Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Har du tips til sommerferie i Danmark?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-04-07, 18:23   #1
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Har du tips til sommerferie i Danmark?

Hei, vi planlegger ferietur til D.mark. Har vel halvveis lovet våre 2 små "turboprinser" et besøk i Legoland...
De er 5 og 7 år.

Vi har også hørt om et sted som heter Fårup sommerland, som også skal være bra...men vi er åpen for andre tips.

Vi blir altså 3 voksne, og 2 barn. Vi har både fly fra Tr.heim til Køben, eller bil over med ferge til d.mark på kladdepapiret....
Er det steder dere vil anbefale/fraråde? Glad for alt av forslag og råd!
Anyone?

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 18:32   #2
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Har du tips til sommerferie i Danmark?

Tivoliet i Kjøbenhavn må vell være midt i blinken for "turboprinsene", Da jeg var 10-12 år var vi på bilferie i Danmark, og besøkte i allefall et sted som het løveparken, i tilegg til legoland og noe jeg tror het "hjerl hede" som var en steinalderlandsby, hvor de har annsatt folk til å spille steinaldermennesker, som gjør "steinalderting"...

og når man er i Danmark er man aldri langt unna kysten, så bading er et tips..

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 18:34   #3
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Har du tips til sommerferie i Danmark?

er jo bare å lese litt her inne også da

http://www.cofman.com/attraktioner/l...ivskud_zoo.htm

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 18:38   #4
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Har du tips til sommerferie i Danmark?

Tusen takk, Jeefern!

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 20:55   #5
kokkeline
Medlem
 
kokkeline sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Alder: 65
Innlegg: 60
kokkeline er ny på veien

Sv: Har du tips til sommerferie i Danmark?

Dere må bestille kort -ferie kortet fra color line , da er alt overnatting og inngang til alle parker o.l betalt før mann drar, må bare bestille hotell selv via telefon veldig greit ( dette er på Jylland )

kokkeline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vekt operert, ,,,,,,,,, Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 21:08   #6
nomma
Seniormedlem
 
nomma sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 51
Innlegg: 1.942
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

Sv: Har du tips til sommerferie i Danmark?

Vi var en uke i danmark i fjor sommer.. Vi bodde i en liten havneby som het Hou.. Kjempe koselig, det var en halvtimes biltur øst for Ålborg.

Vi var i legoland en dag, men det var litt langt unna.. Kansje bedre å bo i på østkysten..

Anbefaler dere å ta todager i Legoland.. for å få med seg alt liksom.. Ellers så var vi i Atlanterhavs parken i Hirtshals.. Bra anlegg.. men ble ikke helt imponert.. har kansje noe med at jeg er oppvokst i fjæra med en fisker til far.. Har sett det meste før liksom..

men Danmark er bare helt hærlig.. tror jeg må flytte dit når jeg blir pensjonist..

__________________
Ho Nomma



"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 21:48   #7
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Har du tips til sommerferie i Danmark?

Skagen ! Deilig sted !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 22:04   #8
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Har du tips til sommerferie i Danmark?

...eller så kan dere jo legge ferien til Tromsø...?

Hær har vi mye flott å by på, både for liten og stor!!

(isåfall) VEEEEELKOMMEN!!!!


(kniiiiiiiiiiiiiiiis.......... )

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 22:47   #9
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Har du tips til sommerferie i Danmark?

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

...eller så kan dere jo legge ferien til Tromsø...?

Hær har vi mye flott å by på, både for liten og stor!!

(isåfall) VEEEEELKOMMEN!!!!


(kniiiiiiiiiiiiiiiis.......... )

Veeel, når mainn bor i Harstad, e vel "seigmann-byen" Tromsø ikkje dein heilt store attraksjonen...hehe...

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 22:58   #10
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Har du tips til sommerferie i Danmark?

Hei
Om ikke jeg er slankeekspert, så er jeg i hvert tilfelle Danmarks-ekspert.

Jeg reiser til Berlin også denne helg, nå for en psykiatrikongress, men send en E-post til post@ketolyse.no så skal jeg gi deg tips. Dere skal jo til Jylland , der er det mye å se, jeg kommer fra Viborg, veldig MIDT i Jylland og kjenner landsdelen som min egen lomme.

Dere skal få en fin ferie.

Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 23:06   #11
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Har du tips til sommerferie i Danmark?

Opprinnelig lagt inn av Borealis, her.

Veeel, når mainn bor i Harstad, e vel "seigmann-byen" Tromsø ikkje dein heilt store attraksjonen...hehe...

KREEEMT!!!

