Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Noen andre som begynner på ny frisk denne uka?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-04-09, 12:47   #76
ixi
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Fredrikstad
Alder: 44
Innlegg: 163
ixi er på en erverdig vei

Sv: Noen andre som begynner på ny frisk denne uka?

Opprinnelig lagt inn av Mjauritz, her.

Hvordan går det med dere i disse påskeeggtider? Hvordan takler dere at de rundt dere stapper i seg sjokolade og andre sukkerholdige godsaker?

Det gjør meg ingenting. Nå er jeg helt ny på dette da, har ikke spist lavkarbo en uke engang og bør kanskje ikke uttale meg om søthunger. Jeg kommer langt med nøtter, gelé og mørk sjokolade, så jeg får en fin påske sånn sett. Det er ikke så lenge siden jeg sist følte meg slapp og trøtt etter å ha spist masse godis (kino), så jeg husker veldig godt hvordan det var. Jeg synes bare det er deilig å slippe unna!

__________________
Fake it till you make it!
Har krympet 11 cm, 43 cm igjen!
Ixi skal bli sunn!
ixi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 12:01   #77
novise
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 71
novise er på en erverdig vei

Sv: Noen andre som begynner på ny frisk denne uka?

Hei alle sammen Tilbake etter en drøy uke ferie. Deilig, men gleder meg til å kjøre på for fullt igjen i morgen. Har blitt lavkarbo (men over 15 karber) i påsken, med unntak av to glass eggelikør og to glass portvin. Har vært fristet av både sjokoladekake og nybakt brød, men det har gått veldig greit egentlig. Vanlig godteri har ikke vært noe problem i det hele tatt. Gjelder bare å ikke være for sulten når fristelsene byr seg. Merket forøvrig virkningen av maltitol godt i påsken ettersom jeg satt mye stille og leste. Er normalt ganske så flink til å gå lange turer. Håper dere har hatt en fin påske alle som en

novise er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med et snev av ketolysekur Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 12:06   #78
Mjauritz
Medlem
 
Mjauritz sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 51
Innlegg: 209
Mjauritz er ny på veien

Sv: Noen andre som begynner på ny frisk denne uka?

Heldig du som har hatt ferie Det har også gått fint med meg i påsken, har spist litt nøtter. Ellers har det ikke vært noe problem å sitte å se andre langer innpå med godis, jeg er mer bekymret for søndagen - skal nemlig i bursdagskalas og lurer på om jeg er tøff nok til å fortelle hele familien at jeg går på lavkarbo....her hjemme vet de bare at jeg ikke spiser hvetemel, poteter og sukker....Men jeg får bite tenna sammen, ta med meg en kake og bare fortelle hva hvetemelet gjør med magen min så burde jo det være ute av verden!?!

__________________



Mjauritz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 12:16   #79
novise
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 71
novise er på en erverdig vei

Sv: Noen andre som begynner på ny frisk denne uka?

Hei Mjauritz! Ta med din egen kake du. Høres lurt ut. Alternativet er å si nei takk Funker det også altså, men litt hyggeligere å kunne kose seg sammen med de andre. Kanskje de også har lyst på en smak av kaken din

novise er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med et snev av ketolysekur Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 18:45   #80
Lellefant
Nytt Medlem
 
Lellefant sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Bolleland
Innlegg: 4
Lellefant er på en erverdig vei

Sv: Noen andre som begynner på ny frisk denne uka?

Jeg begynner i morgen jeg. Første gang på ketolyse, så jeg trenger mange råd og gode tips...

Hadde vært deilig å ha noen skravletråder her inne, finnes det?

__________________
Skal ned 10 kilo etter fødsel. Og jeg starter NUH med ketolyse... wish me good luck
Lellefant er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 21:18   #81
Stilken
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 89
Stilken er på en erverdig vei

Sv: Noen andre som begynner på ny frisk denne uka?

Hei

Jeg blir også me her om jeg får lov

Skal ned 8 kg, startet i går, i morgen skal jeg ut å handle stixs og tabletter.

Veier meg hver fredag

__________________
7 kg borte,1 kg igjen
Tar vektnedgangen som en BONUS
Stilken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 21:38   #82
supha
Seniormedlem
 
supha sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Fredrikstad
Alder: 41
Innlegg: 785
supha har en fantastisk aura rundt segsupha har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen andre som begynner på ny frisk denne uka?

Jeg begynner på ny frisk i morgen. Har jammen meg gått opp 1 kg i påsken. Nå blir det hardkjør fremover. Jogge 3 ganger i uka og spise ketogent

__________________
Vekt den 09.aug 09: 72.8




supha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fettfestivalen -Ekstrem Skaldeman Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 23:33   #83
Bæret
Medlem
 
Bæret sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 308
Bæret har en fantastisk aura rundt segBæret har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen andre som begynner på ny frisk denne uka?

Opprinnelig lagt inn av Lellefant, her.

Jeg begynner i morgen jeg. Første gang på ketolyse, så jeg trenger mange råd og gode tips...

Hadde vært deilig å ha noen skravletråder her inne, finnes det?

Jeg skal også starte i morgen, for første gang.

__________________


Bæret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-04-09, 06:35   #84
novise
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 71
novise er på en erverdig vei

Sv: Noen andre som begynner på ny frisk denne uka?

Lykke til til dere nye her Deilig å være tilbake i gjenge igjen. Startet dagen i går med egg og bacon og det var i grunn helt ok. Skal ut å handle stort etterpå. Blir litt lettere når det ikke er ekko når jeg åpner kjøleskapsdøra Skrev ut en lavkarbo kokebok fra forumet i går som jeg tenkte jeg kanskje kunne få noen tips fra. Takk den den som la den ut forresten!

novise er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med et snev av ketolysekur Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har dere noen felles veginger? :) Begynner søndagish, ned 30 kg annabanana Ketolysekuren 6 22-03-08 00:14
Er det flere enn meg som begynner å bli lei?(noen som har konstruktive tips?) paprika Lavkarbo generelt 18 19-06-06 13:29
Ziggy eller andre; jeg tenkte å lage denne delfiakaka idag: Iset Lavkarbo generelt 23 03-12-05 18:57
Du må gi andre brukere ryktepoeng før du kan gi til denne Skorpia Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 24 21-04-05 23:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no