Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Gå ned i vekt sammen til JUL!

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-11-10, 16:25   #401
Rosekinn
Medlem
 
Rosekinn sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 42
Innlegg: 76
Rosekinn er på en erverdig vei

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

ned 400 gram denne uka. Er fornøyd, men kjenner jeg er utålmodig. Men det hjelper jo ingenting Skulle helst ha gått ned 10 kg i går liksom

Nå skal jeg feire vektnedgangen med en liten tusletur
Håper det går bra med dere andre også!

Ha en flott uke!

Rosekinn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 15-11-10, 17:44   #402
tora trollmor
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trønderlag
Innlegg: 2.279
tora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likt

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Opprinnelig lagt inn av Moogie, her.

jeg har kjøpt den på lokal helsekosten. Svindyr var den også! 179 kr for et halvliter glass. Men har funnet ut av at iHerb på nett selger kokocolje (for det er jo det cocosa er) til 3 del av prisen inkl. frakt. Jeg bruker cocosa til å lage gode konfekt (noe godt må man jo ha) til å ha litt ekstra i maten også spiser jeg den bare som den er iblant for å få litt ekstra fet, for det er jeg dårlig på. Tar en t-skje i teen eller i kakao. Smaker godt i smoothie også. Masse gode stoffer i den!

Takk takk for svaret må se på helsekosten her jeg da

__________________
Min journal
tora trollmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-11-10, 19:07   #403
LIBBA
Seniormedlem
 
LIBBA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 63
Innlegg: 1.458
LIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlys

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Denne uka ble det ned 500 gram.
Siden jeg gikk opp 400 gr forrige uke er vektnedgangen på to uker kun 100 gr.
Går sakte må jeg si

LIBBA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-11-10, 19:14   #404
LIBBA
Seniormedlem
 
LIBBA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 63
Innlegg: 1.458
LIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlys

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Opprinnelig lagt inn av Rosekinn, her.

ned 400 gram denne uka. Er fornøyd, men kjenner jeg er utålmodig. Men det hjelper jo ingenting Skulle helst ha gått ned 10 kg i går liksom

Nå skal jeg feire vektnedgangen med en liten tusletur
Håper det går bra med dere andre også!

Ha en flott uke!

Grattis med nedgang.
Er veldig enig med deg. Kjenner også jeg begynner å bli utålmodig.
100 gr på to uker er ikke mye å rope hurra for
Flott uke til deg også

LIBBA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-11-10, 21:37   #405
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Opprinnelig lagt inn av LIBBA, her.

Grattis med nedgang.
Er veldig enig med deg. Kjenner også jeg begynner å bli utålmodig.
100 gr på to uker er ikke mye å rope hurra for
Flott uke til deg også


Libba - måler du deg, eller bare veier du deg? Kanskje det forsvinner noen cm, selv om vekten ikke går særlig ned... Hadde en sånn runde selv for noen uker siden, +5oo ene uka, -700 neste, så det var bare -200 på to uker. Men nå har det løsnet igjen. Selv om to ukers litt-mer-sakte-gang ikke egentlig kan kalles å stoppe opp =)

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-11-10, 21:59   #406
LIBBA
Seniormedlem
 
LIBBA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 63
Innlegg: 1.458
LIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlys

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Opprinnelig lagt inn av <insert_scary_name_here>, her.

Libba - måler du deg, eller bare veier du deg? Kanskje det forsvinner noen cm, selv om vekten ikke går særlig ned... Hadde en sånn runde selv for noen uker siden, +5oo ene uka, -700 neste, så det var bare -200 på to uker. Men nå har det løsnet igjen. Selv om to ukers litt-mer-sakte-gang ikke egentlig kan kalles å stoppe opp =)

Jeg bare veier meg, men jeg merker jo på klærne at det skjer noe.
Hadde ønsket meg noe kjappere nedgang, men vet kroppen må ta den tid den trenger.
Må bare få hodet til å innse det
Så flott at det går bra igjen for deg.

