Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > South Beach

Nytt år og nye muligheter?

South Beach - Legens diett

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-01-11, 08:04   #76
Hedvig
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Nytt år og nye muligheter?

Hei igjen folkens. Og grattis med ticker Suverene Severina!

Takk for saustips. Jeg kan jo lage saus egentlig. Det er bare det at jeg ikke trodde at man kunne bruke fløte og rømme og sånn. Gjør dere det alle sammen? Jeg kan jo ikke så mye om dette enda så når det står "ikke melkeprodukter" i boka så spiser ikke jeg det. Kanskje jeg er for streng.

Nå er jeg på dag 11. Jeg er veldig slapp og lurer på om jeg har havnet i Ketose kanskje??? Dessuten spiser jeg nok litt lite. Tenker ikke så mye på mat lenger og da glemmer jeg å spise. Skjerpings!

Gleder meg veldig til å kunne spise knekkebrød igjen.

Ellers går det igrunn bra. Hadde en super treningsøkt i går. Fikk svettet skikkelig.

De muffinsene må du gi rapport på når du har laget dem, anette76.

Jeg laget blomkålsuppe i går og hadde i en skvett fløte siden jeg ser flere her gjør det. Det var veldig godt. I dag skal jeg lage karbonadekjøttdeig i tomatsaus. Familien skal få spaghetti til. Jeg huler ut en paprika, har fyll oppi, ost på toppen og inn i stekovnen. Ganske godt. Frisk salat ved siden av.

Ha en super onsdag! Nå er det på tide å få barna i barnehagen så man kommer seg på jobb.

  Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 09:15   #77
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Nytt år og nye muligheter?

i dag tror jeg at jeg skal lage pizzasnurrer igjen.
De er jo supergode både som kveldsmat og som lunsj.Liker å være litt effektiv på det område Har jo alltid dårlig tid om morgenen synes jeg. Krever litt planlegging å få levert 2 trøtte unger på skolen kl 8 og samtidig være på jobb til 8 altså Men i dag kommer mannen hjem å da blir det enklere igjen.

I dag står intervalltrening på programmet. Skal bli deilig å komme ordentlig i gang med treningen igjen.

Ha en fin dag alle sammen.

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 12:46   #78
suverene severina
Medlem
 
suverene severina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Akershus
Alder: 56
Innlegg: 101
suverene severina er på en erverdig vei

Sv: Nytt år og nye muligheter?

Hedvig: jeg tror (men har ikke sjekket ordentlig med "bibelen" = SB-boka i det siste) at rømme etc. er ok. Når man lager en saus så bruker iallfall ikke jeg store mengder uansett - kanskje ett lite lettrømme beger f.eks. Dessuten går det an å bruke kesam, inbiller meg at det er lettere enn rømme. Jeg bruker og matfløte, det er iallfall lettere enn vanlig fløte.

anette76: kan du utdype pizzasnurrer? eller fortelle hvor jeg finner oppskrift til det? Interessert i alt som kan skape variasjon i dietten. Også misunner jeg de som kan trene - her blir det lite før neste uke pga kiropraktor, og neste uke er ganske travel , så da blir det vel lite da og.

Men - jeg skal på tangokurs i helga sammen med mannen, så det blir kanskje litt trening (selv om jeg ikke er helt sikker på effekten når det må konsentreres om steg og sånt....)

I dag er jeg superfysen på frukt (!)... Vi har fruktkurv på jobben og det kom ny i dag = masse godt som ser fryktelig fresht ut. Skal være konsekvent på fase 1 noen uker til, så jeg får bare overse det. burde tydeligvis tatt med noen cherrytomater - det er søtt og godt og dekker iallfall noe av fruktbehovet!

__________________


Kjære dagbok
suverene severina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: mest i retning Hexeberg/LCHF Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 18:35   #79
c@th68
Juniormedlem
 
c@th68 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Akershus
Alder: 55
Innlegg: 33
c@th68 er på en erverdig vei

Sv: Nytt år og nye muligheter?

Heisan

Så bra at det går rett vei for alle sammen, motiverende å se at det går nedover!
Jeg klarer ikke la være å veie meg hver dag
Får prøve å sette en dag i uken og holde meg til det.

Føler det går greit om dagen, men er ikke flink til å trene
Vet at jeg burde komme igang, det er jo så bra for kroppen og ikke minst vektnedgangen... Har en hund også, så det er bare å komme seg ut å gå lange turer ihvertfall.

