Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Flere som tørster no innmari?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-09-07, 21:54   #1
tullann
Medlem
 
tullann sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Melhus
Innlegg: 322
tullann er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Flere som tørster no innmari?

Tidligere hadde jeg problemer med å få i meg 2 liter vann. Idag har jeg fylt opp 0.7 liters flaska mi 5 ganger. Og ennå er jeg drit tørst. Drikker jeg mere nå, renner jeg vell på do hele natta. Så jeg prøver å ikke drikke mere nå før sengetid. Burde jeg drikke? Er det kroppen som sier meg noe?

Hva skjer? Har det noe med vekttap å gjøre kanskje? Er grusomt tørr i munnen og vil ha vann HELE tiden!!!


Kunne sikkert drukket 5 liter lett idag

__________________


tullans journal
Første delmål: 70 kilo innen jul>6,5 kilo igjen
tullann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 22:10   #2
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: Flere som tørster no innmari?

Jeg merker at de dagene jeg starter tidlig med å drikke og drikker jevnt utover dagen, så er jeg mye mer tørst enn ellers.
Tar jeg første vannglasset sent, drikker jeg også mindre resten av dagen. Blir da ikke tørst før utpå kvelden.

Drikk i vei! Det er bare bra.

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 22:39   #3
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Flere som tørster no innmari?

Det er nok fettforbrenninga(ketosen) som gjør det, forbrenninga er tyngre for kroppen enn forbrenning av karber. Du er kanskje blitt varmere og, fått følelsen av å være en "varmeovn"?

Jeg hadde en periode hvor jeg drakk over 5 liter dagen... Nå er jeg mer rundt 3.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 22:41   #4
safran
Seniormedlem
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 565
safran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snill

Sv: Flere som tørster no innmari?

Jepp, jeg drikker og drikker. Er konstant tørst, nesten. Kan ikke gå noen steder uten vannflasken min.

__________________


Min journal
safran er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Grete Roede/Fedonish Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 23:50   #5
Multi
Medlem
 
Multi sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 53
Innlegg: 116
Multi er ny på veien

Sv: Flere som tørster no innmari?

Eg drikker og drikker - konstant tørst.
Men - jeg fryser mye og vekta har stoppa opp (men ha utslag på stick og tydelig ketosesmak i munnen)

__________________


Multi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 07:27   #6
Brimstone
Seniormedlem
 
Brimstone sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 767
Brimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt av

Sv: Flere som tørster no innmari?

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Det er nok fettforbrenninga(ketosen) som gjør det, forbrenninga er tyngre for kroppen enn forbrenning av karber. Du er kanskje blitt varmere og, fått følelsen av å være en "varmeovn"?

Jeg hadde en periode hvor jeg drakk over 5 liter dagen... Nå er jeg mer rundt 3.


Kan sitere Gerd her

__________________
Det er min legg, og jeg driter når jeg vil!
Brimstone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman light Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 08:58   #7
tbear
Medlem
 
tbear sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Akershus
Alder: 75
Innlegg: 110
tbear er en juveltbear er en juveltbear er en juvel

Sv: Flere som tørster no innmari?

Opprinnelig lagt inn av tullann, her.

Hva skjer? Har det noe med vekttap å gjøre kanskje? Er grusomt tørr i munnen og vil ha vann HELE tiden!!!
Kunne sikkert drukket 5 liter lett idag


Fettforbrenning og vannbehov er gjennomgått meget grundig på dette forumet, se http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=9104

Behov for 5 liter høres uansett ganske mye ut (se de indikasjonene som fremgår av linken). Hvis du ikke allerede har gjort det, kunne du eventuelt vurdere en test på sukkersyke.

tbear er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - The Founding Father Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
Årstidsbunden viktminskning ssskaldeman Lavkarbo generelt 11 04-12-06 19:30
Kosttilskudd rives bort fra hyllene 1. august themonk Kosttilskudd 67 13-03-06 17:02
Blåbær! mofe Kosttilskudd 2 13-03-05 02:01


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no