Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Lei salat og grønnsaker

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-05-13, 08:04   #1
Arwen36
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Hvor: Oslo
Innlegg: 30
Arwen36 er på en erverdig vei

Lei salat og grønnsaker

Jeg merker at når jeg tenker salat og tilbehør, så vokser det i halsen min. Jeg går på Ketolyse- kuren, og skal da ikke ha i meg mye karbo om dagen. Jeg trenger innspill til hva jeg kan spise til lunsj og middag, som ikke omhandler så mye salat og grønt. Er det i det hele tatt mulig?

__________________


Arwen36 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-05-13, 08:17   #2
kamp
Seniormedlem
 
kamp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.762
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

Sv: Lei salat og grønnsaker

Omelett?

__________________
Paleolitisk lav Oksalat kosthold
kamp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eat real food - paleo Svar med sitat
Gammel 03-05-13, 08:26   #3
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Lei salat og grønnsaker

Lasagne/grateng, chiligryte, tomatsuppe, spicy kyllingsuppe? Et eller annet "druknet" i ost og/eller krydder burde vel være effektivt for å glemme om det evt også er grønnsaker inni der.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 03-05-13, 08:34   #4
Arwen36
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Hvor: Oslo
Innlegg: 30
Arwen36 er på en erverdig vei

Sv: Lei salat og grønnsaker

Opprinnelig lagt inn av kamp, her.

Omelett?

Har hatt omlett til frokost i en uke nå. Men jeg kan jo variere med hva jeg har i den da! Frokosten i dag blir 2 speilegg, 2-3 skiver salami og hvitost.

__________________


Arwen36 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-05-13, 09:13   #5
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.199
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Lei salat og grønnsaker

Hvor mye salat og grønnsaker du spiser er vel strengt tatt helt opp til deg selv? Prøv en periode med mindre grønt, så går det seg nok til etter hvert!

Hvorfor går du egentlig på ketolysekuren med såpass lav BMI som du har? Jeg har inntrykk av at denne er mest effektiv for de som er svært overvektige, og at man med lavere BMI har mer nytte av et lavkarbokosthold med noe mer karbo? Det vil jo i så fall også gi flere muligheter til variasjon i kostholdet, slik at du ikke like lett går lei av ting...

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 03-05-13, 09:33   #6
Arwen36
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Hvor: Oslo
Innlegg: 30
Arwen36 er på en erverdig vei

Sv: Lei salat og grønnsaker

Jeg har en liten kick- start på lavkarbo, og jeg har planer om å øke til litt mer karbohydrater etterhvert. Jeg har funnet en pizza- bunn jeg skal prøve i dag, fyller den med kjøttdeig og annet godt. Håper den blir god!

__________________


Arwen36 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-05-13, 10:26   #7
Andrine84
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 39
Innlegg: 60
Andrine84 er på en erverdig vei

Sv: Lei salat og grønnsaker

Den pizzaoppskriften her inne som heter ikke mer kjip pizza (eller noe sånt) er god

__________________
Andrine84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-05-13, 10:35   #8
Spinnerette
Seniormedlem
 
Spinnerette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Innlegg: 845
Spinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlys

Sv: Lei salat og grønnsaker

Jeg har og dager hvor tanken på blomkål gir meg helt krampe.. Så det jeg gjør, er å "gjemme" den i maten de dagene I går, for ekesempel, lagde jeg "lasagne" (det vil si, karbonadedeig med løk, tomatpurè, CF, krydder, fløte og ost, ikkeno pasta ), og strødde en god håndfull revet rå brokkoli og blomkål mellom to lag. Det ble faktisk veldig godt! Ellers er blomkålmos en god erstatning, har man i litt sellerirot, og koker grønnsakene med buljong, så tenker iallefall ikke jeg på at jeg spiser grønnsaker. Eller stekt sellerirot/sellerirot-fries? Meged godt til hjemmelaget burger, løvbiff o.l.

__________________


Spinnerette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, hverdagsvegetarianer. Svar med sitat
Gammel 03-05-13, 19:07   #9
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Lei salat og grønnsaker

Jeg har alltid gått lei ting. Særlig egg, salat og ost, men er veldig mange her inne som har vært flinke og delt oppskrifter.
Jeg syns også lasagne er supert, og ender ofte opp med å spise middagsrester til lunsj. Har du i en del grønnsaker, trenger ikke salat inkorporeres hver dag.
Jeg lager lasagne med squash istedenfor pasta og det er veldig godt.
Samt chili gryter, det er også veldig godt dagen etter. Putter du i paprike, aubegrine, squasj og annet snadder, så smaker du det ikke, men det er fortsatt med i røra

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 03-05-13, 19:44   #10
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Lei salat og grønnsaker

Sellerirotfries!!!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 03-05-13, 19:51   #11
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Lei salat og grønnsaker

Du ikke spise salat. Kjøtt, fisk, egg og ost(og/eller andre melkeprodukter) er hoved-maten, tenker jeg og så tilsetter jeg fettkilder (som avokado, smør eller olje) og grønnsaker, og da selvfølgelig de jeg liker best. Er du lei alle grønnsaker holder du deg bare unna de til du savner noen av dem.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-05-13, 20:14   #12
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Lei salat og grønnsaker

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Sellerirotfries!!!