I dag har vi spist tacosalat til middag og i morgen blir det wok m svinefilet og sjysaus. Har i litt Balsamico og Tabasco i sjysausen, det er kjempegodt.

anette76: kunne virkelig tenkt meg oppskriften på de pizzasnurrene jeg også

Ha en fin kveld

__________________





Sist redigert av c@th68 : 12-01-11 kl 18:41.
c@th68 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 08:55   #80
suverene severina
Medlem
 
suverene severina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Akershus
Alder: 56
Innlegg: 101
suverene severina er på en erverdig vei

Sv: Nytt år og nye muligheter?

Dagens nedtur: veiedag og vekta viste 500 g mer enn for en uke siden....

skjønner ingenting - bortsett fra manglende trening mener jeg å ha gjort det meste rett ifht. SB fase 1. Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre.....

Noe annet - noen som kan fortelle meg hvordan jeg legger inn link til dagboka mi i signaturen?

__________________


Kjære dagbok
suverene severina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: mest i retning Hexeberg/LCHF Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 09:25   #81
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Nytt år og nye muligheter?

Hei alle! Og god torsdag!

Her er oppskrift til journal link: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=37449
Og du, ikke bli stressa og lei deg over opp og ned vekt, jeg hadde gått opp 400 i går og i dag var det ned 600.. varierer så mye på hva man har spist, drukket, trent og sånn.. Men ja, DRIT frustrerede, det må jeg være enig i. Jeg sliter med og bare veie en dag i uken, men burde absolutt begynne med det..

I går hadde vi denne til middag:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=39319
med mine hjemmelagede kjøttboller med chilli og hvitløk. Det var SÅ snadder!!!!!! Og jeg kom meg på ski også - en bra dag!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 09:56   #82
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Nytt år og nye muligheter?

Hei
I dag er en fin dag. Mannen kom hjem i går og det gledet hele familien seg over.. he he
Fikk trent noen gode intervaller i går , og spist noen aldeles nydelige nøttemuffins med bacon oppi. De anbefales altså...

Frokost i dag var eggerøre med laks , salat til lunsj , rester til middag.
Blir en bra dag tror jeg.

Oppskriften på pizzasnurrer :
6 egg
1 pk philadelphia
1-2 ts bakepulver
fiberhusk

Bland alt sammen , la det stå til det blir litt grøtete, fordel på 2 plater i ovnen.
stekes på varmluft 180 gr. ca 10 min. Bytt plass halvveis.

Legg på fyllet og stek 10 nye minutter.
Legg på ost og rull sammen..
Pass på å legge ost godt ut i kantene , det er osten som er limet..
De er litt varme å rulle men det går da på ett vis.. he he

Ha en fin dag alle sammen.

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 13:05   #83
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Nytt år og nye muligheter?

Mmmmm.... i dag blir det rett og slett pizzasnurr ja!! Glimrende og ta med seg på jobb. Me like!!

Ellers har jeg ikke vært så flink til og holde meg til fase 1, har STORE problemer med og holde meg unna mandaring og appelsin... så må bare innrømme at det har blitt litt av det altså. Neste uke er det stans!!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 15:41   #84
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Nytt år og nye muligheter?

Her er oppskriften på nøttemuffinsene hvis noen vil prøve seg :
80 gr. smør
120 gr revet ost
4 store egg
120 gr mandler
120 gr valnøtter
1 ts bakepulver
olivenolje til pensling

mal mandler og valnøtter og til sett smeltet smør , pisket egg , ost og bakepulver, evnt litt vann hvis røren blir veldig tykk.
Fordel røren i formene og stek 15 min på 180 grader.
Du kan tilsette bacon , skinke eller grønnsaker hvis du vil det.

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 14-01-11, 00:05   #85
G I malin
Medlem
 
G I malin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 55
G I malin er på en erverdig vei

Sv: Nytt år og nye muligheter?

Hei folkens!

Det har vært mye stress de siste dagene så jeg har ikke fått fulgt med så mye her. Fikk en litt uplanlagt sprekk for et par dager siden, jeg var på besøk og det ble servert pizza til middag. Jeg hadde ikke spist på mange timer så jeg måtte ha noe mat i kroppen. Spiste da 3 biter pizza. Dagen etter hadde jeg gått opp 800 gram og de har holdt seg fast... Men kjente jeg fikk mye vann i kroppen..

Får håpe det snart forsvinner Det er ihvertfall en motivasjon til å holde seg unna søppelmaten.. men utrolig irriterende!

