Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Bli med på Photobscuras renseuke!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-10-07, 19:53   #276
Stinen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.055
Stinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlys

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Dagen i dag - som dagen derpå- Fysh

Drakk en ufordragelig mengde rødvin i går. Men det var veldig veldig godt! I dag - ikke så godt.

Mat i dag:
Frokost: 2 skiver lollibrød med leverpostei og agurk. Masse fiber, altså.
Lunsj: Salat med kylling. isberg, tomat og kylling
Middag: Litt pizzafyll, biffkjøtt, paprika, ost, sjaminjong, skinke, tomat.
Lørdags snop: Grønnsaker med dipp

Er aldeles ikke sulten. Godt mulig jeg ikke spiser nok. Noen har imponerende menyer, men merker at det kan ikke jeg ha. Klare ikke å spise så mye (Altså når jeg ikke inntar karbs., da går alt ned i store mengder) Metthetsfølelsen fortoner seg som lett kvalme og da skjønner jeg at jeg må slutte å spise. Og ingen hormoner som skilles ut i hjernen som "trigger" følelser og lyster.

Ellers har jeg i dag vært i byn med en venninne. Kikket og gått rundt i 3-4 timer. Da jeg kom hjem reiste jeg ut i båt med kjæresten min og trakk hummerteiner. Har gått tur og hatt en super dag i nydelig høstvær.

Veiet meg igjen i dag. Totalt vekttap siden tirsdag = 1,4 kg.

Ønsker alle en fortreffelig lørdagskveld

Stinen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarb Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 20:37   #277
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Arrrg, i dag aner jeg ikke hva jeg vil spise! Er nesten lei av laks!!

Jeg forbanner den dagen jeg ble veggis, iii....!!!! Jedrans politiske korrekte meg.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 20:52   #278
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Med den matdagen du postet nylig, så skjønner jeg at du er lei av laks!

Prøve med litt økologisk kylling ...?

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 20:54   #279
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ..... Tørikke....

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 20:55   #280
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Kanskje du kan legge labbene på litt rype i disse jakttider, da ..?

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 21:01   #281
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Hehe... Pappa og jaktlaget fikk EN rype (av type fuggel haha) på jakt i år. Jeg satser på at elgjakta blir bedre.

Ole sier at jeg får lite RESSPEKT om jeg skal begynne å spise kylling nå. Hø

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 21:11   #282
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Fnis ...

Ole, da, spiser han kylling? Var han forresten ute i går etterrmiddag med stripete genser og store solbriller? (Sorry alle, veeeeldig utenfor tema ... )

Jaktlaget til mora mi fikk et par ryper tror jeg ... monner ikke mye i gryta uansett

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 22:30   #283
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Fnis ...

Ole, da, spiser han kylling? Var han forresten ute i går etterrmiddag med stripete genser og store solbriller? (Sorry alle, veeeeldig utenfor tema ... )

Jaktlaget til mora mi fikk et par ryper tror jeg ... monner ikke mye i gryta uansett

Hehe, nei, det tviler jeg på. SKal mye til for å få på den mannen solbriller, særlig store. Dessverre. For han ser dritbra ut i dem, totalt glamrock a la Urge Overkill-vokalisten.

Tilbake til tema, jeg firkk ånden over meg! I dag blir det ørretfilet med hollandais

PS: Ole spiser ALT! Seriøst, han er som en søppelkvern, veldig greit i grunn.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 22:33   #284
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Hehe, nei, det tviler jeg på. SKal mye til for å få på den mannen solbriller, særlig store. Dessverre. For han ser dritbra ut i dem, totalt glamrock a la Urge Overkill-vokalisten.

Tilbake til tema, jeg firkk ånden over meg! I dag blir det ørretfilet med hollandais

PS: Ole spiser ALT! Seriøst, han er som en søppelkvern, veldig greit i grunn.

OK, så en fyr som kunne minne om ham, men solbrillene dekket halve fjeset - og så så han etter meg også, akkurat som han lurte på om han hadde sett meg før (jeg hadde også de store solbrillene mine på).

Hørtes ut som en nydelig middag!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 23:21   #285
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

OK, så en fyr som kunne minne om ham, men solbrillene dekket halve fjeset - og så så han etter meg også, akkurat som han lurte på om han hadde sett meg før (jeg hadde også de store solbrillene mine på).

Hørtes ut som en nydelig middag!

He checked you out, girl!

Dumme stekeovnen vil ikke funke, buhuuu!

Ja, åssen går det på lørdagskvelden folkens? Jeg er suuulten, og så gleder jeg meg sånn til mandag (..og gruer meg litt også)

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 23:35   #286
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Jeg renser ikke lenger ... Jeg ble så syk denne uka at jeg ble helt demotivert, og klarte ikke komme meg på butikken, så jeg måtte leve på "vann og brød". I går fikk jeg en slump penger, og dermed måtte jeg feire med pol-tur - konjakk og rødvin, og restaurant/kafétur med sushi og øl ...

Jeg satser heller på å fortsette å bli stadig sunnere og renere, jeg ... Det funker for meg!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 23:42   #287
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Bra da, Frøy! Easy aproach er nok ikke dumt, og med tanke på hvordan jeg har levd det siste året så må jeg anse meg selv ganske gradvis selv! Overgangen fra hvordan jeg spiser eller og på renseuka er ikke så voldsom egentlig,

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 00:12   #288
safran
Seniormedlem
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 565
safran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snill

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Frokost: Omelett av 2,5 egg, vann, salt og pepper. 1 vårløk og 1 tomat. Masse meierismør, 4 skiver ost og 4 skiver bacon. Mett! Var mett i seks timer, da spiste jeg

middag: laksetartar. To laksefileter hakket opp og blandet med 1/4 rødløk, 3 skiver sylteagurk, fersk koriander, salt og pepper. To eggeplommer på toppen. Nyyyydelig!