LIBBA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-11-10, 22:06   #407
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Libba - Vi skulle vel alle ønske vi var nede i matchvakt allerede. Men vi er jaggu flink som har startet dette prosjektet, og bare vi holder ut, kommer vi dit vi vil, bare vi tar tiden til hjelp!

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-11-10, 10:15   #408
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

FØRST: Gratulerer til alle dere dyktige mennesker på veien mot julemålet!

Og SÅ: Endelig kan jeg melde om litt glede på vekta også! På fredag var veiedagen min, og da hadde jeg gått ned 1.2 kg! Jeg blir salig... Også sjekket jeg igjen i dag, enda jeg egentlig ikke har lov, må være litt rebell innimellom, og det var 300 g ned til!!!!!! Hva skje'a!!??? Jeg som har stått stille og litt opp så lenge... det er bare herlig! Så dere andre som sliter litt, ikke gi dere! Det løser seg!

...oppdaterte ticker også jeg, ende det verfall ikke er lov! Men skal på tur denne uken, så måtte gjøre det for en ekstra motivasjon. Lapper skal pakkes!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 16-11-10, 17:25   #409
CocoNut
Medlem
 
CocoNut sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Malmö, Sverige
Alder: 48
Innlegg: 133
CocoNut er på en erverdig vei

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Har fått mensen så da ble det ikke noe vektnedgang å skryte av denne uken, men nå stoppet iallefall vekten på 83, 4 kg, for et par dager siden var jeg 1,5 kg tungere pga oppsamling av vann (tror jeg) i forbindelse med min månedlige. Kjedelig, men glad at vekten gikk ned igjen, fikk nesten litt panikk.

14.09.10: 93,2 kgOppstartsvekt
22.09.10: 88,2 kg - 5 kg
28.09.10: 87,5 kg - 0,7 g
05.10.10: 89,1 kg + 1,5 kg

12.10.10: 87,5 kg - 1,7 kg
19.10.10: 86,9 kg - 0,6 kg
26.10.10: 85.2 kg - 1,7 kg
02.11.10: 84,5 kg - 0,7 kg
09.11.10:
83,7 kg - 0,8

16.11.10: 83,4 kg - 0,3

Total vektnedgang: -9,8 kg

__________________
Klem fra Coco

CocoNut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldemann Svar med sitat
Gammel 16-11-10, 17:32   #410
Timiane
Seniormedlem
 
Timiane sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Lørenskog
Innlegg: 513
Timiane er en juvelTimiane er en juvelTimiane er en juvel

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Kjedelige greier det med mensen. kjenner at det har stoppet opp for meg og. Håper mensen er grunnen. Trøster meg med at vekten går i riktig rettning i det lange løp

__________________
Timiane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse og redusert inntak av kunstige søtningsmidler og mere trim i hverdagen! Svar med sitat
Gammel 16-11-10, 19:08   #411
JKBB
Medlem
 
JKBB sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 129
JKBB er på en erverdig vei

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Lurer litt på om ingen SER innleggene jeg poster??

Anyways...tilbake på 85,7 denne morningen, etter å ha vært godt over 86 noen uker, helt bom fast...Håper det går litt i riktig retning den neste uka nå da..

JKBB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-11-10, 19:37   #412
LIBBA
Seniormedlem
 
LIBBA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 63
Innlegg: 1.458
LIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlys

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Opprinnelig lagt inn av <insert_scary_name_here>, her.

Libba - Vi skulle vel alle ønske vi var nede i matchvakt allerede. Men vi er jaggu flink som har startet dette prosjektet, og bare vi holder ut, kommer vi dit vi vil, bare vi tar tiden til hjelp!

Enig
Heier på oss jeg

LIBBA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-11-10, 19:48   #413
LIBBA
Seniormedlem
 
LIBBA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 63
Innlegg: 1.458
LIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlys

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Opprinnelig lagt inn av JKBB, her.

Hei igjen!

