Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
PCOS og karbohydratkontroll Lurer du på om du har rett kost? Et kontrollert karbohydratinntak ser ut til å ha gunstig påvirkning på denne hormonelle lidelsen. |
Del denne siden: |
|
Trådverktøy |
16-02-11, 07:48 | #1 |
Medlem
Medlem siden: Dec 2008
|
Pcos og lavkarboHeisann, jeg har pco og har prøvd i 2 år på å bli gravid.... Fikk beskjed på ivf at jeg skulle gå ned noen kg, har klart å komme ned noen kg på nutrilett og nå tenkte jeg at jeg skulle bytte til lavkarbo siden det skal være så bra for oss med pco... Men jeg synes det er så vanskelig... Jeg har kuttet det meste av karbene, men liker ikke så fet mat. Synes jeg i den siste uka har gått opp og ned i vekt, først ned 1 kg, så opp 1 kg.... Begynner å lure på om dette ikke er noe for meg alikevel.... |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) |
16-02-11, 11:24 | #2 |
Medlem
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Hordaland
|
Sv: Pcos og lavkarbo
Hei. |
Min kostholdsfilosofi: Atkins og Hexeberg i skjønn forening |
20-02-11, 22:59 | #3 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Tromsø
|
Sv: Pcos og lavkarboFett er en vanesak.. bestandig spist lite fett = uvant til smaken!
20-02-11, 23:04 | #4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
|
Sv: Pcos og lavkarboJeg liker ikke fett kjøtt - men kompenserer med f.eks, avocado i tilbehøret. Steker i smør, og spiser en del fete oster. Kanskje noe sånt kan funke for deg og?
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder | ||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Pcos, spontanabort og lavkarbo | frøken strikk | PCOS og karbohydratkontroll | 21 | 25-01-11 23:02 |
Lavkarbo og gravid med PCOS | karbogirl | PCOS og karbohydratkontroll | 23 | 27-07-10 17:40 |
PCOS, metabolsk syndrom og lavkarbo | Teletubbien | PCOS og karbohydratkontroll | 27 | 29-04-10 17:13 |