Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Bukplastikk

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-01-09, 23:39   #51
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Bukplastikk

Du har jo vært gjennom mye og blitt sååååå nydelig, de må jo bare gi deg mulighet til å få fullført dette på en anstendig måte!

Skal krysse alt jeg eier og har for deg!

Når jeg tenker meg om, ble en kollega operert på Aleris. Hun var 56 år gammel og hadde stygg mage etter 2 gamle keisersnitt, men ikke veldig mye heng. Fikk det innvilget, hun!
De er nok greie der, satser vi på!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 23:51   #52
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Bukplastikk

Takk. Ja, jeg krysser alt jeg har selv, hehe.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 12:11   #53
LilleM0r
Seniormedlem
 
LilleM0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 63
Innlegg: 2.833
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Bukplastikk

Klart du får det! Og du kommer til å bli så flott - men det beste er jo bli kvitt den "deiegen" som selv sier, kunne bøye seg uten å ta hensyn til alt det. Jeg skal også krysse fingrene for deg

PS. jeg har hatt to keissersnitt og hadde et digert stygt arr som gikk fra navelen og ned. Det er helt vekk!

__________________
Mål - ned 20 kilo

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 14:37   #54
balloon
Medlem
 
balloon sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 58
Innlegg: 257
balloon er ny på veien

Sv: Bukplastikk

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Men det hemmer meg jo endel allikevel, for jeg må jo gå med bukser i 1-2 størrelser større enn jeg egentlig skal ha, og når jeg setter meg ned strammer det ubehagelig til. Jeg har DEIG på magen.

Som jeg skulle sagt det sjøl!! Jeg har det BARE rundt magen, og etter at jeg har gått ned de 10 kg. jeg vil, er jeg spent på hvordan den vi se ut!

Har sett på bilder på nett og drømt om jeg en dag skal få råd til å "fixe" på magen. Huden ble helt ødelagt etter et tvillingsvangerskap for 15 år siden, og jeg hater magen intens!

Forhåpentligvis vil den bli mindre etter -10 kg, og så får jeg se om bukplastikk er nødvendig. For jeg er MØKKA lei av å kjøpe store bukser som magen får plas i, og så slenger de rundt rumpa og låra!

__________________



balloon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng Fedon - går på Easylife kurs. Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 15:07   #55
Anitra
Seniormedlem
 
Anitra sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Skien
Alder: 53
Innlegg: 817
Anitra har en fantastisk aura rundt segAnitra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bukplastikk

Jeg har det også rundt magen, hadde det ikke vært for den kunne jeg glatt kommet inn i 42 nå som jeg har krympet så mye rundt låra. Det er skikkelig irriterende. Og nå ser jeg virkelig at magen begynner å krympe, den er blitt skikkelig skrukkete!

__________________
Bloggen
Anitra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 15:12   #56
balloon
Medlem
 
balloon sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 58
Innlegg: 257
balloon er ny på veien

Sv: Bukplastikk

Tenker du syns det er passe nice!

__________________



balloon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng Fedon - går på Easylife kurs. Svar med sitat
Gammel 30-01-09, 17:06   #57
LilleM0r
Seniormedlem
 
LilleM0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 63
Innlegg: 2.833
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Bukplastikk

Quebeck og Silje!
Hvordan har det gått?? Er så spent...

__________________
Mål - ned 20 kilo

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat
Gammel 31-01-09, 15:13   #58
QueenConnie
Medlem
 
QueenConnie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Flisa
Innlegg: 314
QueenConnie er ny på veien

Sv: Bukplastikk

jeg også!!

__________________


QueenConnie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid... byttet til Ketolysekuren. Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 17:12   #59
silje26
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 23
silje26 er på en erverdig vei
Post

Sv: Bukplastikk

Hei igjen.

Det gikk bra med meg, men har endel smerter og hevelser i sidene...
Og det største problemet er at etter de strammet musklene kan jeg ikke le uten at det gjør forferdelig vondt... Men hittil ser det ihvertfall bra ut (hvis man ser bort fra hevelsen osv.) og såret gror veldig bra
De fjernet 1,4 kg med bare hud og fett og litt over 1 kg på fettsugingen, så endel som er borte

silje26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 17:20   #60
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Bukplastikk

Godt å høre at det går bra!

Om det er vondt å le, prøv ikke å nyse!

