Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Trenger litt hjelp her!

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-03-11, 18:30   #26
BrittKL
Juniormedlem
 
BrittKL sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 33
BrittKL er på en erverdig vei

Sv: Trenger litt hjelp her!

For å si det slik...når jeg fekk vite att jeg hadde diabetes...så hadde jeg første dagen 1 og dagen etterpå diabetes nr2....blodprøvene sa det slik...Legene er ikke enig hva jeg har...1 eller 2..men jeg tar insulin ja...så jeg tror selv jeg har diabetes nr2....Så når noen spørr meg hva slags diabetes jeg har sier jeg både 1 og 2..men jeg tror selv att jeg har diabetes nr2....Vet ikke om dere ble noe klokere.....

BrittKL er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-03-11, 20:36   #27
iisland
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 5
iisland er på en erverdig vei

Sv: Trenger litt hjelp her!

Det visst jeg faktisk ikke var mulig og aldri hørt om tidligere. Men det er jo tydelig at det finnes spesielle tilfeller der ute, og må være veldig vanskelig å behandle når insulinproduksjonen er så uforutsigbar!

__________________
På bloggen min skriver jeg om hvordan LCHF fungerer for meg med diabetes type 1 og lavt stoffskife
iisland er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 27-03-11, 20:56   #28
BrittKL
Juniormedlem
 
BrittKL sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 33
BrittKL er på en erverdig vei

Sv: Trenger litt hjelp her!

Opprinnelig lagt inn av iisland, her.

Det visst jeg faktisk ikke var mulig og aldri hørt om tidligere. Men det er jo tydelig at det finnes spesielle tilfeller der ute, og må være veldig vanskelig å behandle når insulinproduksjonen er så uforutsigbar!

Jeg syns det går bra med diabetsen jeg da.....jeg har jo levd slik i 3 år....
Men jeg trenger oppfølging fra diabetessykepleier da....

BrittKL er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 15:57   #29
iisland
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 5
iisland er på en erverdig vei

Sv: Trenger litt hjelp her!

Der er jo flott da :-) Høres litt mer ut som type 1 om du tar insulin egentlig. Men hvis du selv føler du har 2, så har du helt sikkert det. Er ikke lett å bli klok på noe slikt!

__________________
På bloggen min skriver jeg om hvordan LCHF fungerer for meg med diabetes type 1 og lavt stoffskife
iisland er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 16:16   #30
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Trenger litt hjelp her!

Jeg setter insulin, jeg, men har helt klart type2! Har i de 7 årene sidene diagnosen fått lavere og lavere insulinproduksjon, så nå er det ingen bønn! Kan jo ikke gå rundt med et blodssukker tett oppunder 20 heller!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 18:54   #31
iisland
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 5
iisland er på en erverdig vei

Sv: Trenger litt hjelp her!

Nei, det går jo ikke an! Var hvertfall litt spennende å høre at det faktisk gikk an :-)

__________________
På bloggen min skriver jeg om hvordan LCHF fungerer for meg med diabetes type 1 og lavt stoffskife
iisland er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg trenger litt hjelp fra dere som kan litt, om jeg spiser rett eller ikke? TreningsFrøkna Mer enn 30 kg overvekt 10 07-02-11 18:49
Trenger litt hjelp her! helenemor25 Spis deg ned i vekt med Skaldeman 15 30-10-10 11:21
Trenger litt hjelp her ... Catwoman Trening 3 24-05-10 22:34
Helt ny og trenger litt hjelp av Torkil og dere andre med litt erfaring digger Ketolysekuren 4 07-01-09 22:35
Trenger litt hjelp her... cathrine Lavkarbo generelt 2 26-02-08 16:36


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no