Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Eurobabbel - og journaler og blogger!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-05-08, 09:01   #1826
Robyn
Seniormedlem
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 49
Innlegg: 805
Robyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Vekta i dag viste forresten 89,2 så psyken har nok spilt meg (nok) et puss.

__________________
Endelig i mål.
Robyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fase 2 Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 09:50   #1827
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

alle sammen her inne! Og hei Titti - har ikke hilst på deg før. Jeg begynte her for 1 måneds tid siden, og ble meget kjapt husvarm må jeg si!

Jeg gikk på jobb i dag, men ikke på kontoret, skulle observere ute på en skole. Men elevene har heldagsprøve, så derme tutlet jeg hjem igjen. Skal opp igjen i to-tiden og intervjue en elev.
Så derfor tenkte jeg å benytte meg av denne uventede friheten, og gå og trene.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 10:02   #1828
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Så masse positive og kjekke mandagstanker! Nettopp våkna jeg og, og kjenner at jeg har syyykt lyst på en spinningtime! Men først skal jeg gi blomster til en veldig god venn, spise lunsj med ei god venninne, sjåppe bukse (tredje gang gjelder det) sammen med minstejenta, og handle litt...
Heier på alle oss jeg og

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 11:48   #1829
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Vekta i dag viste forresten 89,2 så psyken har nok spilt meg (nok) et puss.

WOW... veldig bra! jeg har veiepause helt til neste time hos ED-legen.
Jeg blir alt for psykisk opptatt av vekta og har betemt meg for at så lenge jeg er fornøyd med innsatsen min og har god samvittighet så får det holde... hvertfall for en stund. Så lenge jeg spiser middag og vekta hvertfall ikke går opp.
Selv om jeg ønsker at vekta skal rase av
må bare "leve" litt også nå....ikke bare stresse med den ekta

men jeg ER flink igjen asså¨

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 13:22   #1830
Ruska
Medlem
 
Ruska sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 426
Ruska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Høres fornuftig ut Distrea - som du sier, vi skal jo leve litt underveis også. Jeg var så streng med alt i hele fase 1 og et stykke ut i fase 2, men nå skjønner jeg at det antageligvis vil gå temmelig treigt fra nå av, så da gjelder det å holde i lengden.

Jeg er med på skjerpings - hadde egentlig bestemt meg for fase 1 et par dager, men tror det blir fase 2 dager frem til 17. mai med innslag av fase 1 dager og så over i fase 3 igjen da. Bør vel helst kke hoppe for mye frem og tilbake så jeg skal prøve å samle dagene litt.

Jeg heier på oss alle sammen! Nå trår vi til dere!!!

__________________
Start Eurodiett 04.02.08: 47 kg skal vekk
23 kg av og nå er 20 av dem tilbake....
2010 skal bli mitt år!!!!! Skjerpings
Ruska er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 17:01   #1831
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Hoppe litt her og der... thihi.
Hos meg kom godfølelsen tilbake igjen. jeg fikk trent, hardt og godt, en times styrketrening. Også har jeg gått tur-retur jobb noen ganger, blir jo litt det og! Spist sunt og vært flink. Handlet mye god mat, flintsteak til middag - høres ikke det got ut?
Kjenner at det var veldig godt å føle at jeg er på vei igjen, og det hjelper jo med en felles innsats her innefra!
Lurt me veiepause Distrea, for man kan virkelig undre seg over en vekta av og til. Er det sånn hos dere og at den kan variere med 3-4 kg iløpet av bare noen dager? At dere kan gå opp kilo, også blubber man seg rundt i noen dager, også er man nede igjen?
Synes det er rart og fasinerende. Tenk om man er hos legen en sånn blubbe-dag?

Nå skal jeg lage meg noe godt og varmt og drikke

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 18:08   #1832
Robyn
Seniormedlem
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 49
Innlegg: 805
Robyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Vekta varierer ikke så mye som 3-4 kg nei, da hadde jeg blitt gal!

Vekta er rimelig stabil og kan variere med noen 100g.

