Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Middag Har du oppskrift på en god lavkarbomiddag? Merk gjerne oppskriften med dietten den er laget for. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kyllingkaker med kokosoljeI dag hadde de tilbud på 800 gram kyllingdeig på Rimi, så jeg har laget gode kyllingkaker med mye ekstra fett i. Dette brukte jeg:
:sa Nalana Replace one worry with another, thats the secret of life ![]() Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste ![]() Sist redigert av nalana : 05-02-08 kl 20:58. Årsak: kluss med tallene |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen.
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kyllingkaker med kokosoljeHei Nalana, |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Minst mulig stivelse i maten min, takk! :)
![]() |
![]() |
#3 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Sep 2008
![]() |
Sv: Kyllingkaker med kokosoljeSer denne ikkje er so ny lengre, men har de gode idéar til tilbehør? Tenkte å ha brokkoli til mannen og ris til meg, kanskje nokre gulrøtter. Men kva saus anbefalar de? Kan vel koka ut av panna etterpå dersom eg brukar smør. Elles gode idéar?
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Cocosa og Udos choise? | nalana | Kosttilskudd | 10 | 09-05-10 02:09 |
Opdatering av akryl-neglpåsetting for en uke siden ... | Pc-snuppa | Generell diskusjon | 20 | 13-07-07 18:44 |
Om starten på dagen | ssskaldeman | Spis deg ned i vekt med Skaldeman | 5 | 29-06-07 10:04 |