Det e Harstad som e seigmannbyen!!!

Meeeen, dåkker kjæm vel rækanes hit i 2018 vil æ tru....

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 23:19   #12
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Har du tips til sommerferie i Danmark?

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

KREEEMT!!!

Det e Harstad som e seigmannbyen!!!

Meeeen, dåkker kjæm vel rækanes hit i 2018 vil æ tru....

Hehe...godt mulig!

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 23:37   #13
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Har du tips til sommerferie i Danmark?

Opprinnelig lagt inn av Torkil, her.

Hei
Om ikke jeg er slankeekspert, så er jeg i hvert tilfelle Danmarks-ekspert.

Jeg reiser til Berlin også denne helg, nå for en psykiatrikongress, men send en E-post til post@ketolyse.no så skal jeg gi deg tips. Dere skal jo til Jylland , der er det mye å se, jeg kommer fra Viborg, veldig MIDT i Jylland og kjenner landsdelen som min egen lomme.

Dere skal få en fin ferie.

Vennlig Hilsen
Torkil

Tusen takk!
Har mailet deg.
God tur til Berlin!

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 07:13   #14
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 57
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Har du tips til sommerferie i Danmark?

Byen Ribe ligger helt sydvest i Danmark og har en lang historie. Husene der er utrolig gamle og bygd med både stein og tømmer.
Løveparken er også verdt å ta med seg og ligger ikke så veldig langt fra legoland.
Vestkysten av Danmark er en eneste lang sandstrand.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 13:05   #15
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Har du tips til sommerferie i Danmark?

Opprinnelig lagt inn av Kristian, her.

Byen Ribe ligger helt sydvest i Danmark og har en lang historie. Husene der er utrolig gamle og bygd med både stein og tømmer.
Løveparken er også verdt å ta med seg og ligger ikke så veldig langt fra legoland.
Vestkysten av Danmark er en eneste lang sandstrand.

Tusen takk for tipset! *noterer*

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 15-04-07, 01:49   #16
Fridolina
Seniormedlem
 
Fridolina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.514
Fridolina er en juvelFridolina er en juvelFridolina er en juvel

Sv: Har du tips til sommerferie i Danmark?

Opprinnelig lagt inn av Borealis, her.

Hei, vi planlegger ferietur til D.mark. Har vel halvveis lovet våre 2 små "turboprinser" et besøk i Legoland...
De er 5 og 7 år.

Vi har også hørt om et sted som heter Fårup sommerland, som også skal være bra...men vi er åpen for andre tips.

Vi blir altså 3 voksne, og 2 barn. Vi har både fly fra Tr.heim til Køben, eller bil over med ferge til d.mark på kladdepapiret....
Er det steder dere vil anbefale/fraråde? Glad for alt av forslag og råd!
Anyone?

Når jag var liten var vi på ferie i Danmark, neste vart år

Vi var alltid i en by som heter blokhus Ikke langt fra Fårupsommerland!
jag har så otroligt fine sommer minner derfra..

her er noen linker:
http://www.visitblokhus.com/2006/com...n.php?sprog=dk

http://www.danferie.no/feriesenter01.htm

__________________
1/6 -5/10 Nådd mitt mål 65 kg

Er på mine siste "ønskekilon" nå Mål: 60 kg
ca 3,5 år senare och uppe i 73 kg igensucks
[/IMG]

Sist redigert av Fridolina : 15-04-07 kl 02:06. Årsak: legge in linker..
Fridolina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-04-07, 07:42   #17
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Har du tips til sommerferie i Danmark?

Opprinnelig lagt inn av Fridolina, her.

Når jag var liten var vi på ferie i Danmark, neste vart år

Vi var alltid i en by som heter blokhus Ikke langt fra Fårupsommerland!
jag har så otroligt fine sommer minner derfra..

her er noen linker:
http://www.visitblokhus.com/2006/com...n.php?sprog=dk

http://www.danferie.no/feriesenter01.htm

Tusen takk, Fridolina!

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 16:43   #18
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Har du tips til sommerferie i Danmark?

Hei
Jeg har behov for å lette min samvittighet. Jeg har mistet en E-post med navn og adresse på en lavkarborist som skal til mit ferdreland til sommer.
Jeg har det store feriemagasin liggende til forsendelse for den som føler seg forsmådd. Men da trenger jeg adressen på post@ketolyse.no en gang til.
For andre kan jeg anbefale : http://www.feriedanmark.dk/

Der kan man forsøke å bestille det store feriemagasin ved å sende en E-post. men alt står på siden, men det er lettere å finne rundt i magasinet på papir - synes nå jeg.

