Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
|
Trådverktøy |
21-08-11, 22:27 | #1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Aug 2011
|
Hva med oss som ikke tåler melk, egg og gluten?Er det da likevel mulig å følge en lavkarbo-diett? |
Min kostholdsfilosofi: ønsker å lære mer |
21-08-11, 22:32 | #2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
|
Sv: Hva med oss som ikke tåler melk, egg og gluten?Det blir kjøtt, fisk og grønnsaker det! Utrolig mye bra mat innenfor det spekteret! Jeg spiser ikke melkeprodukter og det går greit. Lager veldig lite "erstatningsmat" og spiser bare mat som er god!
21-08-11, 22:35 | #3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
|
Sv: Hva med oss som ikke tåler melk, egg og gluten?Jeg tåler heldigvis egg... og kan skrive under på at det går helt fint uten gluten og melk. (Melk/melkprodukter kan ofte erstattes med kokosmelk/-krem. Man kan til og med lage egen youghurt på det. )
22-08-11, 06:34 | #4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2008
|
Sv: Hva med oss som ikke tåler melk, egg og gluten?Jeg har spist uten melk, egg, gluten, soya og mais i 3 år så det går
Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder | ||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Dere som ikke tåler melk | Newstart | Spørsmål og svar | 12 | 11-08-11 20:27 |
Gluten og melk | misstoril | Lavkarbo generelt | 0 | 09-04-10 10:01 |
Oppskrifter uten sukker, melk og gluten | Summer | Oppskrifter | 2 | 04-11-09 08:49 |
Buhu, tåler jeg ikke melk lenger? | energibunten | Fysisk og mental helse | 31 | 20-02-09 08:31 |
Hvordan få nok fett? Tåler ikke melk | lavendel | Lavkarbo generelt | 40 | 25-04-07 10:31 |