Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hvilken by får søke om OL??

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-03-07, 23:22   #1
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Hvilken by får søke om OL??

I morgen skjer det...

Hvilken by TROR dere blir Norges håp, og hvilken by HÅPER dere på??

Mitt svar sier seg vel selv...


"for hjertet mitt har æ i TROMSØ, en by ingen vinter kain stainse...
Når våren kjæm, da spring byen ut, som ei rose fra is - NORDENS PARIS, og æ syng TROMSØ`S pris..."

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 23:59   #2
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken by får søke om OL??

Som ekte trønder burde jeg vel sagt Trondheim, men jeg synes faktisk det er på tide at vi får vist fram den nordligste delen av landet vårt jeg, så jeg ville stemt på Tromsø om jeg hadde noe å si...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 00:02   #3
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken by får søke om OL??

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

Som ekte trønder burde jeg vel sagt Trondheim, men jeg synes faktisk det er på tide at vi får vist fram den nordligste delen av landet vårt jeg, så jeg ville stemt på Tromsø om jeg hadde noe å si...

Det er jenta si det!!!

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 00:23   #4
Traxior
Medlem
 
Traxior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Bø i Telemark
Alder: 45
Innlegg: 291
Traxior er ny på veien

Sv: Hvilken by får søke om OL??

For å være ærlig så hadde jeg helst håpet på ingen, og med 3 onder å velge mellom, så ville jeg valgt Lillehammer/Oslo for å minimalisere pengeforbruket på noe vi ikke trenger.

Tromsø ville helt klart ha blitt det mest spektakulære verden har sett, men det er store mengder penger pluss en solid dose ødelagt natur som spiller inn til at jeg er negativ her.

Trondheim ser jeg på som nothing. Det er litt mellom barken og veden, og har liksom ingen store pluss eller minus så vidt jeg kan se.

Oslo/Lillehammer blir som å hoppe etter Wirkola (med tanke på hvor bra 1994 var) men er det mest fornuftige iht at vi ikke MÅ bygge opp alt på nytt igjen.

__________________



Besøk bloggen til Traxior på http://feitmann.com
Traxior er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert med inspirasjon fra ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 00:27   #5
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken by får søke om OL??

Jeg velger å kun henge meg opp i èn ting du sa (kniiiis):

Opprinnelig lagt inn av Traxior, her.

Tromsø ville helt klart ha blitt det mest spektakulære verden har sett .

og DEN signèrer jeg!!!

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 07:55   #6
slaskalainen
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hvilken by får søke om OL??

Som halvtrønder boende 15 mil sør for siste norske OL går jeg faktisk for Tromsø. Oslo-Lillehammer er bare tullkombinasjon. Dessuten førte vel Lillehammer sine tidligere medarbediere Gjøvik og Hamar bak lyset i den innledende prosessen.

Det er bare tull at landet ikke har råd. Vi har råd til dette og råd til et skikkelig helsevesen. Ser ut som politikerne teller kroner som enkelte teller karber!!!

  Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 08:11   #7
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Hvilken by får søke om OL??

Opprinnelig lagt inn av slaskalainen, her.


Det er bare tull at landet ikke har råd. Vi har råd til dette og råd til et skikkelig helsevesen. Ser ut som politikerne teller kroner som enkelte teller karber!!!

meget bra sagt.
men jeg vil si oslo-lillehammer allikevel. pengene som norge har mye av, bør heller brukes på skole, eldre, og ikke minst helse. samt forskning på de fleste felt.

også bør bensinen bli billigere

leste en plass at en plass i karibien kostet en liter gasolina tilsvarende 1 kr.
det hadde vært no det.

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 08:38   #8
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken by får søke om OL??

hørte på nyhetene nå at de fleste nordmenn som har engasjert seg heier på Tromsø

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 08:53   #9
Begod
Seniormedlem
 
Begod sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 55
Innlegg: 1.900
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken by får søke om OL??

Selv på denne dag (dagen etter at Super-Tom har gått fra Glimt til TIL) så håper jeg at Tromsø skal få OL.

Så lykke til i byen hvor det aldri slutter å snø.

SiljeVanilje, jeg tipper at folkene i karibien jevnt over tjener noe mindre enn oss. Målt i forhold til inntekt så har vi svært billig bensin(blandt de billigste i Europa eller verden husker ikke helt).