God Tur til Danmark,
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 21:58   #19
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Har du tips til sommerferie i Danmark?

Opprinnelig lagt inn av Torkil, her.

Hei
Jeg har behov for å lette min samvittighet. Jeg har mistet en E-post med navn og adresse på en lavkarborist som skal til mit ferdreland til sommer.
Jeg har det store feriemagasin liggende til forsendelse for den som føler seg forsmådd. Men da trenger jeg adressen på post@ketolyse.no en gang til.
For andre kan jeg anbefale : http://www.feriedanmark.dk/

Der kan man forsøke å bestille det store feriemagasin ved å sende en E-post. men alt står på siden, men det er lettere å finne rundt i magasinet på papir - synes nå jeg.

God Tur til Danmark,
Torkil

Har sendt deg mail!

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 31-05-07, 03:58   #20
Labomba
Seniormedlem
 
Labomba sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 60
Innlegg: 807
Labomba er en juvelLabomba er en juvelLabomba er en juvel

Sv: Har du tips til sommerferie i Danmark?

Opprinnelig lagt inn av Torkil, her.

Hei
Om ikke jeg er slankeekspert, så er jeg i hvert tilfelle Danmarks-ekspert.

Jeg reiser til Berlin også denne helg, nå for en psykiatrikongress, men send en E-post til post@ketolyse.no så skal jeg gi deg tips. Dere skal jo til Jylland , der er det mye å se, jeg kommer fra Viborg, veldig MIDT i Jylland og kjenner landsdelen som min egen lomme.

Dere skal få en fin ferie.

Vennlig Hilsen
Torkil

Hei Torkil.
Jeg er også fra Danmark, Frederikshavn. Synes jeg hørte det på videokurset ditt.
Jeg vil gjerne få spørre deg om mosjonering. Er ikke så veldig aktiv iom jeg har EDS. Blir lissom opp til hva dagsformen sier.
Regner med at det da er tregere å gå ned, eller hjelper det lell på lik linje?

Labomba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-06-07, 15:16   #21
kelly
Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 56
Innlegg: 155
kelly er ny på veien

Sv: Har du tips til sommerferie i Danmark?

Opprinnelig lagt inn av Borealis, her.

Hei, vi planlegger ferietur til D.mark. Har vel halvveis lovet våre 2 små "turboprinser" et besøk i Legoland...
De er 5 og 7 år.

Vi har også hørt om et sted som heter Fårup sommerland, som også skal være bra...men vi er åpen for andre tips.

Vi blir altså 3 voksne, og 2 barn. Vi har både fly fra Tr.heim til Køben, eller bil over med ferge til d.mark på kladdepapiret....
Er det steder dere vil anbefale/fraråde? Glad for alt av forslag og råd!
Anyone?


Tror kanskje det enkleste er å reise med bil, ihvertfall hvis dere skal til Legoland og flere andre parker Selv om Danmark ikke er så stort, så er allikevel parkene spredd rundt omkring Det finnes mange parker i Danmark bla: Legoland i Billund, Givskud Zoo(med løver, elefanter, sjiraffer og mye mer) Djurs sommarland, Fårup sommarland, Tivoli Friheden og Jesperhus, er alle på fastlandet. Bonbon land og Tivoli er på den øya som Kjøbenhavn ligger

Håper dere får en flott ferie, for Danmark er et herlig land å være norsk i

__________________
Kelly
Min journal


kelly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-06-07, 16:16   #22
sjokoman
Medlem
 
sjokoman sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: rogaland
Alder: 53
Innlegg: 349
sjokoman har en fantastisk aura rundt segsjokoman har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Har du tips til sommerferie i Danmark?

Lurest med bil dersom man vil i flere parker.
Vi pleier å leie sommerhus, de finns over hele danmark.
I fjor var vi i djurs sommerland som anbefales, ikke så mye kø der som i legoland. Løveparken var også et spennende sted.
God Tur

sjokoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-06-08, 15:39   #23
StineK
Seniormedlem
 
StineK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Innlegg: 15.457
StineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastisk

Sv: Har du tips til sommerferie i Danmark?

Kan anbefale den japanske hagen utenfor Slagelse for de av oss som ikke er så avhengig av action hele tiden.

__________________




Det er alltid hyggelig med besøk i Journalen min - StineK uten sukker, takk!
StineK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Utviklingen i Norsk kosthold 2005 Fedonisten Generell ernæringsdebatt 6 04-02-06 08:20
Glutamin friflex Kosttilskudd 9 08-02-05 14:50


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no