Lurer litt på en ting... Jeg har gått ned 19 kg, og har gjennom hele prosessen drukket cola zero og pepsi max...
Da tenker jeg at det ikke vil være noe problem for meg å fortsette med det...at det ikke er en partystopper for meg...MEN kan den bli det? Plutselig?? Står stille som sagt, så nå analseres det..

Ser deg jeg.
Siden du har tålt lettbrus så lenge ville jeg ha sett på andre ting først.
Gratulerer forresten med super vektnedgang

LIBBA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-11-10, 19:54   #414
Tropika
Medlem
 
Tropika sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 316
Tropika er ny på veien

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Jippi!

Ned 600 gram fra i går! Tanta er på retur og alt er bare såre vel..

__________________


Tropika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 07:57   #415
MyJuly
Juniormedlem
 
MyJuly sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oppland
Alder: 46
Innlegg: 28
MyJuly er på en erverdig vei

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

JKBB: Så spørsmålet ditt jeg også, men hadde ikke noe godt svar på det, derfor svarte ikke jeg
Gratulerer til alle dere som har gått ned og hold ut dere andre
Jeg er strålende fornøyd denne uken, enda en kilo ned og nå er jeg halveis til mitt eget mål i juleutfordringen. Dette skal jeg klare

MyJuly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 10:26   #416
Moogie
Seniormedlem
 
Moogie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Finnmark
Alder: 45
Innlegg: 694
Moogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snill

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Opprinnelig lagt inn av JKBB, her.

Lurer litt på om ingen SER innleggene jeg poster??

Anyways...tilbake på 85,7 denne morningen, etter å ha vært godt over 86 noen uker, helt bom fast...Håper det går litt i riktig retning den neste uka nå da..

Opprinnelig lagt inn av MyJuly, her.

JKBB: Så spørsmålet ditt jeg også, men hadde ikke noe godt svar på det, derfor svarte ikke jeg
Gratulerer til alle dere som har gått ned og hold ut dere andre
Jeg er strålende fornøyd denne uken, enda en kilo ned og nå er jeg halveis til mitt eget mål i juleutfordringen. Dette skal jeg klare

ville også bare si det samme: ser sprøsmålet men har ikke noe godt svar for jeg vet rett og slett ikke noe om slike ting.

De siste dagene har vert meget rare... jeg har vert helt kvalm og matlei. Noen ganger følte jeg at jeg var sulten men klarer liskom ikke å få noe mat i meg for det frister ikke noe og heller ikke går ned. Hadde stekt en skikkelig god omlet i ovn i en ildfastform. Og den var jo supergod! Jeg veit jo det, for jeg spiste den før men hverken på fredag eller igår klarte jeg å få et stykke ned. Jeg brekte meg og holdt på å kaste opp. Ingen ting frister liskom. Det eneste jeg fikk i meg er nøtter og ost. Og plutselig hadde jeg lyst på brød. Så idag tinte jeg to skiver med lavkarbo brød og smurte tykt lag med gorv leverpostei og syltagurk til lunch. Så jeg håper det går ned. Skjønner ikke hvorfor jeg plutselig fikk så dårlig matlyst. Og når jeg ikke spiser noe føles det også litt rart når jeg nestet går opp i vekt når jeg har stilt meg på vekta idag: ver jo 94 kg på den. Rare greier...

__________________
Dagboken min Ny start august 2012. -20,2 kg totalt
Moogie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogen LCHF Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 13:17   #417
Heaven
Seniormedlem
 
Heaven sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I enden av Norge
Alder: 46
Innlegg: 863
Heaven har en fantastisk aura rundt segHeaven har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Opprinnelig lagt inn av Heaven, her.

Endelig kan jeg bidra til å gå NED i denne tråden!!!
Gått ned 1.7 siden sist og har vel da gått ned 3.2 av de 5 jeg satte meg som mål til jul

Hurra! Gått ned ytterligere 1.4!! Da er 4.6 kg borte og jeg mangler 400 g til å ha gått ned 5 før jul.