Kvelds: 1 ss Roquefort, 1/2 avocado med lime og 1 paprika.

__________________


Min journal
safran er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Grete Roede/Fedonish Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 00:31   #289
safran
Seniormedlem
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 565
safran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snill

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Forøvrig: Jeg får vondt i hodet hver gang etter jeg har spist? Noen tanker om hvorfor?

__________________


Min journal
safran er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Grete Roede/Fedonish Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 09:38   #290
Tussi jenta
Seniormedlem
 
Tussi jenta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 45
Innlegg: 513
Tussi jenta er ny på veien

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

God morgen!

I går fikk jeg ihvertfall masse trim, var på tusenfryd hele dagen og gikk opp og ned alle de bakkene og trilla en barnevogn, så anser det som temmelig bra trening.
Var flink i går og hadde med kjøttboller og div grønnsaker, så jeg spiste rett i går.

photobscura jeg pleier ofte og lage meg scampi marinert i olje, sitron og peppermix eller havets krydder fra black boy. Det er bare skikkelig snadder.

Men litt kjedelig og være veggis på renseuke ja.

Tussi jenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 10:24   #291
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

God morgen, folkens

Fint å se dere raser nedover... også er jeg litt trist for at ikke jeg også gjør det
Men... skal ikke gi meg. I dag tok jeg inn 60 g blomkål i kjøttdeigen til frokost, så det ble 160 g kjøttdeig, 60 g blomkål og 25 gram smør. Skal ta inn litt grønt til HVERT måltid for å se om det kan gjøre susen

Ha enstrålende dag

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 12:00   #292
Stinen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.055
Stinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlys

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

God formiddag.

Søndag, deilige søndag. Stod opp 0830. Vasket kjøkkenet, vasket klær, støvsugd huset, laget rundstykker, servert frokost til kjæreste og kameraten hans. Vi spiste på verandaen i høstsolen. De spiste nydelige hjemmelagde, helt rykende ferske rundstykker og jeg spiste nydelig sandwich av lollipopp brød med philadelfia ost, skinke, salat, tomat og agurk. Jeg elsker det brødet. Liker frøene, mmm. Veldig fin start på dagen. Er strakt på vei ut i skogen. Skal gå lang tur med hunden min. Liker høsten!

Mål:
har bare mål midjen med jeg er nede i 75 cm.

Er dette siste dagen, eller? Det er vel bare å fortsette. Liker denne tråden!!!

Stinen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarb Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 12:05   #293
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

bare å fortsette, tror vi blir en del som fortsetter jeg

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 12:05   #294
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Opprinnelig lagt inn av Stinen, her.

Vi spiste på verandaen i høstsolen.

7. oktober?!?!?!

Her er det er sjelden vi kan spise noe som helst på verandaen, og det på sommeren....

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 12:31   #295
Stinen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.055
Stinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlys

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

7. oktober?!?!?!

Her er det er sjelden vi kan spise noe som helst på verandaen, og det på sommeren....

gotta love sørlandet. Vi satt på verandaen, trengte ikke sko eller jakke. Vi lot vår nære venn solen holde oss varm. mmm. balsam for sjelen!

Jeg sender en hel del sol og varme og frokost på verandaen oppover til deg!

Stinen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarb Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 12:33   #296
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Opprinnelig lagt inn av Stinen, her.

gotta love sørlandet. Vi satt på verandaen, trengte ikke sko eller jakke. Vi lot vår nære venn solen holde oss varm. mmm. balsam for sjelen!

Jeg sender en hel del sol og varme og frokost på verandaen oppover til deg!

Veldig snilt av deg, men du kan heller sende den til BiB, hun liker nemmlig slikt mer enn meg nå i oktober altså.
Jeg vil bare ha snø nå, for det er det eneste som mangler i min førjulsstemning!

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 12:41   #297
Stinen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.055
Stinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlys

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

Veldig snilt av deg, men du kan heller sende den til BiB, hun liker nemmlig slikt mer enn meg nå i oktober altså.
Jeg vil bare ha snø nå, for det er det eneste som mangler i min førjulsstemning!

Det våknet jeg opp med i dag. Måtte mental-planlegge juleverksted og julekort og julepynt og merker jeg gleder meg masse til julemat, julegaver og julelukter. Deilig.. Sender deg tanker om kulde og snø da og jul!!

Og BIB- sender deg sol og varme og frokost på verandaen!

Stinen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarb Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 15:19   #298
Tussi jenta
Seniormedlem
 
Tussi jenta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 45
Innlegg: 513
Tussi jenta er ny på veien

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

bare å fortsette, tror vi blir en del som fortsetter jeg

Ja, jeg skal ihvertfall fortsette!

Er strålende sol og rene sommeren her og!

Tussi jenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 16:27   #299
safran
Seniormedlem
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 565
safran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snill

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

JEg fortsetter også litt til.

__________________


Min journal
safran er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Grete Roede/Fedonish Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 16:38   #300
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

I morgen håper jeg alle som har vært med oppsumerer litt hvordan uka har gått. Kjekt å se hvor mange som kom helskinnet igjennom og hvordan det gikk

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vann og vanndrikking slaskalainen Generell ernæringsdebatt 13 21-06-10 20:09
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 05-10-08 23:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no