Kan man spise sellerirot på ketolyse? Likte ordet "fries"

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 03-05-13, 20:18   #13
Supah
Seniormedlem
 
Supah sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.067
Supah er en juvelSupah er en juvelSupah er en juvel

Sv: Lei salat og grønnsaker

Opprinnelig lagt inn av Elinee, her.

Kan man spise sellerirot på ketolyse? Likte ordet "fries"


Ja Sellerirot er fint å spise på ketolyse, og inneholder bare 2,8 gram karbohydrater. Sellerirotfries er skikkelig godt!!

__________________


Supah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 03-05-13, 20:21   #14
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Lei salat og grønnsaker

Nøyaktig hva slags grønnsaker er det du spiser og er lei? Det høres ut som om du spiser salat 3 ganger om dagen.

15karbo i grønnsaker er fort gjort å bruke opp egentlig..
- 100g paprika= 4.6g karbo
-100g tomat(1 vanlig stor tomat)= 2.5g karbo
- 100g hvitkål=5.2
-50g løk= 2.8
Til sammen er dette nesten 16g karbo

Da kan du for eksempel kokte egg med 1/2paprika og 1/2 tomat til frokost, kyllinglår med paprikastaver og en halv tomat( eller Cherry tomater) til lunsj og karbonader med hvitkålsgrateng( kål, løk og fløte). Da ender du opp på mere enn 15g karbo også om du lager grateng med fløte.

En ting er sikkert: du trenger ikke å lage salat til hvert måltid. Her har jeg som regel skåler med agurkstaver, paprikastaver, cherrytomater og gulrotstaver(til ungene) i kjøleskapet, som settes frem til hvert måltid slik at alle kan forsyne seg. Salat har vi på bordet sjeldnere enn en gang i uka, men vi spiser grønnsaker til hvert måltid.

Om du noen dager føler for å ikke ha så mye grønnsaker, så går nok det helt fint. Venn deg til å spise grønnsaker i ditt tempo, et og et måltid.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 03-05-13, 20:25   #15
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Lei salat og grønnsaker

Opprinnelig lagt inn av Supah, her.

Ja Sellerirot er fint å spise på ketolyse, og inneholder bare 2,8 gram karbohydrater. Sellerirotfries er skikkelig godt!!

Og hvordan lages de? Staver stekt i smør? Åå, jeg er så sulten, men har ikke mat her. Bad. Må handle inn i morgen

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 03-05-13, 20:26   #16
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Lei salat og grønnsaker

Opprinnelig lagt inn av Elinee, her.

Kan man spise sellerirot på ketolyse? Likte ordet "fries"

Jepp! Del selleriroten i tynne staver, sleng dem i stekepanne med en god smørklatt i, la dem surre på ganske god varme i 20 min, pass på at de ikke blir brente. Snu litt på dem av og til. Jeg bruker ikke ketchup på for de blir søtere enn pommes frites - og myyyye bedre synes jeg!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 03-05-13, 20:28   #17
Supah
Seniormedlem
 
Supah sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.067
Supah er en juvelSupah er en juvelSupah er en juvel

Sv: Lei salat og grønnsaker

Opprinnelig lagt inn av Elinee, her.

Og hvordan lages de? Staver stekt i smør? Åå, jeg er så sulten, men har ikke mat her. Bad. Må handle inn i morgen

Her har du en oppskrift.
Jeg har frityrkoker, og der tar det bare noen minutter så er de ferdige.


http://lchf-bloggen.blogspot.no/2011...rot-fries.html

__________________


Supah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 03-05-13, 20:29   #18
Arwen36
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Hvor: Oslo
Innlegg: 30
Arwen36 er på en erverdig vei

Sv: Lei salat og grønnsaker

Takker for svar!

Tomat og løk har jeg ikke i salaten, mye karbo. Går i litt salat, agurk, paprika og sjampingong. Legger inn tallene på diett.no, og følger med karboene.

I dag har jeg ikke hatt noe salat eller grønnsaker. Frokost: 2 speilegg, 3 skiver salami og 6 skiver norvegia. Lunsj: Avocado med reker og hvitløksmajones. Middag: Pizza. Fant en god lavkarbo oppskrift på bunn, og laget hjemmelaget tomat- saus og brukte kjøttdeig, litt løk her, sjampinjong og krydder. Og ost på toppen.

Lærer så lenge man prøver andre ting.

__________________


Arwen36 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-05-13, 20:35   #19
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Lei salat og grønnsaker

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Jepp! Del selleriroten i tynne staver, sleng dem i stekepanne med en god smørklatt i, la dem surre på ganske god varme i 20 min, pass på at de ikke blir brente. Snu litt på dem av og til. Jeg bruker ikke ketchup på for de blir søtere enn pommes frites - og myyyye bedre synes jeg!

