I kveld skal jeg på jobb (jobber på akuttmottaket her på sykehuset), så må ha noe fornuftig mat med meg i kveld.

Ønsker deg en deilig dag, Bente

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 08-06-13, 21:09   #4874
Nysgjerrig nok
Medlem
 
Nysgjerrig nok sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Innlegg: 345
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hallooooo!!!

Åååh - dere er her jo!!!!!!!!!!!! Fantasktisk!

Skravle, skravle, skravle: Hva skjer?! Fortell. Allt!!

Mat: Startet opp igjen nå jeg, dvs for en mnd siden. Føler jeg har glemt alt - blæ. Trenger tråden, tipsene, motivasjonene - dere; rett og slett! Akkurat spist "plain" grønn salat, med feta og varme reker - med masse smeltet smør på. Godt godt. Blir cottagecheese med fun-l til dessert. Er ikke i ketose enda - og det er kjipern, men det kommer - ikke sant? IKKE SANT? Har forresten ikke vondt i hodet heller. Blæ, igjen.

Barn: Det kom en gutt, en stor en! han er helt kul, selvfølgelig - verdens vakreste, nydeligste osv osv. Love!!

Mann: Jo da, samme gubben. Kjøpt hus og greier. Leker voksne liksom. Knis.

Jobb: fortsatt kaos - på vei til å bli bedre. Lys i tunellen.


Savna dere så fælt - og håper sååånn at dere / vi er back again - litt i allefall?! Hva pokker var det vi spiste for to år siden - can someone remind me? Please??

Jeg holdt det jo gående fram til jul - / - januar en gang, men sluttet når jeg ble gravid. Startet opp igjen i januar i år, men da forsvant melken umiddelbart, så da var det bare å vente til ammingen roet seg...
Etter en mnd nå så er jeg som sagt ikke i ketose (testet i går) Men jeg har blitt mindre (veier fortsatt ikke). Magen er mindre / buksene litt større..

Største klemmen på lenge, - til de beste jentene!

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-06-13, 21:15   #4875
Nysgjerrig nok
Medlem
 
Nysgjerrig nok sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Innlegg: 345
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Må bare si det en gang til: så altfor glad for å "se" dere!!

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? Fofa Trening 1875 27-01-15 16:10
6. juni thomas71 Generell diskusjon 6 06-06-11 20:57
Noen som starter i morgen 8. juni? Thida Ketolysekuren 24 13-06-09 19:16
Konferanse 19. juni Sprudle Generell diskusjon 20 07-06-07 15:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no