Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Vedr. ketose

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-09-07, 12:41   #1
Tittentei
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Alder: 53
Innlegg: 749
Tittentei har en fantastisk aura rundt segTittentei har en fantastisk aura rundt seg

Vedr. ketose

Jeg har vært i ketose i 4 uker, så var jeg på reise i helgen og har vært ute av ketose ca 3 dager. Tror jeg er på vei i ketose igjen nå, føles ihvertfall sånn. Skal måle ikveld. Det jeg lurer på er når jeg har vært så lenge i ketose og bare et par dager ute av hvor mye har det å si? Starter jeg helt fra start igjen? eller vil det gå fortere nå mht energi, vekttap etc.? Tusen takk for svar

__________________


Tittentei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 12:46   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Vedr. ketose

Opprinnelig lagt inn av Tittentei, her.

Jeg har vært i ketose i 4 uker, så var jeg på reise i helgen og har vært ute av ketose ca 3 dager. Tror jeg er på vei i ketose igjen nå, føles ihvertfall sånn. Skal måle ikveld. Det jeg lurer på er når jeg har vært så lenge i ketose og bare et par dager ute av hvor mye har det å si? Starter jeg helt fra start igjen? eller vil det gå fortere nå mht energi, vekttap etc.? Tusen takk for svar

Du faller ikke tilbake til start. Men man kan oppleve at virkningen av/vektnedgang på kuren kan stoppe noen dager, opp til en ukes tid. Man blir satt litt tilbake. Men fortsett i vanlig ketose-tralt og kroppen kommer i gang igjen

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 12:51   #3
Tittentei
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Alder: 53
Innlegg: 749
Tittentei har en fantastisk aura rundt segTittentei har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vedr. ketose

puh.... takk for svar Gerd da fortsetter jeg med godt mot

__________________


Tittentei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 12:57   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Vedr. ketose

Opprinnelig lagt inn av Tittentei, her.

puh.... takk for svar Gerd da fortsetter jeg med godt mot

Jepp, gjør det

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 14:06   #5
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Vedr. ketose

Det kommer sikkert litt an på hva/hvor mye karbohydrater du har inntatt også. Jo mer amok du har gått, jo lenger tid tar det for kroppen å forbrenne karbene for å så gå tilbake til fettforbrenning, vil jeg tro.

Nå måler ikke jeg med stix lenger, men da jeg gjorde det, vet jeg det var flere tilfeller hvor jeg var ute av ketose, men likevel hadde jeg vektnedgang den uka.
Man tar det der litt mer mañana etter hvert, heldigvis.

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Alt du har ønsket å vite om ketose Nille Atkins kosthold 110 14-03-14 07:59
Ketoner uten ketose. Fjonken Spørsmål og svar 9 16-07-10 08:10
Ulikt utslag på ulike ketostix Lubbelura Ketolysekuren 7 06-04-09 00:01
vedr det å være i ketose... gurojenta Ketolysekuren 9 07-08-06 19:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no