Så bra at godfølelsen er tilbake Vibeke! Det hjalp litt her at vekta var snill idag tidlig, og når jeg kommer i gang med trening igjen blir det nok riktig så bra.
Håper jeg får til en økt i morgen.

__________________
Endelig i mål.
Robyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fase 2 Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 18:14   #1833
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Da er det kanskje selve vekta som er i stykker, da....kjøper meg nok en ny på fredag når lønna kommer.
ha en god treningsøkt i morgen, da!

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 18:56   #1834
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

ok, her falt jeg for fristelsen, det ble ei skei ris, ei brødskive, og en sjokoladefondant med bittelitt vaniljeis...
men det var altså en fantastisk koselig lunsj med ei god venninne som jeg ikke har sett på lenge!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 05052008105.jpg (736,0 KB, 9 visninger)
indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 18:59   #1835
Cam
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 40
Cam er på en erverdig vei

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Hei alle sammen!

Tenkte bare jeg skulle si hei og at jeg fortsatt henger med! Er bare så opptatt med studier og oppgaver og eksamen og drit at jeg ikke har tid til å skrive så mye her inne! Er inne og leser av og til.

Dere er jo så flinke, synes dere raser ned i vekt alle sammen når jeg ser på tickerne og signaturene deres! Jeg synes det stagnerer veldig her... har nok blitt for mye halv-utskeielser etter hvert som jeg blir tryggere på at jeg faktisk går ned... litt mye bacongull og sukkerfritt-sjokolade! :-) Skal til legen om noen uker igjen, derfor har jeg bestemt meg for å stramme veldig inn den siste tida før ny veiing.

Dere andre på ED, som har holdt på en stund - går det veldig seint etter hvert, eller? Jeg prøver å holde meg i fase 2, vil ikke ut av ketose. Har så mye igjen å gå ned... :-(

Forhåpentligvis føler jeg meg bra, eller i det minste OK, i bikini til NESTE sommer, hehehe! :-)

Jeg har for øvrig mistet ca 12 kg med BARE fett, så jeg er jo kjempeglad for det! Men når skal vannet begynnet å forsvinne! Kan jo ikke drasse rundt på like mye vann derosm jeg fortsetter å gå nedover!?!? Jaja...

Håper dere har det bra og er motiverte alle sammen :-)

Cam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 19:01   #1836
Cam
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 40
Cam er på en erverdig vei

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Åh, det så godt ut, Indi! Og fin utsikt og greier. Ullandhaugtårnet jeg skimter i horisonten? (Mener å huske du er fra Stavangerområdet). Så mer fristende ut å sitte der enn her hvor jeg sitter og skriver oppgave... sukk :-)

Cam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 19:03   #1837
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av Cam, her.

Åh, det så godt ut, Indi! Og fin utsikt og greier. Ullandhaugtårnet jeg skimter i horisonten? (Mener å huske du er fra Stavangerområdet). Så mer fristende ut å sitte der enn her hvor jeg sitter og skriver oppgave... sukk :-)

Stemmer det
Kjekt å se deg igjen da! Og eksamen tar slutt en gang!

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 21:53   #1838
Robyn
Seniormedlem
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 49
Innlegg: 805
Robyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

For et deilig matbord Indi, og for en flott utsikt.
Det er viktig å kose seg og.

Cam: Lykke til med eksamenslesning, misunner deg ikke. Men det er jo absolutt verdt strevet.

Her også har det definitivt gått tregere etterhvert, men som deg har jeg stadig blitt slappere med sukkerfri sjokolade. Må skjerpe inn og være flink igjen, og forhåpentligvis skjer det litt mer da.

Begynte plutselig å tenke på når jeg meldte meg inn her i fjor. Da veide jeg 21 kg mer enn nå og hadde over 30 kg som skulle av. Meldte meg inn i klubben for de som skal ned mer enn 30 kg og kom plutselig til å tenke på tidligere i dag at der hører jeg faktisk ikke hjemme lengre! Jeg har jo 'bare' 10 igjen! For en deilig følelse, av og til må man bare stoppe opp og se hva man har fått til underveis.
Det er så lett å henge seg opp i at jeg fortsatt har 10 kg igjen, fremfor å fokusere på at jeg faktisk har gått ned over 20 kg.