__________________


G I malin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South beach Svar med sitat
Gammel 14-01-11, 07:58   #86
suverene severina
Medlem
 
suverene severina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Akershus
Alder: 56
Innlegg: 101
suverene severina er på en erverdig vei

Sv: Nytt år og nye muligheter?

Takk for link til hvordan legge in dagbok, Victory! Det fikk jeg til på første forsøk.

Veide meg i dag og, litt ned fra i går, men er fortsatt over der jeg startet for en uke siden....... Syns det er urettferdig når jeg har vært flink - men skal fortsette å være flink likevel. Kan vel ikke gi opp så lett???
GI Malin - du vet i allfall hvorfor vekta gikk litt feil vei.......

nu - mere kaffe, så kommer jeg kanskje i gang på jobb.

Ha en fin fredag alle sammen!

__________________


Kjære dagbok
suverene severina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: mest i retning Hexeberg/LCHF Svar med sitat
Gammel 14-01-11, 09:01   #87
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Nytt år og nye muligheter?

Ville bare ønske alle sammen god helg.
Fredag er egentlig min veiedag men hos meg forsov hele gjengen seg i dag så det gikk i glemmeboken , så veiing blir på mandag.
Sushi i dag og da blir det litt ris og da blir det vann i kroppen. Helt enig med deg GI Malin at det gir en viss motivasjon til å fortsette å holde seg unna "søppelmat". Men Sushi innimellom MÅ jeg ha. Lager det selv så det blir ikke så veldig mye ris..

Lykke til denne helgen alle sammen

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 14-01-11, 16:16   #88
G I malin
Medlem
 
G I malin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 55
G I malin er på en erverdig vei

Sv: Nytt år og nye muligheter?

Jeg er nå 300 gram over der jeg var FØR pizzaen, så det har bedret seg. Tenkte jeg skulle gå meg en tur i kveld, får håpe det får unna vannet

Jeg elsker sushi! Har aldri laget det hjemme da, har du noen tips til hjemmelaget sushi??

__________________


G I malin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South beach Svar med sitat
Gammel 14-01-11, 18:58   #89
Hedvig
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Nytt år og nye muligheter?

Hei igjen alle sammen!

De grammene spaserer du fort av G.I Malin. .

Jeg skal straks gjøre klart til taco kveld med familien. Det blir tacosalat til meg. Elsker taco og hadde tenkt å spise ett skjell, men tror ikke det er verdt det. Har laget hjemmelaget krydder og pepsi maxen er iskald.

I morgen er min 14.dag og på søndag skal jeg spise Rug Sprø. Jippi! Er så grusomt lei av egg nå. Er veldig klar for noe annet.

Disse to første ukene har gått over all forventning. Jeg har gått ned 6 kg. . Har ikke hatt en eneste sprekk, men kjenner at jeg er klar for fase 2.

Ha en strålende fredagskveld!

  Svar med sitat
Gammel 14-01-11, 20:44   #90
Ildern
Medlem
 
Ildern sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 179
Ildern er på en erverdig vei

Sv: Nytt år og nye muligheter?

Heisann!
Har ikke vært så veldig aktiv her inne, men har sniklest en del. Tenkte jeg kanskje skulle bli litt mer aktiv for motivasjonens del. Har lest SBboka hundreogørten ganger bare for å prøve å "hjernevaske" meg selv litt.

Begynte på fase 1 på mandag, og har allerede tatt av 3 kg. Ser også at magemålet har blitt mindre. Blir litt giret av sånt. Men det er 3. gang jeg begynner på denne kuren, og syns at denne fasen er ufyselig kjedelig. Gleder meg helt vanvittig til fase 2. Gleder meg virkelig til å sette tennene i et saftig eple.
Men foreløpig skal jeg holde meg i tøylene. I morgen skal jeg kjøpe inn ricotta til dessert og tahini til hummus. Og det er jo noe å se frem til!
Skal også prøve meg på pizzasnurrene for de så digg ut.

(Forresten, dere som liker sushi, har dere prøvd mandelmasseris i stedet for vanlig ris?)

Ildern er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach- i bunn og i grunn Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 09:13   #91
KarboMamma
Medlem
 
KarboMamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 161
KarboMamma er på en erverdig vei

Sv: Nytt år og nye muligheter?

Hei dere!

Jeg er helt ny både på forumet og på South Beach dietten, og ble ble strålende fornøyd når jeg så at det var flere her inne som følger denne dietten akkurat nå Er nå på dag 3 fase en, og har ikke gått ned et eneste gram. Regner med at kroppen først må bli vant til mengden mat - mitt problem har lenge vært å spise ofte nok. Håper på at kiloene bare skal renne av neste uke

Skal ned 15 kg til etter å ha tatt av 25 uten noen spesiell diett. Så langt må jeg si at jeg har kost med med å bryne meg på oppskrifter og å tenke nytt ift mat.