Fortsatt god bedring!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 17:38   #61
silje26
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 23
silje26 er på en erverdig vei

Sv: Bukplastikk

Ironisk at du nevner det, for jeg nøys for første gang på 2 uker tidligere i dag. Har lissom prøvd å holde meg, men nå kom det bare. Og ja, det var ikke en behagelig opplevelse
må innrømme at første gang jeg gråt over smerter var dag 4 og det var av et latterkikk jeg fikk... det er noe av det vondeste jeg har opplevd noen gang.. Jeg er generelt en veldig glad og positiv person som ler veldig mye, så det har fått meg ganske deppa.. Men legen sa at den smerten vil gå over etter ca 2 uker, så da kan jeg se fram til en bedre uke

silje26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 17:47   #62
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Bukplastikk

Det blir litt bedre hele tiden!
Husk å ta smertestillende jevnt og ikke i skippertak!
Det kommer til å være sårt og ømt en god stund, men ikke på langt nær sånn som de to første ukene!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 18:10   #63
silje26
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 23
silje26 er på en erverdig vei

Sv: Bukplastikk

Jeg fikk kun resept på smertestillende som varte i ca 5 dager, så jeg stoppet etter 4 dager for å ha noen i reserve i tilfelle kraftige smerter senere. Det har gått greit, men måtte ta en på kvelden tidligere i uka for å klare å sove.
Og noe som har vært et mareritt er det å måtte ligge på ryggene hele tiden. Jeg får ikke lov til å ligge på siden enda og får ikke lov til å sitte. Så har vært sengeliggende i 2 uker nå..

silje26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 18:15   #64
LilleM0r
Seniormedlem
 
LilleM0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 63
Innlegg: 2.833
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Bukplastikk

Gratulerer med vel overstått, Silje! Godt å høre at alt har gått bra - du er ferdig med det verste nå
Bare gled deg til hevelsen begynner å gå ned - og du får se hvor flott det blir Det er snart over, hold ut!

__________________
Mål - ned 20 kilo

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 18:21   #65
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Bukplastikk

Opprinnelig lagt inn av silje26, her.

Jeg fikk kun resept på smertestillende som varte i ca 5 dager, så jeg stoppet etter 4 dager for å ha noen i reserve i tilfelle kraftige smerter senere. Det har gått greit, men måtte ta en på kvelden tidligere i uka for å klare å sove.
Og noe som har vært et mareritt er det å måtte ligge på ryggene hele tiden. Jeg får ikke lov til å ligge på siden enda og får ikke lov til å sitte. Så har vært sengeliggende i 2 uker nå..

Det er bare å be om mer smertestillende! Du kan også ta Paracet og Ibux sammen. Har en god virkning på sånne sår blant annet.
Det er viktig at du tar nok smertestillende for å kunn ebevege deg, ellers er faren for blodpropp myyyye større!
Du kan ta smertestillende hver 4 time!

IKKE SITTE! Joda, men bygget opp slik at ingen ting kommer i klem eller strekkes etc. Satt i sofaen 5 timer etter operasjonen, jeg, godt bygget opp med puter bak ryggen, langs siden og under knærne!

Ligge på siden kunne jeg ikke før etter 3-4 uker, var rett og slett alt for vondt/ubehagelig!

Men du, alt dette går over, og da kommer du til å tenke tilbake og si til deg selvET VAR VERDT DET!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 16:34   #66
silje26
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 23
silje26 er på en erverdig vei

Sv: Bukplastikk

Var til kontroll i dag og han sa at alt så kjempe bra ut !!
Så nå skal jeg begynne å rette meg mer i ryggen og strekke ordentlig på magen, og det gleder jeg meg til.
Han sa at jeg var ganske hoven, men kunne få sitte litt.

Men noe glemte jeg å spørre han om:

1. Jeg jobber som sekretær og driver i tillegg med mye løfting på lageret vårt.
Hva skjer egentlig når jeg setter meg i en vanlig stol neste mandag i plutselig 8 timer igjen? Da er det 3 uker siden operasjonen. Vil jeg hovne opp på slutten av dagen? Er det noe spes jeg kan gjøre for å gjøre dagen bedre?

2. Fikk også beskjed om å ha noe stramt(begynner å bli rimelig lei body`n allerede)over magen i 3 måneder framover. Noen som har tips om hvor jeg kan kjøpe trange t-shorter som fungere til slikt? Eventuelt korsetter som man kan bevege seg litt i?

3. Hvis jeg fortsatt er veldig hoven og støl, burde jeg få utvidet sykemeldingen eller gå på jobb? Kan kirurgen skrive sykemelding på lenger enn 3 uker eller må jeg gå til fastlegen for å få det?
Kan eventuelt fastleger skrive sykemelding på slike situasjoner?

Vet det ble mye, men kom plutselig til å tenke på dette nå...
Har en veldig vanskelig sjef som ikke kunne brydd seg mindre om min helse og velvære og vil unngå store problemer med han når jeg kommer tilbake

silje26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 17:09   #67
nissemor
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 76
nissemor er på en erverdig vei

Sv: Bukplastikk

Hei
Jeg har nevnt bukplastik for lege på et privat senter, han mener jeg får det dekket, samt at jeg ikke trengte å være"ferdig slanket". Veier pr i dag 92 kg, høyde 168.
Hvilken erfaring har andre`? Noen som har fått opr som har høyere BMI enn 28`? Denne legen tenkte å søke meg til det private.
Hvor lenge er det vanlig å vente i det private? Og er det noen tider av året det er lurt å holde seg unna? ( vinter-snømåking, sommer-body-varmt?)