__________________
Endelig i mål.
Robyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fase 2 Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 22:07   #1839
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

jeg er innom og leser... har bare ikke så veldig mye å si om dagen, maten går greit, og vekta går opp, så ikke noe nytt her...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 22:34   #1840
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Alt fra at jeg ikke fikk postet innlegget til at det kom dobbelt, ja ja.
Da vet dere at jeg skal trene denne uka.

Nå skal jeg gå og lage meg sjokofrokost før jeg skal i samtale i barnehagen. Den siste noensinne, minstemann begynner på skolen til høsten. Utrolig rart.

Så må jeg ned og få fikset steinsprutskade jeg fikk på min nye bil i går, de fordømte store 4x4 irriterer meg bare mer og mer. (Jepp, det var en sånn som sendte en stein rett i ruta.)

Og så er det jobb, så i dag rekker jeg ikke trening. Men tror jeg skal få det til i morgen om jeg ikke har glemt noe.

Ha en fin dag, og vær flinke!

Siste samtale denne uka her også, lille gull begynner på skolen til høsten han og.

Så irriterende med bilen da!

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 06-05-08, 20:49   #1841
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Heia godtfolk-
jeg er litt forvirret - husker ikke helt hvor vi heiet på hverandre, jeg
Men her i gården er formen på vei oppover. Var nok en liten PMS-dump den i helga ja, samt et pittelite febervirus.
Vekta virker ikke, så den er på vei ut i bosset, men kroppen er fastere, piggere, mer kraft og energi i. I dag har jeg gått tur-retur jobben (20 min hver vei), samt på tur m Hjalmar, rask gange i litt over en time. For meg er bevegelse utrolig viktig. Et par dager på sofaen, og ryggen begynner å verke, "maur" kryper oppover beina (sånn kiling inni kroppen liksom), og hodepinen kommer snikende.
Videre har jeg spist sundt og godt i dag:
Frokost - 2 kokte egg
Mellom - eple, gulrot, noen nøtter
lunsj - kryddermakrell, (cottagecheese, blodappelsin, nøtter og kanel) - dette er utrolig godt! Skikkelig snopedessert!
middag - tre hamburgere, salat, tomat, linsepurè
kvelds - linsepurè

Jepp
I feel free and happy
yes

Håper dette kan smitte litt over på andre som er nede i en dump - jeg synes det hjelper å heie på hverandre, det er gøy! Også er det trøstende når man er flere i samme bås....

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 06-05-08, 23:57   #1842
Robyn
Seniormedlem
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 49
Innlegg: 805
Robyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Jeg sa jeg skulle trene i dag, men det gikk heller dritt.

Dagen har gått i ett, jobbet og så spilte eldstemann fotballkamp som jeg måtte være med på. Så var det rett på dugnad før jeg måtte få minsten i seng. Og vips så var det kveld. (Mannen er på jobbreise igjen så jeg er alene med ungene.)

I morgen har jeg fri men avtaler i fleng så jeg tviler på om jeg rekker det da og. Og torsdag jobber jeg hele dagen og er alene med barna på kvelden. Fredag skal jeg i begravelse 3 timer unna (kjører tur/retur samme dag) og så skal jeg jobbe kveldsvakt. Lørdag jobber jeg hele dagen og kjører direkte til Sverige.

NÅR skal jeg få trent da???

Sukk, dagens utblåsning fra meg.

Maten går bra da, og ellers er alt tipp topp.

__________________
Endelig i mål.
Robyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fase 2 Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 00:11   #1843
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Jeg har vært og sett på sykkelsko i dag... de jeg har ønsket meg er på tilbud denne uken, så dersom de har igjen i min str (de hadde to par i dag) på fredag, så skal jeg kjøpe... tror det er mindre belastning på kneet mitt å sykle enn å gå, for jeg får smerter av å gå på asfalt...