__________________
Hvis du vet at noe ikke er bra for deg, så ikke spis det.
Begod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eat + DVP og egne erfaringer Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 09:01   #10
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken by får søke om OL??

Faktisk så kosterbensin like mye i norge som i england, og i england starter en hjelpepleier på £3.50i timen i lønn (ca 50 kr) mens man i norge har ca 110kr timen pluss tillegg, så når man tenker slik på det så er det kanskje ikke så ille..

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 09:29   #11
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken by får søke om OL??

Opprinnelig lagt inn av Begod, her.

Selv på denne dag (dagen etter at Super-Tom har gått fra Glimt til TIL) så håper jeg at Tromsø skal få OL.

Så lykke til i byen hvor det aldri slutter å snø.

TAKK!!!

(Det er ikke sikkert "super-Tom" blir så lenge her i Tromsø... TIL er bare en mellomstasjon før RBK vettu... og Oluf dro ned til dere for å ha sitt avslutnings-show Så OL bør vi da kunne få... )

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 09:31   #12
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken by får søke om OL??

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

Faktisk så kosterbensin like mye i norge som i england, og i england starter en hjelpepleier på £3.50i timen i lønn (ca 50 kr) mens man i norge har ca 110kr timen pluss tillegg, så når man tenker slik på det så er det kanskje ikke så ille..

...og enda klager vi hj.pleiere...

Mye vil har mer, og fanden vil ha fler....

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 11:27   #13
Traxior
Medlem
 
Traxior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Bø i Telemark
Alder: 45
Innlegg: 291
Traxior er ny på veien

Sv: Hvilken by får søke om OL??

Opprinnelig lagt inn av slaskalainen, her.

Det er bare tull at landet ikke har råd. Vi har råd til dette og råd til et skikkelig helsevesen. Ser ut som politikerne teller kroner som enkelte teller karber!!!

Jeg har ikke sagt at landet ikke har råd, for det har vi, men jeg ser ikke poenget. Vi sliter som bare pokker med å få folk ansatt for tiden, arbeidsledigheten ligger på under 2%, og det er ikke kvalifisert arbeidskraft å få, og da skal man bygge ut hele Tromsø? Hvor skal man ta arbeidskraften fra?? Ok, man kan lokke med bedre lønn enn hos private aktører på østlandet, men da begynner dette å koste langt mer enn hva det smaker.

Så jeg mener at i dagens høykonjunktur, så er ett OL en garanti for 1-1,5 % høyere rente, og så glad er jeg ikke i en gjeng med tryner som står på ett eller annet at de skal få 25000 spenn ekstra av meg. (Selvsagt kan tidene forandre seg innen den tid, men det vet vi ikke).

Så dette er grunnen til at jeg helst ikke vil ha OL til Norge, og hvis det absolutt trengs, så må vi ha det der infrastruktur tildels finnes og anleggene er per i dag.

(Helsevesenbiten ønsker jeg ikke å kommentere her, da det vil bli en diskusjon som ville skli helt ut... og ja, jeg er en AUF'er.)

__________________



Besøk bloggen til Traxior på http://feitmann.com
Traxior er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert med inspirasjon fra ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 13:39   #14
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken by får søke om OL??

JAAAAAAAA!!!!!!!

STOLT, STOLT, STOOOOOOLT!!!!!!!!!!!!

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 15:42   #15
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Hvilken by får søke om OL??

Som utflytta tromsøværing er jeg selvsagt helt enig!

Skal vi først ha OL (og jeg er for så vidt ikke sikker på det), så MÅTTE det bare bli Tromsø.

Det vil bli det flotteste verden har sett! (Forutsatt at Norge faktisk kommer til å søke, og at vi faktisk får det, da.)

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 16:35   #16
nomma
Seniormedlem
 
nomma sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 51
Innlegg: 1.942
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

Sv: Hvilken by får søke om OL??

Har ikke hørt resultatet men regner med at det ble Tromsø.. Etter lokkebiffs utsagn lengre opp..

Og det kunne jo ikke blitt noe annet.. Selvfølgelig er Tromsø det beste alternativet..