Nammis, dette skal jeg prøve i morgen. Eneste som er dumt med lavkarbo nå, er at jeg har visning på leiligheten og alt med lavkarbo må lages. Oppvask passer ikke inn. hehe. Men i morgen blir det fries, driter i visning

Opprinnelig lagt inn av Supah, her.

Her har du en oppskrift.
Jeg har frityrkoker, og der tar det bare noen minutter så er de ferdige.


http://lchf-bloggen.blogspot.no/2011...rot-fries.html

Tusen takk Frityrkoker høres fin ut!

Opprinnelig lagt inn av Arwen36, her.

Takker for svar!

Tomat og løk har jeg ikke i salaten, mye karbo. Går i litt salat, agurk, paprika og sjampingong. Legger inn tallene på diett.no, og følger med karboene.

I dag har jeg ikke hatt noe salat eller grønnsaker. Frokost: 2 speilegg, 3 skiver salami og 6 skiver norvegia. Lunsj: Avocado med reker og hvitløksmajones. Middag: Pizza. Fant en god lavkarbo oppskrift på bunn, og laget hjemmelaget tomat- saus og brukte kjøttdeig, litt løk her, sjampinjong og krydder. Og ost på toppen.

Lærer så lenge man prøver andre ting.

Ja, man finner ut masse nytt etter hvert. Jeg prøvde meg frem med mye forskjellig og har funnet masse nytt. Bare å finne ut alt man kan spise og så blande, steke, koke og smørre-opp

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 03-05-13, 21:08   #20
Spinnerette
Seniormedlem
 
Spinnerette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Innlegg: 845
Spinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlys

Sv: Lei salat og grønnsaker

Fikk brått skikkelig lyst på sellerirotfries etter jeg kom på det, stekte de i smør, med paprikakrydder, salt og pepper. Liker de med ketchup til, jeg da. Slang på en biff i tillegg, god og mett or rimelig fornøyd nå, ja

__________________


Spinnerette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, hverdagsvegetarianer. Svar med sitat
Gammel 03-05-13, 21:09   #21
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Lei salat og grønnsaker

Det er forresten utrolig mye grønnsaker du kan ha i tomatsaus, enten i biter eller most med stavmikser og brukt på enten pizza eller i for eksempel kjøttsaus. Eller i tomatsuppe, utrolig godt med både løk, selleri, squash, paprika osv i tomatsuppe, kjør glatt med stavmikser. Masse grønnsaker som bare blir borte i suppa.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 07-05-13, 10:23   #22
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lei salat og grønnsaker

Hei. Ser ut som om du har fått gode råd og ser litt lysere på det med grønnsaker. Mitt råd er å ha de i supper, f.eks tomatsuppe, champingjongsuppe, fiskesuppe, indisk eller thai kyllingsuppe osv. Det er ikke nødvendig å spise salat hver dag, og det er lurt å prøve nye grønnsaker/ evt nye sammensetninger av grønnsaker. Sellerirot og squash er eksempler på grønnsaker jeg ikke pleide å bruke før ketolysekuren. Masse lykke til

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Gammel 07-05-13, 14:12   #23
Hamster59
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 425
Hamster59 er på en erverdig vei

Sv: Lei salat og grønnsaker

Hvis du ønsker å variere grønnsakene mer, ta en titt på bloggen Lilalife. Dessverre er bloggeren syk og ikke så aktiv for tida, men du finner mange oppskrifter som du kan bruke. Oppskriftene er kanskje ikke helt ketolyse, men du vil finne masse tips, bl.a. å variere grønnsakene så det ikke blir kjedelig. Hennes "Crispy blomkål" er verdt å prøve.

Hamster59 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-05-13, 14:24   #24
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Lei salat og grønnsaker

Opprinnelig lagt inn av Hamster59, her.

Hvis du ønsker å variere grønnsakene mer, ta en titt på bloggen Lilalife. Dessverre er bloggeren syk og ikke så aktiv for tida, men du finner mange oppskrifter som du kan bruke. Oppskriftene er kanskje ikke helt ketolyse, men du vil finne masse tips, bl.a. å variere grønnsakene så det ikke blir kjedelig. Hennes "Crispy blomkål" er verdt å prøve.

Jeg så damen på tv i dag fra serien bondeliv?
Jeg synes hun er fabelaktig!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 07-05-13, 14:24   #25
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Lei salat og grønnsaker

Jeg lagde blomkålrisotto i går (stek hakket løk, tilsett raspet blomkål og litt kyllingbuljong. Damp under lokk. Tilsett litt smør og masse parmesan - og sopp). Serveres med litt bacon. Er nydelig - og ikke salat.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva er forskjellen på salat og SALAT? Kanutten Generell ernæringsdebatt 13 29-01-13 17:38
Salat.. ida petrine Spørsmål og svar 3 20-04-11 09:08
Salat? Paris Spørsmål om matvarer og oppskrifter 3 18-08-09 18:29
Salat HIS Lunsj 2 08-06-08 20:10
Salat nellie Spørsmål og svar 7 23-08-07 17:51


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no