Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Ferietips - nesten gratis

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-06-05, 21:14   #1
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk
Lightbulb

Ferietips - nesten gratis

Ønsker tips om veldig billig ferie - det kan være hvor som helst og hva som helst.

Mine tips er:

Telt-tur, med sykkel eller bil
Omvisning på slottet (sikkert spennende for barn, og kan vel ikke koste så mye)
Teknisk museum i Oslo (idiotsikkert og spennende for barn en regnværsdag)

Ja, det var mine tips da. Anyone?

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 30-06-05, 21:15   #2
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Reis til Latvia, Litauen eller Estland! Ta buss, også båt over fra Sverige. Det er omternt gratis å leve der (Lærerlønn ligger på litt over 2000 i måneden.. )

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 30-06-05, 21:36   #3
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Jeg visste du ville komme med noe lurt her, mofe! Jeg skal undersøke litt nærmere om dette. Tror du det er en fin tur med barn (marianne tenker litt engstelig på kriminalitet og slikt )

Hilsen Pysa

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 30-06-05, 22:39   #4
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Jeg kan anbefale fotturer i fjellet..Jeg har gått mye i Jotunheimen, mange flotte dagsturer på mellom 4-9 timer.

Du kan velge å bare ta en dagstur eller gå fra turisthytte til turisthytte. Den norske Turisforening har mange flotte forslag som spesifiserer lengde og vanskelighetsgrad.

Det er også flotte sykkelturer å ta til fjells...

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 30-06-05, 22:42   #5
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av marianne

Jeg visste du ville komme med noe lurt her, mofe! Jeg skal undersøke litt nærmere om dette. Tror du det er en fin tur med barn (marianne tenker litt engstelig på kriminalitet og slikt )

Hilsen Pysa

Ja, tror nok det skal gå greit - bare man ikke er mye ute om kvelden og sånt (vil jeg tro? hør med noen reiseselskaper)

Ellers har Kroatia blitt et populært reisemål etter krigen. Bror var der i fjor, og sa det var helt nydelig der, med mye å se. Og flotte strender! Men hvor billig det er å REISE dit, vet jeg ikke..

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 30-06-05, 22:45   #6
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Jeg tenkte også på, at avogtil på QXL så kan man gjøre reisekupp

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 30-06-05, 22:52   #7
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Gode forslag jenter!

(Kroatia er dyrt å reise til)

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 02-07-05, 20:46   #8
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Hørte om spøkelsestur i Oslo sentrum, og at Oscarsborg var fint å reise til med barn. Noen som har hørt om noe av dette?

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 02-07-05, 21:05   #9
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Fra www.libresse.no :

Du har ikke fri, du er blakk, du hater å være på landet, du kan ikke reise fra kjæresten, du klarer ikke å forlate bylivet – uansett grunnen til at du blir i byen; gjør det beste ut av det. Ta sjansen på å oppleve byen din fra et nytt perspektiv. Vi kan love deg en morsom og billig oppkvikker!

  • Gå en rask tur kl. 06.30 om morgenen. Luften er frisk, fortauene er fremdeles tomme og det er ikke for varmt.
  • Ta et sommerkurs. Lær om noe du ikke visste fantes engang!
  • Besøk biblioteket! Kjølig på varme dager, tørt på regntunge dager.
  • Ta en pause i parken! De fleste byer har grøntområder, selv om du ikke vet om dem. Krøll tærne i gresset og nyt følelsen!
  • Ta en sykkeltur. Lån en sykkel hvis du ikke har, eventuelt kan du leie en. Sykle langsomt gjennom områder du aldri har vært i, og stopp ofte. En sykkel kan ta deg lenger enn du tror.
  • Hopp på bussen og reis fra den ene enden av ruten til den andre. Ta for deg hele kollektivnettet og lær mer om byen din!
  • Ta en tur på torget. Lat som du har tenkt å kjøpe noe og spør om du kan få smake – da blir du iallfall ikke sulten!
  • Besøk et museum. Noen har gratis inngang og hvis ikke, koster det neppe en formue.
  • Dra på helsestudio og be om en prøvetime. Om sommeren er de gjerne på utkikk etter nye medlemmer.
  • Sitt ganske enkelt på en benk i timevis, les en bok, studer menneskene som går forbi.
  • Spill fotball eller slåball i parken.
  • Sitt utenfor gjerdet på utendørskonserter og nyt musikken – ta med piknikmat!
  • Ring turistinformasjonen og hør om det arrangeres byomvisning med guide.
  • Få med deg alle gatemusikantene og artistene som dukker opp som paddehatter når temperaturen går over 20 grader. På en kveld kan du oppleve alt fra tryllekunstnere og sverdslukere til operasangere og hip-hop-band. Eller hvorfor ikke opptre selv hvis du synes du har talent?

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nå tør jeg nesten ikke være i ketose lenger Iset Lavkarbo generelt 12 13-05-05 19:45
Blir nesten deprimert Dumsi Atkins kosthold 3 28-10-04 11:23
Så bra trim, enkelt og gratis! elian Trening 8 29-09-04 12:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no