__________________
nissemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodiet Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 17:20   #68
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Bukplastikk

Opprinnelig lagt inn av silje26, her.

Var til kontroll i dag og han sa at alt så kjempe bra ut !!
Så nå skal jeg begynne å rette meg mer i ryggen og strekke ordentlig på magen, og det gleder jeg meg til.
Han sa at jeg var ganske hoven, men kunne få sitte litt.

Men noe glemte jeg å spørre han om:

1. Jeg jobber som sekretær og driver i tillegg med mye løfting på lageret vårt.
Hva skjer egentlig når jeg setter meg i en vanlig stol neste mandag i plutselig 8 timer igjen? Da er det 3 uker siden operasjonen. Vil jeg hovne opp på slutten av dagen? Er det noe spes jeg kan gjøre for å gjøre dagen bedre?
Jeg var fin i et kvarter etter at jeg sto opp om morgenen og så mer og mer hoven ut over dagen. Verre om jeg gjorde noe fysisk!

2. Fikk også beskjed om å ha noe stramt(begynner å bli rimelig lei body`n allerede)over magen i 3 måneder framover. Noen som har tips om hvor jeg kan kjøpe trange t-shorter som fungere til slikt? Eventuelt korsetter som man kan bevege seg litt i?
Bare body'n som er effektiv! Poenget er jo at du ikke skal kunne bevege deg i den

3. Hvis jeg fortsatt er veldig hoven og støl, burde jeg få utvidet sykemeldingen eller gå på jobb? Kan kirurgen skrive sykemelding på lenger enn 3 uker eller må jeg gå til fastlegen for å få det?
Kan eventuelt fastleger skrive sykemelding på slike situasjoner?
Kirurgen kan skrive videre sykemelding, men vil nok henvise deg til fastlege for oppfølging.
Jeg ville nok ha fått sykemeldingen utvidet til 6 uker om du mener du ikke slipper unna fysisk jobbing. Eventuelt gradert sykemelding så du ikke får så lange dager.

Vet det ble mye, men kom plutselig til å tenke på dette nå...
Har en veldig vanskelig sjef som ikke kunne brydd seg mindre om min helse og velvære og vil unngå store problemer med han når jeg kommer tilbake

En venninne av meg gikk for tidlig tilbake på jobb, selvstendig næringsdrivende. Såret sprakk opp og ville ikke gro igjen på aldri så lenge. Arret er ikke særlig pent heller!
De jeg kjenner som har kunnet ta hensyn til operasjonen har ikke hatt noen problemer i etterkant og fått kjempefine arr.

Ring klinikken og spør dem hvordan de pleier å gjøre det. Kirurgen kan sende en epikrise til fastlegen, så han vet hvorfor han skal sykemelde deg!

Lykke til!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 17:25   #69
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Bukplastikk

Opprinnelig lagt inn av nissemor, her.

Hei
Jeg har nevnt bukplastik for lege på et privat senter, han mener jeg får det dekket, samt at jeg ikke trengte å være"ferdig slanket". Veier pr i dag 92 kg, høyde 168.
Hvilken erfaring har andre`? Noen som har fått opr som har høyere BMI enn 28`? Denne legen tenkte å søke meg til det private.
Hvor lenge er det vanlig å vente i det private? Og er det noen tider av året det er lurt å holde seg unna? ( vinter-snømåking, sommer-body-varmt?)

Jeg gjorde det privat med BMI på 31. Men jeg måtte betale selv!!!
Dersom du skal få godkjent å få det dekket, kommer de offentlige kriteriene inn og da må BMI under 30, helst 28.
Ventetiden er neppe mer enn 3 måneder i det private, men skal du ha det dekket, er det ikke alle klinikker som har avtaler.

Jeg gjorde det i begynnelsen av september. Helt perfekt. Ikke så varmt, ikke glatt eller snø ute og jeg var helt bra til julemaset begynte!
I tillegg var arret nesten bort til sommeren!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 17:50   #70
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Bukplastikk

det er smart og gå med boddyn i de tre mnd ,,viss ikke kan resultatet bli mindre pent,,
den er plagsom ,vet det hadde bukplastikk og t snitt i fjor sommer ,
desverre ble ikke resultatet helt som forventet ,, så skal ta en ny oprasjon til høsten
men IKKE slurv med boddyn,
og hoven blir jeg enda ,, det kan vedvare opp til et år sier de , derfor jeg må vente til høsten med ny oprasjon