__________________
Min journal * Maitrening: 300/800 minutter
*Apriltrening: 405 minutter* Marstrening: 1000/1000 minutter*Februartrening:885 / 750 minutter *Januartrening: 710/500 minutter * Desembertrening: 840/ 800 minutter
Heaven er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter eget hode Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 13:19   #418
JKBB
Medlem
 
JKBB sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 129
JKBB er på en erverdig vei

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Hehe, okei! Takk for svar.
Prøver litt induksjons-rentning nå, altså ketolyse, men kutter ned en del på meieriprodukter. Begrenser osteinntaket til max 100 g pr dag..ikke barebare, siden jeg ELSKER ost og bruker det til ALT! MEN, jeg har klart det..holder meg unna nøtter, eller hovedsaklig mandler, som er det jeg har spist. Har i tilleg begynt å drikke en del mer vann.

Jeg er brusoman av dimensjoner, så det var derfor jeg lurte så fælt på akkurat det..tror det hadde blitt grusomt om jeg hadde måtte kutte ut den nå, for å komme meg videre, men har de siste dagene drukket mye mindre, og prøvd å drikke hovedsaklig vann. Ser ut til at det funker så langt, så da er det bare å fortsette i samme gata.

Vekta i dag var 300 g unna julemålet (85,3), og jeg har aldri vært så nær før. Nærmeste har vært 700 g unna, åsså har jeg gått opp igjen... KANSKJEkanskje går det litt ned igjen nå! Takk for svar uansett, dere.

Synes dere alle er så flinke, og dere inspirerer meg hver dag!

JKBB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 18:09   #419
LIBBA
Seniormedlem
 
LIBBA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 63
Innlegg: 1.458
LIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlys

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Opprinnelig lagt inn av JKBB, her.

Hehe, okei! Takk for svar.
Prøver litt induksjons-rentning nå, altså ketolyse, men kutter ned en del på meieriprodukter. Begrenser osteinntaket til max 100 g pr dag..ikke barebare, siden jeg ELSKER ost og bruker det til ALT! MEN, jeg har klart det..holder meg unna nøtter, eller hovedsaklig mandler, som er det jeg har spist. Har i tilleg begynt å drikke en del mer vann.

Jeg er brusoman av dimensjoner, så det var derfor jeg lurte så fælt på akkurat det..tror det hadde blitt grusomt om jeg hadde måtte kutte ut den nå, for å komme meg videre, men har de siste dagene drukket mye mindre, og prøvd å drikke hovedsaklig vann. Ser ut til at det funker så langt, så da er det bare å fortsette i samme gata.

Vekta i dag var 300 g unna julemålet (85,3), og jeg har aldri vært så nær før. Nærmeste har vært 700 g unna, åsså har jeg gått opp igjen... KANSKJEkanskje går det litt ned igjen nå! Takk for svar uansett, dere.

Synes dere alle er så flinke, og dere inspirerer meg hver dag!

Synes du er kjempeflink
300 gr igjen til julemålet er veldig bra
Til sammenlikning har jeg 5,5 kg igjen

LIBBA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 20:40   #420
tora trollmor
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trønderlag
Innlegg: 2.279
tora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likt

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Ingen nedgang her denne uka

__________________
Min journal
tora trollmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 21:03   #421
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Opprinnelig lagt inn av Moogie, her.


De siste dagene har vert meget rare... jeg har vert helt kvalm og matlei. Noen ganger følte jeg at jeg var sulten men klarer liskom ikke å få noe mat i meg for det frister ikke noe og heller ikke går ned. Hadde stekt en skikkelig god omlet i ovn i en ildfastform. Og den var jo supergod! Jeg veit jo det, for jeg spiste den før men hverken på fredag eller igår klarte jeg å få et stykke ned. Jeg brekte meg og holdt på å kaste opp. Ingen ting frister liskom. Det eneste jeg fikk i meg er nøtter og ost. Og plutselig hadde jeg lyst på brød. Så idag tinte jeg to skiver med lavkarbo brød og smurte tykt lag med gorv leverpostei og syltagurk til lunch. Så jeg håper det går ned. Skjønner ikke hvorfor jeg plutselig fikk så dårlig matlyst. Og når jeg ikke spiser noe føles det også litt rart når jeg nestet går opp i vekt når jeg har stilt meg på vekta idag: ver jo 94 kg på den. Rare greier...

