Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Hei dere

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-09-12, 20:01   #1
SineK
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2012
Innlegg: 42
SineK er på en erverdig vei
Smile

Hei dere


Først må jeg skryte og si jeg har nå vært i ketose i 4 uker.. Har på de ukene gått ned hele 7 kg! Veldig glad for det. Er det normal vektnedgang forresten?

For meg er dette ganske stort, fordi jeg har vært overvektig flere år og overspist veldig mye...

Det "komiske nå" er at nå er problemet litt motsatt...

Nå spiser jeg veldig lite. Jeg vet ketolyse skal minske sult, men nå kjenner jeg aldri at jeg er sulten lenger og føler nesten at jeg må tvinge i meg mat... jeg vet ikke hvor bra dette er heller?

Vil det stabilisere seg? Vil jeg bli sulten igjen?

SineK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egen Svar med sitat
Gammel 23-09-12, 20:02   #2
SineK
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2012
Innlegg: 42
SineK er på en erverdig vei

Sv: Hei dere :)

Kan noen hjelpe?

SineK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egen Svar med sitat
Gammel 23-09-12, 20:19   #3
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Hei dere :)

Opprinnelig lagt inn av SineK, her.


Først må jeg skryte og si jeg har nå vært i ketose i 4 uker.. Har på de ukene gått ned hele 7 kg! Veldig glad for det. Er det normal vektnedgang forresten?

For meg er dette ganske stort, fordi jeg har vært overvektig flere år og overspist veldig mye...

Det "komiske nå" er at nå er problemet litt motsatt...

Nå spiser jeg veldig lite. Jeg vet ketolyse skal minske sult, men nå kjenner jeg aldri at jeg er sulten lenger og føler nesten at jeg må tvinge i meg mat... jeg vet ikke hvor bra dette er heller?

Vil det stabilisere seg? Vil jeg bli sulten igjen?

Hei SineK! Velkommen og gratulerer så mye!! Så flink du har vært! Det første ukene er som oftest værst! Herlig følelese dette, kjenner meg igjen

Jeg begynte på Ketolysedietten i Oktober for ca 1 år siden. Jeg husker at jeg ikke følte meg sulten til å begynne med, men nå kan jeg igjen kjenne sult. Iallefall om jeg spiser lite grønnsaker. Jeg tenker at du ikke skal tvinge i deg mat, det er ikke bra. Jeg husker at det var noen dager jeg ikke orket spise noe særlig, men så stabiliserte det seg. Jeg kuttet ned på fete meierprodukt, og det hjalp meg.

Lykke til videre !!!

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 23-09-12, 20:37   #4
SineK
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2012
Innlegg: 42
SineK er på en erverdig vei

Sv: Hei dere :)

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Hei SineK! Velkommen og gratulerer så mye!! Så flink du har vært! Det første ukene er som oftest værst! Herlig følelese dette, kjenner meg igjen

Jeg begynte på Ketolysedietten i Oktober for ca 1 år siden. Jeg husker at jeg ikke følte meg sulten til å begynne med, men nå kan jeg igjen kjenne sult. Iallefall om jeg spiser lite grønnsaker. Jeg tenker at du ikke skal tvinge i deg mat, det er ikke bra. Jeg husker at det var noen dager jeg ikke orket spise noe særlig, men så stabiliserte det seg. Jeg kuttet ned på fete meierprodukt, og det hjalp meg.

Lykke til videre !!!

Ja tusen takk for svar!
Jeg merker iallfall at når jeg har fløte i omeletten f eks, så er jeg mett hele resten av dagen... Så kanskje jeg skal kutte ned på det

SineK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egen Svar med sitat
Gammel 23-09-12, 23:13   #5
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Hei dere :)

Gratulerer med et supert resultat. Stå på

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 24-09-12, 10:38   #6
fjordtroll
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 24
fjordtroll er ny på veien

Sv: Hei dere :)

Du må huske på at i denne perioden har kroppen kannibalisert seg selv, og har "spist" 7 kg. kroppsfett. Noe som tilsvarer over 2000 kcal hver eneste dag! Dette har blitt til energi i din metabolisme. Gratulerer, du er en fettbrenner !!

fjordtroll er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-09-12, 10:41   #7
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Hei dere :)

Opprinnelig lagt inn av fjordtroll, her.

Du må huske på at i denne perioden har kroppen kannibalisert seg selv, og har "spist" 7 kg. kroppsfett. Noe som tilsvarer over 2000 kcal hver eneste dag! Dette har blitt til energi i din metabolisme. Gratulerer, du er en fettbrenner !!

Signerer fjordtroll

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva spiser dere når dere vil ha i dere mer karbohydrater? Anna Ananas Ketolysekuren 26 03-01-12 15:21
Dere som hadde 74-76 kg i vekt da dere begynte, hvordan gjør dere det? beate Ketolysekuren 10 28-11-11 22:51
Til dere som slanker dere: Hvor ofte skeier dere ut? Iselilja Lavkarbo generelt 12 09-07-09 19:45
Hva spiser dere når dere skal kose dere? Lisekir Dr Lindbergs 11 24-04-08 09:08


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no