Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østlandet
![]() |
Ønsker en ekstra effektiv vektnedgang i juni? Noen som har noen triks i ermet?Har hørt mye forskjellig om hvordan man kan effektivisere vektnedgangen. Jeg ønsker å gå ned 1 kilo i uken før jeg skal til syden, og lurte på om noen vet om noen metoder for å gå enda raskere ned i vekt.
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Dec 2008
![]() |
Sv: Ønsker en ekstra effektiv vektnedgang i juni? Noen som har noen triks i ermet?hmmm. jeg har mer tro på litt trening hver dag |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: under 5 :)
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Paris
![]() |
Sv: Ønsker en ekstra effektiv vektnedgang i juni? Noen som har noen triks i ermet?Den mest effektive slankekuren jeg har gjennomført var lavkarbo-lavfett. Jeg spiste kun proteiner (egg, fisk og magert kjøtt, samt yoghurt med 0% fett) halve uka, og la til litt grønnsaker (dampkokt, fortsatt null fett) resten av uka. Jeg talte ikke kalorier og spiste til jeg var mett. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2009
![]() |
Sv: Ønsker en ekstra effektiv vektnedgang i juni? Noen som har noen triks i ermet?Trening. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ønsker en ekstra effektiv vektnedgang i juni? Noen som har noen triks i ermet?Lavt på karber (gjerne mellom 10 og 20), høyt på fett(rundt 80 % av inntak) funker best for meg. Også viktig å drikke mye vann og å mosjonere hver dag. For meg altså!
:sa Nalana Replace one worry with another, thats the secret of life ![]() Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste ![]() |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Ekstra karbo for mer effektiv trening? | isrekl | Spørsmål og svar | 14 | 02-04-09 23:44 |
Kreta (Gerani) i mai/juni - noen som har vært? | screwball | Generell diskusjon | 19 | 07-02-09 19:37 |
(Sandnes) Kjenner du noen som ønsker medlemsskap hos Elixia? | Bjørg | Trening | 0 | 15-01-09 23:47 |
Ønsker noen tips... | Traxior | Ketolysekuren | 6 | 08-02-07 09:11 |
Noen ønsker | Begod | Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger | 1 | 29-01-04 11:26 |