Selv om jeg mener at vi egentlig burde har brukt pengene i helsevesnet..

__________________
Ho Nomma



"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 16:58   #17
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Hvilken by får søke om OL??

Opprinnelig lagt inn av Begod, her.

Selv på denne dag (dagen etter at Super-Tom har gått fra Glimt til TIL) så håper jeg at Tromsø skal få OL.

Så lykke til i byen hvor det aldri slutter å snø.

SiljeVanilje, jeg tipper at folkene i karibien jevnt over tjener noe mindre enn oss. Målt i forhold til inntekt så har vi svært billig bensin(blandt de billigste i Europa eller verden husker ikke helt).

Hvem er super-tom?

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 19:51   #18
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Hvilken by får søke om OL??

who cares? Vi har jo allerde bygd OL arena i Lillehammer så Lillehammer kunne vært søker også. Liten vits i å bygge flere OL arena i lille Norge. OL er hvert 4. år og hvor ofte blir det i Norge? Nå var det i Lillehammer i 1994 og neste kan bli 2018 i Tromsø. Det er 24 år i mellom. Altså 4 ganger hvert 100 år får Norge OL (grovt regnet)!! Også skal vi ha 2 OL arenaer!! Galskap. Du verden som dette skal koste, for Norge som ikke har råd til skikkelige veier og sykeplasser og eldreomsorg engang...

Meeen bortsett fra det er jo Tromsø bra for der blir det jo garantert snø. Men det er jo andre kandidater også. Hvorfor kunne ikke avstemningen vært om Tromsø (eller Norge) faktisk fikk OL eller ikke istedet. Litt rart å JUBLE hemningsløst over noe som kan skje. "Hurra vi får kanskje OL"....

Det er ennå 4 år til vi får høre hvem som får OL også får vi se slike jubelscener og mediahysteri allerede nå fordi Trømsø kan søke om OL. Galskap.

Men nå er jeg ikke så interessert i vinteridrett heller da så jeg burde vel bare holde kjeft. Jeg holder meg til fotball jeg.

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 21:07   #19
slaskalainen
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hvilken by får søke om OL??

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

...og enda klager vi hj.pleiere...

Mye vil har mer, og fanden vil ha fler....

Det er en stor stor skam at hjelpepleiere ikke tjener mye mye mer. Streiker disse er det lønnsnemnd med en gang. Dere er faktisk bærebjelker i samfunnet. Til og med de som bestemmer at dere ikke fortjener mer, havner selv en dag i den situasjonen at dere må mate dem og skifte bleier på dem................

  Svar med sitat
Gammel 31-03-07, 00:04   #20
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Hvilken by får søke om OL??

Opprinnelig lagt inn av donjuanwannabe, her.

who cares? Vi har jo allerde bygd OL arena i Lillehammer så Lillehammer kunne vært søker også. Liten vits i å bygge flere OL arena i lille Norge. OL er hvert 4. år og hvor ofte blir det i Norge? Nå var det i Lillehammer i 1994 og neste kan bli 2018 i Tromsø. Det er 24 år i mellom. Altså 4 ganger hvert 100 år får Norge OL (grovt regnet)!! Også skal vi ha 2 OL arenaer!! Galskap. Du verden som dette skal koste, for Norge som ikke har råd til skikkelige veier og sykeplasser og eldreomsorg engang...

Meeen bortsett fra det er jo Tromsø bra for der blir det jo garantert snø. Men det er jo andre kandidater også. Hvorfor kunne ikke avstemningen vært om Tromsø (eller Norge) faktisk fikk OL eller ikke istedet. Litt rart å JUBLE hemningsløst over noe som kan skje. "Hurra vi får kanskje OL"....

Det er ennå 4 år til vi får høre hvem som får OL også får vi se slike jubelscener og mediahysteri allerede nå fordi Trømsø kan søke om OL. Galskap.

Men nå er jeg ikke så interessert i vinteridrett heller da så jeg burde vel bare holde kjeft. Jeg holder meg til fotball jeg.


Fotball? Marginally more interesting than watching paint dry . . . or grass grow.

(Og nå regner jeg med å bli hudflettet og pisket av minst 85 % av alle medlemmer, men sånn er det bare!)

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-03-07, 00:36   #21
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Hvilken by får søke om OL??