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 17:54   #71
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Bukplastikk

Hei
Jeg har nevnt bukplastik for lege på et privat senter, han mener jeg får det dekket, samt at jeg ikke trengte å være"ferdig slanket". Veier pr i dag 92 kg, høyde 168.
Hvilken erfaring har andre`? Noen som har fått opr som har høyere BMI enn 28`? Denne legen tenkte å søke meg til det private.
Hvor lenge er det vanlig å vente i det private? Og er det noen tider av året det er lurt å holde seg unna? ( vinter-snømåking, sommer-body-varmt?)

et godt råd,, ta ikke oprasjonen før sommeren ,et helvete og gå med boddyn i varmen,, så tidlig på høsten ,, eller januar er fine mnd

og resultaet på oprasjonen blir ikke så bra når du har bmi over 28

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 18:18   #72
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Bukplastikk

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

og resultaet på oprasjonen blir ikke så bra når du har bmi over 28

Det er ikke helt riktig!
Jeg er 167 cm høy og veide 84 kilo da jeg ble operert. Altså en BMI over 30. Kirurgen hadde overhodet ingen betenkligheter med å operere meg og var selv såååå fornøyd med resultatet at han fikk flere kolleger inn for å se på 3 måneders kontrollen!
Det er ikke resultatet, men faren forbundet med å legge overvektige personer i narkose og gjøre dem imobile for en periode som setter denne grensen!

Problemet er at BMI ikke akkurat er eksakt vitenskap og min kirurg så på meg og kunne ikke skjønne hvor jeg hadde disse kiloene hen. Dessuten mente han at jeg var så velproporsjonert ellers, at alle måtte jo se at den magen måtte vekk, BMI eller ikke!

Dersom det var kun resultatet som spilte noen rolle, ville private kirurger være myyyye strengere enn offentlige, for private kirurger faktisk gir garantier for resultatet og reopererer gratis om resultatet ikke blir bra!
Offentlige kirurger får jo ikke en advarsel en gang nesten uansett hvor mye galt de gjør!
Er en god grunn til at de fleste foretrekker private klinikker fremfor offentlige!

Man må huske på at det endelige resultatet ser man ikke før det har gått så mye som 3 år!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 20:16   #73
silje26
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 23
silje26 er på en erverdig vei

Sv: Bukplastikk

Jeg hadde akkurat 28 i BMI når jeg ble operert, og det var i forbindelse med narkosen at jeg ikke kunne veie mer enn som så.

Tror jeg kommer til å bli gal av den body`n til slutt, den er for stor i BH`n og borrelåsen i skritet glir opp hele tiden og vil ikke sitte... Og det er etter bare 2 uker, kan bli gøy i løpet av 3 mnd....hehe
I tillegg får jeg sånne 60-talls strute pupper som ser helt feil ut på meg....

silje26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 20:20   #74
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Bukplastikk

Opprinnelig lagt inn av silje26, her.

Jeg hadde akkurat 28 i BMI når jeg ble operert, og det var i forbindelse med narkosen at jeg ikke kunne veie mer enn som så.

Tror jeg kommer til å bli gal av den body`n til slutt, den er for stor i BH`n og borrelåsen i skritet glir opp hele tiden og vil ikke sitte... Og det er etter bare 2 uker, kan bli gøy i løpet av 3 mnd....hehe
I tillegg får jeg sånne 60-talls strute pupper som ser helt feil ut på meg....

Du har nok en helt annen body enn det jeg hadde!
Min var hel uten bh og ingen borrelås noe sted!
Ring Fornebuklinikken og spør hvor de kjøper sine eller om du kan kjøpe en body hos dem. Tror den er myyye bedre!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 20:25   #75
silje26
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 23
silje26 er på en erverdig vei

Sv: Bukplastikk

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Du har nok en helt annen body enn det jeg hadde!
Min var hel uten bh og ingen borrelås noe sted!
Ring Fornebuklinikken og spør hvor de kjøper sine eller om du kan kjøpe en body hos dem. Tror den er myyye bedre!

Det kan jeg kanskje gjøre, prøver å ringe dem i morgen tror jeg.
Ja den jeg har nå er helt håpløs, er nok mer beregnet på de som har gjort noe med puppene i samme slengen tror jeg. For på meg blir den helt feil...hehe

silje26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Svar

Emneord
bukplastikk


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Bukplastikk Princez Ketolysekuren 1 29-04-08 23:06
Bukplastikk? teejay Fysisk og mental helse 32 14-01-08 19:41
Bukplastikk? stinasol Spørsmål og svar 71 08-04-07 15:21
Informasjon om bukplastikk Nattkvinnen Spørsmål og svar 2 07-02-07 21:44
Bukplastikk på tirsdag pandalakris Generell diskusjon 13 09-02-05 22:19


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no