Hvordan går det med dere som begynte tidlig i januar? Er det noen gode resultater å melde så langt?

KarboMamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 09:16   #92
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Nytt år og nye muligheter?

Ja ja da var helgen over for denne gang også..
Synes helgene går ufattelig fort men synes jo jeg har fått litt utav det også da.. Mat messig har det gått helt skeis så jeg tar en ekstra uke med fase 1 altså.... Må få litt resultater denne uken før jeg går over på fase 2

I dag skal jeg på power time og det gleder jeg meg til. Kommer nok til å kjenne det i musklene på tirsdag og onsdag. Har ikke trent styrke på 4 uker tror jeg...

Han en fin uke

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 10:37   #93
suverene severina
Medlem
 
suverene severina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Akershus
Alder: 56
Innlegg: 101
suverene severina er på en erverdig vei

Sv: Nytt år og nye muligheter?

Jeg tror jeg må få meg ny vekt..... Veide meg med 5 min mellomrom i dag tidlig - og det var 500 g froskjell....

Nå føler jeg egentlig ikke at jeg har gått ned noe særlig, så den generelle vekta stemmer nok, men likevel.

Skal være standhaftig også denne uka på fase 1, fått beskjed av kiropraktor at jeg kan trene litt igjen, så kanskje det får litt mer fart på kiloene. Blir rett og slett deppa av å føle at jeg gjør alt riktig, uten at det gir noe som helst resultater.

Ellers: velkommen KarboMamma - hyggelig med flere (og som du ser - alle (les meg) har ikke hatt suksess selv om jeg begynte i begynnelsen av januar...)

__________________


Kjære dagbok
suverene severina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: mest i retning Hexeberg/LCHF Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 20:33   #94
KarboMamma
Medlem
 
KarboMamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 161
KarboMamma er på en erverdig vei

Sv: Nytt år og nye muligheter?

Det føles nok helt klart urettferdig når man gjør alt riktig, men ikke ser resultatene av det. Selv håper jeg at jeg i det minste ser et ørlite gram forskjell på vekten i morgen. Egentlig burde man vel ikke veie seg mer enn en gang i uken, men jeg klarer ikke å la være å sprette på vekten hver morgen

Har forøvrig begynt å få en litt "nummen" følelse i munnen - er dette vanlig?

Og er det noen som har noen tips til gode kaker el lignende som ikke behøver noe spesialprodukt og som kan spises i fase 1? Gelè er liksom ikke min greie hverken med eller uten sukker, men ønsker meg noe jeg kan bruke for å tilfredstille søtbehovet en gang i blandt...

KarboMamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 23:51   #95
Ildern
Medlem
 
Ildern sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 179
Ildern er på en erverdig vei

Sv: Nytt år og nye muligheter?

God mandag (snart tirsdag), folkens!

Ny uke og nye muligheter!
Vekten står stille, men jeg ser at ting begynner å stramme seg opp, så da skal jeg heller overse den slemme vekta.

Tror jeg har drukket altfor lite i helgen, for jeg har rett og slett vært litt forstoppet. Kan også være at jeg skeiet litt vel mye ut med nøtter.... Skulle kanskje kjørt på med spirulina, men orker ikke å ta det uten granateplejuice.

Sliter med å gruble ut de neste middagene. Har blitt litt lei kylling. Tror det blir sushi i morgen. Har jo en salmalaks som ligger og venter på meg i kjøleskapet. Kanskje til og med kjøre på med liksomris! Ellers får jeg vel bare ta middagene på sikt. Tråle gjennom "bibelen" min etter noe jeg har litt mindre ikke lyst på enn noe annet.

Her er forresten oppskrift på liksomris hvis noen andre har lyst til å prøve seg:

Raspet blomkål
mandelmasse
eplecidereddik
søtstoff etter ønske
litt himalayasalt eller annet salt

Bland blomkål og mandelmasse (1/2 om 1/2), ha over passelig mengde eddik og litt søtstoff. Må smakes til etter hvor surt/søtt man liker den.

Ildern er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach- i bunn og i grunn Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 09:32   #96
suverene severina
Medlem
 
suverene severina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Akershus
Alder: 56
Innlegg: 101
suverene severina er på en erverdig vei

Sv: Nytt år og nye muligheter?