Opprinnelig lagt inn av Karin, her.

Fotball? Marginally more interesting than watching paint dry . . . or grass grow.

Hvis kampen blir kjedelig skal jeg prøve å se om gresset vokser på banen (hvis det ikke er kunstgress da). Hvis det er kunstgress så håper jeg de nettopp har malt hvite striper så kan jeg se at de tørker. Takk for tipsene.

(litt misunnelig på lønna til fotballspillere, eller)

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon

Sist redigert av donjuanwannabe : 31-03-07 kl 00:50.
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 31-03-07, 09:28   #22
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Hvilken by får søke om OL??

apropos, det med mannfolk og fotball.

jeg sier bare HELDIGHVIS er ikke alle menn ihuga fotball fans, og sluker det meste av norsk, engelsk, italitensk, spansk osv ligaer. jeg skulle gjerne hatt en mann som heller likte å lage mat eller.no.

men hvis man tenker på det, ( uavhengig at det faktisk er fotball) så er det jo ganske så positivt personlighets-messig å ha en lidenskap, være " oppslukt" av noe, å være gira på.

for meg er jo det jobben, ( butikk sjef) og fotografien, for min bedre halvdel er det fotball, fotball, fotball -fysisk spille og fotball på konsoll.

så egentlig jenter/damer, så er det faktisk "litt" positivt at man har en mann som er fotball gal. det betyr jo at han bryr seg om noe annet grandi og øl.

jepp jepp, nå kom faktisk sambo bort for å sjekke og han godkjente det med kyss og fliring på vei ut døra, hehe

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-03-07, 11:29   #23
nomma
Seniormedlem
 
nomma sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 51
Innlegg: 1.942
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

Sv: Hvilken by får søke om OL??

jeg er så heldig at jeg har en sambo som ikke interesserer seg det dugg for fotball/sport heller ikke tv.. så jeg får ha fjernkontrollen helt for meg selv..
heldig ja...

__________________
Ho Nomma



"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-03-07, 11:33   #24
Traxior
Medlem
 
Traxior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Bø i Telemark
Alder: 45
Innlegg: 291
Traxior er ny på veien

Sv: Hvilken by får søke om OL??

Opprinnelig lagt inn av nomma, her.

jeg er så heldig at jeg har en sambo som ikke interesserer seg det dugg for fotball/sport heller ikke tv.. så jeg får ha fjernkontrollen helt for meg selv..
heldig ja...

Fjernkontroll er oppskrytt... Har ikke engang TV.

__________________



Besøk bloggen til Traxior på http://feitmann.com
Traxior er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert med inspirasjon fra ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-03-07, 14:36   #25
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Hvilken by får søke om OL??

Ja fotball er ikke fotball. Det er virkelig mye jeg ikke ser av fotball.

F.eks. så gidder jeg ikke å se engelsk 1. divisjon (premiership). ENgelsk premier league ser jeg ikke heller.

Norsk serie brys jeg meg heller ikke så mye om (unntatt RBK da). Får med meg det meste som vises av RBK på tv. Også ser jeg kamper til undeholdende lag (hvis de vises da, jeg har ikke full pakke av norsk serie, det gidder jeg ikke), som stabæk, start og sandefjord. Regner med at Lillestrøm blir undeholdende i år med Nordli som trener.

Også ser jeg spansk serie av og til. (kun topplag da)

Champions League er favoritten, men jeg ser mindre på det også. Føler ikke at det begynner før 16 lag av 32 er slått ut.

Jeg har merket at jeg er mindre fotballinteressert de siste 2 årene. Det er vel fordi det kort sagt er for mye fotball på tv så jeg blir lei. Blir faktisk for mye av det gode.

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvilken Protein Delite er best? Iset Generell ernæringsdebatt 17 22-03-07 17:27
Jeg får ikke reise til Ebeltoft... Iset Generell diskusjon 50 20-04-06 12:20
Søke jobb magdalena Generell diskusjon 4 28-03-05 22:49
Kr 69 i bokklubbene - Jeg fatter ikke hvordan hun får det til Marianne Andre bøker 1 10-01-05 07:21
hvordan får jeg navn på linkene? Dumsi Informasjon 3 03-11-04 21:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no