Sånn har jeg også hatt det en stund nå. Lager mat jeg vet jeg liker, men klarer bare ikke få det ned. Skal ikke påstå at jeg har noen løsning, for jeg har fortsatt ikke særlig med matlyst. Men har prøvd å lete litt etter nye oppskrifter og inspirasjon nå noen dager, kanskje det hjelper å lage mat jeg ikke har spist mye av i det siste, som kan gi litt ny giv. Og de dagene jeg ikke får i meg stort med mat, prøver jeg å lage noe fett og godt på kveldene, har blitt noen runder med bringebær og krem. Sikkert ikke optimalt, men det må vel være bedre enn ingenting! Om du orker å spise ost, har du laget nachos av dem? Stek dem i mikro'n, og så kan du dyppe dem i first price sin medium tacosaus. Også en grei måte å få i seg litt næring når det butter....

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 22:46   #422
JKBB
Medlem
 
JKBB sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 129
JKBB er på en erverdig vei

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Opprinnelig lagt inn av LIBBA, her.

Synes du er kjempeflink
300 gr igjen til julemålet er veldig bra
Til sammenlikning har jeg 5,5 kg igjen

Tusen Takk!
Vel, nå var jo målet mitt å gå ned tre kg til jul da, så til sammenligning så kan det jo ikke sammenlignes! Har jo bare gått ned 2,7 kg jeg da, etter at vi starta denne tråden.. Etter å ha gått ned 17 kg så går det treigere for å si det sånn, så jeg valgte å sett meg ett overkommelig mål, og at jeg i tillegg er på -20 kg når jeg har nådd målet er jo en bonus! )
GLEDER MEG!

JKBB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 23:04   #423
LIBBA
Seniormedlem
 
LIBBA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 63
Innlegg: 1.458
LIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlys

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Opprinnelig lagt inn av JKBB, her.

Tusen Takk!
Vel, nå var jo målet mitt å gå ned tre kg til jul da, så til sammenligning så kan det jo ikke sammenlignes! Har jo bare gått ned 2,7 kg jeg da, etter at vi starta denne tråden.. Etter å ha gått ned 17 kg så går det treigere for å si det sånn, så jeg valgte å sett meg ett overkommelig mål, og at jeg i tillegg er på -20 kg når jeg har nådd målet er jo en bonus! )
GLEDER MEG!

Skjønner godt du gleder deg til det
-20 kg ....steike bra

LIBBA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-11-10, 08:23   #424
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Næh, kan de tru det? Eg har ikkje gått opp, eg har gått ned sidan sist veke og er under 103 kg
07.10.10 104,2
14.10.10 103,6
21.10.10 104,4
28.10.10 103,0
04.11.2010 104,4
11.11.2010 103,2
18.11.2010 102,8 (litt opp sidan mandag, men likevel, jippi)

Klarer eg julemålet? Nei, sikkert ikkje, men det går nedover!!!!!!!!

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 18-11-10, 12:23   #425
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Flott Zillah! Håper det fortsetter den veien!

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvorfor man ofte står stille i vekt eller går OPP i vekt på lavkarbo! Iset Lavkarbo generelt 28 20-10-11 19:43
Hva skjer ..? Opp i vekt, ned i vekt, opp og ned ..! Celba Lavkarbo generelt 11 18-08-11 14:32
Gå ned i vekt sammen? StineH Mer enn 30 kg overvekt 341 07-10-10 10:54
Trenger noen å gå ned i vekt sammen med aniaan Generell diskusjon 7 27-09-10 20:51
Lettere å gå ned i vekt enn opp i vekt? Tidligere bruker Spørsmål og svar 7 20-02-07 13:16


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no