Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Vet ikke om det er tilfeldig men...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-07-10, 23:20   #1
Ravna
Medlem
 
Ravna sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 151
Ravna er på en erverdig vei

Vet ikke om det er tilfeldig men...

Vet ikke om det er tilfeldig, men etter at jeg har begynt å ta vitaminene mine så har jeg begynt å gå ned i vekt etter å ha stått bom stille et par uker. Fantastisk hærlig å gå på vekta i morges

__________________



Ravna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-07-10, 08:57   #2
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Vet ikke om det er tilfeldig men...

Hei
Energiomsetningen i kroppen involverer over 500 kjente enzymer, som alle må virke optimalt for å gi best forbrenning. Mange av disse trenger mineraler og vitaminer som co-faktorer for best effekt. Normalt vil kroppen skaffe seg disse stoffer fra en variert kost ( kroppen opptar det den trenger fra maten) men på en diett kan noe mangle.
Det er flere enn deg som har gjort erfaringen med manglende vekttap uten tablettene. Samtidig finnes det også noen som har klart et flott vekttap helt uten å ta kosttilskudd på ketolysekuren.
Ketolysetablettene har to hvoedformål, dels å gi kroppen tilsnkudd av nødvendige vitaminer og mineraler OG å redusere risikoen for bivirkninger av dietten ( hjertebank, leggkramper, beinskjørhet etc).
Vennlig hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 03-07-10, 14:53   #3
Edlih
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 50
Edlih er på en erverdig vei

Sv: Vet ikke om det er tilfeldig men...

Jeg har ett spørsmål angående vitaminer og slikt... Jeg kjøpte meg multivitaminer på apoteket i går, føler meg litt slapp så jeg tenkte det kunne være fint å ta litt tilskudd. Tok en før jeg la meg i går og mens je pussa tennene oppdaget jeg til min forferdelse at det var sukker i dem!!!? Sto sist på innholdsfortegnelsen da, men uansett? Sukker i multivitaminer? Hvorfor?? Er det virkelig bare ketolyse-vitaminene som er trygge og ta?

__________________



Kjørt hardt, kjør stil. Spis lavkarbo med ett smil
Edlih er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-07-10, 19:37   #4
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Vet ikke om det er tilfeldig men...

De som heter Spektro og selges på helsekost er uten sukker. Kjøpte og noen krise vitaminer på dagligvarebutikken idag, de var det fruktose i. De kunne tygges så gjerne derfor, men skjønner absolutt ikke hvorfor det skal være sukker i noe sånn!

Uansett blir det jo svært liten mengde, så det gjør jo ikke så stor skade! Jeg har brukt en boks av apotek vitaminene hvertfall men skal kjøpe spektro neste gang jeg er på helsekost.

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Menssmerter, tilfeldig eller typisk for PCO`ere? nalana PCOS og karbohydratkontroll 29 01-11-10 21:37
Tilfeldig med betennelser? Max Ketolysekuren 3 03-03-08 13:04
Blogg - Tilfeldig utvalgt blogginnlegg på fremsiden Tussa Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 4 09-10-07 10:35
Er dette tilfeldig? Sienna si mamma Lavkarbo generelt 8 28-09-07 18:15


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no