Tirsdag - og verden er ikke fullt så ille lenger. Iflg vekta ligger jeg nå 300 g under startpunktet - og det tolker jeg positivt (selv om jeg ikke har veiedag i dag).

Fikk råd om å slappe litt av ifht. slankinga i går, rett og slett fordi det er så mye annet som surrer i hodet mitt at det funker dårlig. Så da gikk jeg rett ut og kjøpte en pose m og heiv innpå og så spiste jeg en appelsin.

I dag er jeg litt usikker på hvor konsekvent jeg kan være, er invitert på lunsj og skal spise ute i ettermiddag. Trenger vel ikke akkurat lesse på med poteter, men orker ikke være helt nazi ifht. kostholdet heller. Pt er kanskje litt slækk det som hjelper.

og i morgen skal jeg trene

et spørsmål ang. liksomrisen: skal det være kokt eller rå blomkål?

karbomamma: har du SB boka? eller tilsvarende? Det er iallfall lov å spise ricottaost m. litt søtningsmiddel og smakstilsetning i fase 1, jeg gjør det innimellom. Ellers vet jeg ikke om annet søtt i denne fasen, men kan etterhvert ta meg en titt i diverse kokebøker som jeg har. Kanskje jeg finner noe lurt??

__________________


Kjære dagbok
suverene severina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: mest i retning Hexeberg/LCHF Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 10:00   #97
c@th68
Juniormedlem
 
c@th68 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Akershus
Alder: 55
Innlegg: 33
c@th68 er på en erverdig vei

Sv: Nytt år og nye muligheter?

Ny uke og nye muligheter.
Jeg gikk på en kjempesmell i helgen, spiste ribbe m saus og surkål og heiv innpå vingummi og litt sjokolade...

Så nå blir det ikke fase 2 fra i morgen men fase 1 i minst en uke til

Jaja, i dag skal jeg prøve meg på et slags brød, må ha noe å ha pålegget på, tenkte å prøve ut Karins brød og Lollypops Ketolysegrovbrød.
Tror det går greit å spise disse i fase 1... Noen som vet?

Satser på en super uke med vektnedgang på alle

__________________




c@th68 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 10:55   #98
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Nytt år og nye muligheter?

Ang brød eller noe å ha pålegg på...
Jeg laget disse nøttemuffinsene i går og i dag brukte jeg dem som rundstykker , penslet de med olje og drysset over litt salt og de ble knallgode og holder deg mett veldig lenge. Jeg hadde bacon oppi røra så de ble ett ferdig måltid i seg selv
Hvis du lager de på bakepapir istedenfor muffinsformer blir de mer scones aktig.

I går trente jeg styrke igjen ( ca 4 uker siden sist ) og det var veldig deilig. Har bestemt meg for å være litt spesielt flink denne uken å se om det gjør noe med vekten.

Ha en fin dag alle sammen.

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 15:37   #99
Ildern
Medlem
 
Ildern sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 179
Ildern er på en erverdig vei

Sv: Nytt år og nye muligheter?

Hm, tror jeg har lyst til å prøve meg på de nøttemuffinsene. Spiser dere de til lunsj eller frokost?

Til liksomrisen skal blomkålen i utgangspunktet være rå, men jeg tror jeg må forvelle den så vi slipper stororkester i kveld. Håper jeg har noriflak da..

Ildern er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach- i bunn og i grunn Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 07:58   #100
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Nytt år og nye muligheter?

Hei hei, og velkommen alle nye!!

Da begynner jeg rett og slett på nytt igjen jeg... Denne helga og begynnelsen av uke har mildt sagt vært en skrøpelig innsats.. ikke så halvgæærnt på matfronten, men hva er det med dette godteriet da??? På fredag tok jeg et skikkelig raid! Spiste MASSE, jeg gjorde det litt bevist, har gått så utrolig lenge med godteribehov nå, at jeg virkelig hoppa i det spiste og spiste for og få den kvalme, ubehagelige følelsen for og bli minnet på at jeg har ikke godt av det. Og det funket nesten for meg... nesten faktisk.. så temmlig bortkasta da! Men ny start i dag, bare og hoppe i det.

Har hatt endel pizzasnurrer i det siste, det er bare så dig!

På fredag hadde vi svinefilet, da hadde vi jukserisen også, hva vi gjorde var:
Raspet den rå og la den i ildfastform sammen med litt sjarlottenløk og hvitløk, salt og pepper og satte inn i ovnen.. kjempe godt!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no