Maten er ok... glemmer å spise, så nå har jeg ikke spist siden kl 14... skal spise litt nå før jeg legger meg...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 08:03   #1844
Robyn
Seniormedlem
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 49
Innlegg: 805
Robyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Dagens vekt 90,0.

Nå begynner jeg å bli seriøst frustrert her, i løpet av de siste to ukene har jeg bare gått opp! (Fredag for to uker siden veide jeg 89,0.)
Mensen er i anmarsj og jeg har en betennelse bak i en jeksel, så jeg håper inderlig at det har litt med saken å gjøre...

Ha en fin dag! Her er det strålende sol i dag og, men jeg skal jobbe så det spiller egentlig ingen rolle.

__________________
Endelig i mål.
Robyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fase 2 Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 08:19   #1845
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Håper det blir sykkesko på deg Jeef!

Jeg kjenner frustrasjonen din Robyn! Med meg gikk det såpass innpå meg psykisk at jeg måtte ta noen grep.

Håper det løsner fort

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 09-05-08, 13:50   #1846
Ruska
Medlem
 
Ruska sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 426
Ruska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Uff da Robyn - kjedelig når det stopper opp. Håper det løsner snart for deg.

Jeg vet hvordan du har det - jeg har gått ned 200 gr på over 2 uker, og den siste uka har jeg vært kjempestreng og spist en blanding av fase 1/fase 2. Men det har visst stoppet litt opp. Har ikke fått trent det jeg skulle heller, så godt mulig at det har ødelagt litt.

Virker ikke som kroppen min er så glad for å være i fase 1/2 igjen - den hadde fått smaken på litt mer mat så fra i dag er det fase 3a igjen, men mulig jeg skipper frukten et par dager.

Lykke til alle sammen - håper dere nyter finværet!!!

__________________
Start Eurodiett 04.02.08: 47 kg skal vekk
23 kg av og nå er 20 av dem tilbake....
2010 skal bli mitt år!!!!! Skjerpings
Ruska er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-05-08, 14:54   #1847
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Var å prøvde sykkelsko idag, og fant et par som er litt dyrere men hakket bedre, så nå er jeg i tenkeboksen... fikk 7000 mer enn jeg hadde trodd i lønn i dag, så jeg har vel råd viss jeg greier å bestemme meg. Mulig jeg venter til etter jeg har tatt service på sykkelen min... er en del ting å gjøre med den.

Har fått time til MR og rtg av kneet nå da, må vente til 11 juni

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 09-05-08, 18:36   #1848
Robyn
Seniormedlem
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 49
Innlegg: 805
Robyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Får håpe det blir fortgang når du øker matinntaket igjen Ruska.

Så deilig med litt ekstra penger da Jeef, lurt å tenke godt gjennom hva du bruker de på. Jeg er alt for god på impuls-shopping.

Jeg har holdt meg unna vekta siden i går (føles ut som en evighet og så er det bare en dag, ja ja) og skal prøve å holde meg til veiing en gang i uka fremover. I dårlige perioder som nå går jo det veldig fint faktisk.

Var i begravelse i dag og så en del mennesker som jeg ikke har sett siden min mormors begravelse i fjor, og fikk en del kommentarer om vekta ja. Moro, trengte det nå som jeg har en litt lei periode.

Ha en fin og varm kveld! Jeg jobber til 21 så her skjer det fint lite spennende.

__________________
Endelig i mål.
Robyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fase 2 Svar med sitat
Gammel 09-05-08, 22:41   #1849
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!



og jeg lever jeg også
er kjempe flink til å trene om dagen, men maten er jeg skikkelig lei av nå.
Det har ramla inn ett par frukt og det smakte himmelsk.

Jeg er (lissom) streng igjen nå, men i dag skjedde det ti potetgull flak.

Er på camping jeg ... med BREDBÅND

klem til alle flinke

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 09-05-08, 23:07   #1850
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Etter en uheldig greie med en mann/gutt, så har jeg mista matlysta... har spist en capuchino i dag

__________________
.
frosketelling:14

Sist redigert av jeef-micro : 10-05-08 kl 01:07.
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no