Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

net carbo?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-11-05, 20:40   #1
Marihøna79
Juniormedlem
 
Marihøna79 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 10
Marihøna79 er på en erverdig vei

net carbo?

Tror ikke jeg har skjønt dette helt...
Når jeg leser bak en vare, skal jeg ikke regne med alle karbohydratene?
Ang "morning shine", vil det si at om jeg skal spise ca 30 g daglig, så kan jeg spise 15 av de?

__________________




Marihøna79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Begynte med Atkins, men går nå over til Lindberg... Svar med sitat
Gammel 16-11-05, 22:35   #2
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 57
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: net carbo?

på pakken pleier det å stå per 100g. derfor bør du vite hvor mange gram du spiser av pakka for å regne ut hvor mye karber du spiser. Dette er komplisert regning for en tredjeklassing Fiberinnhold på norske matvarer er allerede trukket fra

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 17-11-05, 03:40   #3
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: net carbo?

På alle Atkins sine merkevarer står det netto karbohydratinnhold på fremsiden av pakken. Morning Shine-barene inneholder 2-3 gram netto karbo, avhengig av hvilken smak det er.
Men pass på, noen går ikke ned i vekt når de spiser disse barene. Jeg ville ikke spist dem hver dag, og iallefall ikke 15 stk, men det tror jeg ikke du mente heller, annet enn som et eksempel.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 18-11-05, 17:57   #4
Marihøna79
Juniormedlem
 
Marihøna79 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 10
Marihøna79 er på en erverdig vei

Sv: net carbo?

hehe! det var det med fiberinnhold jeg lurte på...om jeg skal trekke noe fra de karbohydratene som står bak på pakken :-)

ang atkinsbar, så har jeg tatt en til kaffen, men blir oppblåst i magen av dem, så jeg kutter de ut heretter...

__________________




Marihøna79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Begynte med Atkins, men går nå over til Lindberg... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Xenadrine Carbo Curb Claus Lavkarbo generelt 2 14-04-05 21:00
Polyolen, er det carbo?? elian Lavkarbo generelt 2 23-07-04 20:09
Hva slags matvarer kan man kjøpe i Norge uten carbo? tip Atkins kosthold 5 08-05-04 15:53
Carbo Grabbers bare tull eller? Maz Kosttilskudd 3 26-01-04 19:02


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no